bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2019 v 22:36 | Nahoru | #3241
Může ovlivnit protočení pneu, zda byla při montáži pomáznutá a čím? Tzn, zda byla montovaná na sucho, na mýdlovou vodu, která časem vyschle a nebo gumařskou montážní pastou, která vydrží nejdéle kluzka než zashne?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2019 v 23:32 | Nahoru | #3242

JiriBN píše: Může ovlivnit protočení pneu, zda byla při montáži pomáznutá a čím? Tzn, zda byla montovaná na sucho, na mýdlovou vodu, která časem vyschle a nebo gumařskou montážní pastou, která vydrží nejdéle kluzka než zashne?



Mně připadá, že to nejvíc ovlivní to, když s tím jezdíš občas i po silnici s gumou adekvátně nahuštěnou, protože i když to obouvám v pneuservisu, tak když to pak někdy chci od ráfku odrazit, i když na tom skáču jak magor, mrcha se ani nehne .

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.9.2019 v 09:14 | Nahoru | #3243
Na CRF 250 L řešim víc pneumatiku do terénu, ale narážim na rozměry. Kluci co vám tam ještě šlo rozměrově nebo na čem jezdíte ? Nebo nemáte někdo třeba nějakou tabulku pohromadě všech možných pneumatik, který tam jdou osadit ? Já koukam po tihle dvou PŘEDNÍ ZADNÍ Ale nejsem si jist s tou zadní 100 výška jestli už to neni moc a nebude to někde chytat o vejfuk nebo co já vim
Nebo bychom mohli to tady dát dohromady a pak z toho udělat celkovou tabulku možných pneumatik pro osazení, než aby se někdo tady prohrabával přes 100 stránkama a hledal v tich milionech příspěvcích

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.9.2019 v 11:22 | Nahoru | #3244
Pajitu66> Asi bude, ja som mal 120/90, kde je ten profil teoreticky o kúsok menší (2 mm), a šúchalo sa to. Na druhej strane bola aj širšia, tak Ti to možno pôjde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.9.2019 v 21:06 | Nahoru | #3245
Pajitu66> Řešil jsem to, není to samo homologované, viz odkaz: Mitas

Naposledy editováno 13.09.2019 21:06:53

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.9.2019 v 10:41 | Nahoru | #3246
DejvGSR> Jo na tyhle jsem u tebe taky koukal, ta přední neni špatná, ale ta zadní mi přijde, jak kdyby byla tak napůl "ojetá" jako že ta vejška toho vzorku mi přijde dost malá. Třeba oproti Mitas C02. A jinak vlastnosti ? Kolik jsi najezdil a jak se chovala ?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2019 v 07:27 | Nahoru | #3247
Jde o to, že se jednalo o FIM Mitasky. A to jsou dle výrobce a mezinárodního označení pneu krom terénu homologované i na silnici. Z důvodu nižší devastace podkladu je tak zadní guma s nižším vzorkem. C02 je na motokros ? Ale na silnici dost kloužou a velmi rychle se přehřívají. Motorka se vlní, je to opravdu na přejezd, já jsem na nich byl třeba v Praze, i za deště a dá se s tím žít. V terénu záběr zadní gumy výborný, 250 L nemá takový výjkon, bylo nutné se dost snažit gumu utrhnout. Předek výborně vede, v menším blátě to také šlo, vzorek se slušně čistil. V bahně jsem nejel, na trávě ale klouže stejně všechno. Nájezd 1500,- a motorku jsem prodal, zadek ale ubývá, především z důvodu jízdy po asfaltu. Ty originál IRC co tam jsou byly výborné na silnici, až mě to překvapilo, zato v terénu dost bída. Záleží na preferencích a s čím se dokážeš sžít.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2019 v 20:56 | Nahoru | #3248
Tak či tak rozumně terénní zadní guma na CRF250L dle TP moc není. Celkem použitelná by mohla být Michelin T 63, ale jestli dobře hledám, je to za 3000 guma. Dopředu se jakž takž něco dá, ale na ten zadek je to bída s nouzí. Takže osobně se vydám taky cestou homologovanou, ale ne dle TP. Naštěstí STK je až za 6 let, do té doby bude jistě kaput. A možná dobře si nechat originálku bokem na případné projití STK . Stejnou zadní (bohužel) má i WRR 250. Překvapivě je v tom rozměru extra špatný výběr :-/.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.9.2019 v 12:52 | Nahoru | #3249
mRKEF> Honda nepovolí alternativní rozměry?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.9.2019 v 12:58 | Nahoru | #3250

stráťa píše: mRKEF> Honda nepovolí alternativní rozměry?



Ne, ani prd.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.9.2019 v 19:55 | Nahoru | #3251
Známý řešil alternativní rozměry pneu na XR650 a šlo to jen si Honda řekla snad 4000 Kč za ten papír, ale je to už pár let zpět...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.9.2019 v 20:46 | Nahoru | #3252
Chlapi, včera jsem odložil cca v šedesátce na travnaté polňačce dvěpade rally. Naštěstí nikde nic tvrdýho, jen jsem se sklouzl. Kromě ohnuté řadičky do vrtule ( doma srovnáno ) jsem hned zjistil, že se někde hnulo řízení. Řidítka jako takový jsou OK ( Renthal Fatbar ). Když srovnám řidítka ( vidlici ) do osy, kolo je lehce vytočeno doleva. I za jízdy je to poměrně hodně znát - řidítka natočeny doprava abych jel rovně. Otázka zní, kde to mohlo uhnout ? Zohlou vidlici vylučuji, že by v brejlích ?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.9.2019 v 21:13 | Nahoru | #3253
Nejspíše se ti pootočily spodní brýle vůči horním, srovnáš to povolením vidlí v horních brýlých (šroubky z boku horních brýlý) a povolením středové matky krku řízení, pak to srovnej a vše dotáhni, nejlépe na moment podle servisního manuálu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.9.2019 v 21:33 | Nahoru | #3254
JiriBN: Díky, to by mohlo být ono

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2019 v 05:43 | Nahoru | #3255
HondaOK> Něco podobného jsem měl na KTM SX 250 krossce, vše jsem rozebral brýle, vidlice řidítka, okem zjišťoval škodu a nic neviděl. Přesto motorka táhla doprava jako sviňa. Koupil jsem nová řidítka a nepomohlo to. Sejmul jsem opět brýle a po položení na ocelovou rovnou desku jsem zjistil, že horní brýle jsou lehce do vrtule. Koupil nové, vše dle dílenského manuálu sestavil a bylo to v pohodě.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2019 v 07:55 | Nahoru | #3256

JiriBN píše: Nejspíše se ti pootočily spodní brýle vůči horním, srovnáš to povolením vidlí v horních brýlých (šroubky z boku horních brýlý) a povolením středové matky krku řízení, pak to srovnej a vše dotáhni, nejlépe na moment podle servisního manuálu.



To si myslím i já, akorát bych nepovoloval tu středovou matku.
Flákl jsem sebou také před 2 roky na mokré silnici, akorát i řidítka jsem ohnul.
Povolit vyrovnat dotáhnout a bude cajk.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2019 v 13:53 | Nahoru | #3257
Dnes jsem to odvezl kamarádovi do Hondy, ať se na to mrkne odborným okem.
Edit: tak se to prý hnulo v tlumičích. Seřízeno, dotaženo. Díky všem za názory.

Naposledy editováno 17.09.2019 15:50:17

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2019 v 17:19 | Nahoru | #3258
ju to se mi stalo při držkopádu na dirtbajku, taky byly vidle do štaflí. Stačí zapřít kolo o strom a trhnout řidítkama proti a už je to zas cajk

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2019 v 17:20 | Nahoru | #3259
v neděli sem dal zas vejlet

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2019 v 21:00 | Nahoru | #3260
SuperSic58> Pěkný vejlet, pěkný. Původně jsem také chtěl vyrazit, ale nakonec jsem coural po lese s naším pejskem a vyhlížel nějaké pěkné úseky na sjetí.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 09:15 | Nahoru | #3261
Kluci jezdíte někdo v motokrosových botech na CRF ? Já jezdil Formy Adventure a úplně pohodička, pěkně se mi řadilo, brzdilo, byl cit prostě. Teď si pořídil Gaerne Fastback s kloubem a v tich botach se nedá prostě řadit, brzdit, šlápnu třeba vedle na brzdu, necejtim zpětnou vazbu, žádnej cit, nebo špatně dořadim a vypadne mi kvalt, nebo dam neutrál a to než přendam nohu zeshora dolů mezi řazením, no to je strašný, zkoušel jsem i přenastavit řadičku, ale nic moc. Jezdíte někdo v takových botech na takovýmhle endurku, nebo máte cestovní boty s nižším nártem a podrážkou ? Či neměnili jste řadičku ? Povolí ty boty ještě ? Nikdy jsem takový "lyžáky" neměl

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 09:29 | Nahoru | #3262
Pajitu66> CRF nemám, ale měl jsem KLX 250 a i jiný endura... Zvykneš si Dej tomu čas.. Ty adv boty jsou super dokud nespadneš a noha ti nezůstane pod naloženou motorkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 10:38 | Nahoru | #3263
Pajitu66> No já mám také přezkáče Alpinestar Tech 7, také žádný cit, je ale fakt, že na bezpečnost asi dobrý. Proč jsi přešel z těch Forem ?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 10:54 | Nahoru | #3264
Pajitu66> Ja som jazdil s Gaerne SG12, proste si musíš zvyknúť. Mne to trvalo "pár" hodín (čistého času). (I keď s radením som až tak veľký problém nemal, skôr s dávkovaním brzdy.) Na skutočnom endure mi to príde ešte horšie, lebo tá zadná brzdička je naozaj malá...

Na druhej strane tá bezpečnosť je výrazne lepšia, hlavne na endure, kde sa proste padá.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 11:32 | Nahoru | #3265
Taky jsem nedávno koupil jiné boty W2 E-MX9

https://boty-na-moto...a.cz/w2-boots-e-mx9/

Mám ještě prastaré Formy, které jsou už hodně rozhýbané a po přechodu do nových to je taky jak být v lyžákách :D. Hlavně CRF má zadní brzdu takovou gumovou, tam je to též k prdu. Na WRR Yamaze je to na brzě lepší. Ale s tím řazením je to někdy dost boj. Hlavně řadit třeba ve stoje apod, to chce nějaký cvik. Ono se u těch MX bot dá pomocí té hrany podrážky, ale při tom nulovém citu v botách je to taky trochu náročné :D.

Naposledy editováno 20.09.2019 11:32:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 11:56 | Nahoru | #3266
DejvGSR> No přesně jak píše Wenca24, jel jsem po polňačce a vlítnul do křížem natažených dvou lan, který jsem samozřejmě viděl na poslední chvíli a nebyly označený. První mi pustilo, druhý už ne, tak jsem hodil masku a mašina mi spadla na nohu tak blbě, že z toho byl naraženej nárt a natržený vazy v kotníku Měsíc doma, tak hned jak už chodim, jsem šel si koupit lepší boty. Jinak s tima Formama jsem byl nadmíru spokojenej, jezdil jsem už druhý za období 8 let jsem v nich najezdil přes 200 tkma nikdy s nima nebyl problém, jen do tý doby než se vyválíš, tak jsou spíš víc jak tvrdší gumovky Ale s tima Gaerne fakt zápasim, nejvíc mi sere, jak ty boty jsou strašně vysoký, takže mezi tim než přendam nohu zpod řadičky po přeřazení nahoru, tak je to hrozně dlouhej chod a musim tu nohu ještě tak nějak blbě vyhejbat ven od řadičky. A pak když už stojim, tak vlastně necejtim na který části tý boty jsem opřenej, jestli na špici nebo na patě, jsou fakt strašně tvrdý. Já je dneska namazal balzámem na kůži, tak snad ještě na pár místech to povolí. Jinak jako trefil jsem asi v 20km/h kamen velkej skoro jak meloun a jo cejtil jsem, že jsem to trefil tou špičkou boty, mrda jak blázen, a tlak na palec ale pohoda. To v tich Formach, byl měl dávno rozmašírovanej palec Ale zase by se mi to nestalo, protože jak jsem neměl cit, tak jsem čuměl dolů na řadičku a lovil tam kvalt a ne před sebe. Tak budu doufat, že to povolí Starý Formy jsem tenkrát dával na jeden den do vody aby se trošku popustili, ale tohle je brutus oproti tim Formam. Snad povolí

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 12:06 | Nahoru | #3267
Jinak já to trošku poladil dle svých potřeb, tak teď to určitě má + 20 koní

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 12:17 | Nahoru | #3268

Pajitu66 píše: DejvGSR> No přesně jak píše Wenca24, jel jsem po polňačce a vlítnul do křížem natažených dvou lan, který jsem samozřejmě viděl na poslední chvíli a nebyly označený. První mi pustilo, druhý už ne, tak jsem hodil masku a mašina mi spadla na nohu tak blbě, že z toho byl naraženej nárt a natržený vazy v kotníku Měsíc doma, tak hned jak už chodim, jsem šel si koupit lepší boty. Jinak s tima Formama jsem byl nadmíru spokojenej, jezdil jsem už druhý za období 8 let jsem v nich najezdil přes 200 tkma nikdy s nima nebyl problém, jen do tý doby než se vyválíš, tak jsou spíš víc jak tvrdší gumovky Ale s tima Gaerne fakt zápasim, nejvíc mi sere, jak ty boty jsou strašně vysoký, takže mezi tim než přendam nohu zpod řadičky po přeřazení nahoru, tak je to hrozně dlouhej chod a musim tu nohu ještě tak nějak blbě vyhejbat ven od řadičky. A pak když už stojim, tak vlastně necejtim na který části tý boty jsem opřenej, jestli na špici nebo na patě, jsou fakt strašně tvrdý. Já je dneska namazal balzámem na kůži, tak snad ještě na pár místech to povolí. Jinak jako trefil jsem asi v 20km/h kamen velkej skoro jak meloun a jo cejtil jsem, že jsem to trefil tou špičkou boty, mrda jak blázen, a tlak na palec ale pohoda. To v tich Formach, byl měl dávno rozmašírovanej palec Ale zase by se mi to nestalo, protože jak jsem neměl cit, tak jsem čuměl dolů na řadičku a lovil tam kvalt a ne před sebe. Tak budu doufat, že to povolí Starý Formy jsem tenkrát dával na jeden den do vody aby se trošku popustili, ale tohle je brutus oproti tim Formam. Snad povolí



Dostal jsem s k motokrosovým botám úplně stejnou cestou...taky jsem si nejdřív musel zku.vit nárt... Mám nějaký základní diadory, taky byly ze začátku tvrdý, ale pak jsem je po nějaké době rozchodil a jsou jak papuče (skoro)...
To CRF sis koupil i na cestování nebo jenom tak na blbnutí?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 12:57 | Nahoru | #3269
Jenom tak na blbnutí. (Zatim) Chtěl jsem zkusit i nějaký navigační rally, nebo orientační, vytrvalostní, amatérský, pro lidi bez licence, jen čistě to zkusit, zkušenost do života Ale narážim na to, že všude je to limitovaný většinou obsahem nad 600 kubíků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2019 v 13:19 | Nahoru | #3270
Pajitu66> Dumám co to máš za torzo francouzských holí pod prdelí motorky? Vypadá to, jakoby tam byly montpáky na gumu ale ta trubka s gumovýma dorazama mi není jasná :).

Taky jsem tak trochu uvažoval zajet si jako hobby nějaký sranda závod. Spíš teda na WR-R než CRF. Ale nějak mě nenapadá co by mohlo být tak nějak hodně hobby pro trubku jako já . Celkem stravitelné mi přišlo cross country - ideálně nějaké bez skákání gum, klád apod. Ale zase je to 2h dřina na trati. Nicméně i tam by mi šlo asi hlavně o účast a nečekal bych nějaké umístění. Prostě se zúčastnit. Čistě nějaký MX mě moc neláká .

Nemáte někdo tipy na nějaké závody takového rázu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist