globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2012 v 20:27 | Nahoru | #91
 

z25 (05.09.2012) píše:  
honda crf 250 si na nic nehraje ,ke králíkům a do města to je vhodný stroj ...a hned ji tam nechat



Naštěstí zprávy z praxe (a hlavně taky ze zahraničí) od skutečných uživatelů CRF250L hovoří o tom, že tato Honda (CRF250L) se výrobci povedla a že představuje relativně hodně muziky za dobrou cenu.

A nemám problém tuto pochvalu Hondy CRF250L konstatovat ani jako majitel a uživatel dvou konkurenčních strojů Yamaha WR250X a WR250R.
 

Naposledy editováno 30.11.2012 20:34:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2012 v 20:46 | Nahoru | #92
Dovi> Kolik máš na ní najeto ty?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2012 v 21:26 | Nahoru | #93
Dovi> Čekal jsem kdy se ozveš ,mě nesedla to je celé ,svů názor na tuto motorku už nezměním ,jel jsem na všechny rychlostní stupně ,mě nenadchla ,na hondu jsem neplival i když to možná tak vypadalo ,výrobky firmy Honda si vážím ,má spoustů výrobků co velice vynikají nad výrobky jiných výrobců .Po každé jsem upozornˇoval že motorka byla nezajetá ,zahřátá byla na provozní teplotu ,hodnotil jsem projev tak jak se mně jevil ...asi jsem čekal více ,no zkrátka mě očekávání nedostála ,můžeš bránit jak chceš ,jel jsem na ni ,každý brání svou značku ,svůj motocykl ,nevyvyšuji to co mám ,i moje motorka má mouchy ale to asi každá v něčem nesedí ,je třeba si zvyknout ,měl jsem omezený rozpočet a je to moje poslední motorka co jsem koupil ,pokud vydrží co stará cca 12 tak stejně už budu za zenitem na ježdění ,a proto jsem šel jinam né do konkrétně Honda CRF 250L ale věřím že si najde příznivce ,komu sedne ,komu se bude líbit taková jaká je,s klady a zápory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2012 v 21:29 | Nahoru | #94
Dovi>z25 (05.09.2012) píše: honda crf 250 si na nic nehraje ,ke králíkům a do města to je vhodný stroj ...a hned ji tam nechat.........vytrhl jsi text z celého vyjádření

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2012 v 21:31 | Nahoru | #95
 

prackarr píše: Dovi> Kolik máš na ní najeto ty?



Myslíš CRF250L?

Dvě jízdy, jednu sólo asi 1 km kolečko a pak větší asi 4.5 km, všechno po silnici, žádný off-road. A pak ještě cca 1 km kolečko klidné opatrné jízdy s potomkem na tandemu. Motor sice taky ještě nebyl zajetý, ale byl už zahřátý.

Je to holt jednobuch stříkačka, samozřejmě, že to při určitých přechodech trochu cuká, ale to moje WR250 taky, a dělalo to i malý GS Báwo (F650GS, cca 650ccm původní jednoválec).
I velký GS Báwo (boxer) trochu pocukávalo při jízdě "skoro na volnoběh". Není to karbec, má to svý výhody i nevýhody.
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2012 v 21:34 | Nahoru | #96
Dovi> Jo,Lko jsem myslel.
Žil jsem v tom,že ji vlastníš,tak jsem se ptal,kolik máš najeto.
z25-sorry,ale potom,co jsi "najel"HODNOTIT,JE MIMO. A Tvoje "svůj názor nezměním",je taky o ledasčem vypovídající...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2012 v 21:41 | Nahoru | #97
 

z25 píše: Dovi>z25 (05.09.2012) píše: honda crf 250 si na nic nehraje ,ke králíkům a do města to je vhodný stroj ...a hned ji tam nechat.........vytrhl jsi text z celého vyjádření


No, toto bylo pouze to poslední z Tvých vyjádření vůči CRF250L, ale měl jsi tam horší chvilky, které jsem raději už necitoval.

Přišlo mi to celé od Tebe spíš jak od zhrzenýho nápadníka, který dostal košem...
Jako že bys měl za tu svatbu vysolit 100 tisíc, a přitom nevěsta nemá takoovu sílu, jakou by sis od moderní ženský v 21. století představoval a hlavně nemá nakopávačku, a tak sis to potřeboval nějak zdůvodnit...

Ale možná se pletu.
 

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2012 v 08:04 | Nahoru | #98
Dovi> Ahoj pěkný den ,mě čteš jak knihu ,neuměl jsem to vyjádřit ,ano je tomu tak ,čekal jsem víc za ty peníze ,máš pravdu ,nečekal jsem motorku taková jak je honda konkrétně crf250 l,na jednobuch jsem zvyklý ,opravdu by mě potěšilo ani nevíš jak kdyby se chování tohoto motocyklu zlepšilo po zajetí ,vím že zase to bude proti mě ale kdyby to byla taková skvělá motorka proč tu není více majitelů vyjáření ,rád bych si přečetl jejich vyjádření a né se jen dívat na propagační videa co chtějí "prodat"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2012 v 08:06 | Nahoru | #99
prackarr> Koukám že máš taky hondu ,vřele doporučuji se svézt na tu o které je tady řeč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2012 v 08:11 | Nahoru | #100

z25 píše: Dovi> Ahoj pěkný den ,mě čteš jak knihu ,neuměl jsem to vyjádřit ,ano je tomu tak ,čekal jsem víc za ty peníze ,máš pravdu ,nečekal jsem motorku taková jak je honda konkrétně crf250 l,na jednobuch jsem zvyklý ,opravdu by mě potěšilo ani nevíš jak kdyby se chování tohoto motocyklu zlepšilo po zajetí ,vím že zase to bude proti mě ale kdyby to byla taková skvělá motorka proč tu není více majitelů vyjáření ,rád bych si přečetl jejich vyjádření a né se jen dívat na propagační videa co chtějí "prodat"


Ty argumentuješ čímdál blběji.
Ty si fakt myslíš,že kvalita motorky se dá "nepřímo" posoudil počtem "spokojených majitelů"?
1- ne každý,kdo má motorku,chodí na m.cz
2- ne každý,kdo sem chodí,najde toto vlákno
3- ne každý,kdo to najde,má potřebu psát. Třeba se chce vyhnout diskusím s pochybovači,popírači apod.
4- kolik myslíš,že se za těch pár týdnů před zimou,co se dostala do prodeje,toho prodalo proboha?
Čekal jsi víc za ty peníze? Co jsi čekal za "ty peníze"? Podle mě nemáš soudnost,ta motorka je za pusu. My češi jsme holt začali přivikat tomu,že je "vše zadarmo" a pokud si někdo dovolí chtít za něco prachy,je hned zloděj a zlatokop.
Kolik bys chtěl,aby ta motorka stála? 9.900 jak MZta za komančů? Svatá prostoto...

Naposledy editováno 01.12.2012 08:13:48

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2012 v 08:11 | Nahoru | #101

z25 píše: prackarr> Koukám že máš taky hondu ,vřele doporučuji se svézt na tu o které je tady řeč


A na to,že jsem na ní nejel,na to jsi přišel jak?
Já píšu o té,o které je tady řeč a myslím,že jsem "najel " o něco víc,jak ty a nic z toho,co jsi psal,není pravda. Neberu ani ten argument s nakopávačkou.

Naposledy editováno 01.12.2012 08:13:03

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2012 v 09:04 | Nahoru | #102
 
To prackarr:

Teď si nerozumíte, resp. neporozuměl jsi, co přesně z25 myslí tím "se svézt na tu o které je tady řeč".
Bylo tím myšleno svézt se přímo na té "jeho" mašině - přímo na té, na které se těch 500 metrů svezl z25.

_____

K tomu celému moje poznámka, kterou bych to za sebe asi snad už uzavřel:

Sám z25 totiž zpětně připouští, že možná ten konkrétní kus byl špatný, problematický.

Ano, toto nelze obecně zcela vyloučit.

Takže pokud tomu tak opravdu bylo a ten špatný projev motoru nebyl zapříčiněn pouze syrovým, nezajetým a nezahřátým motorem, pak je myslím si dost nerozumný přístup trvat na tom, že CRF250L je nepodarek a že (cituji z25) "svůj názor na tuto motorku už nezměním".

Kdyby se třeba mně osobně přihodilo něco podobného, neuzavíral bych tak kategoricky svůj názor na daný typ motocyklu, ale naopak snažil bych se ověřit si kvality CRF250L prostřednictvím jiného kusu.

A do té doby bych se pokud možno vyvaroval ostřejších veřejných soudů, protože bych se tím pravděpodobně dopouštěl nespravedlivosti. A navíc bych tím i negativně a hlavně CHYBNĚ ovlivňoval potenciální zájemce o CRF250L.
 

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2012 v 09:30 | Nahoru | #103
prackarr: už si koukal jakej tam máš sekundární převod?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2012 v 09:50 | Nahoru | #104

z25 píše: Dovi> Ahoj pěkný den ,mě čteš jak knihu ,neuměl jsem to vyjádřit ,ano je tomu tak ,čekal jsem víc za ty peníze ,máš pravdu ,nečekal jsem motorku taková jak je honda konkrétně crf250 l,na jednobuch jsem zvyklý ,opravdu by mě potěšilo ani nevíš jak kdyby se chování tohoto motocyklu zlepšilo po zajetí ,vím že zase to bude proti mě ale kdyby to byla taková skvělá motorka proč tu není více majitelů vyjáření ,rád bych si přečetl jejich vyjádření a né se jen dívat na propagační videa co chtějí "prodat"



Mrkni na youtube, jsou tam videa i od majitelů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2012 v 09:54 | Nahoru | #105
 

z25 píše: Dovi> Ahoj, pěkný den, mě čteš jak knihu, neuměl jsem to vyjádřit, ano je tomu tak, čekal jsem víc za ty peníze, máš pravdu, nečekal jsem motorku takovou, jak je honda , konkrétně crf250 l, na jednobuch jsem zvyklý, opravdu by mě potěšilo, ani nevíš jak, kdyby se chování tohoto motocyklu zlepšilo po zajetí, vím, že zase to bude proti mě...



O příspěvek výše sice píšu, že už bych to raději sám za sebe uzavřel, ale když teď ještě znovu pročítám diskuzi, poruším své předsevzetí a povím Ti svoji zkušenost:

Nejsem už nejmladší a za svůj život jsem měl spoustu aut a motorek.
Aut, jestli počítám dobře, bylo 8, a motorek k dnešku celkem 12. Všechno až na pár výjimek z druhé ruky.
Těma výjimkama byly poslední dvě auta, který byly zcela nový (nezajetý), a zcela nová (nezajetá) byla i jedna z mých motorek (ta předposlední - Yamaha WR250X).

U těch nových aut jsem syrovost jejich motorů při zajíždění skoro neregistroval, zřejmě vzhledem k jejich hmotnosti (velká setrvačná hmota) a vyššímu výkonu motoru. A taky vzhledem k tomu, že jsem byl v kabině sám, jenom řidič. Takže se provozní hmotnost moc nelišila od pohotovostní, a taky jsem se hlavně ze začátku u studeného motoru snažil (a nadál snažím) vyhýbat velkému zatížení, čili pokud možno ze začátku jízda po rovině nebo dokonce z mírného kopečka. Mám to štěstí, že po vyjetí z garáže jedu několik km po rovině a z mírného spádu, a využívám toho dlouhodobě jak u aut, tak u motorek.

Ale abych se dostal k pointě svého vyprávění:

U té nové nazajeté motorky (Yamaha WR250X, což je 250ccm vodou chlazený jednobuch, čili stejně jako zde diskutovaná Honda CRF250L), tomu bylo jinak než u nových nezajetých aut.

Když jsem ji přebíral, měla najeto jen asi 120 až 140 metrů v podzemní garáži.
Byl jsem totiž kompletně u celého jejího zprovoznění, které je i včetně kontrolní jízdy machanika zdokumentováno na amat. videu na Youtube a v mém vlákně http://www.motorkar...ft=132014&fid=65 "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X".

A když jsem pak na ní před prodejnou - po zaplacení a nalepení převozní značky - sednul a nastartoval s tím, že odjedu domů, studenému syrovému motoru se moc nechtělo ani jen do středních otáček (samozřejmě ještě u stojící motorky na volnoběh).
Nechal jsem ji proto na místě trochu zahřát (odhadem asi 2 až 3 minuty), než se projev motoru trochu zlepšil včetně jeho ochoty se točit. Pak jsem vyjel, ale pomalá jízda na jedničku a dvojku z výjezdu z parkoviště před obchodem byla v prvních sekundách jakýmsi podvědomým zklamáním, jak to bylo ucukané.
Věděl jsem ale, že je to syrovostí nezajetého a nezahřátého motoru, takže jsem si řekl - klídek chlapče, vždyť jsi to přece musel čekat, je to tím a tím, to se nutně zlepší, a byl jsem pak už v klidu.

A taky že ano - s každou desítkou a pak stovkou najetých km se projev motoru jednoznačně zlepšoval, a kdo má pro spalovací motory alepsoň minimální citlivost, musí to poznat.

Takže tímto jsem Ti chtěl říct, abys nelámal nad CRF250L hůl a neuzavíral na ni svůj zatím nepříznivý názor.

A jak píšeš, že bys byl rád, kdyby se chování motocyklu po zajetí zlepšilo, ALE ŽE TO ZASE BUDE PROTI TOBĚ...

Říkám Ti, že to nebude proti Tobě, ale naopak.
Kdo dokáže zpětně a třeba i po delším čase přiznal svoji chybu, kdo uzná, že se mýlil, ten je velký a není hoden posměchu.
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2012 v 10:19 | Nahoru | #106
Dovi> S tim fungl novym motorem tomu věřim, zajížděl sem už 3 nový motory a syrovej je syrovej, přirovnal bych to k milování s holkou, co je ještě panna. První jízda stojí za prd, druhá už je lepší a pak se to jen zlepšuje Poslední, co sem zajížděl, byl pitbikovej motor Zongshen 160, je to dvouventil, 160cc, vzducháč, ale docela našláplej, 20 koní. První kilometry byla uplně příšerný, nedržel volnoběh, špatně se vytáčel, škubal atd. Pak si to ale začlo sedat, zajíždět a postupem času furt a furt zlepšovat, kultura chodu uplně někde jinde. Po kompletním zajetí už lítá jak utrženej ze řetězu s parádním průběhem Syrovej stroj zkrátka nelze nějak objektivně hodnotit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2012 v 10:39 | Nahoru | #107
prackarr> 3- ne každý,kdo to najde,má potřebu psát. Třeba se chce vyhnout diskusím s pochybovači,popírači apod.Asi tak(najeto 900km

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2012 v 10:42 | Nahoru | #108
 

SuperSic58 píše: Dovi> S tim fungl novym motorem tomu věřim, zajížděl sem už 3 nový motory a syrovej je syrovej, přirovnal bych to k milování s holkou, co je ještě panna. První jízda stojí za prd, druhá už je lepší a pak se to jen zlepšuje Poslední, co sem zajížděl, byl pitbikovej motor Zongshen 160, je to dvouventil, 160cc, vzducháč, ale docela našláplej, 20 koní. První kilometry byla uplně příšerný, nedržel volnoběh, špatně se vytáčel, škubal atd. Pak si to ale začlo sedat, zajíždět a postupem času furt a furt zlepšovat, kultura chodu uplně někde jinde. Po kompletním zajetí už lítá jak utrženej ze řetězu s parádním průběhem Syrovej stroj zkrátka nelze nějak objektivně hodnotit...



Přesně tak.

A řekl bych, že je to výraznější u lehký motorky než u těžšího auta, a hlavně je to výraznější u jednoválce než třeba u čtyřválcovýho motoru.

Ale je to jen můj subjektivní dojem, a netroufám si to zevšeobecňovat, na to jsou moje osobní zkušenosti s novýma nezajetýma motorama zatím přece jenom ještě nepříliš statisticky významný.
 

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2012 v 12:16 | Nahoru | #109

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.12.2012 v 10:10 | Nahoru | #110
Rozdíl mezi sérií a power kitem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.12.2012 v 10:11 | Nahoru | #111
salieri210> A jakej máš převod Ty? Těch 14/40, jak uvádí uživatelská příručka? Jak seš na tom s maximálkou?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2012 v 18:52 | Nahoru | #112
ještě jedno video s přiostřenou CRF

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2012 v 19:00 | Nahoru | #113

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2012 v 10:44 | Nahoru | #114
Co řikáte na tuhle dvěpade? AJP PR5 250 enduro. Jezdil nebo jezdíte někdo?



Naposledy editováno 04.12.2012 10:45:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2012 v 10:59 | Nahoru | #115
 

SuperSic58 píše: Co řikáte na tuhle dvěpade? AJP PR5 250 enduro. Jezdil nebo jezdíte někdo?



Hezká  H O N D I Č K A 

SuperSic58 píše: Ahoj rideři, moc mě zaujala tahle letošní novinka od Hondy, takže bych chtěl tenhle thread věnovat této motorce. Vlastníte jí někdo? Jel jste na ní? Nějaké zkušenosti s touhle motkou? Vkládejte videa, odkazy, fotky, zkrátka vše o CRF 250L

 
 

Naposledy editováno 04.12.2012 11:01:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2012 v 11:07 | Nahoru | #116

Dovi píše:  
 
 



No Honda to prakticky taky je, motor z XR 250R. Bohužel cena o dvacku vejš a je to vlastně "no name" výrobce Je ale asi o 30kg lehčí a o 2 koně silnější, to docela pojede

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2012 v 11:09 | Nahoru | #117
Můžem tu samozřejmě diskutovat i o přímých konkurentech CRF 250L, kvůli objektivitě a porovnání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2012 v 11:23 | Nahoru | #118

SuperSic58 píše: No Honda to prakticky taky je, motor z XR 250R. Bohužel cena o dvacku vejš a je to vlastně "no name" výrobce Je ale asi o 30kg lehčí a o 2 koně silnější, to docela pojede



Ted teprve koukam jak je ta CRF 250L tezka, jako DR-Z 400S, tak to uz se nedivim, ze to nejede Pritom na prvni pohled by clovek nerekl, ze je o tolik tezsi nez to AJP...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2012 v 12:06 | Nahoru | #119

SuperSic58 píše: No Honda to prakticky taky je, motor z XR 250R. Bohužel cena o dvacku vejš a je to vlastně "no name" výrobce Je ale asi o 30kg lehčí a o 2 koně silnější, to docela pojede



Tak žádný noname výrobce to rozhodně není..

Jak to pojede? V základu hůře než XR250. Jen to má moderní podvozek a je to těžší.. Zajímavá alternativa, ale cena úplně mimo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2012 v 16:40 | Nahoru | #120

SirIndy píše: Ted teprve koukam jak je ta CRF 250L tezka, jako DR-Z 400S, tak to uz se nedivim, ze to nejede Pritom na prvni pohled by clovek nerekl, ze je o tolik tezsi nez to AJP...

Tak vyloženě bych netvrdil, že to crf "nejede", naopak, co sem čet postřehy lidí, co na tom jeli, že to chodí docela dobře, ale ta hmotnost mě taky trochu zaráží... Kde těch 144kg nabrali? Tam je kovadlina jako bonus pod sedlem?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist