bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.8.2021 v 23:54 | Nahoru | #5041
Ahoj, predavam TKC80 s malym najazdom, nechcete niekto?

rozmery 21/3.00, detaily tu: https://motorky.baz...l-tkc80-twinduro.php

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.9.2021 v 09:22 | Nahoru | #5042
stomas> Nefunguje?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.9.2021 v 09:37 | Nahoru | #5043
Kohlstein> funguje dobre len som mal trochu iné očakávania na ceste a hlavne v teréne...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.9.2021 v 09:42 | Nahoru | #5044
stomas> Takže do terénu Michelin Tracker?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.9.2021 v 21:08 | Nahoru | #5045
Koupím EJK a komplet svod s koncovkou, neprodáváte někdo ?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.9.2021 v 21:27 | Nahoru | #5046
Kdyby něco, mám přední svod 250L na 2017 a výš.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.9.2021 v 21:45 | Nahoru | #5047
Mam rok 2015
Koukal jsem na Dominátora lauf. Je to takovej "domatech" Ale na druhou stranu, co za ty prachy můžu čekat, neni to arrow za šestnáct
Neměl jste někdo ? + prodává se tlumivka k tomu ?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2021 v 08:29 | Nahoru | #5048
Zdar, mám otázku na majitele CRF300L. Začínám pozorovat vůli v přepakování. Jak jste na tom vy ostatní??
Mám najeto do 3500 a z toho tak 3/4 po cestě. Je to normální??

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2021 v 09:17 | Nahoru | #5049
Fic6> Kdybys měl najeto 35 tisíc a ve sračkách, tak bych ti věřil. Jak probíhalo to tvoje pozorování? Motorka na špalku, zadní kolo ve vzduchu a směrem nahoru-dolů v tom ukrutně mlátilo?

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2021 v 09:28 | Nahoru | #5050
Ano motorka na špalku, kola ve vzduchu, směrem nahoru a dolů to nemlátilo ale je tam cítět vůle, která tam předtím si myslím nebyla. Při jízdě v terénu do poznám, když zaslápnu zadní brzdu, tak v tom cvaká.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2021 v 09:44 | Nahoru | #5051
Fic6> Tak to máš rozbitý ... záruka je platná, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2021 v 09:48 | Nahoru | #5052
Jasný záruka je platná. Jen jsem chtěl vědět jak jsou na tom ostatní.
Jsem zvědavý jak se budou tvářit na neoriginální zadní tlumič. Radši tam asi přehodím originál.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2021 v 10:54 | Nahoru | #5053
Fic6> Tak aby to nakonec nebylo v tom tlumiči a jeho uchycení.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2021 v 12:13 | Nahoru | #5054
No já nic nepozoruji, ale můžu to zkusit zvednout na stojanu a proverit to.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2021 v 14:27 | Nahoru | #5055
CB600> zkus to prosím. A kolik máš najeto??

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2021 v 15:46 | Nahoru | #5056
Fic6> Ahojte, já vyměnil přepákování za Zetu,mám ale 250L a cvaká mi v tom taky,ale jak vypnu ABS na zadku,páč jezdím hlavně terén bez, tak je konec a vše OK. (najeto 2100 km)

Naposledy editováno 07.09.2021 15:47:25

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2021 v 07:22 | Nahoru | #5057
Mi to cvaká i bez abs. Já cítím vůli snad na všech čepech. Až bude čas tak se na to podívám blíže a zkusím nahodit i starý tlumič.
A pokud tam bude vůle pořád, tak zkusím vyreklamovat až pojedu po sezoně vyměnit olej.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2021 v 09:09 | Nahoru | #5058
pondělí a úterý v sedle

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2021 v 13:49 | Nahoru | #5059
SuperSic58> taky bych pojezdil, ale není čas. Zítra se projedu aspoň do práce

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2021 v 15:34 | Nahoru | #5060
Fic6.
Tak jsem to zkoušel a nikde žádná vůle, vše je tuhé. Najeto ale jen 1750 km, bo mě na nějakej čas vyřadila VFR, která mi zlomila nožku

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.9.2021 v 07:19 | Nahoru | #5061
CB600> Dík za info . Brzy se uzdrav.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2021 v 21:13 | Nahoru | #5062
Nevíte kde sehnat EJK ? já jsem objednával u MOTOPS, ale nevim jestli to je k mání, psali do 1 týdne a furt nic. Tak se chci zeptat, jestli někde jinde se dá sehnat nebo nevíte jestli někdo neprodává ? Díky !

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.9.2021 v 07:31 | Nahoru | #5063
Ebay.de - 190E

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.9.2021 v 15:52 | Nahoru | #5064
Tak som bol cez (predlzeny) vikend trochu pojazdit Tatry a okolie na Slovensku, dokopy najeto 1500km. Uz som aj zabudol jak hrozne to stock sedlo na touring je



Naposledy editováno 13.09.2021 15:53:26

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.9.2021 v 16:07 | Nahoru | #5065
Hlodá mi CRF300L v palici čím dál tím víc. Jen je teď dost velký problém s pořízením. Motorka není a předběžně mi ani nedokáží říct kdy bude. Trochu škoda...
Zkusím ještě obvolat všechny prodejce po Moravě jestli ji má někdo aspoň jako předváděcí, že bych si ji projel. Chci zjistit, jestli ji jen chci nebo potřebuju

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2021 v 13:07 | Nahoru | #5066


Ahoj...

Jezdím a provozuji druhým rokem WRR 250. Je zde někdo s novou 300L, s kým by se dalo sejít? Rád bych 300L viděl v provozu, poslechl si majitele, třeba prohodil stroje...atd atd.
Jsem z Chomutovska. Své okolí celkem znám . Nedělá mi problém a užívám si jakýkoli druh výletu.
Ozvi se do zprávy.

Čuuus.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2021 v 11:33 | Nahoru | #5067
Doporučil by někdo duálový gumy v rozměru na CRF300? Pokud možno, aby byly do terénu víc než ty origo IRC. Ale nechci přijít o možnost jezdit na pohodu i po silnici ve vyšších rychlostech. Zatím mám vyhlídlou Pirelli MT 21 Rallycross, která se mi zdá z fotky dezénu lepší, ale zkušenost nemám. Pro začátek alespoň na zadek tedy 120/80/18

Naposledy editováno 17.09.2021 11:35:05

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2021 v 12:52 | Nahoru | #5068
CB600> Kdybys takové našel, dej vědět. Beru dvě sady!
V tomto vláknu se řeší gumy každou chvíli, zkus zalistovat rok dozadu.
Například moje hledání mých výblitků:
https://www.motorkar...pgr=122#goto10083329
https://www.motorkar...pgr=121#goto10083185
https://www.motorkar...pgr=121#goto10082378
https://www.motorkar...;pgr=112#goto9957151
a nebo
https://www.motorkar...?t=215287&pgr=1#
A taky u WR250R
https://www.motorkar...?t=217890&pgr=1#

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2021 v 13:04 | Nahoru | #5069
CB600> začne období mokra...
Šel bych cestou c21 a c02 od mitas. Nelekej se vzorku. Ty gumy ujedou šilený porce na asfaltu na velkých lc8 a na slabý motorce ještě dál . Obě jsou homologovaný. Jizdní vlastnosti na asfaltu vážně o tolik horší nebudou. Lidi maj spoustu předsudků o jižde s agresivnijšimi vzorky na pevnym povrchu.
Rallycross mám rád a odjel jsem X sad i jim podobných, ale na velký adv motorce. Na silnici chování příkladný ve všech podmínkách ( zima, déšť, horko).
Podobné jsou třeba mitas mc23 a moje oblíbená motoz desert ( zadní mám na cestovaní cestou necestou vážně rád).
Osobní doporučení. Zkombinuj klidně zadek mt21 s agresivnějším předkem. Obě gumy vydrží stejnou porci km a předek tě v měkkém podrží víc.

Mt21 vs motoz i/t....boční vedení, to je oč tu vždycky běží. Na motoz jsem odjel stovky přesunových km. Mt 21 je skvělá na tvrdší teren a silnici.


Mt21 vs desert ...desert tenkrát nebyl homologovanej, snesl o dost agresivnejsi jizdu na vykoném stroji. Najezd mt21 zhruba 4tis km cestování na velkem adv bajku.


C02 vs Mc23...


Tkc80, c17, mt21...


Něco pro představu

Ps: jestli chci jezdit jen 50:50, což znamená 500km teren a 500km silnice, já pojedu vždycky na agresivnim vzorku. Jezdim na te malé jen mx pneu. Najezdy jsou kolem 4 -5tis dle směsi pneu.

Naposledy editováno 17.09.2021 13:09:08

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2021 v 13:16 | Nahoru | #5070
Na KLX 230 jsem obul sadu MT21 a je oproti origo IRC výrazně použitelnější v offu, jen na silnici trochu hučí, což mně osobně vůbec nevadí. Navíc má výrazně pevnější bočnice, což se při defektu velice hodilo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist