bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2020 v 07:52 | Nahoru | #3631

Kohlstein píše: Mám Trackery na XT, a dobrý.
S krokošem jsme to řešili když jsem je měl chvilku https://www.motorka...#goto9947567 [/quote]

--------------------------------------

Včera jsem početl vše, co mi to našlo tady a na offmotu .... no je to jako s každýma jinýma gumama. Někdo nadšený, někdo už nikdy. Já s tím budu jezdit vlastivědu, takže mě hrany tak moc netrápí a na Céčkovejch gumách bych je stejně sjel. Někdo psal o tom, že na tý pneu najel na WRR dost i po silnicích - např po ose na Balkán a tam do offíku a zpět, někdo že ji odrovnal po 2,5mth ... Ale asi je zkusím, homo je výhodou.

Naposledy editováno 10.07.2020 07:53:22

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2020 v 09:12 | Nahoru | #3632
Animals21> Schválně jsem včera měřil šířku Trackeru 120/90-18 a je to cca 132-134mm. Ubývá to na zadku do 1,5mm na 1000km, 50% naježděno na hlíně a šotolině a a 50% přesuny po asfaltu, betonu, takže na vlastivědu vydrží dlouho. Přední by asi vydržela i dvakrát tolik, ale je otázka, jestli to má cenu riskovat. Je to celkem tvrdá guma, byl jsem překvapený, jak dobře drží na asfaltu, štuple se neulamují ani neuštipují, ale třeba na oslizlé kameny to asi není to pravé.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2020 v 10:53 | Nahoru | #3633
Kohlstein: díky, tohle je cca moje představa, takže vyzkouším, pak uvidím, příště můžu dát zas něco jiného :) Můj rozměr bude akorát 110/100-18, to by mělo na WRR být akundarát.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2020 v 13:11 | Nahoru | #3634
Kluci a má ta Michelinka Tracker homologaci pro silnici? Vypadá dobře a já začínám pokukovat po něčem na tu moju CRF 450 L, jsou tam úplně stejně debilní rozměry pneu jako pro CRF 250 L.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2020 v 13:25 | Nahoru | #3635
DejvGSR> Moje má E2 v kroužku. Tím pádem je road legal. Akorát mám neschválené rozměry, ale na to prdím.
Ale má i nevýhody. Jako nová má na sobě štětiny - zbytky po odvzdušnění formy - i mezi štuplama a drží na tom blato, hůř se čistí. Nakonec jsem dal tu práci a vzal na to nůž, fakt mě to sralo.


Naposledy editováno 10.07.2020 13:32:21

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2020 v 14:17 | Nahoru | #3636
By mě zajímalo, který chuj na to přišel, že všude u těch dualů jsou pneu 120/80-18. Tam nejen, že naprosto není výběr něčeho víc off, ale i normálních gum je jako šafránu. Honda to ještě okořenila tím 3.00-21 vpředu. Hrůza děs a běs.

Jestli tady ale pan Animals říká, že to dozapsat jde, tak bych si na to docela počkal a případně to zkusil taky. Stačilo by vpředu 90/90 a vzadu 120/90.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2020 v 14:35 | Nahoru | #3637
Správně, pro tebe jedině PAN Animals

Zapsat to určitě jde, správný legální postup jsem napsal o pár postů výš, je to mými slovy z webu ministerstva dopravy. Základ je vyžádat si typový list k pneu a najít si STK s technikem typu "K".

Tak jsem se hecnul a našel ti to ... musel jsem obětovat 12 vteřin svého života TU

Jestli jsi schopnej si to nějak někde zařídit jinak .... to bych tu nerozváděl ...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2020 v 14:36 | Nahoru | #3638
Kohlstein - nejdřív ju vychválíš, já to objednám a pak "má to ovšem i nevýhody"

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2020 v 14:42 | Nahoru | #3639
Animals21> Ber to jako příležitost si s tou gumou pohrát a vytunit ji.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2020 v 14:53 | Nahoru | #3640

mRKEF píše: WRR co jsem chvíli měl, mělo taky 120/90 a vím, že tam hoblovala výfuk při větším propružení. Teď jsem si tak nějak pro doplnění vzdělání pořídil AJP PR5, taky na něm teď mám 120/90 a taky je od ní lehce ohoblovaný výfuk .

Na CRF je to tak isto, 120/90 odiera výfuk - používal som, lebo som nevedel zohnať terénnu v 120/80, 120/90 mal každý.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.7.2020 v 19:59 | Nahoru | #3641
Zdarec, nezkoušel jste někdo na obyč CRF250L zadní tlumič z Rally verze ? Je o trošku delší a má trošku větší zdvih. Mám možnost ho sehnat za slušný peníz a zvednout trochu zadek motorky by se mi taky líbilo .-)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.7.2020 v 21:47 | Nahoru | #3642
Animals21> zapsat to podle mé zkušenosti nejde. Žádný dovozce japonského výrobce ti nedá to prohlášení a neschválila nic mimo to co už je v TP. U BMW neni problém ani 19 za 21 (vyzkoušeno), u Hondy jsme zkoušel změnu te zadni 120 a nic mne nepotvrdí a nedají

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.7.2020 v 10:47 | Nahoru | #3643
Zdravím ve spolek,
může mi někdo poradit ? Tak jsem měnil gufera i prachovky na CRF250L 2015 . Koupil jsem sadu ALL BALLS. Vše vyměnil a obě vidle při propružování tahají olej ven
Jak poznám jakým směrem nasadit gufero .. u klasických gufer to není problém poznat, ale tady je to takový nejasný. Na obou stranách jsou břity i pružinky, jen na vnějším průměru je jedna strana zkosená, tak jsem to logicky tím zkosením směřoval do trubky. 6e by byly obě gufera vadný se mi nezdá a při montáži jsem je rozhodně nezničil.
díkes za rady
Štěpán

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.7.2020 v 14:22 | Nahoru | #3644
chstepan> Nevím, co se ti povedlo nebo nepovedlo, ale vždycky písmenkama ven a zvětšeným vnějším průměrem do vidlice.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.7.2020 v 16:56 | Nahoru | #3645
takže jestli dobře chápu, tak to gufero dole na obrázku má vrchní stranu, která bude čučet z trubky, resp. ta vrchní strana je ta písmenková. A to sražení na vnějším průměru bude tedy taky směrem ven z trubky a u něho bude pak ten "pojistný kroužek - drátek" Jestli jsem to dobře pochopil, pak jsem je tam nacpal obráceně a to by lecos vysvětlovalo.
Díkes
šipka směřuje ven z trubky vidlice směrem k ose kola, ano ?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.7.2020 v 19:48 | Nahoru | #3646
chstepan> přesně

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2020 v 13:08 | Nahoru | #3647
Kucí, vracím se k tomu zápisu pneu - podle techničáku tam také musím pravděpodobně uvést index zatížení a rychlostní index. Jak je to s těmito čísly - když dám třeba rychlostní index R, znamená to, že můžu obout i pneu daného rozměru s nižším rychlostním indexem? Je to tak, že se uvádí ten nejvyšší?

S indexem zatížení je to vlastně stejné, jak koukám.

Hned, jak to dotáhnu, sem pak hodím foto techničáku.

dík

Naposledy editováno 13.07.2020 13:18:16

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2020 v 13:35 | Nahoru | #3648
Animals21> Řekl bych, že do TP se uvádí nejnižší možný index a ty pak kupuješ stejný nebo na vyšší rychlost / váhu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2020 v 14:55 | Nahoru | #3649
díky

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2020 v 15:42 | Nahoru | #3650
Samozřejmě logicky vyšší váhový a rychlostní index nevadí. Nižší nelze, snad je nějaká výjimka u aut a zimních pneu, které mohou mít nižší rychlostní index, ale řidič na to musí být upozorněn nějakou cedulkou nebo hlášení v PP, které třeba umí škodovka nastavit.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2020 v 17:25 | Nahoru | #3651

mRKEF píše: Samozřejmě logicky vyšší váhový a rychlostní index nevadí. Nižší nelze, snad je nějaká výjimka u aut a zimních pneu, které mohou mít nižší rychlostní index, ale řidič na to musí být upozorněn nějakou cedulkou nebo hlášení v PP, které třeba umí škodovka nastavit.


Netýká se to jen aut, ale všech vozidel používající pneu s označením M+S tedy včetně motorek a to značení max. rychlosti nemá danou formu, takže stačí samolepka v zorném poli řidiče s udanou max. rychlostí.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2020 v 23:46 | Nahoru | #3652
tyjo dát gufera obráceně to je masakr. Vždyť na youtube je hromada videí jak na to...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.7.2020 v 07:25 | Nahoru | #3653
Jj, díky. Já na to šel obrácenou logikou, asi jsem zblblej z toho, jak to v ČR, chodí, že bude někomu víc vadit, že bych jezdil rychleji, než je povoleno v TP. Ale jasný, došlo mi to

Dneska budu obouvat Michelin Tracker, ale zaujali mě Motoz Tractionator Desert. To je podle mě ideál na to moje žvejkání, když by se občas hodilo 2-3km přejet po asfaltu. Nicméně na zadek nějak nemůžu najít rozměr ....

www.rockway.cz/tractionator-desert-h-t/

SuperSic58 - i mistr tesař

Naposledy editováno 14.07.2020 07:32:05

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.7.2020 v 07:34 | Nahoru | #3654
Animals21> Motoz jsou dobrý, rozměr asi najdeš, nevím jestli přesně ten typ Traction, ale na TA650 (taky ten blbý rozměr) brácha brával jen Motoz kvůli dostupnosti rozměru na Hondu

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.7.2020 v 11:49 | Nahoru | #3655
RE: zápis ráfků a pneu

pokud se Honda ČR kladně nevyjádří k použití alternativních pneu, tak bych to dál neřešil (Mail: info@honda.cz, Telefon: 257 100 111, Honda Motor Europe Limited, organizační složka Česká republika, Bucharova 2641/14, 158 00 Praha 5). A to z důvodu, že najít typový list, kde bude zapsáno CRF250L a podmínky montáže, bude asi hodně těžké najít (neříkám nemožné, ale jednodušší bude přezutí pneu z TP na pravidelnou STK a pak zpět - nedoporučuji, jen píši jak to je).

Vzor typových listů, příloh schválení ABE nebo KBA je vidět na odkazu MD ČR (je zde uvedeno přesné označení vozidla, motorizace vozidla, homologace vozidla, rozměr alternativního ráfku a pneu, podmínky montáže). Postup zápisu popsaný na stránkách MD ČR je myšlen spíš pro osobní auta.

V některých typových listech není hmotnostní a rychlostní index ani uváděn.

Teoreticky je možný zápis ráfků a pneu přes zkušebnu, ale cenově je to asi nesmysl (z doslechu u aut, jestli fungujou i pro moto nevím - Dekra CZ a.s., kontakt: Ing. Petr Říha, riha@dekra.cz, +420 602 339 591).

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.7.2020 v 12:58 | Nahoru | #3656
Včera jsem obul novou sadu Michalin Tracker. Sundal jsem sadu AC10, což byl předchůdce Trackeru. Vzal jsem stejný rozměr jako to, co tam bylo, tzn. 110/100 - 18 a .... ty voe, ta guma je úzká jak štěrbina školačky, úplně jsem z toho překvapenej. Nevím, proč jsem nehledal rovnou třeba 120/90 (jestli vůbec dělaj tenhle rozměr). Překvapuje mě - a nechci věřit, že je to jen optický klam - jak byla původní AC10 ve stejném rozměruširší .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.7.2020 v 13:28 | Nahoru | #3657
Animals21> Jak to máš široké? Rozměry u 120/90 jsem napsal - 132-134mm

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.7.2020 v 14:48 | Nahoru | #3658
já sem nazul a jezdim, hotovo

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.7.2020 v 20:37 | Nahoru | #3659
Toulání okolo Ploučnice.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.7.2020 v 20:51 | Nahoru | #3660
Kohlstein - pneu jako takova 110mm a pres spunty 126mm.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist