globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 13:34 | Nahoru | #3271
mRKEF> Jojo, montpáky a z francouzských holí udělanej teleskop. Dozadu pod kyvku když potřebuju vyndat zadní kolo a nebo roztáhnu a dam dopředu pod motor a vyndam přední kolo. Vydrží to neskutečně a je to lehoučký Jinak to jsme asi dvě trubky tady taky bych nemusel nějaký brutální hupy a klády, ikdyž naučit by se to člověk měl možná no A přesně, jde mi o zážitek, zkušenost, sranda, ale nic takového jsem nenašel u nás ani zahraničí. Jezdí se XL rally, mastodont cup, EW 600, rally kopanice atd. atd. ale nic pro nás Uděláme si svuj vlastní

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 13:40 | Nahoru | #3272
Nebo u nás na Šumavě dřív dělali kluci, že se domluvili s lesákama a udělali si trasu. Bylo to ofiko určená off road trasa na celý den, ta se za sobotu projela, večer se posedělo, opekl se buřt a dalo se pivko, chrápačka ve stanu a v neděli domů. Super akce tohle ! Bohužel pár dementům to zase vadilo, že motorky jezdí po lese, ikdyž to bylo oficiálně, tak se to asi utlo a vyšumělo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 13:49 | Nahoru | #3273
Pajitu66> Jo tohle mě na tom offování mrzí nejvíc. Že když někoho potkám někde v lese, tak se bojím, kdy mě přetáhne holí :D. Nebo kterej pejskař na mě vypustí toho svého trhače. Zatím naštěstí jsem měl celkem kliku, že mě nikdo přímo nenapadl apod. Kolem lidí jezdím pomalu, ale cítím se vždy velmi provinile a nejistě a čekám co bude :D.

Jednou mě zastavila babka s dědkem na houbách, ale ti se mě ptali na cestu, že zabloudili :).

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 14:13 | Nahoru | #3274
Pajitu66> Na ty mastodont rally tě většinou myslím pustí mimo soutěž...nebo občas dělají třídu pro lehký motorky, jsem četl někde...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 17:02 | Nahoru | #3275
mRKEF> Jojo, přesně, já se většinou fakt chovam, že když musim někde přejet, tak se fakt snažim to neorvat, jako kdyby to byla moje louka nebo moje pole, ale jinak taky kolem lidí jezdim pomalu, sem tam pozdravim a poděkuju, že jdou ke straně, furt se člověk chová ohleduplně, minule mi pustili i okolo celýho rybníka kolem rybářů a sami řekli, když pojedeš normálně, tak tě nikdo za to nezabije a tak to bylo v pohodě. Ale stejně je většinou cejtit od tich lidí takový napětí, jako kdyby jsi dělal prostě něco co je trestný.
Wenca24> Fakt ? to zkusim pohledat. Já viděl, že někdy pouštěly holky mimo soutěž, že tam to bylo jedno na čem jedou. Prostě samostatná kategorie jen holky. Spíš byly jako rádi, že i příznivci něžného pohlaví taky dorazily

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.9.2019 v 19:18 | Nahoru | #3276
Právě jsem se vrátil z výletu. Prdel mám na hadry, 317 km. Zaujala mě akce v Benešově - festival parních lokomotiv. V mapách.cz jsem zadal horské kolo a obdržel jsem mapu ze Štětí do Benešova po polních cestách a cyklostezkách. Bylo to zajímavé, někde jsem tlačil, jinde pomalu projížděl okolo psů, narazil jsem na krásný singltrek v lese s překrásnými brody - nádhera. Taky na mě jeden pětatřicátních se psem řval, co tam dělám, když jsem kolem něj velice pobezřetně a velmi pomalu projížděl. Parní mašinky nádherný, CRF 450 se rozjíždí. Supr den až na tu prdel.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 08:09 | Nahoru | #3277
Jo to byla myslím akce v rámci oslav dne železnice.

Nejlepší je stejně ten slovenský Sergej bez tlumiče T679 1168

Dvoutakt diesel power

Naposledy editováno 22.09.2019 08:10:04

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 09:29 | Nahoru | #3278


Naposledy editováno 22.09.2019 21:02:33

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 10:51 | Nahoru | #3279
pěkný obrázky z výletů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 11:15 | Nahoru | #3280

paul-snow píše: Výlet po Vysočině, cestou necestou. Větrná elektrárna Pavlov. Pořád si zvykám na ten zátah(power)..Tam kde jsem na CRF ko držel pod krkem, (plný plyn), tak wrko letí jak vítr na čtvrt plynu. Je to bomba, doporučuji všem přesedlat
ps . lesy plné ,houbařů, lesáků, pejskařů a cyklistů , takže opatrně. Pozdravit projet pomalu a rychle zmizet ..



A co tě na tom baví, šmrdlat to na čtvrt plynu a nikdy nevyužít ani 50% potenciálu stroje?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 11:40 | Nahoru | #3281


Naposledy editováno 22.09.2019 21:04:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 12:00 | Nahoru | #3282
paul-snow> co se vztekáš ty potrefená huso

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 12:33 | Nahoru | #3283


Naposledy editováno 22.09.2019 21:05:19

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 13:03 | Nahoru | #3284
paul-snow> Jj, tak to bude . Kdyby jsi nebyl línej, tak bys věděl, že vím o čem mluvím a tyhle stroje už jsem dávno měl Ale třeba taky dospeješ do stavu, že raději stroj využiješ, než si jen honit ego

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 13:05 | Nahoru | #3285
paul-snow> nic si z toho ale nedělej, je váš takových spousta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 15:38 | Nahoru | #3286
paul-snow> Palomoto> Ale notak, nehádejte se, stejně všichni víme, že nejlepší na světě je KLR .

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 15:47 | Nahoru | #3287


Naposledy editováno 22.09.2019 21:04:39

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 16:29 | Nahoru | #3288
paul-snow> teď jsi se odkopal a ukázal Ty si kupuješ motorky na machrování a ne na ježdění To že máš motorku s výkonem ti koule nezvětší, spíš naopak

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 16:39 | Nahoru | #3289
paul-snow> jseš tady půl roku i s cestou, nemáš ani vyplňený profil a chceš urážet? To si běž zase raději honit ego tam kde jsi byl do loňska. Měl jsem obě WR, ale přiznám si, že ta motorka je pro zavodniky a na výlety je to jako jezdit s Ferrari po D1. Ohledně závisti, i skútra na ježdění pro rohlíky mám dražšího a zrovna jsem pro ně vyjel. Tak posílám pozdrav
Tak bacha ať ti závisti a vzteky nepraskne cévka

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 16:42 | Nahoru | #3290
paul-snow> na to co ty jezdíš na WR (soudím podle tvých foto) mně stačí i ten skútr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 16:54 | Nahoru | #3291

Mr.Dreamer píše: paul-snow> Palomoto> Ale notak, nehádejte se, stejně všichni víme, že nejlepší na světě je KLR .



KLR je moc silný

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 19:01 | Nahoru | #3292
Hoši hoši

Pala trochu znám a myslím že nemá důvod závidět, kdyby chtěl tak si jí koupí . Ale na co, když už jí měl.

Na druhou stranu stejné WR jsem také měl a je to super stroj, potenciál stroje jsem nevyužil ani já ,ale nebál jsem se pořádně zatáhnout, to člověk letěl po zadním za 2 skoro i za 3. Zřejmě je stavěná na pořád plnej a to u mě nehrozí, není důvod, chci tu ještě chvíli být .

Teď to porovnávám s crf450L otevřenou a zdá se to být hodně podobné. U WR mě štvalo to sání pod čumákem neustále to poslouchat, na trati to lidi hold přehlédnou nebo si časem zvyknou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 19:20 | Nahoru | #3293
nokia321> škoda že jsi tak daleko, to CRF450L může být dobrý
Ve středu mám testovačku na 790 Adventure a 850GS. GS850 jsme už měl na celý den v pískovně a dost mile mně překvapilo Jen na to že to mělo prd najeto (ale vše v terénu a s amatérama za řidítky ), tak tam bylo už dost problémů
Ale to sem nepatří, tady je to pro 250 apod. Mimochodem dost se to zde vymklo a s 250 je zde nakonec menšina

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 19:31 | Nahoru | #3294
Palomoto>

jj pravda,

AJP, WR, CRF450 a prdlátka skoro nikde

tvl ještě jsem zapomněl na pěkný skůtr

Naposledy editováno 22.09.2019 19:34:44

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 19:58 | Nahoru | #3295
Já pořád hajim 1/4ky :D. Mam Mam dvě tak ještě tu četnost trochu zvysuji ;). Musím Teda říct, že co jezdím střídavě na wrr a crf, tak se občas i rouham a uvažuji o prodeji crf. Ta yamaha je fakt z mého enduroplebs pohledu nebe a dudy. Podtrhuje to i fakt, že z ergonomie crf mě brzo začnou bolet záda kvůli malé výšce sedla nad stupackami. Nejdřív jsem si myslel, že jsem prostě jen starej lempl, ale na wrr se to neděje, protože se na ni sedí jako více vzpřímeně .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 20:01 | Nahoru | #3296

Prdlátka jezdijó pořád a dobře

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 20:57 | Nahoru | #3297

Palomoto píše: KLR je moc silný



To si piš, co na ní jezdím, tak už mám od akcelerace ruce o 5 čísel delší. Uvažoval jsem, že to využiju i pro jiné končetiny, ale po shlédnutí pár videí na LiveLeak jsem od toho raději upustil .

venda07> No sakra, ta poslední fotka s AJP se fakt povedla . Tu dej v plném rozlišení jako tapetu do motokatalogu .

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 21:01 | Nahoru | #3298
Teda chvilku jsem tu nebyl a nestačím zírat. Kluci, trochu se zamyslete. Myslel jsem, že to "špičkování" a honění ega se spíše vede u supersportú - kdo nemá dvěstě koní, neexistuje. Myslím si, že je tu parta lidí, co má rádo přírodu, jízdu v terénu, občas se zastavit a podívat dolů z kopce. Je uplně jedno, jak to zvládáme, každý je svím vítězem. Buďte rádí, že máme takovou obrovskou škálu obsahů, projevů motorů a podobně. Až tady bude elektřina bude po tom. Vykašlete se na to, podejte si ruce. Palomoto, až otestuješ tu KTM 790 Rally napiš. Jel jsem jak na GS 850 tak na 790 R a i když jsem silně preferoval KTM tak po jízdě mě více zauja BMW a právě kvůli motoru. Ale v terénu jenom kousek. (KTM v terénu bude asi dobré). To KTM strašně chrastí, nedosáhnu z tohonohama na silnici a že by to nějak letělo ..... průser je, že jezdíl na silnici obsah 1250 cm3, 170 koní a 129 nm. Pak všechno se zdá slabší. Vida relativita, paradoxně krosky mi připadají jako největší torpéda v motorkářském světě.

Hezký večer.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2019 v 21:18 | Nahoru | #3299

DejvGSR píše: Teda chvilku jsem tu nebyl a nestačím zírat. Kluci, trochu se zamyslete. Myslel jsem, že to "špičkování" a honění ega se spíše vede u supersportú - kdo nemá dvěstě koní, neexistuje. Myslím si, že je tu parta lidí, co má rádo přírodu, jízdu v terénu, občas se zastavit a podívat dolů z kopce. Je uplně jedno, jak to zvládáme, každý je svím vítězem. Buďte rádí, že máme takovou obrovskou škálu obsahů, projevů motorů a podobně. Až tady bude elektřina bude po tom. Vykašlete se na to, podejte si ruce. Palomoto, až otestuješ tu KTM 790 Rally napiš. Jel jsem jak na GS 850 tak na 790 R a i když jsem silně preferoval KTM tak po jízdě mě více zauja BMW a právě kvůli motoru. Ale v terénu jenom kousek. (KTM v terénu bude asi dobré). To KTM strašně chrastí, nedosáhnu z tohonohama na silnici a že by to nějak letělo ..... průser je, že jezdíl na silnici obsah 1250 cm3, 170 koní a 129 nm. Pak všechno se zdá slabší. Vida relativita, paradoxně krosky mi připadají jako největší torpéda v motorkářském světě.

Hezký večer.



Mně docela dlouho trvalo určit, jestli je ta "roztržka" sarkastická nebo myšlena vážně. Ale zase to bylo docela příjemné rozptýlení během mého víkendového "opravování" mých motorek . Sbírka šroubů, která mi po takových zásazích zbude, se stále rozšiřuje .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.9.2019 v 07:44 | Nahoru | #3300
Mr.Dreamer> jelikož se zde už neobjevil, tak to vypadá že se bral moc vážně a fakt mu prdla cévka
Teď těžko říct jestli vzteky a nebo jak konečně zkusil dat víc než čtvrt plynu
Všem vám přeji slunce v duši, moji moto přátelé
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist