bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.5.2018 v 12:20 | Nahoru | #2431
spacy>
Pecka.
Jake mas pocity. Pridalo to i spodek?
Crf 2017 je do 5000ot chcipla pak jede obstojne.

--- Sic
Vzduch filtr papir se dela jen orig.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.5.2018 v 18:22 | Nahoru | #2432

spacy píše: Dnes první cesta do práce s klx300. Jede to o poznání líp (ještě jsem to šetřil)
Už tam jde cítit ten správnej pocit, kdy mě motorka zatahá za ruce😊
Trochu mně “houpe“ volnoběh, ale snad si to jednotka ošahá a spraví se to samo.
Jinak životnosti bych se nebal. Klx250 a klx300 se liší jen válcem, zbytek motoru (spodek) je shodnej.
Loncin vyrábí 300cc v licenci. https://www.english.../product/5627603948/
můj motor po přestavbě:



mazec nebojíš se toho

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.5.2018 v 18:26 | Nahoru | #2433
nokia321> no ony se daj sehnat druhovýrobáky z papíru, ale jen na ebay, alíku atd a na US shopech a to pak vyjde jak ten origo Honda. Tak holt 7 stovek no, ale furt lepší jak na Yamahu MT-07, tam je origo za 2300 naštěstí Hiflo dělá za 300 Takže tam pozoruješ rozdíl u CRF 2017 oproti tomu staršímu modelu? Ten jede nejlíp od 4 do 7.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.5.2018 v 19:44 | Nahoru | #2434
Ano je tam rozdil.
Videl bych podobny vykon :stary model EJK ,FILTR,LADAK = novy model EJK, FILTR, ORIG VYFUK
Od 5500 to jede uz obstojne, pod je to chciplejsi nez stary model. Ten po upravach jezdil v nizssich ot. lepe.

Naposledy editováno 19.05.2018 06:58:43

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.5.2018 v 19:25 | Nahoru | #2435
Ahoj, je pravda že příšt rok se bude dělat nová honda crf 450L?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.5.2018 v 21:02 | Nahoru | #2436
450

Naposledy editováno 23.05.2018 21:03:07

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.5.2018 v 09:52 | Nahoru | #2437
ta 450tka je na mě už moc "poloostrá" jako ajp250, to už na silnici moc nebude (94cm sedlo, 1000km olej). Přitom cca 125kg bez paliva. Cena určitě dost nad 200tkč. https://hondanews.e...31076/2019-crf450l10

spacy> jak se projevila ta větší komprese v nízkých otáčkách (asi 12.7 oproti standartním 11:1 klx300)?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.5.2018 v 10:04 | Nahoru | #2438
Změnu komprese jsem na projevu motoru nezaznamenal. Dokonce si myslím, že kit ma stejnej kompresní poměr. Motor v nízkých jede naopak o poznání líp. Kdysi nebyl použitelnej pod 4tisíce, ted už nad 3t. zabírá a nad 4 obstojně táhne. Původně jsem chtěl motor nechat u oulehly provrtat na 330-350cc a dát vysokokompresní kovaný píst. Někde jsem se ale dočetl o problému s vibracemi. Tady je to úplně v pohodě. Píst má jen o 27 gramů víc. (klx250 a 300 má stejnej vyvažovací hřídel)
V minuslosti jsem na dvou ostrých 450 kompresní poměr zmenšoval a tam se to projevilo hodně pozitivně. Motor nebyl v nízkých otáčkách tak „ukuckanej“

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.5.2018 v 12:05 | Nahoru | #2439
Konečně mě někdo potěšil informací, že by se začal dělat civil s vyšším výkonem.
To by se pak nemusely odehrávat dodělávky / každý koník sem.

Nechápu proč tam zase budou cpát nepoužitelný rozměr pneumatiky 120/80-18 a asi cena bude odrazující.
Kdyby byla do 180tis možná by se děly prodejní rekordy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.5.2018 v 12:23 | Nahoru | #2440
nokia321> bohužel to ale vypadá ,že to bude mít servisní intervaly po 1tis. km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.5.2018 v 16:24 | Nahoru | #2441
Kome> Aha to jsem tam nevidel. Kdyby 3000km, nebo 5000 tak to uz by bylo prijatelne.

V tom pripade si muzeme koupit jakoukoliv ostrou a mam to same a nebude pres 200.000,-

-- možná tam bude chyba:

Důležitým aspektem z pohledu pasažéry je spolehlivost motoru a mezera mezi servisními intervaly. A to je místo, kde CRF450L vytváří kvalitu a design opravdu vyniká; to bude 32 000 km mezi hlavními proužky pásu, se vzduchovým filtrem oleje a olejovým filtrem každých 1000 km.

To co píšou to do sebe nezapadá. Výkon 18kw jako 250ccm, udušené jak prase a 1000km na olej. Možná tam má být 10.000km.

Naposledy editováno 24.05.2018 19:50:01

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.5.2018 v 20:04 | Nahoru | #2442
18 kw to ma kvuli euro4 sichr...aspon je videt co je ta norma za nesmysl...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2018 v 12:25 | Nahoru | #2443
K té 450 má Honda info tady: CRF450L Takže těch 1 000 km je pravda ...

Naposledy editováno 25.05.2018 12:26:45

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2018 v 21:18 | Nahoru | #2444
nokia321> 32 tis je interval pro generálku motoru

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2018 v 22:45 | Nahoru | #2445
Pro offroaďáky to bude super mašina, ostrej podvozek a celkem i motor(asi tam budou jen nějaký restriktory na těch 25 koní) a delší životnost motoru než u soutěžáku. Ale asi to zabije cena, která bude kolem čtvrt mega a navíc se to sem nejspíš ani nebude dovážet. Škoda, že to nešlo cestou dualsportu, škoda Hondo, takže stále nic...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.6.2018 v 08:52 | Nahoru | #2446
spacy>
Tak jak ti to jezdí po výměně válce ?
Myslím si, že v ČR není nikdo, kdo má válec na CRF250L větší.

Naposledy editováno 06.06.2018 08:54:27

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.6.2018 v 22:43 | Nahoru | #2447
Motor jede super, fakt rozdíl. Ale ten volnoběh furt "houpe":( on to dělal už ten origo píst. nestartovalo to na poprvé atd.... to same píšou v nějakým testu. nejaka výrobní vada škrtící klapky..ted to .řeším . ale spíš teď jezdím na GAS GAS zlatej dobrej karbec.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.6.2018 v 11:29 | Nahoru | #2448
Právě mě odepsali ze servisu, že mojí motorky se týká svolávací akce. Kde podle čísla VIN ještě nebyla provedena. Mam se dostavit a asi přehrají ECU, nebo dají jinou?? Mám jeden z prvních ročníků se vstřikem (2009) Tož jsem zvědavý.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.6.2018 v 19:58 | Nahoru | #2449
lehkej vejlet minulej víkend

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.6.2018 v 16:09 | Nahoru | #2450
honda crf 250L - jaký olej prosím??teorie se na netu různí :-/ a manual anglicky mi moc nejde :-/

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.6.2018 v 21:48 | Nahoru | #2451
ivana0000> normál 10W-40 jako do každý moderní motorky

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.6.2018 v 21:49 | Nahoru | #2452
nemáte někdo zbytečnej blinkr na CRF 250L? Třeba po výměně za tuningový ledblinkry, jestli se vám neválí doma...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.6.2018 v 10:10 | Nahoru | #2453
ivana0000> V Hondě mi tam lili Castrol Power 1 Racing 10W-50, tak ho tam leju taky, ale jak píše SuperSic58, stačí 10W-40 (V manuálu je 10W-30 specifikace API SG a výše, jo a vyhnout se olejům s označením Energy Conserving - nehodí se pro mokrou spojku).

Naposledy editováno 27.06.2018 10:25:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.6.2018 v 12:08 | Nahoru | #2454
Manuál říká že pro opravdu chladné počasí 10W30, pro počasí v jakém se u nás většinou jezdí 10W40 API SG Jaso MA.

MartyR píše: ivana0000> V Hondě mi tam lili Castrol Power 1 Racing 10W-50, tak ho tam leju taky, ale jak píše SuperSic58, stačí 10W-40 (V manuálu je 10W-30 specifikace API SG a výše, jo a vyhnout se olejům s označením Energy Conserving - nehodí se pro mokrou spojku).


Důležitá je klasifikace Jaso MA. Co za obchodní označení je na obalu nehraje moc roli.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.6.2018 v 12:34 | Nahoru | #2455
stráťa> Jo, na to JASO MA jsem zapomněl Jinak souhlas.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.6.2018 v 18:49 | Nahoru | #2456
díks pánové ,aaa ještě ,kdyby to měl bejt Motul nebo Ipone ,tak by to mělo jaký označení??těch obrázků a nápisů je tam děsně moc ,ale popis není nějak přesný teda aspoň pro mě ,no.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.6.2018 v 18:55 | Nahoru | #2457
a když už sem u těch stupidních otázek - co je kruci JASO MA ?? a API SG ?? jestli se někomu ,chce odpovídat ,tak prosím polopatě

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.6.2018 v 19:24 | Nahoru | #2458
ivana0000> Jsou to označení vlastností oleje podle norem. Zjednodušeně API říká jak dobře to maže (písmeno dál v abecedě je lepší) a JASO MA (případně MA2) znamená že olej je použitelný se spojkou v oleji (většina motorek).

Pro tebe bude stačit asi jakýkoliv motocyklový olej 10W-40 - API SG a JASO MA jsou dnes už standart který splňuje snad všechno. Ale pokud v popisu najdeš to co jsem zvýraznil v předchozím příspěvku tak bude dobrej.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.6.2018 v 07:19 | Nahoru | #2459
skvělý. chápu díks

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.6.2018 v 09:01 | Nahoru | #2460
ivana0000> CRF250L sice nemám, ale do svého dualsportu leju Motul 5100,...stačí klasika 10w40,.. dával jsem i 10W50 u které mi přišlo že je to o chlup lepší výkonově, ale v chladnějších podmínkách se s ním hůř řadilo, tak pro celoroční užití spíš tu 10w40,...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist