Kubát píše: záleží na tobě. já když jsem si poprvní půjčil K1 litra od kámoše, tak jsem jezdil na asi 3 roky na 750 K1 a i tak jsem se docela bál. prohodili jsme si a na 750 mi foukl a já se s tím pral. v zatáčkách se bojíš aby to neustřelilo, jenom na rovince se tomu dalo trošku naložit. řeknu to tak, tu jízdu jsem si vůbec neužil. litr je pro někoho, kdo má papíry měsíc silné kafé. třeba na tom budeš jinak. po GS 500 ti bude i GSXR 600 připadat silné
Moje řeč2 reakcí na tento příspěvek Z GS 500 na GSX-R 1000
1 reakcí na tento příspěvek Z GS 500 na GSX-R 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z GS 500 na GSX-R 1000
edit: a lepší je to teda s citem
z tohoto threadu se stává češtinářská noční můra
Naposledy editováno 28.10.2012 20:49:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z GS 500 na GSX-R 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z GS 500 na GSX-R 1000
Pamatuj, že na cestě většinou nejsi sám, takže to kdyžtak pošli někam, kde nebude zrovna žádné auto nebo chodec.
Za měsíc řidičáku, když už byla vpodstatě zima jsi si určitě na tom GSku vyzkoušel jeho možnosti, umíš bez problému projet zatáčku vpodstatě jakoukoli rychlostí, škrkáš stupačkama a kdybys měl na těch ryflích slidery, tak už je máš ojeté...
V neposlední řadě citace mojeho taťky, když jsem jedenkrát vyjížděl:
"Je tragédie, když rodiče pohřbívají své dítě"
Takže být tebou si dám ještě sezónu dvě na tom co máš, zatím třeba postupně šetři na další a jestli máš komplexy z toho, že půlka bandy se kterou jezdíš ti na litrech na rovince ujíždí tak s nima nejezdi...
2 reakcí na tento příspěvek Z GS 500 na GSX-R 1000
pedro37 píše: Chleba se láme při krizovkách, kde se pozná, jak má člověk motorku v ruce. A to pak bude mít klučina možná tak max. 1s na to uvědomit si, že udělal největší chybu svýho života..
svata pravda!!!pri me bouracce jsme jeli 50km trasu jak cunata(tenkrat mi to prislo normalni) a pak stacila vterina abych zjistil ze na tom neumim nastesti pro me se nic nestalo krom šrotu,ale v hlave se mi rozlezela ta celodenni jizda....