globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.3.2021 v 17:51 | Nahoru | #4351

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.3.2021 v 20:18 | Nahoru | #4352
CB600> Pěkná Kawička. To je moje srdeční značka. Bohužel si tady o ní asi můžeme nechat zdát.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.3.2021 v 11:35 | Nahoru | #4353
Osobně věřím, že v roce 22 nebo 23 už jí Káwa doplní o to ABS a ekovýbavu, aby s ní mohla přijít zbytku světa jako je Evropa, Austrálie, Indie apod. Naštěstí pro nás Honda, ani bez konkurence, neusnula na vavřínech a přišla s takovým mástrpísem . A třeba do té doby pořeší ten zahnutý výfuk .

Motorad1: A jak tobě to šlape? Co to srovnání? A jak přední brzda?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.3.2021 v 12:45 | Nahoru | #4354
Já pořád doufám, že Yamaha taky s něčím příjde ...300 ccm motor s euro normou má. Ale Tenere 300, o které se spekuluje, bohužel WR nenahradí.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.3.2021 v 13:02 | Nahoru | #4355
Snad jo no. Ale je to dvouvál a to znamená váhový handicap, což by jí oproti konkurenci moc nepomohlo.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.3.2021 v 15:17 | Nahoru | #4356

CB600 píše: Snad jo no. Ale je to dvouvál a to znamená váhový handicap, což by jí oproti konkurenci moc nepomohlo.



Sakra, toho jsem si nevšiml, tak to by museli přijít s něčím novým. Každopádně stále věřím a doufám, přeci jen v USA je po tom dost velká poptávka.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.3.2021 v 17:54 | Nahoru | #4357
Tak dnes zas něco nahrkáno, tentokráte z českých luhů. No je to fakt neskutečná zábava, člověk veme na dvojku, trojku za heft motorka začne tancovat pod zadkem a za motorkou lítaj drny . Jel jsme ještě s bráchou a střídali jsme si ji s ČZ180. Z Hondice byl taky nadšený. Jen trochu žalostné je, že ta číza brzdí líp jak ta Honda . Přesto maximální zábava, ani v Porsche nebo SBK bychom si tak nezařádili, nehledě na rizika ....

Dále mohu potvrdit, že při stovce to točí těch cca 6000, jak tu někdo psal. Víc do mrtva bych ji nedával, už tak je to velký skok z pětky. A podle videa na trubce CRF250 točí při této rychlosti o 1000 rpm více (čas 1:07) viz:

Taky jsem už nahodil ten netěsněný řetěz, zvolil jsem, dle svého úsudku to nejlepší, co lze, tedy ČZ 520 EC. Ten origo DID 520 VF prý stejně není nic moc.

Naposledy editováno 28.03.2021 18:39:22

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.3.2021 v 22:21 | Nahoru | #4358
No za 2-3 tu można budou zase tvrdší normy a kvůli pár kusum se obávám, že do toho investovat nebudou. Totéž Yamaha. Navíc Wrr stále vyrábí třeba pro US trh. Takže oni vlastně náhradu vyrábět nemusí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2021 v 12:26 | Nahoru | #4359

mRKEF píše: No za 2-3 tu można budou zase tvrdší normy a kvůli pár kusum se obávám, že do toho investovat nebudou. Totéž Yamaha. Navíc Wrr stále vyrábí třeba pro US trh. Takže oni vlastně náhradu vyrábět nemusí.



Pleteš se, WR 250R od ročníku 2021 zrušili celosvětově.

Naposledy editováno 29.03.2021 12:26:37

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2021 v 12:27 | Nahoru | #4360

CB600 píše: Tak dnes zas něco nahrkáno, tentokráte z českých luhů. No je to fakt neskutečná zábava, člověk veme na dvojku, trojku za heft motorka začne tancovat pod zadkem a za motorkou lítaj drny . Jel jsme ještě s bráchou a střídali jsme si ji s ČZ180. Z Hondice byl taky nadšený. Jen trochu žalostné je, že ta číza brzdí líp jak ta Honda . Přesto maximální zábava, ani v Porsche nebo SBK bychom si tak nezařádili, nehledě na rizika ....

Dále mohu potvrdit, že při stovce to točí těch cca 6000, jak tu někdo psal. Víc do mrtva bych ji nedával, už tak je to velký skok z pětky. A podle videa na trubce CRF250 točí při této rychlosti o 1000 rpm více (čas 1:07) viz:

Taky jsem už nahodil ten netěsněný řetěz, zvolil jsem, dle svého úsudku to nejlepší, co lze, tedy ČZ 520 EC. Ten origo DID 520 VF prý stejně není nic moc.



na tom videu je to ale motard na malých kolech..

je to sice 250 Rally .. ale převod i motor je stejný


Naposledy editováno 29.03.2021 12:35:55

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2021 v 13:33 | Nahoru | #4361
HaroldENG> Tož asi je to tak. Nezkoumal jsem to aktuálně, vloni ještě byla na US Yamaze k mání. Kdoví co je k tomu vede, jestli už to zabila norma i jinde ve světě.

Pořád jsem marně doufal, že KTM vyjede s endurem 390 a hmotností do těch 140 kg. Motor by byl ideální, jen to posadit do poctivého endura :). Ale myslím si, že KTM si nechce podřezat vlastní větev endur jako je 690 nebo HQ701.

Pro mě by to byla pecka. Kolem 30 kW je paráda, klidně by se mohl uhladit na nějaký placatější průběh kolem 25 kW a je to dual sport porno :).

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2021 v 14:02 | Nahoru | #4362
kluci, takovej blbej dotaz - nezkoušel jste někdo odpojovat vratný lanko plynu? Je mi jasný, že bezpečnost atd, ale beru to tak, že výkon cca jako třinda by snad nemusel být jištěnej proti splašení se

co od toho čekám? hlavně jemnější ovládání, třeba i s menší silou, kdy netaháš "mrtvý lanko".

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2021 v 14:55 | Nahoru | #4363
chstepan: Možná se pletu, ale ono je přeci úplně jedno, jestli to je na motardových kolech nebo ne, když CRF250 nemá čidlo rychlosti na zadním kole, ale bere ho z převodovky. Takže je jedno, jak velký jsou kola a motor vždy bude ukazovat pro daný otáčky stejnou rychlost. Samozřejmě to bude kecat víc nebo míň, ale o tom se teď primárně nebavíme. SuperSick tu zpochybnil, že má nová CRF300 delší šestku po informaci, že na 6. rychlostní stupeň při kile točí 6000, já ale našel to video, podle kterého točí CRF250 na šestku 7000, což podporuje tu teorii, že tříkilo má tu šestku skutečně delší.

callowsick, jo neboj se toho a odzkoušej to, pak dej vědět. Citlivější ovládání bych taky uvítal.

Naposledy editováno 29.03.2021 15:03:04

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2021 v 15:21 | Nahoru | #4364
Sdílím nějaké poznatky k mému pátrání jak elegantně vyřešit úpravu zadku bez střihání originálních kabelů:

1) originální objímka do světla s kablíkem a "spešl" konektorem se dá koupit v Hondě, ale je to bratru skoro 1000,-, nicméně je to jedna z možností (střih a naroubovat na vlastní světlo)

2) po troše pátrání se mi možná podařilo najít ten typ konektoru, objednal jsem si pár ks na zkoušku, pokud to bude sedět můžu se podělit o nějaké kusy/případně typ

3) blinkry jsou zdá se menší problém, na ty se kablíky na originální konektory dají koupit celkem běžně i u nás, řádově to jsou desetikoruny, max stovky. Mám objednány nějaké kusy z Číny, případně budu mít také nějaké kusy navíc

4) Celý to zadní bago jsem vážil (světlo, odrazky, světlo RZ, blinkry, včetně RZ dělá 1,8 kg.

5) při jednom výletu jsem si zlikvidoval sklíčko na osvětlení RZ a celkově ho trochu pocuchal - světlo + kabel lze v Hondě koupit - je to bratru 2000,- (takže na to fakt seru ).

6) Objednal jsem i čajna zadní světlo s držákem RZ a bliken, až dorazí tak poreferuju, jestli ten cca litr za to stál.

7) Mám už delší dobu doma i LED blikny, jak jinak než z východu (tento typ

Za tu cenu (4ks kolem 300,-) vypadají fakt dobře. Dokonce mají na sobě i nějaká éčka, takže i STK by to měla zkousnout. Svítí dost, jediná menší vada na kráse jsou trochu lezoucí otřepy z plastových dílů, ale dá se snadno přejet pilníčkem nebo šmirglem a je vyřešeno. Na to zahazování moto si myslím ideální a ani designově nevypadají zle). Protože jestli platí u Hondy cena blinkrů co se dá najit na partsdepotu tak opravdu nechcete kupovat originální náhrady :D.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2021 v 16:05 | Nahoru | #4365
Já mezitím objednal z Thajska ten h2c držák. Zastoupení u celního řízení plus doprava vyjde víc než zboží, tak snad to za to bude stát a bude to pasovat bez dalšího tuningu

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2021 v 19:00 | Nahoru | #4366
Porovnání blinkru, ten originál je hrozný hovado když to vidím vedle sebe.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2021 v 19:38 | Nahoru | #4367
No, já jsem trochu rozpačitej. Když už bych šel do LED a ne origo, tak určitě nějaké čiré, myslím jako světlé, ne oranžová barva. Včera při MOTOGP běhaly reklamy na LED blinkry asi z motozemě a ty celkem ušly....

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2021 v 19:40 | Nahoru | #4368
CB600> mě se celkem tyhle líbí, oranžová mi nevadí. Možnosti je dneska naštěstí kupa a každý si vybere.

A za 3 kila celá sada, na to mé židovské srdce slyší :D

Naposledy editováno 29.03.2021 19:41:45

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2021 v 19:50 | Nahoru | #4369
Já jsem podobné kdysi měl a v porovnání s pořádnýma LED co oslňovaly do očí, svítili bídně.
Takže skončily v... Nechtěl jsem, aby mě na křižovatce někdo sejmul. Byly kupované v ČR.

Co podobné, stejné, ale bílé.

Naposledy editováno 29.03.2021 19:55:36

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2021 v 20:29 | Nahoru | #4370
nokia321> Mě se zdá, že tyto svítí až až. Když jsem je zkoušel, tak koukat se do nich fakt nedalo. Uvidím v reálu.

A na moto zásadně jako neviditelný, takže na blinkry nikdy nespoléhat ;)

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.3.2021 v 09:02 | Nahoru | #4371
Mně se docela líbí tohle řešení, kdy denní svícení by bylo vyřešený bilyma diodama a blinkry normálně oranžový: M-Style

Mám takovou obavu, aby si někdy někdo nevylozil ty stále svítící přední blinkry blbě, když to třeba uvidí ze strany z blbyho úhlu a nepředpokládal, že chci zatáčet a plesk!

Teda ty M-style jsou dost drahý a na enduro asi i křehký, ale ten princip se mi líbí.
No nebo odpojim jeden dratek z předních blinkru a hotovo

Naposledy editováno 30.03.2021 09:02:52

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.3.2021 v 10:01 | Nahoru | #4372
Na mé původní 250L jsem navrtal světlo a vložil objímku s parkovačkou a svítící blikny odpojil.

Na nynější mám přes odpor led blinkry oba svítí ztlumeně a když začnu blikat , tak jen bliká.
Je to jako u žárovkových.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.3.2021 v 10:03 | Nahoru | #4373
callowsick> Je to trochu zvláštní řešení v těchto krajinách. A může to i falešně signalizovat směr. Někdo třeba jen přejede očima, uvidí oranžový světlo, usoudí, že bliká a pošle to tam. Já teda osobně blinkrům nikdy nevěřím a vždy stejně čekám, kam vozidlo skutečně pokračuje.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.3.2021 v 19:02 | Nahoru | #4374
Tak konečně přední brzda odvzdušněná tak, že jsem schopný aktivovat ABS i na asfaltu. Konečně . Pocit z páčky při zásahu ABS je docela zajímavej. Jinak kudy CRF projede, tudy chválu sklízí. Např. dnes ve frontě na vapku, minule od pána z lesy ČR .

Též proběhla očista řetězu. Jo jo, tomu krásnému chodu/ohybu netěsněho řetězu, který je čerstvě umytý a pak vypraný v oleji SAE90 se nic nevyrovná.

Zadní centrál je nicméně i po přitáhnutí struny zklamání. Jednak to předpětí bych stále potřeboval vyšší, což už nejde, nebo pak výměna za tužší strunu. Dále při vyšších rychlostech pociťuju i kompresy jako nedostatečnou. No uvidíme s čím přijde Ohlins a hyperpro.

Jo a mám novej avatar

Naposledy editováno 30.03.2021 19:56:23

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.3.2021 v 08:16 | Nahoru | #4375
zdarec, nevíte jestli se dělá nějaký opravdu homologovaný zadní LED světlo na CRF250L ?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.3.2021 v 08:49 | Nahoru | #4376
měl bych prosbu na majitele 250... koukám se po nosiči a všude mají jen na 250. Mohl by mi někdo změřit rozteč šroubů k uchycení, pls? porovnal bych to s mou motorkou - přeci jen se měnil i rám, tak jestli se tenhle rozměr taky nehnul.

Jen pro zajímavost, zatímco SW-Motech má nosiče kolem 2,5tis, originál Honda mi nabídla nosič za 5,2tis...celá sestava i s kufrem od nich vyjde přes 11tis Kryt pod motor nabízejí za necelý 4tis. To je celkem dost...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.3.2021 v 09:39 | Nahoru | #4377
Ten nosič od H2C z Thajska stojí v přepočtu asi 1100 Kč. S dopravou a clem to bude asi do těch 2500. A je prý lepší než origo Honda (minimálně lehčí dle vzhledu). Nevýhoda, že zrovna není skladem, ale snad brzo bude. Ještě bych tam taky něco rád vzal a podělit se o celní řízení a dopravu je dosti výhodné.

Tady máš pak tro srovnání orgio Honda a H2C:

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.3.2021 v 11:58 | Nahoru | #4378
CB600> no kdyby to netrvalo moc dlouho to sem dostat, tak bych se přidal. Jinak asi zkusím ten na 250, nebo to holt zkusím svařit doma, no. Chtěl jsem to mít hezký-kupovaný

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.3.2021 v 12:25 | Nahoru | #4379
Nosiče na moto dělá někdo v CZ, snad kdesi u Ostravy. Někdo budete jistě vědět. Nemůžu si teď vzpomenout - myslím, že je i tady na fóru.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.3.2021 v 13:46 | Nahoru | #4380
V textu uvádí týden, plus pak čas na přepravu. https://bikerzbits....-apk1tal50410ta.html

Naposledy editováno 31.03.2021 13:47:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist