bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2022 v 09:14 | Nahoru | #6121
Fic6> Jo všiml jsem si, že zmizela z inzerce - měl jsem to na bazoši v oblíbených :D. Když jsem měl CRF první dva roky, tak jsem celkem jezdil, ale poslední 2 roky jsou ty nájezdy v pravdě žalostné. Možná, že doposud největší nájezd jsem měl na Kawě ER5 někdy v letech 2009-2010, to jsem najel asi 11 000 :). Ale jako rekord na jednom stroji dosud vede Simson S51 s asi 20 000 km mezi lety 2000 - 2003/4 cca.

Koukl jsem do svých análů a za první rok CRF najeto 3000 km, což bylo solidní. Druhý rok byl asi 1700 km, pak 600 a letos je to téměř neměřitelné. Na ER6 jsem od 2017 do 2021, kdy jsem ji po druhé prodal, najel asi 4000 km.

Pro mě je to letos právě rekordní rok na kole. Tolik jsem nikdy nenajel . A ta tisícovka vyšla kousek před hospodu přirozeně :D

https://www.spritmon...e/de/user/mRKEF.html

Naposledy editováno 12.10.2022 09:16:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2022 v 18:58 | Nahoru | #6122
mRKEF> to je dobrý. Mám letos taky rekordní rok na kole (asi 11set)
Ale obecně letos na moto dobrý, holt jezdil nejvíc Enfield, ale i CB si patnáct stovek dalo.

Dokud máš čas a chuť jezdit furt, nejsou prachy. Jakmile na to jsou prachy, je málo toho času a energie

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2022 v 21:18 | Nahoru | #6123
triumph tak 500, na himlu letos po okolí cca 3tisíce (50% polňačky)plus tak 1000 na veteránech.Na mtb kole letos úplný minimum.Rekord jsem měl kdysi tak 2t ročně.Ale všechno opravdu v terénu nic na silnici.
Problém je, že tyhle dva koníčky se prolínají… Buď jde člověk na kolo nebo na motorku a čas a energie nafouknout nejde.

Naposledy editováno 12.10.2022 21:20:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2022 v 21:25 | Nahoru | #6124
callowsick> přesně tak to je navíc mi poslední dobou, když už ten čas mám, přestává dávat smysl jet se jenom tak projet na moto...to tahám radši kolo nebo kolonku...
Na motorce jezdím rád, ale používám to jako dopravní prostředek nebo jako nástroj pro cestovani...a tak už mám motorku jenom jednu a tak to asi i zustane
Jsem holt asi starej kokot uz

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.10.2022 v 07:17 | Nahoru | #6125
S tím časem to je bída no. Od doby co jsem v červenci přijel z motodovolené, tak jsem na motorce seděl asi 3x po 2h, abych se trochu odreagoval v terénu. Na kole mám najeto max 200 km v kopcovitém terénu se psem (nevezu ho).

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.10.2022 v 09:44 | Nahoru | #6126
Wenca24> Jo mám to trochu podobně. Samotného mě to na moto moc nebaví a kámoši to mají s časem a nadšením podobně - na hovno . Takže jsem tak max jel do polska pro balíček do paczkomatu. Hlavně, že mám v garáži 4 motorky a když jsem potřeboval jenom po městě, stejně jsem radši skočil na kolo ...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.10.2022 v 18:03 | Nahoru | #6127
Když mam zrovna den, kdy nejsem v práci a je hezký počasí a příznivá předpověď, tak vyrazim, klidně na celej den. Jezdim hlavně sám, většina kluků s kterejma jsem jezdil už s motorkařením dávno sekla a ti co zbyli, tak tam je to klasika, neni čas, práce, práce, práce a taky práce Jinak i po 25 letech motorkaření mě to nepřestává bavit. Snad mi to vydrží až do penálu Na crfku mam letos necelej tisíc, na dvou velkejch silničních moto dohromady kolem 1700. Na dirtbike letos slabota tak 1mth a po městě vyřizování, nákup, úřad atd babetta. Na tý vlastně jezdim nejčastějc, dalo by se říct denně Kolo fakt ne, moje bydliště a okolí je buď z kopce nebo do kopce a dřít se furt jak vůl, to fakt ne. A když už, tak jdu raději pěšky a do přírody s rodinou autem a pak pěšky. Osobně nechápu, co lidi viděj na tom, oblíknout se do barevnýho kondomu a pak se někde lopotit na nějakym samohybu. Jak to řikal muj děda, kolo je dopravní prostředek pro děti a sociálně slabé

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.10.2022 v 20:32 | Nahoru | #6128

SuperSic58 píše: Když mam zrovna den, kdy nejsem v práci a je hezký počasí a příznivá předpověď, tak vyrazim, klidně na celej den. Jezdim hlavně sám, většina kluků s kterejma jsem jezdil už s motorkařením dávno sekla a ti co zbyli, tak tam je to klasika, neni čas, práce, práce, práce a taky práce Jinak i po 25 letech motorkaření mě to nepřestává bavit. Snad mi to vydrží až do penálu Na crfku mam letos necelej tisíc, na dvou velkejch silničních moto dohromady kolem 1700. Na dirtbike letos slabota tak 1mth a po městě vyřizování, nákup, úřad atd babetta. Na tý vlastně jezdim nejčastějc, dalo by se říct denně Kolo fakt ne, moje bydliště a okolí je buď z kopce nebo do kopce a dřít se furt jak vůl, to fakt ne. A když už, tak jdu raději pěšky a do přírody s rodinou autem a pak pěšky. Osobně nechápu, co lidi viděj na tom, oblíknout se do barevnýho kondomu a pak se někde lopotit na nějakym samohybu. Jak to řikal muj děda, kolo je dopravní prostředek pro děti a sociálně slabé


Když my se tady bavíme o kole v hodnotě toho crf,A na tom jezdit je slast…
Hodně taky záleží jakou má člověk práci jestli sedí nebo má pohyb.

Naposledy editováno 13.10.2022 20:33:43

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2022 v 10:35 | Nahoru | #6129
UKAZATEL ZAŘAZENÉ RYCHLOSTI
Prosím o radu. Má někdo zkušenosti s montáží a výběrem? Jedná se o CRF250L rok 2014
Funguje třeba nějaký z aliexpresu nebo musím koupit GIPRO?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.10.2022 v 07:59 | Nahoru | #6130
TOMCBF600S> Aláč asi taky bude fungovat - mám nějakou takovou pokoutnou verzi korektoru rychlosti kvůli změně převodu a funguje to taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.10.2022 v 12:04 | Nahoru | #6131
TOMCBF600S> z Ali jsem instaloval na Vfr 800 a na kámošovu FZ1. Oboje jsou to kopie GIPRO a úplně bez problémů. Nastavuje se to stejně jako GIPRO i to tak funguje. Jediný rozdíl jsem zaznamenal v nápisu a v ceně.
Já už bych příště na svou motorku dával taky kopii. GIPRO mě vyšlo na dvojnásobnou cenu

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.10.2022 v 18:14 | Nahoru | #6132


Začíná nám podzim, škoda toho nevyužít. Dnes bylo krásně

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.10.2022 v 23:31 | Nahoru | #6133
Libor46> chtěl jsem na motorku, ale dopadlo to jako obvykle letos :)





1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2022 v 17:32 | Nahoru | #6134
Pučil jsem mladýmu motorku a takhle ji vrátil. Naštěstí se mu nic nestalo.
Taky to nebyla jeho vina.Řidič SUV značky Mercedes ročník 63 si zkrátil cestu křižovatkou po levé straně.
Dneska mě volali z Hondy, že za ně je to totálka. Tak jsem zvědavej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2022 v 17:42 | Nahoru | #6135
Frantacz> bacha do čeho tě bude pojišťoven tlačit. Nejlepe tě asi vyjde vzít kolik ti dají na opravu a vyřešit si to sám.
PS: hlavně že se nic nestalo na zdraví

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2022 v 18:58 | Nahoru | #6136
Ahoj všichni, já letos 3500 km 70/30 les/silnice , jsem rád i když mi táhne na 61, že nás je dost.
Ale už chystám na výměny oleje, i v šavlách a nějaké jiné úpravy.Posílám foto, není to ze seriálu Pálava, ale rád tam jezdím, kopečky atd.
Kolem Břeclavi rovina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2022 v 14:10 | Nahoru | #6137
Palomoto> Pojištovnu si pohlídám neboj.
Doma to opravovat rozhodně nebudu.Je to tři roky stará motorka.
Z Hondy volali Dalbychovi, aby přijeli přeměřitt rám.Pokud je hnutej je to v řiti.
Nedokážu si představit půlit doma motor.Nemám jedinej přípravek a prznit to šroubovákem fakt nebudu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2022 v 14:23 | Nahoru | #6138
Frantacz> Co tam máš za kola/náboje/kotouč? To nevypadá na origo ....

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2022 v 16:40 | Nahoru | #6139

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2022 v 14:37 | Nahoru | #6140
Zdravím vás pánové,
řešil jste někdo odstranění "PAIR" ventilu (ventil přepouštějící výfukové plyny do motoru)? Je to u CRF300L stejné? Nezpůsobí to rozsvícení MIL kontrolky?
A nemáte tip, kde koupit tyhle super záslepky co jsou na obrázcích níže?
Případně neodmontovával někdo z vás i tu nádobku s "uhlím" na odvětrání nádrže?

[quote=SuperSic58]2015 to musí mít taky, pokud to už někdo nevyndal. Je to přisávání vzduchu do výfuku, aby dohořely spaliny. Najdeš to pod pravym plastem vedle nadrže, jak je expanzka. Je to takovej černej bazmek, vede do něj konektor a dvě hadice, jedna z airboxu a druhá do víka hlavy motoru. To zaslepíš silikonovou čepičkou, daj se sehnat na netu.



Naposledy editováno 22.10.2022 21:18:24

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2022 v 08:11 | Nahoru | #6141
Boryšumí> odcitovat spambota je pitchovina, tim zachovas text, ikdyz jeho prispevky admin promaze...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2022 v 10:01 | Nahoru | #6142
Spam smazán

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2022 v 10:06 | Nahoru | #6143
Majkee> Třeba tady, ty modrý trochu níž. Ale teď nevim přesně ten průměr, nejspíš 12mm, ale raději změř. Mě u modelu 13 kontrolka motoru nesvítí, když jsem odstranil i PAIR ventil. Konektor jsem jen odpojil a upevnil, aby tam neplandal. U euro5 300 je ale možný, že ti kontrolka bude svítit, kdoví.. Tak pak asi jedině zachovat na konektoru ventil a zaslepit i ten.

EVAP nádobku tam nemam, tu jsem neřešil. Odstraňoval sem to u svýho auta. Ale postup odstranění bude podobnej, jen musíš ale zachovat odvzdušnění nádrže. Nevím, jestli tam u CRF vede i nějakej elektro konektor.

Naposledy editováno 23.10.2022 10:08:45

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.10.2022 v 10:37 | Nahoru | #6144
Majkee> ty silikonové zásleplky jsem vždycky bral z Aliexpresu

pokud by svítila kontrolka tak je třeba buď nechat ventil nebo tam dát náhradní zátěž - řídící jednotka kotnroluje jen to, že tam teče proud. Protikus konektoru s odporem to řeší.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.10.2022 v 20:57 | Nahoru | #6145
Majkee>
Tady ve velikosti 10mm, natáhne se to a 10 mi tam sedí parádně.

Do konektoru normálně drát 2,5 a od té doby to nic nepíše :)


Naposledy editováno 24.10.2022 20:57:58

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2022 v 10:44 | Nahoru | #6146
Motors> já bych tam dal raději nějaký odpor - tohle sice splní požadavek na odběr a tedy nic nesvítí a vinutí tohle elmag ventilu nemá moc velký odpor, ale přeci jenom bych zbytečně řídící jednotku nezatěžoval větší proudem než je potřeba

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2022 v 21:09 | Nahoru | #6147
KLX 250 - najeto pouhých 463 km - 1. majitel v TP za 119tis.
https://www.motorkar...klx-250-1799041.html

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2022 v 21:27 | Nahoru | #6148
JiriBN> Být to o 30 méně, jel bych se podívat jako vážný zájemce. Je to sice prakticky nová motorka, ale s prošlou zárukou a ta cena je už moc mimo.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2022 v 22:44 | Nahoru | #6149
Deadman> Jakože s 433 km na tachometru bys neváhal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.10.2022 v 09:02 | Nahoru | #6150

Deadman píše: JiriBN> Být to o 30 méně, jel bych se podívat jako vážný zájemce. Je to sice prakticky nová motorka, ale s prošlou zárukou a ta cena je už moc mimo.


Cena je vyšší, ale určitě ne mimo, tedy podle mě. Za podobnou cenu se prodávají ojetejsi Crf 250L a Kawa má lepší podvozek. Jen s výběrem dalšího příslušenství to bude horší než s Crf.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist