bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2019 v 14:21 | Nahoru | #2851
MITAS C-19 Super 90/90 -21 a EF - 07 Super 110/80 - 18 FIM.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2019 v 18:28 | Nahoru | #2852
Super, dej pak fotku na pincku.
Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2019 v 09:41 | Nahoru | #2853
DejvGSR>

ty pryže jsou oboje homo?

Do toho terénu je ta z výroby fakt bídná. To mám pocit, že jsem jak na ledě. Ale zase pořád jezdím poměrně velké procento asfalt a tam je překvapivě dobrá :).

Teď koukám, že rozměr asi není dle TP. Výhoda že na STK se jede až v roce 2024 :D.

Naposledy editováno 22.01.2019 09:45:33

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2019 v 10:47 | Nahoru | #2854
mRKEF> Ano obě pneumatiky mají homologaci dle řádů FIM , 80 % terén, 20 % silnice. Přední pneu je vlastně rozměr 3 palce, zadek má nižší profil. Někde výše jsem uváděl tabulku průměrů a volby pneu, takovéto vlastní zdůvodnění. Ano, nemají rozměr dle TP, předek je ale rozměrově identický, akorát není v palcích ale v mm, zadek - pneu je širší (píšou 110, ale má 136 mm) , má nižší profil. V případě kontroly na silnici důležitá bude homologace.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2019 v 13:02 | Nahoru | #2855
90 mm je spíš 3,5 inch než 3 ne? Nebo tam je nějaké jiné početní kouzlo? :)

Ke 3 palcům je spíš 80/90 z hlediska šíře teda.

Naposledy editováno 22.01.2019 13:10:27

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2019 v 15:51 | Nahoru | #2856
Myslím si že 80/100-21 je rozměr správný v přepočtu, má ho i CRF 450L v základu.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2019 v 18:13 | Nahoru | #2857
Předchozí moto ve výběru Následující moto ve výběru

Honda CRF 450 L | Nový motocykly

269.900, Kč

Objem:
450 ccm

Vyrobeno:
2019

Najeto:

Výkon:
18.4 kW

TP / STK:
Ano / Ano

Původ:
ČR

Stav:
nová

Splátky/Leasing:
Ano

Odpočet DPH:
Ano

Dostupnost: skladem

Zařazení: závodní enduro Model: Honda CRF 450 L

Popis:Cena
Výkon

Novinka skladem ihned k odběru!


Naposledy editováno 22.01.2019 18:15:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2019 v 18:19 | Nahoru | #2858
Nesmysl cena. Na čtyřipade je jiné vlákno.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.1.2019 v 07:18 | Nahoru | #2859
jj ta cena je úlet, za to máš litrovýho naháče se 150 kobylama a ještě ti zbyde na dovolenou u moře pro dva Nevim, co v tý Hondě hulej za matroš

https://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/376561-gsx-s-1000.html

i MT-09 SP je lacinější, tady je něco špatně...

https://www.tipmoto.com/motorky/yamaha/371094-mt-09-abs-sp-novinka.html

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.1.2019 v 08:11 | Nahoru | #2860
Jo je to škoda. Taky jsem v ní vkládal naděje. Skoro jsem chtěl pozdržet nákup 250L, jestli pak nejít do 450. Ale když ta cena vylezla ven, tak bylo jasno. Na to moje domácí žvýkání ... Bylo by to jako házet perly sviním. Věřím, že stroj je to dobrý a pojede dobře. Výkon není vše a kdo ví kolik ho je v reálu. Ale > 1/4 mega je v tom našem kraji fakt dost. Chtělo by to víceméně zachovat CRF250L, dát trochu lepší šasi a motor třeba 350 +-. Tak aby cena pořád zůstala na přijatelných třeba max 170 k, radši méně :D.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.1.2019 v 11:04 | Nahoru | #2861
nokia321> 250Lku sa 90/90 na predok vmestí, niekde som si našiel prevodovú tabuľku, kde písali, že to je ok, tak som do toho šiel a vyšlo to. Horšie je to so zadkom, mám tam 120ku a hobľuje to výfuk - pritom homologované je to tiež so 120, ale /80 vs. /90...

Inak ostré endurá stoja tých 210 - 260 tis. podľa značky, akurát Honda vyzerá byť o niečo slabšia... 250ku si už znovu tiež nekúpim, predsa len je príliš lacná a je to na nej vidieť, ale u 450ky mi príde, že za to, čo to je, žiadajú priveľa.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.1.2019 v 17:09 | Nahoru | #2862
koho zajímá kolik v čr jezdí přihlášených crf a konkurentů, ať zkoukne tenhle příspěvek: https://www.motorka...mp;pgr=1#goto9677862

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.1.2019 v 16:35 | Nahoru | #2863
paul-snow> Cena je úúúúúplně mimo mísu. Za ty peníze můžeš mít hravě 450 KTM, která je na míle daleko od téhle Hondy (podvozek, motor, brzdy, váha, výkon) a ještě ti zbude 30 000 Kč na údržbu a benzín To máš skoro 2 roky ježdění v pořádným terénu s celým servisem a ještě zničenýma dílama od neustálých pádů Gas Gas 300 2T (já vím, není to 4T) se prodává za 190 000 Kč. Za ten cenový rozdíl můžeš jezdit skoro 4 roky zadarmo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.1.2019 v 16:38 | Nahoru | #2864
Metric> podobný problém jsem řešil na AJP. Vzadu měla gumu ofiko 120/80 18. Tím pádem jsi tam ofiko nemohl dát pořádný drapák. Výrobce by ti měl ale poskytnout typový list, ve kterém jsou všechny rozměry, se kterýma byla motorka homologovaná. Zažádal jsem si, typáč mi poslal, došel jsem na úřad, tam to za 100 Kč dopsali a gumy už mám ofiko.
U svojí mazdy jsem řešil to samé. Byly tam pouze 2 rozměry ráfků a gum. Ale výrobce mi poskytl typový list, ve kterém bylo dalších X rozměrů.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.1.2019 v 16:50 | Nahoru | #2865
125Marek> Skôr mi ide o to, že na výfuku mám zvnútra vydretú plošku, keď prepruží, tak sa dotýka.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.1.2019 v 08:16 | Nahoru | #2866
125Marek> Honda nedá nic

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.1.2019 v 17:18 | Nahoru | #2867
Mě také poslala HONDA na šišky

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2019 v 09:49 | Nahoru | #2868
Dělají to asi jen evropské značky. U BMW klidně záměna i rozměrů kol. Jeden známej má kvůli změnu ve předu z 19 na 21 a druhý zase vzadu že 17 na 18

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2019 v 10:51 | Nahoru | #2869
to neni o značce, ale o línejch neschopnejch lidech, česká klasika

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2019 v 11:51 | Nahoru | #2870
Tak montáž nových pneu dokončena, a i nějaké standardní práce, co v zimním období provádím.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2019 v 19:26 | Nahoru | #2871
Pěkné.
Jsem zvědav co vydží, vzorek má zadní hodně nízký.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2019 v 19:56 | Nahoru | #2872
nokia321> Tak zas tak nízký to není. Mám hlavně radost z toho předku. Je to určený na měkký až střední terén, což ve zdejších lesích je ideál - samý písek. Vše perfektně pasuje, žádný problém s nedostatkem místa při propružení. Ještě mě má dorazit nová zadní rozeta - 43 zubů. No a asi nechám na míru vyrobit plynové lanko, potřebuji prodloužit o cca 10 až 15 cm. Vlivem montáže nástavců řidítek a blástrů jsou teď origo lanka dost napnutý.

Pánové, kdo si objednal výfuk Arrow ? Přiznejte se. Já čekám koncem ledna (no spíše polovičku února) mezisvod s katíkem.

Naposledy editováno 26.01.2019 19:59:14

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2019 v 20:04 | Nahoru | #2873
Jsem zvědav až vyjedu, jaký to bude. Dneska jsem dal s manželkou výstup na bájnou horu Říp, nádherně sněžilo, boží. Teď flašu dobrého vínka a jsem tak nějak na měkko. Tuním pionýra a mám z toho opravdovou radost. Obávám se, že momentální schopnosti pinska výrazně převyšují schopnosti jeho pilota.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2019 v 20:08 | Nahoru | #2874
DejvGSR> ahoj,určitě to bude super,ta jistota s novejma pneu. je znát,ty origo jsou opravdu jen lehčí terén a silnici,když tě drží předek je to znát

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2019 v 20:10 | Nahoru | #2875
Mám pocit, že teď delší dobu fichtly nevytáhneme. Možná lyže
Přední C19 jsem měl, tedy s červeným pruhem střední povrch a byla dobrá. Rozetu mám taky 43Z ta je do terénu na tento výkon nutnost.

Orig 14 / 40
Mám 13/43 a klidně bych bral víc

Naposledy editováno 26.01.2019 20:18:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2019 v 20:15 | Nahoru | #2876

nokia321 píše: Mám pocit, že teď delší dobu fichtly nevytáhneme. Možná lyže
Přední C19 jsem měl, tedy s červeným pruhem střední povrch a byla dobrá. Rozetu mám taky 43Z ta je do terénu na tento výkon nutnost.


kolik zubů má original rozeta?,já to nepočítal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2019 v 20:16 | Nahoru | #2877
venda07> Máš recht. Obdivuji tvé fota z cest. Co kolo , jezdíš? Já teď chodím pěšky po kopcích, užívám si sněhu - holt jsem z polabské nížiny. Kolo - čeká mě kompletní výměna pohonu, pastorek rozeta řetěz a další píčoviny. Rozpočet cca 15 000,- zlatá CRF

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2019 v 20:18 | Nahoru | #2878
venda07> Originál přední pastorek 14 zubů, zadní rozeta 40 zubů. Hodně lidí mění na 13/42 mě připadá vhodnější 14/43, alespoň ten přední pastorek něco vydrží.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2019 v 20:25 | Nahoru | #2879
Na první jsem měl 48 Z vzadu, ale to už je přehnané, to je tak jezdit 60
Bez úprav se to neobešlo + delší řetěz.

Momentálně bych bral 13/44



Naposledy editováno 26.01.2019 20:26:42

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2019 v 20:39 | Nahoru | #2880

DejvGSR píše: venda07> Máš recht. Obdivuji tvé fota z cest. Co kolo , jezdíš? Já teď chodím pěšky po kopcích, užívám si sněhu - holt jsem z polabské nížiny. Kolo - čeká mě kompletní výměna pohonu, pastorek rozeta řetěz a další píčoviny. Rozpočet cca 15 000,- zlatá CRF


taky ted víc pěší turistika,po ledu se mi moc na kole ani moto moc nechce,už aby bylo jenom mokro,to se vytáhne obojí že nevíš co dřív.S tou rozetou bych taky asi zkusil zalaborovat,někdy mi přijde jednička krátká a dvojka zase daleko .S těma pneu je to opravdu znát,v tom terénu opravdu podrží,a na silnici to nějak vždycky přejedu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist