bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 140-150 a víc ani ránu
29.10.2012 v 17:44
Čau chlapy,na moji xj 600 se mi podařilo jet max 140-145. Přitom kámoš má tu samou a 180-190 není problém. V tp mám napsaný výkon 45kw. Poraťe prosím někdo na co bych se měl zameřit prípadně vyměnit atd. Moc díky.

140-150 a víc ani ránu

29.10.2012 v 17:48 | Nahoru | #1
140-145, to bych spíš odhadoval na 25kW

140-150 a víc ani ránu

29.10.2012 v 17:55 | Nahoru | #2
převod, škrcený, rozhozený....

140-150 a víc ani ránu

29.10.2012 v 18:03 | Nahoru | #3
Moje XJ dlouho stalo. Po vyčištění karbců a serizeni jelo taky tech 140kmh max. A navic jestě cukalo. Po výměně svíček, jsem na něm jel 170 do mírnějšího kopce a 180 po rovině

Naposledy editováno 29.10.2012 18:03:38

140-150 a víc ani ránu

29.10.2012 v 18:10 | Nahoru | #4
Tak mě sla 160 v pohodě (najeto 68 000km)

140-150 a víc ani ránu

29.10.2012 v 18:24 | Nahoru | #5
a jela původně více? XJ600 se škrtila kroužky nad šoupátky.

140-150 a víc ani ránu

29.10.2012 v 18:25 | Nahoru | #6
Na svym jsem maximálku nezkoušel ale tachometrových 150 to jede ani ne na půl plynu. V papírech je uvedeno 37kw.

140-150 a víc ani ránu

29.10.2012 v 18:28 | Nahoru | #7
tak mě jela 180 někdy i víc ale to foukal hodně silný vítr zezadu asi před 2 až 3 rokama to tady taky někdo řešil a pak se ukázalo že to má škrcené a v TP nic ono ten úřední šiml pracuje všude ,jestli se nemýlím tak bylo více výkonových verzí podle toho kde se to prodávalo .

140-150 a víc ani ránu

29.10.2012 v 19:44 | Nahoru | #8
Já mam v TP 25kW a jede 140km/h ale to už je opravdu max. Přes zimu se tam chci kouknout co kde je.

c.j. - já co jsem koukal na netu tak je docela dost možností čim to škrtily. Taky prej záleží na tom s jakym výkonem motorka vyjela z fabriky. To se prej pozná v Yamaze podle VIN. Můžou bejt dorazy na šoupátkách, zůžený příruby, trysky, celý jiný karbece.

Přes zimu bych to chtěl taky odškrtit. Tipuju že drlon to bude mít taky na 25kW

Takže rozebrat, kouknout jestli jsou někde dorazy, přepážky v přírubách, kouknout jaký tam máš trysky. Tady zjistíš vše ohledně XJ. Někde jsem tam viděl i jaký jsou tam origo trysky

1 reakcí na tento příspěvek 140-150 a víc ani ránu

29.10.2012 v 20:24 | Nahoru | #9
Dnes jsem na to koukal a šoupátka jdou vysunout až nahoru,v přírubách jsem žádné přepážky atd nenašel. Musím to nějak pořešit. Ještě kouknu na ty trysky

(reakce na) 140-150 a víc ani ránu

29.10.2012 v 20:28 | Nahoru | #10
drlon>

No ... abys neměl ten nejhorší případ a to jiný karbece. Pak se asi víc vyplatí sehnat otevřený. Nevim přesně jakej tam je rozdíl, ale co jsem našel tak výměna je nejjednodušší řešení. Ale budou se schánět asi dost blbě

140-150 a víc ani ránu

29.10.2012 v 20:42 | Nahoru | #11
Jak poznám jiný karbce? Je tam někde označení??

140-150 a víc ani ránu

29.10.2012 v 20:56 | Nahoru | #12
Sosni manuál, koukni na označení daných částí karbecu (jaký máš trysky, jehly apod.).. jestli neni přicpaný sání, tak to musí být někde jinde rozhozený na směsy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 Paja.ml 1 26.3.2024 v 17:13 Destroyer
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 Rollinman 24 24.3.2024 v 01:57 tompok76
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 H1d30k 42 21.3.2024 v 15:02 H-D82
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 Animals21 52 22.2.2024 v 07:40 Koudy01
Dá se někde ověřit reálný výkon mot... Yamaha XJ 600 H1d30k 13 5.9.2023 v 13:20 panTerek


TOPlist