zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Je videt jak jede po meste kde auta nejedou rychle. Podle me ma brutalni prevod, tim mu tacho promeruje a ve finale jede tak 100- 120km/h.
190 jsem dal na 450L s puvodnim prevodem, kdyz se na me lepilo auto, tak jsem to okouril co to slo, kdyby to byla, tak tomu verim.
Ale fichtl 300l nerealne.
Naposledy editováno 23.01.2021 10:39:36
Mají i tam i upravenou 250 s bigbore, vačky a dalšími úpravami a ta dá 165 dle GPS.
Oboje jsou díla firmy Dr. Racing, která se věnuje mimo jiné i úpravě motorek na DragRace
https://www.facebook.com/DoctorRacing888/
Tady je graf z brzdy toho CRF 250:
Naposledy editováno 23.01.2021 11:13:15
No jsou to borci to je pravda, ale já si za tím stojím, že 190km/h to nemohlo být.
Stačí si zpomalit, důkladně se dívat jak se rozjíždí , jak řadí a z 3 na 4 řadí v 110, což by ten motor nedal ani náhodou, kor když píšou, že u 300L je převodový poměr 1-5 zkrácený, akorát 6 prodloužená.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
nevíte kolik dovolí kabeláž a hadice zvednout řidítka u CRF 250L s ABS ? Zvládne to +3cm bez úpravy hadic a kabelů ?
dík moc
š.
díkes
š.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
no dám tam cca 24Nm a musí to stačit
Jinak tady úvaha, proč by mohla být nová CRF300 nejlepší dualsport, alespoň do příchodu CRF350:
Jinak mašiny by měli dorazit k dealerům v první várce začátkem března. Druhá várka pak v květnu. A někteří dealeři už mají první várku zabranou
Naposledy editováno 27.01.2021 15:42:59
chstepan píše: všechno je hliník ...
no dám tam cca 24Nm a musí to stačit
Spodní nejsou hliníkový. Až ta nová 300ka je má alu. S tim utahovacim momentem, vem to rozumně na cit. S momenťákem to akorát dokurvíš a nebudeš zdaleka první..
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Další důvod je, aby vidlice chodily volně. Při velkém dotažení může dojít k mikroskopickému sevření vnější vidlice a tím pádem se omezí klouzání vnitřního kluzáku.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ty už nemáš AJP ?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Hlavně to nebyla vůbec špatná motorka a když se člověk snažil, tak z ní mohl vymáčknout opravdu hodně a stačit většině jezdců Ale časem jsem chtěl zkusit 2T, tak jsem si udělal radost Kdyby nebyly problémy s čerpadlem a vstřikem, tak to bude super motorka a úplně ideální dualsport dle mého gusta
Na trati se to neztrailo (nebavím se o velkých MX tratích, ale o takových těch kratších technických tratích za vesnicema), v enduro to vyjelo hodně, stačilo se toho nebát a trochu s motorkou komunikovat, ne se jen vozit a při normálním převodu a 50/50 gumách se s tím dalo objet dost kolem komína po polních cestách jen tak. Takže vážně dobrý stroj
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jezdím na NX250 lehce křížené díly z XL250. Kamarád jezdí CRF250L, asi 2014.
Na dovolené v terénu na Ukrajině jsme si je na zkoušku prohodili. Kupodivu mě o čtvrt století novější CRF dost zklamala. Kromě drobností, jako zpřevodování a pružnost motoru to byla hlavně hmotnost . CRF je papírově o celých 20kg těžší než staré Hondy. A není to jen číslo, ovládání v nízké rychlosti je pocitově těžkopádné ve srovnání se starými střepy. Jenže tyhle malorážky člověk upřednostňuje kvůli lehkosti ovládání v terénu.
Jasně, staré XL/NX nejsou žádná výhra - odpružení zoufalé, brzdy slabé, náhradní díly nesehnatelné. Ten poslední bod je hlavní důvod, proč se o nové stroje zajímám.
Kde se tam vzalo těch 20kg a jak to odlehčit?
Co jsem našel k CRF250L na netu, tak teoreticky:
Koncovka výfuku origo 6kg -> absobční "laďák" asi 2kg
Baterka asi 2kg -> litiovka ?
Pokud to má ABS, tak 2kg -> ABS delete
Zadní stupačky a další zbytečná bižuterie?
Dohromady je to teoreticky až -8kg, což má do 20kg daleko, ale -8kg nad těžištěm motorky jistě poznat bude.
Odlehčoval někdo z vás, majitelů CRF250L? A jak to šlo, jaké jsou výsledky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nepřemýšlel jsi spíš nad Klx 230 nebo možná ještě líp Ajp PR4? Obě budou asi do terénu lepší...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Teď přes zimu jsem s kámošem přezouval mojí babičku Kawu KZ440, jedná se o dušová kola 18" 3.00 a 3.50. Zkurvili jsme 4 duše, další nemám a povedlo se jen zadní kolo. Jasně, ten ráfek je oproti "našim" motorkám úzkej, takže to jde o dost hůř a šance cvaknout duši je větší, ale i tak. K tomu nemít kompresor, tak se upumpuju k smrti, než zjistím, jak to je. Po téhle anabázi mě skoro opouští původní nadšení udělat si nějaký větší (několikadenní) trip na WR205R.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |