bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2023 v 14:42 | Nahoru | #6331
Škoda, mne by cenduro s 2V 500 s výkonem okolo 60PS a váhou do 180kg moc líbilo

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2023 v 14:42 | Nahoru | #6332
Co ty 390, budou letos na prodej ?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2023 v 16:00 | Nahoru | #6333
Kdo ví, jak by to vypadalo, už ta 390 je o 20kg těžší než 300 rally. Nedivil bych se, kdyby ten dvouvál byl těžší než CB500, ze kterého mimochodem někteří lidé postavili krásné ADV. To bych už skoro byl raději, kdyby Honda některé ty úpravy nabídla už v základu. ADV verze KRM 390 jednoválu by ale mohla být zajímavá, také ji už ale slibují hrozně dlouho.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2023 v 17:27 | Nahoru | #6334
odepsali miliardu Kč, Proto jsou ty KTMky tak drahý
Když odepsali projekt dvouválce 490, tak místo toho bude prý dvouválec 690...
Tak už budou dělat ADV 690 ,790, 890...
ADV 390 R Pořád nic…
já jdu cestou crf 300 a A k tomu na silnici cestovní čtyřválec taky Honda. Ať si to ta KTM
strčí za klobouk ....
Se skoro litrovou motorkou jezdit off ,mě to přijde na hlavu.. Já myslel že už tahle ta mánie po co největším obsahu je pryč...

Naposledy editováno 26.01.2023 17:33:05

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2023 v 18:31 | Nahoru | #6335
Mě z toho článku vyplynulo, že KTM je Indická firma, co motorky do půl litru vyvíjí i vyrábí v Indii, nad půl litru vyvíjí v Rakousku a vyrábět si je nechává v Číně u CF Moto.
Rakouská je na tom už jen značka. Nebo jsem to pochopil špatně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2023 v 18:37 | Nahoru | #6336
Deadman> myslím že v Rakousku se dělají jenom vlajkové lodě-1290ky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2023 v 20:55 | Nahoru | #6337

Wenca24 píše: Deadman> myslím že v Rakousku se dělají jenom vlajkové lodě-1290ky..



A ostrá endura, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2023 v 21:01 | Nahoru | #6338
Mr.Dreamer> Nevím... Máš info kde se dělaji? a 690ky se vyrábí kde?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2023 v 21:43 | Nahoru | #6339

Deadman píše: Mě z toho článku vyplynulo, že KTM je Indická firma, co motorky do půl litru vyvíjí i vyrábí v Indii, nad půl litru vyvíjí v Rakousku a vyrábět si je nechává v Číně u CF Moto.
Rakouská je na tom už jen značka. Nebo jsem to pochopil špatně?



Většinový podíl má pořád Pierer,ind má pod 50%
ostrý endura by měli dělat v rakousku, + Asi některý ty vyšší obsahy – byl tady o tom článek

Naposledy editováno 26.01.2023 21:45:41

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.1.2023 v 07:15 | Nahoru | #6340
Zde jeden Alpík na prodej.

https://motorky.bazo...-alp-200-rv-2005.php

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.1.2023 v 07:21 | Nahoru | #6341
Wenca24> podle vin se 690 vyrábí v rakousku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.1.2023 v 10:33 | Nahoru | #6342

Fic6 píše: podle vin se 690 vyrábí v rakousku


Vyrábí nebo jen kompletuje z dovezených dílů? V obou případech pak má VIN rakouské fabriky :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.1.2023 v 10:40 | Nahoru | #6343
Mr.Dreamer> Ta zabitá 490 mohla mít hmotnost 130 nebo také 180 kg. Podle toho, jestli by motorku koncipovali jako cesťák (pro dva a s plnou kufrovou polní) s možností jízdy v terénu. Nebo naopak jako endurko (prioritně pro jednoho s batohem na zádech) s možnosti jízdy po asfaltu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.1.2023 v 11:12 | Nahoru | #6344
vilemx> mrkl jsem jenom na VIN takže víc nevím.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.1.2023 v 12:27 | Nahoru | #6345

vilemx píše: Mr.Dreamer> Ta zabitá 490 mohla mít hmotnost 130 nebo také 180 kg. Podle toho, jestli by motorku koncipovali jako cesťák (pro dva a s plnou kufrovou polní) s možností jízdy v terénu. Nebo naopak jako endurko (prioritně pro jednoho s batohem na zádech) s možnosti jízdy po asfaltu.



Spíš si myslím že by měla těch 180, ale i tak by to bylo zajímavý rozšíření nabídky
Hlavně ať teda udělají tu 390 R
Nechápu na co potřebujou dvou válce 690, 790 a 890

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.1.2023 v 13:14 | Nahoru | #6346
Zkopíroval jsem z jednoho článku z roku 2020 tady na motorkářích:

KTM je další ze značek, kde to není vůbec jednoduché. Její majitel Stefan Pierer je velký obchodník a byznysmen, díky kterému je dnes KTM tam kde je. A je to také díky diverzifikaci výroby, během které se mu pro svou značku povedlo zajistit i dostatek kapitálu. Jenom připomeňme, že indická společnost Bajaj vlastní 48 % akcií KTM. Krom toho se ale také výraznou měrou podílí na výrobě motocyklů koncernu Pierer Mobility, kam patří také Husqvarna a nově Gas Gas. V Indii vznikají maloobjemové silniční modely, tedy všechny jednoválce kromě největších modelů 690 a 701 v případě Husqvarny. Drobný rozdíl najdeme ale mezi samotnými značkami koncernu. Zatímco KTMky přichází celé z Indie, Husqvarna, jako o něco prestižnější značka, se kompletuje v Rakousku. V blízké budoucnosti by pak jednoválce měly doplnit připravované paralelní dvouválce o objemu 500 kubíků. Druhým velmi silným partnerem je pro KTM Čína, přesněji řečeno tamní výrobce CFMoto. Ten už v současné době vyrábí dvouválcové motory 790, na které má mimochodem v nižším výkonovém provedení licenci, a v letošním roce po dostavění továrny rozjede kompletní výrobu dvouválcových motocyklů řady 790. Pokud tedy chcete opravdu rakouskou KTM, nezbývá než jít buď do těch nejvyšších objemových a cenových pater, nebo sáhnout po ostrém enduru nebo motorkosu, jejichž výroba logicky zůstává v Mattighofenu.

Více na: https://www.motorka...ve-stroje-43531.html
Copyright © Motorkari.cz

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.1.2023 v 17:22 | Nahoru | #6347
český cfmoto dovozce rád přehání co vše dělá ktm u nich. Ale pravda je, že v eu se zatim neprodávalo jediné ktm vyrobené nebo domontované v číně. Bude to až řada 790 v ročníku 2023. I rámy+odpružení crossů se nestěhovaly od wp tam, ale do jiného rakouského města.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.1.2023 v 21:25 | Nahoru | #6348

bledemon píše: český cfmoto dovozce rád přehání co vše dělá ktm u nich. Ale pravda je, že v eu se zatim neprodávalo jediné ktm vyrobené nebo domontované v číně. Bude to až řada 790 v ročníku 2023. I rámy+odpružení crossů se nestěhovaly od wp tam, ale do jiného rakouského města.



ne z ciny ale z idnieod bajaje

Naposledy editováno 27.01.2023 21:25:42

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.1.2023 v 21:26 | Nahoru | #6349

Fic6 píše: Zkopíroval jsem z jednoho článku z roku 2020 tady na motorkářích:

KTM je další ze značek, kde to není vůbec jednoduché. Její majitel Stefan Pierer je velký obchodník a byznysmen, díky kterému je dnes KTM tam kde je. A je to také díky diverzifikaci výroby, během které se mu pro svou značku povedlo zajistit i dostatek kapitálu. Jenom připomeňme, že indická společnost Bajaj vlastní 48 % akcií KTM. Krom toho se ale také výraznou měrou podílí na výrobě motocyklů koncernu Pierer Mobility, kam patří také Husqvarna a nově Gas Gas. V Indii vznikají maloobjemové silniční modely, tedy všechny jednoválce kromě největších modelů 690 a 701 v případě Husqvarny. Drobný rozdíl najdeme ale mezi samotnými značkami koncernu. Zatímco KTMky přichází celé z Indie, Husqvarna, jako o něco prestižnější značka, se kompletuje v Rakousku. V blízké budoucnosti by pak jednoválce měly doplnit připravované paralelní dvouválce o objemu 500 kubíků. Druhým velmi silným partnerem je pro KTM Čína, přesněji řečeno tamní výrobce CFMoto. Ten už v současné době vyrábí dvouválcové motory 790, na které má mimochodem v nižším výkonovém provedení licenci, a v letošním roce po dostavění továrny rozjede kompletní výrobu dvouválcových motocyklů řady 790. Pokud tedy chcete opravdu rakouskou KTM, nezbývá než jít buď do těch nejvyšších objemových a cenových pater, nebo sáhnout po ostrém enduru nebo motorkosu, jejichž výroba logicky zůstává v Mattighofenu.

Více na: https://www.motorka...ve-stroje-43531.html
Copyright © Motorkari.cz


No a ty pětistovkový 2válce za miliadu právě odepsali.
KTM ka je takovej druhej redbull Ty mají jen značku a všechno vyrábí v outsourcingu. Nová doba.
Jsou mě čím dál míň sympatický.. Redbull i KTM.
bývali jsme motorkáři takový srdcaři, Každej měl tu svou značku-Věděl o ní všecko ,nejen konzum, ani nevím jak to popsat co přesně myslím …
Poslouchají vůbec dneska svý zákazníky, nebo je to jen honba za každým centem?
Čína nebo Indie, Bajaja nebo zongšen ,hlavně co nejvíc vydělat…

Naposledy editováno 27.01.2023 21:42:00

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.1.2023 v 13:01 | Nahoru | #6350
ahoj, jen info -tahle ochrana budíku pasuje na CRF300L . V popisku to nemají a přitom u endura se to docela hodí

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.1.2023 v 13:08 | Nahoru | #6351
Nechcete někdo na CRF 250

- zadní rozeta 42z
- přední kolečko 13z
- korektor rychlosti při změně převodu


Hádám, že převody jsou jako na CRF300, ten korektor nevím, jestli umí i 300

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.1.2023 v 13:18 | Nahoru | #6352
A tahle https://m-style.cz/...b-500r-f-x-2013-2018 vypadá jako na CRF250l, nemáte to někdo odzkoušený? I na aliexpresu je to dražší...
Náhodpou na mě vyskočlo tohle: sice je to padesátikilovej japonec co jezdí trial, ale z tohohle nedal ani 10% ... Má tam i spoustu zajímavejch videí jak na to...

Naposledy editováno 30.01.2023 17:54:29

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2023 v 12:44 | Nahoru | #6353
Info pro ty co čekají na vylepšenou KTM adv 390

https://motosvet.cz/...VQWPTXN6dOA9IvJSQ5Ag

Změna pouze v grafice a vyplétaná kola místo litých. Že by eRko stále nebylo v plánu

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2023 v 12:56 | Nahoru | #6354

Fic6 píše: Info pro ty co čekají na vylepšenou KTM adv 390

https://motosvet.cz/...VQWPTXN6dOA9IvJSQ5Ag

Změna pouze v grafice a vyplétaná kola místo litých. Že by eRko stále nebylo v plánu



Ach jo, KTM se už mírou inovací blíží enduro produkťákům z Japonska, kdy po 3 letech urputného vývoje dokázali přijít s novou barvou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2023 v 12:57 | Nahoru | #6355

Fic6 píše: Info pro ty co čekají na vylepšenou KTM adv 390

https://motosvet.cz/...VQWPTXN6dOA9IvJSQ5Ag

Změna pouze v grafice a vyplétaná kola místo litých. Že by eRko stále nebylo v plánu



nechci se Advika nějak dotknout, ale pořád je to víceméně jen nazvedanej DUKE. Před koupí CRF jsem ho dost prolejzal, hlavně kvůli motoru, kterej mě v Dukovi vážně bavil...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2023 v 14:22 | Nahoru | #6356
karelsychra> Sakryš, chtěl bych umět aspoň část z toho - je to prostě rukama, ne mašinou :D.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2023 v 14:32 | Nahoru | #6357

karelsychra píše: ...... Náhodpou na mě vyskočlo tohle: sice je to padesátikilovej japonec co jezdí trial, ale ...


Přidělal bych mu dozadu bágly a spaní na týden a oblékl ho do padesátikilové olověné zástěry z vyšetřovny RTG. To aby on i motorka zažili pocity normálně rostlého středoevropana při toulání po Balkáně. Pak by je tyhle blbinky přešly

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2023 v 15:48 | Nahoru | #6358
KTM zklamala

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2023 v 18:23 | Nahoru | #6359

Palomoto píše: KTM zklamala


Přesně tak To má být asi útěcha pro ty co čekali 3 roky na Rko.
Protože si říkám proč by to dělali na drátech kdyby chystali R, Takže asi fakt nebude. Plus ty řadový 490 taky odpískali..
Ale Prý přidají dvouvalcovou 690ku, Aby to měli pěkně odstupovaný 690/790/890...

Naposledy editováno 02.02.2023 18:26:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2023 v 18:38 | Nahoru | #6360
Fyro> jako kdyby 2V 690 byla tak, že do 690 endura a 690 Duka dají 2V motor, tak by to nebylo špatný
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist