bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 12:49 | Nahoru | #2341
Slávek-TDM> Mě na tom akorát překvapil kompresní poměr 13:1 to už je poměrně dost bych řekl...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 12:50 | Nahoru | #2342
Wenca24> na to jsem taky koukal.. To by naznacovalo pouziti 100okt benzinu, ale v diskuzi na advrider psali majitele, ze jezdi na normalni 95ku bez detonaci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 12:54 | Nahoru | #2343
Slávek-TDM> A to má tu takegawu nebo to z toho prvního odkazu? tam kompres poměr není uvedený...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 12:55 | Nahoru | #2344
hlavně to úplně změni průběh výkonu. ja naopak u dvou ostrých 450 kompresní poměr zmenšoval a chování motoru se o 100% zlepšilo. předpokládám, že to bude fungovat i obráceně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 13:07 | Nahoru | #2345

Wenca24 píše: Slávek-TDM> A to má tu takegawu nebo to z toho prvního odkazu? tam kompres poměr není uvedený...


To uz nevim, myslim ze ma tu prvni s jednotkou EJK.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 13:30 | Nahoru | #2346
Slávek-TDM> Tak tam může mít píst jinej tvar a nemusí to skočit o tolik... Osobně bych z toho měl obavu, že to udělá z civilní, i když trochu tupé, ale za to poměrně blbuvzdorné motorky, něco, co bude náchylný na údržbu a s nejistou životností...
To už je podle mně lepší koupit WR-R ta má podobný výkon v základu a je poměrně vychytaná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 13:34 | Nahoru | #2347
https://www.aliexpre...494_32455634777.html

Kome píše: spacy> to je karburatorova verze?


podle roku výroby by to mělo být jak na karburátor, tak na vstřik. hlava zůstává stejná.
PS: válec je opravdu stejný. tu z roku 1995 objednávaci číslo 11005-0112
http://www.partsdepo...8KLX250-D3%29/22466/
a tu jeho použití u stříkaček
https://www.partzill.../kawasaki/11005-0112
jen nevím, jestli si s tím vstřikovací jednotka poradí, nebo se musí nahrát mapa za klx300

Naposledy editováno 13.11.2017 13:42:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 13:49 | Nahoru | #2348

Wenca24 píše: Slávek-TDM> Tak tam může mít píst jinej tvar a nemusí to skočit o tolik... Osobně bych z toho měl obavu, že to udělá z civilní, i když trochu tupé, ale za to poměrně blbuvzdorné motorky, něco, co bude náchylný na údržbu a s nejistou životností...
To už je podle mně lepší koupit WR-R ta má podobný výkon v základu a je poměrně vychytaná


Taky proto se ptam, jestli to tady uz nekdo nema

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 14:15 | Nahoru | #2349
spacy> Myslím si, že KLX 300 byla karbec...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 14:16 | Nahoru | #2350
Slávek-TDM>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 14:49 | Nahoru | #2351

Wenca24 píše: spacy> Myslím si, že KLX 300 byla karbec...


do roku 2009 byli oboje karbec a lišili se jen vrtáním.
od roku 2009 se jako stříkačka vyrábí jen klx250, ale válec je stále stejnej.
nemyslím si, že by si s tím vstřikovací jednotka neměla poradit. podle lambdy vyhodnotí, že je to trochu chudé a trochu si směs poupraví.
Jinak jsem na motorkáře právě nahrál servisní manuál
http://mototh.com/fi...rvice-Manual_new.pdf
překvapila mě výměna oleje po 12tkm. všude jinde píšou 6tkm.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 15:02 | Nahoru | #2352

spacy píše: do roku 2009 byli oboje karbec a lišili se jen vrtáním.
od roku 2009 se jako stříkačka vyrábí jen klx250, ale válec je stále stejnej.
nemyslím si, že by si s tím vstřikovací jednotka neměla poradit. podle lambdy vyhodnotí, že je to trochu chudé a trochu si směs poupraví.
Jinak jsem na motorkáře právě nahrál servisní manuál
http://mototh.com/fi...rvice-Manual_new.pdf
překvapila mě výměna oleje po 12tkm. všude jinde píšou 6tkm.



Myslím, že stříkačka byla donedávna jenom pro Evropu. Tuším, že ještě loni/předloni ve státech bylo KLX karbec.. Zkušeností s přestavbou u stříkačky asi moc nebude, ale teoreticky by to mohlo fungovat jak píšeš.. To je ale na mně vyšší dívčí
Nějaký zlepšení ale určitě nastane...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 15:18 | Nahoru | #2353
Mám kámošku s KLX300, tak můžeme dát nějakou společnou projížďku a zkusit si rozdíl ve výkonu mezi 250 a 300.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 15:26 | Nahoru | #2354
spacy> Já bych byl pro

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 21:16 | Nahoru | #2355
Řešilo se tu odblokování KLX250 na nejvyšších kvaltech? Viz navod http://www.svendura.de/tuning.php ? Funguje to pro evropské modely?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 21:20 | Nahoru | #2356
spacy> jj provedl jsem... funguje

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 21:39 | Nahoru | #2357
Jak si tu svoji dovezu,tak musim hned vyzkouset. Oproti me 450 mi přišla dost zdechla. Co budu jako prvni resit je zadni guma, je tam jeste puvodni 4.6-18 (tusim ze D605). Kamarad z STK mi rikal, ze oficialně povoli jakykoliv alternativni rozměr, ale jake to jsou? PS: uz jsem to nasel 110/100, 120/90 a 130/80

Naposledy editováno 13.11.2017 22:17:48

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.11.2017 v 00:06 | Nahoru | #2358
No jako zadnou strelu necekej...zdechli je to dost...nepomuze ani to "otevreni" cos poslal v tom odkaze-to dovoli vytocit motor na horni tri kvalty nad 7500 otacek (tusim) takze realne to vyuzijes asi trikrat za sezonu prvni tri kvalty jdou vytocit i tak..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2017 v 12:42 | Nahoru | #2359
Kdyby někdo chtěl, tak mám na bazaru na CRF250L upravený výfuk na CRF250L/M.
Lepší průchodnost lepší výkon.
A zadní držák SPZ místo originál plácačky. Ten je nový, nestihl jsem ani namontovat.

Naposledy editováno 18.11.2017 19:33:32

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2017 v 00:28 | Nahoru | #2360
nokia321> nejseš prodejce laďáků na CRF? Dal si Husku 701? Fungl?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.11.2017 v 18:54 | Nahoru | #2361
Zdarec,
je tady někdo z Jižní Moravy - Hodonínsko ?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.11.2017 v 14:28 | Nahoru | #2362
tak jsem byl tu svoji novou KLX trochu zablátit a musím uznat, že úplně zdechlé to není. kilo je na tachometru hned a kilem se dá v pohodě i jet. Není to ale ten nekultivovanej drsnej výkon, co znám z ostré a taky se musí víc řadit (6 ka si kupodivu poradí i s 40km rychlostí)
Co mě docela chybělo je ukazatel zařazené rychlosti. Nedá se na to domontovat?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.11.2017 v 18:03 | Nahoru | #2363
tak to máš stejný jako na CRF taky není ukazatel kvaltu, To kilo je tak akorát na 250 to stačí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2017 v 13:45 | Nahoru | #2364
spacy> Mám na CRF 250 ukazatel Gipro. Montoval ho předchozí majitel, já bych si to asi za tu cenu rozmyslel. Musím říct, že na GS jsem si na to zvykl a po cestě je to dobrá věc. V terénu si řadím podle potřeby a nechybí mi to, nesleduji ani tachometr.

Naposledy editováno 23.11.2017 13:47:48

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2017 v 08:22 | Nahoru | #2365
Newton>

GIpro XTpyte ,super věc, 2300Kč a stojí to za to. Funguje to perfektně.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2017 v 17:27 | Nahoru | #2366
furt motat do plna všechny kvalty a ukazatel je úplně zbytečnej. Obzvlášť na koťátka 250

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2017 v 19:55 | Nahoru | #2367
Palomoto> Na silnici když jezdíš dálky to je příjemná věc.
1) nehledáš 7 a další kvalt
2) když jedeš na kochačku tak snadno zapomeneš co tam máš

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2017 v 22:13 | Nahoru | #2368
Ja spis zapominam podřazovat. Vjedu do vinglu na 6 ku a pak pridam tak se ta 250ka z nizkejch otacek nevymotá. Ale musim podradit cca o stupen niz, nez na 450.Ale zvyknout se na to urcite da i bez ukazatele. Jen me sere, za kamos ma ukazatel na juki tr250 uz v zakladu a ja ne:) jeste jsem videl na alliexpresu ukazatel s halovýma sondama na radicku za asi 20 dolaru.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2017 v 22:17 | Nahoru | #2369
Ja spis zapominam podřazovat. Vjedu do vinglu na 6 ku a pak pridam tak se ta 250ka z nizkejch otacek nevymotá. Ale musim podradit cca o stupen niz, nez na 450.Ale zvyknout se na to urcite da i bez ukazatele. Jen me sere, ze kamos ma ukazatel na juki tr200 uz v zakladu a ja ne:) jeste jsem videl na alliexpresu ukazatel s halovýma sondama na radicku za asi 20 dolaru.
https://www.aliexpre...9e17-ea43e1acce61-17

Naposledy editováno 24.11.2017 22:19:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2017 v 11:20 | Nahoru | #2370
spacy> tohle ti asi ukazatel nevyřeší, leda by jsi na něj furt čučel. Normální je podřazovat před každou zatáčkou a pak tě to bude i více bavit.
A nebo potom skútr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist