bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.4.2019 v 21:26 | Nahoru | #3061
Tak jsem dneska prijel domu a vsimnul si "darecku".



Nastesti to neuchazi a dojel jsem.
Takze se rozhoduju, projizdim tu historii a ve finale mam Maxxis, TW302 a MT21

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.4.2019 v 21:56 | Nahoru | #3062
Zdravím vespolek. Ty fotky z vyjížděk jsou prima. Také jsem dnes zajížděl, ale kradu čas po minutách, stále se něco děje, tak ani neslézám pro focení, ale jezdím, abych měl 1.000 km do 9.5., kdy jdu na garančku.

Jinak pro info - dnes mi DHL přivezlo nosič. Včera jsem jim vyplnil ten přiblblý formulář na proclení a dnes jsem zjistil, že mi za ten úkon naúčtovali 550 Kč a ještě jsem musel zaplatit vyměřené DPH, tj. nějakých 463... No, vzhledem k tomu, že se mi nosič líbí (už je na motorce), omezím své láteření na prosté konstatování baby Jagy z Mrazíka: "Nu což, loupežníčkové, olupte mne...". Ať jim to zaskočí v chřtánu, nosič je fajn, po neděli jdu vybírat kufr

Naposledy editováno 27.04.2019 05:05:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.4.2019 v 14:25 | Nahoru | #3063
Booran> Jsou to zmetci, taky jsem cca pětikilo doplácel, něco bylo, za to, že prošlo celnicí a něco DPH... Je pravda, že když jsem nosič sháněl já, tak nebylo na výběr vůbec nic ,BikerBitz byli jediní, kdo měl nějaké příslušenství, teď už je to o dost lepší, třeba Zeta doplňky už se dají sehnat i na českých e-shopech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2019 v 09:02 | Nahoru | #3064
MartyR> Ano, jsou. U DHL je proces proclení jistota, u některé jiné přepravy mi objednané zboží někdy přijde bez toho, aby mne kdokoliv otravoval s proclením a doplatku, ale zase to třeba z DX.com, z eBay, z AE trvá 3-6 týdnů a já ten nosič potřebuji. U toho z BikerzBits je sympatické, že ty přední úchyty nejsou napevno, ale na nýtu a dají se při montáži natáčet.

Z kufrů jsem vybral tento 34l od GIVI , myslím, že pro moje potřeby akorát. Věci na ryby mám stejně všechny v tlumoku na zádech, sem mohu schovat přilbu, něco na zub a pak případně úlovek, pokud nepůjde o sumce Holdegrona, toho bych musel smýkat na lane za sebou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2019 v 18:46 | Nahoru | #3065
Booran> Kufr vypadá tak akorát, i ta cena za Givi je solidní, předpokládám, že to je Monolock s plotnou....

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2019 v 20:30 | Nahoru | #3066
MartyR> Ano, taky mi to přijde za dobrou cenu. Plotna u toho je, dokonce i s těmi úchyty, které by měly jít přidělat na ten nosič. Abych se vyvaroval omylu v tomto směru, mohu se dohodnout s prodejcem a servisem, nechat je tu plotnu přidělat, ať se s tím popasujou při garančce. Bude to z jedné vody načisto.

Zítra mám práci v terénu a chtěl jsem to spojit s příjemnou zajížděcí projížďkou, ale jak na potvoru má být deštivo, stejně tak celý týden.

Jinak jsem viděl zajímavý srovnání ohledně těch maziv na řetěz. Teorie je zajímavá, testování důkladné, závěr překvapující

Odkaz zde

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2019 v 15:31 | Nahoru | #3067
Minulý týden jsem byl prohánět CRF na Ještěd z obou stran a musím říct, že sériové gumy jsou opravdu až překvapivě dobré na asfaltu. Takový náklony jsem si snad ani na Aprilii nebo Kawě netroufl :). Je to prdel to tam honit. Vono to moc nejede, ale fun faktor je i tak dostačující. Výhoda je tupost stroje, protože když vezmeš za heft, ono se skoro nic neděje, takže nehrozí utržení zadku přebytkem výkonu :D.

S něcím na styl motárdu to musí bejt ještě větší paráda - asi budu muset sehnat tu Y WR 250 X :D.

Naposledy editováno 29.04.2019 15:32:56

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2019 v 19:23 | Nahoru | #3068
mRKEF> Přesně z těchto důvodů jsem přikoupil malýho Duka. Nejdřív jsem byl přesvědčenej, že půjdu do motarda, ale toho bych nevyužil, je spíš na “cirkusový” kousky, Duke je do zatáček ideální. A ostrej na svůj obsah umí být taky. Když dostanu chuť to klopit vezmu Duka, když na pohodu v přírodě CRFka to jistí.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2019 v 20:35 | Nahoru | #3069
Myslíš 390? Toho jsem dokonce taky málem kupoval v době než jsem zpět koupil kawu er6. Byl jsem to zkusil brute Hradci projet u trojana. Co se mi líbilo že to je jako kolo. Výkonově v té době mě to nějak zklamalo. Prostě najednou když jsem čekal že to ještě zabere přišel omezovač.

Ale možná by to stálo za zvážení i teď :D. Na silnici výkonu celkem dost a už jsem otupel z crf :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2019 v 21:25 | Nahoru | #3070
32 kw jednobuch neni rozhodně žádnej trhač ruk hlavně na rovinách, ale jeho síla je v lehkosti a přesnosti vedení v zákrutách. Prostě “sportovní” malorážka. No a do města na kličkovanou taky zábavná. To je ale off v tomto vlákně

Naposledy editováno 29.04.2019 21:28:53

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2019 v 22:03 | Nahoru | #3071
No je fakt,, že ktm dodnes spilam za to, že na tom 390 motoru nepostavili něco na styl crf apod. Přitom se to přímo nabízí u firmy zaměřené na offroad. Neco ve stylu wr250 X nebo R. Myslím že by to byly supr stroje. Jedině mě napadá jako důvod, že by si udělali konkurenci 690 řadě.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2019 v 06:24 | Nahoru | #3072

DejvGSR píše: Krása, také bych vyrazil hnedle. Je strašný sucho, všechno po lesích chrastí, normálně mám strach, aby něco od svodu nechytlo. A ve vyjetých zaprášených strvdlých kolejích na kámen se také skvěle jezdí , občas hubou napřed po podjetí předního kola.



ju už to zas bude o bahně po včerejšku ale už to chtělo zalejt, zemědělci už si pletli provazy...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2019 v 06:29 | Nahoru | #3073

HondaOK píše: 32 kw jednobuch neni rozhodně žádnej trhač ruk hlavně na rovinách, ale jeho síla je v lehkosti a přesnosti vedení v zákrutách. Prostě “sportovní” malorážka. No a do města na kličkovanou taky zábavná. To je ale off v tomto vlákně



32kw, to musí letět pěkně s tak lehkou moto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2019 v 06:30 | Nahoru | #3074

me2d13 píše: Tak jsem dneska prijel domu a vsimnul si "darecku".



Nastesti to neuchazi a dojel jsem.
Takze se rozhoduju, projizdim tu historii a ve finale mam Maxxis, TW302 a MT21



to asi minulo duši ne? Maxxis dojíždim teď a potom chci vyzkoušet ty trailwingy

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2019 v 20:15 | Nahoru | #3075

SuperSic58 píše: to asi minulo duši ne? Maxxis dojíždim teď a potom chci vyzkoušet ty trailwingy


Jj, vytah jsem a drzi, tak to asi nebude tak horky

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2019 v 23:46 | Nahoru | #3076
Ahoj kluci, taky se hlásím do klubu 250 tek. Moc to sice nejede, ale na toulání po okolí bezva. A ta váha, parádička !
Mám dotaz pro Kawisty - sedlo je teda dost tvrdé, mám po předchozím majiteli ještě vykuchané, tedy asi ještě tvrdší. Přeci jen asi ženská zadnice asi tolik nesnese. Na puldenní vyjížďku dobrý, ale dovča by asi byla utrpení . Dáváte si tam něco ? Viděla jsem lidi, co na tom jedou dálky s gelovým polštářkem . Nebo nechat znovu vycpat ? Nohama dosáhnu dobře . Jinak jezdím malou Tenerku, ale to je oproti Kawě křeslo i na dlouhých trasách .
A ještě - jsou seřiditelné pružiny v předu ?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2019 v 14:30 | Nahoru | #3077

Uň píše: Ahoj kluci, taky se hlásím do klubu 250 tek. Moc to sice nejede, ale na toulání po okolí bezva. A ta váha, parádička !
Mám dotaz pro Kawisty - sedlo je teda dost tvrdé, mám po předchozím majiteli ještě vykuchané, tedy asi ještě tvrdší. Přeci jen asi ženská zadnice asi tolik nesnese. Na puldenní vyjížďku dobrý, ale dovča by asi byla utrpení . Dáváte si tam něco ? Viděla jsem lidi, co na tom jedou dálky s gelovým polštářkem . Nebo nechat znovu vycpat ? Nohama dosáhnu dobře . Jinak jezdím malou Tenerku, ale to je oproti Kawě křeslo i na dlouhých trasách .
A ještě - jsou seřiditelné pružiny v předu ?



stáhni si manuál, tam se dozvíš vše Jinak seřizování předpětí, tak pokud tam neni seřizovací prvek, tk to mít nebude. Na sedlo na dálky je dobrej ten gelovej bazmek, taky už sem to někde viděl. CRFko taky neni žádný křeslo, max tak 70km a musim dát pauzu. Ale stejně každou chvíli stavim na nějaký focení nebo na vychcání, takže normál

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2019 v 14:31 | Nahoru | #3078
tak po tlumičáku a motor. oleji přišla na řadu ještě chladicí kapalina

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2019 v 16:22 | Nahoru | #3079
Na klx 250 jdou serizovat tlumice..akorat v pozici v leze, s plochym sroubovackem...zespod vidli jsou serizovaci sroubky, jestli si to dobre pamatuju...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2019 v 18:36 | Nahoru | #3080
Kdybyste někdo měl rozmlácenej zadek, tak tady je možnost pohodlnějšího sedla Bratru za necelé 400 $.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2019 v 13:04 | Nahoru | #3081

Booran píše: Kdybyste někdo měl rozmlácenej zadek, tak tady je možnost pohodlnějšího sedla Bratru za necelé 400 $.


Krásně sedlo, ale na Hondu a ta cena .. . Zkusím nejdřív cca 1 cm líný pěny .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2019 v 17:27 | Nahoru | #3082
Uň> Krásný je, dokonce nabízejí na stránkách možnost určité variability vzhledu. Teď jsem jezdil kolem Benešova, musím stihnout zajet, najel jsem necelých 80, počasí ideál, jen trochu víc fouká a zadek v pohodě. Jsem zvědav, jak budeš spokojená s tou pěnou Dej pak vědět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2019 v 22:31 | Nahoru | #3083
will83> Ahoj, nevím, jakým stylem na ní jezdíš, ale pokud občas zažívá těžší terén, jak zvládá hrubší zacházení? Nemyslím žádné extrémy, prostě jen to občasné zahození, kotrmelec a podobně.
Plus, jaký je rozdíl proti ne-Skové verzi?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.5.2019 v 18:02 | Nahoru | #3084
MartyR> Tak jsem koupil ten kufr 34N od Givi i s plotnou. Montoval jsem to na ten nosič z BikerzBits. Byl to trochu porod, ale nakonec to drží, jen jsem musel dát všechny 4 šrouby v jedný řadě vedle sebe, v té přední řadě byly rozestupy příček nosiče moc od sebe. Nicméně je to stažený, drží to velmi dobře, kufr na pohodu.

Kdyby byl problém, sundám to a nechám si udělat ty podložky na míru od známého, co dělá se železem.

Ještě jednou díky za tip.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.5.2019 v 23:14 | Nahoru | #3085
Uň,
ja som tam (na sedle) mal Airhawk
a zvládol som aj výlet 9 000 km

Rok 2011:
http://cestovanie.naseforum.sk/

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2019 v 20:38 | Nahoru | #3086

quanto píše: Uň,
ja som tam (na sedle) mal Airhawk
a zvládol som aj výlet 9 000 km

Rok 2011:
http://cestovanie.naseforum.sk/ [/quote]

Ahoj, díky za info. Jak jsi stačil kolegům , nereptali ?
( Právě zvažuji, jakou motorku v létě vzít na dovču - na přejezdy lepší vyšší kubatůra, ale v terénu lepší lehčí stroj . Ostatní mají od 500 výš ccm , dálnice nejezdíme, ale přeci jen někdy rychlost nad 100 a to je pro naložené KLX dost )

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.5.2019 v 20:46 | Nahoru | #3087
Dnes se po delší době ukázalo sluníčko. Dopoledne s rodinou nna Harasov a odpolko volňas. Tahám CRF z garáže a hurá do sedla. Nejprve podél pravého břehu Labe do Roudnice n./L. podívat se na Řopík zrenovovaný místními nadšenci a otevřený k dnešnímu svátku. Pak směr Dubá na Česko-Lipsku, přes pole, loky a lesy. Krátká zastávka na vodní nádrži na Sovici, a pak už jen toulání. Spokojen jsem se vrátil dom. Přestože pršelo, v lese to bohužel není znát. Všude strašný sucho.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2019 v 06:47 | Nahoru | #3088
DejvGSR> Moc pěkná vyjížďka, pěkné fotky , ten kraj dobře znám. Udělal si dobře, také jsem celé dopoledne jezdil a brouzdal, jen kousek jinde (Benešovsko). Chtěl bych koncem června podniknout něco na více dní po Čechách (zatím). Mám v plánu začít v Českém Švýcarsku a pak pokračovat podél hranic, objevovat různé malé vesničky a pak zakončit na Osoblažsku. S sebou vybavení na uvaření kávy, plecháček do tlap při kochání se výhledy sedě na pařezu, malý teleskop na ryby (papíry mám na celou ČR). Kdyby se chtěl někdo přidat, není problém

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2019 v 11:24 | Nahoru | #3089

Booran píše: DejvGSR> Moc pěkná vyjížďka, pěkné fotky , ten kraj dobře znám. Udělal si dobře, také jsem celé dopoledne jezdil a brouzdal, jen kousek jinde (Benešovsko). Chtěl bych koncem června podniknout něco na více dní po Čechách (zatím). Mám v plánu začít v Českém Švýcarsku a pak pokračovat podél hranic, objevovat různé malé vesničky a pak zakončit na Osoblažsku. S sebou vybavení na uvaření kávy, plecháček do tlap při kochání se výhledy sedě na pařezu, malý teleskop na ryby (papíry mám na celou ČR). Kdyby se chtěl někdo přidat, není problém



To zní zajímavě. Na červen (od 16. do 22.) jedu s VFR 1200 F do Alp. Ale pokud bys byl poblíž, třeba na dva dny bych se připojil.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2019 v 17:22 | Nahoru | #3090
Mě zas sere letos ten vítr, prakticky každej den silnej nárazovej vichr už od března, takový divný počasí nepamatuju a jezdit mě v tom vubec nebaví. Snad se to umoudří...

A s tim logicky souvisí to sucho, ten vítr tu krajinu vysuší mnohem rychlejc, než kdyby nefoukalo.. Možná tu za pár let budem mít pouště s dunama a budem si hrát na Dakar

Naposledy editováno 09.05.2019 17:24:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist