bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.9.2019 v 10:10 | Nahoru | #3301
DejvGSR> tak v Brně mají jen obyč 790 Adventure Tak aspoň něco, ono by to nakonec na to šmrdláni asi taky stačilo a v DE už se dají pořídit nový od 280

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.9.2019 v 12:44 | Nahoru | #3302
Palomoto> Jel si už na tom ? Celkem mě zajímá tvůj názor, vzhledem k tomu že si jezdil na GS 850. Klidně zavolám když dáš telefon.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.9.2019 v 14:09 | Nahoru | #3303
DejvGSR> jdu tam ve středu odpoledne. Pak se ozvu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.9.2019 v 18:04 | Nahoru | #3304

Palomoto píše: Mr.Dreamer> jelikož se zde už neobjevil, tak to vypadá že se bral moc vážně a fakt mu prdla cévka
Teď těžko říct jestli vzteky a nebo jak konečně zkusil dat víc než čtvrt plynu
Všem vám přeji slunce v duši, moji moto přátelé



A navíc se u něj rozsvítila oblíbená hláška vyrovnaných lidí, kteří nemají problém přijmout kritiku ani rozdílný názor: "Profil bude v nejbližší době smazán"

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.9.2019 v 18:54 | Nahoru | #3305
Mr.Dreamer> pravděpodobně půjde machrovat už jen do Pražských hospod Tady si z pepíka na silným enduru nikdo na prdel nesedl, tak co by tu dělal
Ale třeba jen změní profil a zkusí to znova, bral si to zbytečně osobně

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.9.2019 v 19:14 | Nahoru | #3306
DejvGSR>
Našel jsem v mobilu aspoň jednu fotku z testu GS850. Tady už přišel po prvních pádech o bástry a měl několikrát rovnanou řadičku a zadní brzdu a řekl chladič Druhej kus měl totálně vymlacenej krk a na rychlejší polňačce za jízdy upadl šustplech a už nešel dát zpátky

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.9.2019 v 19:17 | Nahoru | #3307
Tak to zase zadrbu velkým obsahem, ale.aspon zůstanu u cendur

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.9.2019 v 19:33 | Nahoru | #3308
Dnešní test cca 150km, z toho terén vlastně skoro nula. Je to zakázáno
KTM je ze předu širší, ale jinak ve všech ohledech znatelně menší a lehčí. Posed a ovládání KTM opět vede. Motor bych tedy (jak psal už Dejv) lépe hodnotil v BMW 850. KTM více vybruje, pocitově méně jede (ale i tak na tento typ stroje až dost) a nemá ráda nízké otáčky a už vubec ne z nich pak plnej Podvozky úplně jiný, KTM tvrdší, občas si na nerovnosti i odskočí a sem tam se odlehčí přední kolo. BMW je proti tomu áž moc měkký a při ostřejší jízdě se moc potápí a houpe. Ale na klidnou jízdu je pohodlnější a sedlo mnohem pohodlnější než u KTM.
V terénu (nic jsem neřekl ) je to pro mně najednou těžkej a velkej stroj a nezvyk (už pár měsíců jsem nebyl v terénu ani na XTčku) , ale i tak je hned poznat, že je tam KTM mnohem, ale mnohem lepší než BMW. A to když si vzpomenu jak bylo to BMW v terénu na jaře dobrý Moooc bych chtěl 790 zkusit hodinku, dvě v terénu, ale.to se mne asi nesplní .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.9.2019 v 19:33 | Nahoru | #3309
DejvGSR> jestli chceš, tak ti pošlu číslo do SZ

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.9.2019 v 21:12 | Nahoru | #3310
Palomoto> OK pošli.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.9.2019 v 21:33 | Nahoru | #3311
Absolvoval jsem s CRF Rally víkend pod stanem v Orlických horách, celkem 800 km za 2 1/2 dne. Samozřejmě vše jsem vezl na motorce. Rally opět super, na moje ježdění úplně perfektní. Celou neděli jsem jezdil sám a přitom jsem se nebál jezdit cestou necestou. Jediná drobnost, odchází mi řetěz, ve 12 000km. Tuhnou články, vydává to divné zvuky. Promazání pomůže jen na chvíli. Asi koupím v zimě nový a dám jen spojku aby šel snadno sundat, vyčistit a namazat. U týhle motorky by spojka měla stačit, jak to máte vy? Detaily a fotky v deníku u motorky.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.9.2019 v 22:24 | Nahoru | #3312
...přidám pár fotek z letošních zářijových rumunských ,,polňaček,, na CRF 250L ...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.9.2019 v 22:29 | Nahoru | #3313

Pavel_T píše: Absolvoval jsem s CRF Rally víkend pod stanem v Orlických horách, celkem 800 km za 2 1/2 dne. Samozřejmě vše jsem vezl na motorce. Rally opět super, na moje ježdění úplně perfektní. Celou neděli jsem jezdil sám a přitom jsem se nebál jezdit cestou necestou. Jediná drobnost, odchází mi řetěz, ve 12 000km. Tuhnou články, vydává to divné zvuky. Promazání pomůže jen na chvíli. Asi koupím v zimě nový a dám jen spojku aby šel snadno sundat, vyčistit a namazat. U týhle motorky by spojka měla stačit, jak to máte vy? Detaily a fotky v deníku u motorky.



JJ, spojka bude naprosto v pohodě. Mám ji i na KLR a nikdy s řetězem nebyl problém, i když ji občas zvednu na záda, pod kopcem ji naložím a pustím až na vrchu, etc. Je pravda, že na silničce jsem to zničil, tak tam už raději nýtuju, ale to už je zcela jiné namáhání...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.9.2019 v 06:58 | Nahoru | #3314
Pavel_T> taky jsem šel na enduru cestou spojky a občas řetěz sundám a naložím na několik dní do nafty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.9.2019 v 10:13 | Nahoru | #3315
Pavel_T> Jak to snášelo tvé pozadí? Já už na CRF 250L po 200 km v kuse nevím, jak bych si sedl

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.9.2019 v 12:55 | Nahoru | #3316
parádní foky z vejletů kluci Já se pustil do tradiční podzimní výměny oleje

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.9.2019 v 12:59 | Nahoru | #3317
jinak jak jste tu debatovali o těch botech, taky jsem si před pár lety pořídil přes eshop mx "těžký boty", značka Fox a po prvním svezení jsem je rychle prodal, páč to bylo přesně jak řikáte, tvrdej lyžák a absolutně nulovej cit na řadičce, brzdě i stupačkách, to se prostě nedalo. tak jezdim v normál silničních botách. Vim, že ten lyžák při pádu ochrání líp, ale k čemu to, když pak z jízdy nemam vubec nic...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.9.2019 v 14:08 | Nahoru | #3318
SuperSic58> Počul som, že tie lacné sú extra tvrdé, ale rýchlo sa vylajbajú a potom sú mäkké až príliš, takže možno je to s Gaerne iné, ale ja som cit zasa našiel - jediný problém je, ako vopchať botu pod radičku, lebo je i dosť veľká.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.9.2019 v 16:53 | Nahoru | #3319
MartyR> Docela to jde, na jaře trochu problém, pak si zvyknu. Občas ve vesnici ze sedla, zastávky. Rekord mám asi 700 km za den. A druhý den dál.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.9.2019 v 07:40 | Nahoru | #3320
Pavel_T> Ahoj, nemáš třeba náhodou prošlé trasy ve formátu .GPX pro navigaci? Prostě typ na výlet.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.9.2019 v 10:57 | Nahoru | #3321
Pavel_T> Tak to tě obdivuju Já na tom mám rekord v kuse něco kolem 300 km, ale je fakt že taky vysedádávám, nebo si dám někde pět minut pauzičku na napití, případně delší na svačinku, a pak třeba zase dalších 70 - 80 km v pohodě...

Naposledy editováno 27.09.2019 10:58:07

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.9.2019 v 14:41 | Nahoru | #3322
skromnej dotaz, má tu někdo nějaký AJP? jak je to tam s dostupností dílů a tak? koukal jsem, že se daj pořídit už kolem 70ti tisíc, což mě příjemně překvapilo. zajímalo by mě, jak je to se spolehlivostí a na co si dát případně pozor, když by to byl řekněme ročník 15 s nájezdem 3-4tis, což jsem koukal je akorát servis (jen olej?). vážně uvažuju, že pošlu Monstera do světa a na silnici si nechám jen Duka 390, na to moje mrdání to bohatě stačí, stejně tu u nás ve středních Čechách stojej ty silnice za prd, aut i na těch nejzapadlejších čim dál víc, doma na mě čeká malá dcerka, takže s tim stejně budu brzo jezdit asi už jen do Sosnový... do terénu mě to vždycky táhlo, měl jsem nějaký 2t krosky, samozřejmě mě nejvíc láká ostrý 2t 300 enduro, což je pro mě ale teď uplnej nesmysl. po takový době si myslim že nějaký nezáludný čtvrtlitrový endurko by mohlo na ty první blátokrůčky určitě stačit, navíc v prdeli pravý koleno a levej kotník, takže na velký divočení už to stejně nebude... a když by to bylo AJP, je lepší sáhnout po vzduchu nebo už vodníkovi? samo by se mi líbilo i WRR, ale ty moc nejsou a když, tak jsou drahý. děkan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.9.2019 v 16:36 | Nahoru | #3323
Johnny83> Sežeň WRR . Léty prověřená klasika - já ji momentálně mám a jak už jsem tady i uvedl - je to fakt velmi dobrý stroj. Slušně jede, slušně se chová v terénu, neváží moc a pořád se na ní dá v klidu kroužit kolem komína, asfalt, neasfalt - i ve dvou. Čím víc na ní jezdím, tím se mi ta mašina víc líbí .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.9.2019 v 18:26 | Nahoru | #3324
mRKEF> Nemohu než souhlasit. WRR jsem pořídil na jaře jako stroj na rozježdění (návrat za řidítka po cca 30ti letech). Neskutečně mě baví a stojí za to vytáhnout jí i jen v podvečer po práci na necelou hodinku a pocourat kolem komína. Cestou, necestou, po posekaném poli, rozbitou polňačkou mezi pastvinama, ale s přehledem i po asfaltce. Na konci prázdnin jsem o jednom víkendu v sobotu v poledne vyrazil na sever do Polska k Baltu (cca 430km). Večer jsem postavil stan v kempu, ráno koupačka v moři, po obědě sbalit a večer zpátky doma. 900kiláků za dva dny se na WRR dá. Pravda posledních 100km jsem už v zatáčkách vysedával jak na supersportu abych neměl prdel na kaši, ale dalo se to zvládnout.
WRR i CRF jsou prostě UNIVERZÁLNÍ - a to je na nich to co nás tak baví

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.9.2019 v 07:41 | Nahoru | #3325
Tak jsem to konečně naladil ! Koupil jsem řadičku na nějakýho číňana a tu zkanibalizoval. Prostě ji naohejbal, rozříznul a ještě prodloužil, je to sice takovej bastl, ale funguje to ! Když byla původní, tak mi to dělalo strašně velkej zlom nohy, že jsem musel mít mezi řadičkou, jako kdybych jezdil na motokrosu a musel tu nohu dávat hodně kolmo vůči řadičce, abych ji jakoby "zasunul" a pak až přeřadil. Takže teď je vše zase jako dřív, krásně řadim, kua to je fakt paráda, ten pocit, když to jde normálně A na tu zadní brzdu si prostě budu muset zvyknout Takže za mne resumé - prostě delší řadičku aby nebyla tak blízko u nártu

Naposledy editováno 28.09.2019 07:44:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.9.2019 v 11:45 | Nahoru | #3326
Johnny83> ahoj,já mám pr5tku,jestli jsi z nebo od Kladna můžeš přijet na kus řeči a klidně odskoušet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.9.2019 v 11:46 | Nahoru | #3327
venda07>












1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.9.2019 v 12:16 | Nahoru | #3328
venda07> super, to by šlo, PM, díky další dotaz jsi mi asi zodpověděl fotkama, a sice jestli se vůbec dá v okolí nějak rozumně zajezdit bez toho, aniž bys někoho nasral a házel po tobě vidle. Už jsem to řešil dřív přímo z Kladeňákama, tady se jezdí v Ronnovce, ale tak to je jen starej důl, příroda je příroda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.9.2019 v 13:35 | Nahoru | #3329
Johnny83> v okolí Kladna je míst na ježdění víc než dost , klidně ukážu












2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.9.2019 v 13:42 | Nahoru | #3330
venda07> Moc pěkné, kde ty místa z fotek jsou? Ten buřtík vypadá náramně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist