globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2018 v 13:29 | Nahoru | #2401
když takhle sjetou gumu otočíš, tak ti dopředu bude brzdit dobře, ale dozadu brzdit nebude. Takže problém budeš mít když se sekneš v nějakym výjezdy, tak ti motorka bude klouzat dolů.
Otázka jestli to vadí :-B

Naposledy editováno 23.04.2018 13:29:47

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.4.2018 v 07:44 | Nahoru | #2402
ještě mě trochu překvapují starty: chytne-zdechne, chytne-zdechne, a napotřetí jede. Čím by to mohlo být? jak by tam čerpadlo nedalo dost benzínu. klx250s. Jinak celkem spokojenost. 200km za den a 350 za víkend se dá v pohodě zvládnout.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.4.2018 v 22:26 | Nahoru | #2403
spacy> muže to bejt i špatnym benzínem. Hlásí to nějakou chybu?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.4.2018 v 22:51 | Nahoru | #2404
pěkně ta sezóna začla, tropy v dubnu fakt nepamatuju a v létě pudem do vaťáku

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2018 v 09:22 | Nahoru | #2405
co si o tomto myslíte?
https://www.ebay.de/...wFr0uk3k81T7LFLWIyCw
6 koní navíc by se hodilo:) Nemá bohužel doručení do čr. Napsal jsem mu, jestli by neudělal vyjimku. Jinak doufám, že se nejedná jen o klemu na kontakt u spojkové páčky.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2018 v 07:15 | Nahoru | #2406
Zeptej se ho co to vůbec je.
Není možné získat 6 koní otočením prstu.
Nikde se neřeší eliminator lambda sondy na crf, to by mohlo přinést nějaký výkon.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2018 v 09:35 | Nahoru | #2407
Zeptat se muzu, zatim jsem se zeptal na moznost doruceni do Cr. A on me to rovnou poslal. Kdyby prodaval jen klemu na kontakt za 50e, tak by snad nemel tolik pozitivnich referenci. Jeste jsem na aliexpresu objednal kit na 300klx.https://www.aliexpress.com/snapshot/0.html?spm=a2g0s.9042647.0.0.vMhiP1&orderId=91484007148778&productId=32455634777 Tak jsem zvedavej, co to s motorem udela.

Naposledy editováno 01.05.2018 09:36:18

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2018 v 12:45 | Nahoru | #2408
tak jsem z Německa obdržel návod na odblokování ECU. Podle všeho se nejedná o vyklemování spojkového kontaktu a jde o originální úpravu od Kawasaki. náhled...:
Vyzkouším a kdo by měl zájem, za úplatu Vám 6hp pomůžu přidat:)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2018 v 13:29 | Nahoru | #2409
Tak to jsem zvědav.
Každý koník by se hodil.
Věřím, že tříkilo válec už by dokázal něco přidat.
Měl jsem CRF 2014 a teď mám 2018, rozdíl po montáži cajků (ejk,filtr) na zvýšení výkonu je znát.
Jezdí to lépe než předchozí model. Ještě potřebuju tak 2 koně a jsem spoky. Válec je pro mě moc velký zásah u tak nového stroje.

PS. určitě bych se zeptal jakým způsobem docílí nárůstu 6k. Pochopil bych kdyby nakrmil jednotku powercommanderem EJK a tím co pošle vyřadil lambda sondu aby "nalhala" stále ideální směs, aby do toho ŘJ nekecala. Jiná úprava mě nenapadá.

Koupím orig zadní díl výfuku na CRF2017, případně na Rally na POKUSY.

Naposledy editováno 02.05.2018 13:50:26

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2018 v 14:40 | Nahoru | #2410
Taky se mi nechce vrtat do motoru, ale kdykoliv to můžu vrátit zpátky a za odpoledne to mám přehozené. Mám teď najeto 10t. tak jsem se chtěl podívat na ventily a okouknout píst. Ale ten by měl snad dalších 20t. zvládnout. . Jel jsem na otevřené karburátorové KLX300 a to je úplně jiná mašina. Snad mě nebudou celníci ten KIT moc dlouho zdržovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2018 v 06:07 | Nahoru | #2411
spacy> Budeš asi muset dostat víc paliva do nového válce, to máš ošéfované jak?
Až zjistíš v čem spočívá ta úprava konektorem, tak dej vedět, CRF by mělo být obdobné.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2018 v 16:46 | Nahoru | #2412
nokia321> a jak s tim EJK pak nastavíš tu ideální směs, to se stejně musí dát někam na brzdu, aby to odladil fachman pomocí strojovýho měření spalin,ke zjištění ideální směsi ne?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2018 v 21:10 | Nahoru | #2413
Ja ten vetsi valec zatim moc neresim.bud se s tim ECU nejak vyporada, nebo koupim jinou ridiici jednotku.jinak mam mopeda.misto motoru 50 mam 125 a na stejny karburator to jede stale dobre.dokonce bych rekl, ze ten moped ma lepsi odpich, nez ta strikacka od 250 kawasaki.

Naposledy editováno 03.05.2018 21:10:53

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2018 v 22:43 | Nahoru | #2414
Je tu nekdo z okoli Olomouce, kdo ma podobnou motorku?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.5.2018 v 13:23 | Nahoru | #2415
Ideální směs neexistuje.Jak tam dáš Ejka tak na to zapomeň. Pak není co ladit. Ejkem na sérii to pojede lépe ale bude to bohatší.

Ladit lze pouze v případě, že se navíc změní odfuk spalin výfukem, nebo zvětší sání, pak je ještě možnost směs vyrovnat.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2018 v 20:26 | Nahoru | #2416
Dnes jsem odtěžil katalyzátor a v nízkych otáčkách se to tolik nedusi.zabíralo to pri 4000t/o a ted uz od 3500.zvuk zustal víceméně stejnej. Hned jsem to musel na draze trochu provětrat:)

Naposledy editováno 14.05.2018 07:45:09

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2018 v 21:24 | Nahoru | #2417
už přišla ta vychytávka na výkon?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2018 v 07:41 | Nahoru | #2418
nokia321> vychytávka na výkon už přišla, ale je to jen návod, jak změnou drátů u ECU otevřít jednotku. Ma to zhruba stejný efekt, jak ten klem na spojkovém spínači.
Jinak 300kit už mám v Praze a čekám na proclení. Jak dlouho to tak může trvat? Až budu mít 300ccm, tak teprve nechám znovu naladit ECU.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2018 v 18:49 | Nahoru | #2419
užíváme jara a občas taky do lesa i když poslední tejden fučí vichr jak blázen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2018 v 20:29 | Nahoru | #2420

spacy píše: nokia321> vychytávka na výkon už přišla, ale je to jen návod, jak změnou drátů u ECU otevřít jednotku. Ma to zhruba stejný efekt, jak ten klem na spojkovém spínači.
Jinak 300kit už mám v Praze a čekám na proclení. Jak dlouho to tak může trvat? Až budu mít 300ccm, tak teprve nechám znovu naladit ECU.



Proclení jak kdy, ale když jim dáš fofr podklady je to jeden až dva dny.
Kdyby ta vychytávka fungovala na CRF, tak beru.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.5.2018 v 18:13 | Nahoru | #2421
zdravím všechny,nedělal někdo na crf250l zvýšení řídítek?? lanka a hadice jsou org. dost napnuté a zdvižení na nástavce moc nejde,nemá někdo radu? co tam dát ?? díky všem za případné info.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.5.2018 v 20:16 | Nahoru | #2422

robert-36 píše: zdravím všechny,nedělal někdo na crf250l zvýšení řídítek?? lanka a hadice jsou org. dost napnuté a zdvižení na nástavce moc nejde,nemá někdo radu? co tam dát ?? díky všem za případné info.



No problém +3cm vše stačilo.
Na pravé straně jsem elektriku musel stáhnou páskou o fous vejš mimo ten háček, ale jinak to nebylo nějak napnuté.

Naposledy editováno 16.05.2018 20:16:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.5.2018 v 20:35 | Nahoru | #2423
nokia321> jj.dik za info.uz me dnes psali, ze kit posílají. Zítra snad prijde a v patek uz budu snad jezdit na 300klx. Měkde na netu jsem viděl navod na montáž, ale teď to nemůžu najít. Týpek montoval kit 330+ další úpravy a strojbyl nakonec výkonější jak jeho kamarádova drz400.spotřeba zůstala stejná...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2018 v 07:12 | Nahoru | #2424
spacy>
Že bych začal uvažovat :) bylo by luxus z toho vydojit o fous víc výkonu, pak už by to bylo úplně podle představ na moje jezdění.
Přešel jsem na 2017 a po úpravách fakt víc jede ale až ve vyšších otáčkách. Ještě potřebuju nabrat trochu spodek.
Chtěl bych koupit jiný seriový výfuk 2017 a vyfouknout kat jako ty. Mám tlumič na 2014 ale ten má trubku jak s fichtla, takže do svodu by nepasoval.

Myslíš že ten materiál válce s China bude kvalitní?
S tou DRZ bych věřil. Měl jsem dávno sériovou drz 400s a žádná sláva to bez úprav nebyla.

Naposledy editováno 17.05.2018 07:17:08

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2018 v 12:23 | Nahoru | #2425
dárek, jdeme to namontovat:)

ps: tak uz to na ten novy valec blafe.zatim jsem to jen nechal zahrat na provozni teplotu a do zitra bude chladnout.chytlo to na drb.
PS:
Nokia, ptal jsi se, co ta přestavba obnáší:
Shodit sedlo, nadrž, dekl hlavy-jak když chceš kontrolovat ventily.
Demontáž:
vypustit fridex (1x šroubek M6)
odpojit hadici chlazení a odvzdušnění hlavy
odmontovat trubičku oleje (1xšroubek) a
výfuk (2x M8)
vymontovat vačky (8x M6)
odpojit vstřikování (1x šroubek)
povolit hlavu 4x šroub+2x M6,
Přehodit válec a píst, vylovit z motoru spadlou pružinku napínáku, spadlý vystřeďovací valeček hlavy a vylovit spadlou podložku od šroubu hlavy.
A všechno zase smontovat.
Ještě jsem provedl první kontrolu ventilů (najeto 10500km) a všechny v toleranci.
Časově bych to viděl 1 hodina demontáž+1h montáž

Naposledy editováno 18.05.2018 11:31:40

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2018 v 13:22 | Nahoru | #2426
spacy>
Když tak to foť a pak rozepiš co to obnášelo, jak to bylo náročné časově a první dojmy
Super gratuluju a závidím.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2018 v 18:36 | Nahoru | #2427
Stráň moc díky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2018 v 20:35 | Nahoru | #2428
robert-36> rohatec, nyní mám takto

Naposledy editováno 06.06.2018 08:52:08

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2018 v 21:30 | Nahoru | #2429
borci nevíte, kde sehnat klasickej papírovej vzduchovej filtr na CRF 250L? Na netu jsem našel jen originál za 700. Hiflo nedělá? Bavlněnej pratelnej nechci.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.5.2018 v 07:48 | Nahoru | #2430
Dnes první cesta do práce s klx300. Jede to o poznání líp (ještě jsem to šetřil)
Už tam jde cítit ten správnej pocit, kdy mě motorka zatahá za ruce😊
Trochu mně “houpe“ volnoběh, ale snad si to jednotka ošahá a spraví se to samo.
Jinak životnosti bych se nebal. Klx250 a klx300 se liší jen válcem, zbytek motoru (spodek) je shodnej.
Loncin vyrábí 300cc v licenci. https://www.english.../product/5627603948/
můj motor po přestavbě:

Naposledy editováno 18.05.2018 08:05:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist