globalmoto_duben_nolan




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSF 600 S Bandit
Zdravim

Hledal jsem na internu nejake spolehlive 600stovky a pomerne se mi zalibila Suzuki Bandit ( kapotovana) Nalakala me hodne nizka cena, vzhled. Ale nazory nani se me zdaly strasne skreslene proto bych chtel videt vas nazor a zkusenosti na motocykl Suzuki GSF 600 S Bandit
A popripade doporucit nejaky podobny stroj na delsi vzdalenosti a nizsi nakupni cenu.

Zajimal by me take nazor na: a ktery z techto tri uvedenych by jste mi spise doporucily

Yamahu Fazer 600
a Hondu Hornet 600

Popripade bych rad vedel

1. Jaka je jeji spotreba ...
2. Jake ma jizdni vlastnosti ...
3. Zda se hodi na delsi cesty ...
4. Jeji nejcastejsi zavady ...

Predem dekuji za kazdou odpoved

Naposledy editováno 25.10.2012 16:28:30
Předchozí
1 2
Následující

Suzuki GSF 600 S Bandit

25.10.2012 v 16:23 | Nahoru | #1
1. do 150km/H, a 6,6litru (ale eNko)
2. moc se to nevlní, na utžený vracečky jsou lepší motorky, přední vidle stojí za starou belu. Jinak to jede naprosto lineárně, takže pro někoho plus, pro mě neskutečná nuda...
3. to sedlo je teda tvrdší, i když je široký jak prae, ale nebál bych se
4. netušim

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSF 600 S Bandit

Skvělá odpověď, děkuji! 25.10.2012 v 16:47 | Nahoru | #2
Tak z vlastní zkušenosti....
Bandit je moje srdcovka takže možná ...budou ty moje názory trošku zkreslený...
Bandit je supr stroj,že má trošku měkkčí vidle je pravda ,ale to se dá poladit (hustej olej,podložky,progresivky).Já bych max dal hustej olej.Mě ta pohodová měkkost vyhovovala.
Jenže já jsem stará plechovka... .
Na pohodlí v cestování určitě lepší než FZS Fazer nebo Hornet.
Pokud bych chtěl něco vostřejšího tak Fazera ...
mluví pro něj vyšší výkon než Bandit a celkově je živější lehčí ....
Pro Bandita zas nesmrtelnej vzhled a jednoduchej motor (ventily sice co 12000 km ale zas jsou jak u Škody 120) takže si lecos uděláš sám .Motor chce jen klasickou udržbu ,a hlavně....dodržovat výměny oleje...

A z těch ostřejších 600 bych bral Fazera ,má určitě nejlepší brzdy ze všech a prý....jsou to dohady z doslechu ,Hornet je prý nenažranej a regulátory u Hondy...taky prej kapitola sama pro sebe....ale je to jedna paní povídala ..
Žádnej Horneťák ti nepřizná že by měl nějakej výmrd ...ale to to ani nikdo jinej...
A vše je jen o tom co kdo motorce dal za údržbu...

P.S. A spotřebu neřeš...vše je jen o tom jak jedeš...
Kochačka 4,6 palba klidně i 8-10.

Naposledy editováno 25.10.2012 16:54:32

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSF 600 S Bandit

Skvělá odpověď, děkuji! 25.10.2012 v 16:53 | Nahoru | #3
1. Malá,v normě (myslim si, že pod 5l se s tim dá určo jít, max netušim),ale je blbost to řešit
2. Slušný, řiká se, že se vlní ve větších rychlostech a v palbě, já jsem to nikdy nepocejtil,sice nejsem střelec, ale šnek taky ne...
3. Určitě jo, koneckonců, je to cesťák
4. Pokud nekoupíš vraždu, tak jen měníš olej a leješ benzín...

Sry, napsal bych toho víc, ale všechno už bylo řečeno, a je toho tady kilometry napsanýho na foru. Jinak si vyber to, co se ti líbí. Někdo ti řekne, že Hornet a Fazer jsou sportovnější a než Bandit - což je víceméně pravda, ale záleží na jezdci, i na Banditu se dá jezdit sportovně...

Mám Bandita 600, 97rok, nikdy sem neměl jedinou poruchu, nežere to ani kapičku oleje, fakt jen leju benzín měnim olej...

Naposledy editováno 25.10.2012 16:57:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit

25.10.2012 v 16:59 | Nahoru | #4
kakac> Diky za nazor.
No Ja jezte na nicem silnejsim nez 125 nejel takze me by ta klidnejsi jizda jen prospela =D Nicmene o tech vidlych sem slysel lecos ale muj minulej stroj mel dost podobny problemy a nak extra sem to stejnak nevnimal a byl s jizdou spokojen. :))

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSF 600 S Bandit

Skvělá odpověď, děkuji! 25.10.2012 v 16:59 | Nahoru | #5
já mám dlouhodobou spotřebu 5,3 a občas tomu naložím :)

jízdní vlastnosti: měkká přední vidle, výkon mi stačí - jede 210 km/h (GPS), není to na žádné divočení, ale spíš cestovní / turistická motorka na pohodové ježdění

po delším cestování mě z toho bolí prdel jak sviňa, ale třeba je problém jinde :) posez je jinak v pohodě, žádné hrbení

závada žádné neznám... běžná údržba a výměna provozních kapalin, pneu, ..

(reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit

25.10.2012 v 17:03 | Nahoru | #6
froggy> A nejvysi tah ma cca pri jakyhc otackach?
Tak s moji kostnanou prdelou to bude asi dost podobny ale to bych prezil, Nejhorsi by prave bylo se na tom hrbit, z tech 125cm pri sve vysce tam sem jak troll. takze po 200 km me zacinaji slusne bolet zada....

(reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit

25.10.2012 v 17:07 | Nahoru | #7
DJwasabi> To potom musis byt hodne spokojeny clovek :)) rozhodne diky za nazor :)

(reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit

25.10.2012 v 19:12 | Nahoru | #8

roboza píše: kakac> Diky za nazor.
No Ja jezte na nicem silnejsim nez 125 nejel takze me by ta klidnejsi jizda jen prospela =D Nicmene o tech vidlych sem slysel lecos ale muj minulej stroj mel dost podobny problemy a nak extra sem to stejnak nevnimal a byl s jizdou spokojen. :))



Že máš na pytel podvozek většinou zjistíš, až se projedeš na něčem, co má ten podvozek lepší

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSF 600 S Bandit

25.10.2012 v 19:48 | Nahoru | #9
ahoj, přešel jsem na Bandita taky ze 125 a prvních asi 1000km sem byl z výkonu unešenej..pak mě pomalinku začalo připadat že to moc nejede a nebrzdí..a to tam mám 14 kolečko takže lepší tah. No a potom jsem se parkrát svezl na BMW S 1000RR a byl sem rozhodnutej že bandit de po sezóně pryč..teď mám na banditovi přesně 6tkm a jsem rád, že sem začínal na něm a nechávám si ho i další rok

Jinak co se týče spotřeby tak když jedu v klidu tak 5,5 a min, do prahy po dalnici 7l ale to sem jel 160 furt..a když se snažím stíhat taťku tak sem měl i skoro 10:D
V rychlejch zatáčkách se trošku vlní a nad 190 mi přijde že se klepe..ale jinak si na českých silnicích nestěžuju:D
Ujel jsem na něm za den 500km a prdel mě bolela, ale byl bych schopen jet dál, ale už jsem holt byl doma:D
a servis zatím žádnej a to má bandit celkem už pres 40tis.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSF 600 S Bandit

Skvělá odpověď, děkuji! 25.10.2012 v 20:00 | Nahoru | #10
No jelikož je pro mě srdcovka bandit tak pro mě je to jasna volba ... Ale měl jsem možnost vyzkoušet všechny 3 motorky na delší cesty...a vetšinou jsme jezdili společný vyjíždky tak soudim podle toho.. všechno byli 600 nahači

Bandit 1. spotreba asi nejnižší ale zas nejmenší vykon ze všech trech
2. jízdní vlastnosti pokud nejsi uplnej střelec tak super ...ale nejhorší ze všech
3. na delší cesty uplně bez problemu... nejlepší z těch tří
4. Běžná udržba... Olej atd... je znamo u banditu že si trosku vezme oleje

Hornet 1. spotřeba takřka stejna liší se třeba +1 litr o proti bandouroj na stejny počet KM, výkon tahá suprově od spodu ale potom ve vyšší rychlosti už je stejny jako banditě
2. Jízdni vlastnosti super... už se na tom da víc blbnout než na banditoj... takovej střed mezi těmi třemi
3. na delší cesty v pohodě.. ale asi nejhorší z těch tří
4. Běžná udržba

Fazer 1. Spotřeba asi nejvyšší z těch tří ale dělalo to spíš to že se musel víc točit oproti například hornetoj aby jeli stejne..
2. Jízdní vlastnosti super.. rekl bych že nejlepší podvozek z těch tří
3. Na delší cesty v pohodě takovej střed mezi těmi třema
4. Běžná udržba

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSF 600 S Bandit

25.10.2012 v 21:13 | Nahoru | #11
začíná tahat od 6-7 tisíc nahoru, do červeného to moc netočím

spotřeba oleje nulová - do intervalu 6 tisíc není potřeba dolít ani kapku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit

25.10.2012 v 22:14 | Nahoru | #12

froggy píše: začíná tahat od 6-7 tisíc nahoru, do červeného to moc netočím

spotřeba oleje nulová - do intervalu 6 tisíc není potřeba dolít ani kapku


též souhlasím i když občas jdu o červených čísílek
Na cestování je celkem v pohodě ,letos jsem jel s ženou až do chorvatska a bez problemu motorka i naše zadnice )
Přední vidlice jsou měké ale mě vyhovujou,
Ale dobře promysli jestli většinu jizd pojedeš sám nebo s batůžkem,pokud solo tak 600 stačí krásně a pokud ve dvou tak bych spíš volil 1200 lepší krouťák.Já mam 600 ale teď bych volil spíš 1200 jelikož jezdíme ve dvou

Suzuki GSF 600 S Bandit

Skvělá odpověď, děkuji! 25.10.2012 v 22:18 | Nahoru | #13
Mám Fazera sice asi jen půl roku a z toho naježděno asi 900Km, ale napíšu ti tu taky mé postřehy.
1) Spotřeba. Jezdím vyhlídkově, ale města si užívám. Jel jsem na Slovensko na otočku. Za den to bylo asi 550Km. Spotřeba se mi celou dobu pohybovala od 4.2 - 4.6L/100Km. Až jsem se divil, proože u nás na dálnici jsem jí dával co proto (na Slovensku jsou mastné pokuty, tak tam předpisově ).
2) Jízdní vlastnosti. Nejsem profi závodník a kdo není, tak nějak objektivně nemůže jízdní vlastnosti popsat, každopádně na to cvrnkání je výborná. Někteří říkají, i píšou, že má výborný podvozek, já to posoudit neumím. Co je výborné jsou brzdy z R1. Paráda, akorát mi začly pískat, ale jinak to brzdí jak drak. Oproti GS500E nebe a dudy
3)Na delší cesty. naprosto ideální. Dal jsem těch 550Km a klidně bych si dal jednou tolik mít den o pár hodin víc . Žádný problém. Sedlo výborné, kapotáž do 100km/h skvělá. Akorát mě pak bolelo za krkem, tak jem jel s rukou na nádrži a podpíral si hlavu
4)Závady. Píše se všude, že vyskakuje dvojka. já se i přes obavy, že mi vyskakovat bude rozhodl to vyzkoušet a drží. Plně vytočená dvojka, několikrát a nevyskočila, což jsem moc rád.

PS: Fazera prodávám, koukni do profilu na inzerát.

Suzuki GSF 600 S Bandit

26.10.2012 v 00:30 | Nahoru | #14
Přidám pár poznatků o Hornetovi:

1) Spotřeba dle stylu jízdy, dal jsem něco málo po 5l, ale dá se s tím lítat i za 8l, průměrná okolo 6,5l (při mém stylu jízdy občas kudla, občas kochačka). Záleží, jak moc kroutíš plynem.

2) Taky nejsem žádnej závodník a myslím, že jsem ještě neobjevil všechny hranice a limity motorky. Každopádně teď si chrochtám, ale asi by to chtělo hustější olej do předních vidlí, na můj vkus se moc potápějí.

3) Cestování na prd. Po 300km na jeden zátah jsem už nevěděl jak sednout (ale to jsem měl na zádech batoh). Dalo by se i dál, ale za cenu bolavý prdele. Na blbnutí okolo komína ale pohoda (cca 150km s přestávkama)

4) Vzhledem k tomu, že můj Hornet má už teď 73000, tak mě čeká takovej větší posézonní servis (vůle ventilů, vyčistit a poštelovat karburátory, a trochu mi rosí pravá vidle). Jinak 6500 kilometrech, co jsem letos najel, byly bez žádnýho problému.

Naposledy editováno 26.10.2012 00:31:32

Suzuki GSF 600 S Bandit

Skvělá odpověď, děkuji! 26.10.2012 v 09:45 | Nahoru | #15
Ahoj, napíšu taky pár poznatků, sice mám 650 ale je to skoro to samý.
1) Dá se jezdit pod pět litrů v cestovním tempu. Na nádrž mám rekord něco málo přes 350km, což je fakt příjemný, že nemusíš tankovat co 180 km ...
2) Netroufám si tvrdit, že jsem našel limity motorky, takže o tomhle nemám co mluvit. Ale znám kluka, co brousí na banditu i brzdovou páku.
3) Letos dva výlety do Alp. Okolo 2,5-3tisíc km. Jednou sám, podruhý s batůžkem. Docela v pohodě i bez kapotky.
4) Naprosto bez problémů, dva roky a krom baterky žádná závada. Motor si nevezme ani kapičku oleje.

Možná brzdy by mohly zabírat s větší razancí, hlavně ve dvou je to trochu znát. Jinak motor krásně jde od 2-3 tisíc, nekucká a neprotestuje. Znatelnější tah ale začíná asi až od 6-7 tisíc. 90km/hod odpovídá 4500ot/min na šestku. 140km/hod je asi už 7000ot/min. Maximálka 200-210. Zkoušeno na letišti

(reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit

26.10.2012 v 10:33 | Nahoru | #16
Lachtan> Tos jasny, ono taky kdyby byli ty penizky tak bych premyslel o bavoracku nebo necem slusnejsim,, ale za svuj brigadni plat si muzu dovolit jen ty levnejsi stroje, nicmene me by o tu rychlost ani silu tolik neslo,mel bych to fakt spis na cestovani :)) ale rozhodne diky za nazor :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit

26.10.2012 v 10:46 | Nahoru | #17
hagrid.hagrid> No tezko rict s batohem sem nalital cely dve sezony, ale par veci se od te doby zmenilo :D takze to vypada ze budu radit sam, nicmene o 1200 si zatim muzu nechat zdat protoze mi chybi jezte par let abych si ty papiry mohl dovolit :)) :D

ale kdyz mas zkusenosti s batohem,,, nevis jak vyhovovala cesta jemu ? zda bolely zada, prcka , popripade jak se nani projevoval vitr,, jeji vyhled apod...

Suzuki GSF 600 S Bandit

Skvělá odpověď, děkuji! 26.10.2012 v 12:24 | Nahoru | #18
Zdar, litam sice B12N, ale az na motor je to to samy.

K tomu pohodli: ja 184, batoh circa 178 modelova rada hubena bezprsa, cestovani ve dvou pohodicka, batuzek dost spokojeny, po cestach nad 200 km si stezuje na bolesti od zadku, ale to se zmeni vymenou kalhot - trocha ji zlobi. Rychlosti nad 160 uz s ni pry hodne mlati, takze se krotim (nez si zvykne devce ), ale to te na Sku trapit asi nebude.

Vyhled atp v pohode, ale to imho vubec nezalezi na masine ale na batohu, o neco malo mensi segra, circa 170 uz dopredu nevidela a mela z jizdy docela adrenalinovy kolotoc kdyz netusila co zrovna prijde

Pohodli v jednom uplne cajk, dal jsem si letos Zlin->Frankfurt (rekneme priblizne 900km), po par dnech zpet a sice sem byl primo po jizde rozmrdany dobre, ale na druhy den uz cajk. Jako cestak mi prijde uplne v pohode.

K bodu 4. rv 2001 trpela na jakousi ovalitu valcu, je tu na to par temat, jinak je to velky drzak bez chyb.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSF 600 S Bandit

26.10.2012 v 17:38 | Nahoru | #19
Měl jsem B6S, 2002 - 2007. Od funglovky. Spotřeba oleje neměřitelná, na cesty ideál. Měl jsem tehdá skoro 120 kg, takže ve dvou už to nebylo ono.
Cestování: Albetville - Třebíč jedním vrzem (necelých 1200 km).

(reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit

26.10.2012 v 19:52 | Nahoru | #20

Mirek-D píše: Měl jsem B6S, 2002 - 2007. Od funglovky. Spotřeba oleje neměřitelná, na cesty ideál. Měl jsem tehdá skoro 120 kg, takže ve dvou už to nebylo ono.
Cestování: Albetville - Třebíč jedním vrzem (necelých 1200 km).



...a kolik máš teď strejdo z Třebíče??? ...dáááávno tomu, co sme se viděli

Suzuki GSF 600 S Bandit

26.10.2012 v 21:55 | Nahoru | #21
Já jsem na Banditovi začínal a nemůžu si stěžovat. Najel jsem na něm 10 000km. Jak píšou výše - výměna oleje, dolívání benzínu. Můj kousek /52 000km/ nežere teda olej vůbec. Spotřeba tak kolem šesti +/-.
Pokud bych jezdil sám /což je pouze cca 5%/ neměnil bych, ve dvou už je to horší, navíc mám přes 100kg a 2 metry /ale první dva roky bohatě stačil/.
Na cestování - moje max. za den okolo 400km, bez potíží, ale mám přešívané sedlo...
Nyní je na prodej, kdyby náhodou...

Suzuki GSF 600 S Bandit

27.10.2012 v 10:26 | Nahoru | #22
S těch co jsi psal, osobně FAZER FZS600 (měl jsem model 99) ten byl nejhezčí a ve všem mi vyhovoval.
Dnes jsou ceny hodně nízko. hornet se mi nelíbí a když už jedině verze S

Suzuki GSF 600 S Bandit

27.10.2012 v 14:28 | Nahoru | #23
No já se vrátil k motorkám zhruba po 15letech a koncem května sem si koupil šestku Bandita. Najezdil sem cca 7000km a sem spokojenej i když mám 115kg tak to jede dobře a do začátku to určitě stačí. Se spotřebou je to těžký, já si v květnu liboval že jezdim za 4,5litrů a když sem se trochu otrkal tak mám spotřebu o litr vejš. Takže počítej 4,5 – 7 litrů. Jízdní vlastnosti moc neposoudim, mám málo zkušeností ale mě vyhovuje. Cestování bych řekl je v pohodě, dal sem 350km v kuse a dobrý (vlastně jedna přestávka při tankování). Závady mě žádný nepotkaly pokud sem se teda neválel. Hornet je malinko menší a hravější ale na cestování to už asi nebude moc ideál. Na Fazerovi sem neseděl.
Za mě Bandit

Suzuki GSF 600 S Bandit

27.10.2012 v 16:14 | Nahoru | #24
Já taky začínal Banditovi 600S. A jak píšeš, byl taky nejlevější. Ovšem v letech 1998-2000 platilo to, že Hornet byl největší uličník, měl vyšší výkon a lepší podvozek. Fazer pak tak nějak mezi nima, spíš blíž k Hornetovi. Bandita měl ale něco do sebe. Vzduchem chlazený a nádherný motor s jemným žebrováním, ze kterého byly cítit geny GSX-R na sto honů. Ovšem jak to je dnes u vodníků a tisíckrít přepracovaných motorek, nevim...

Suzuki GSF 600 S Bandit

28.10.2012 v 17:25 | Nahoru | #25
1. 3,5 - 6 litrů. Na okruhu samozřejmě víc.
2. Jízdní vlastnosti - je to naháč, takže měkčí, horší brzdy.
3. Na dlouhý cesty se určitě hodí. Samozřejmě jsou na to i lepší stroje.
4. žádný vyloženě častý...

Suzuki GSF 600 S Bandit

28.10.2012 v 21:23 | Nahoru | #26
Mrkni v mým profilu na fzs 600, mám tam víceméně vše důležité co by si o něm potřeboval vědět. Dá se pořídít v poho okolo 40000 a je podle mě skoro ve všem lepší, možná je trochu horší na cestování a ochranu proti větru, jinak váhá výkon,brzdy, podvozek je mnohém lepší, jezdí se na tom fakt jak na kole, díky 110 ve předu je to hrozně obratná motorka. Dá se s ní dělat uplně vše, město, okresky, dojíždění do práce, okruh....V mostu jsem s tím zajel na podruhý 2.05m a určitě to půjde stáhnout na 2minuty. spotřeba město okolo 5.5, svižná jízda 5.8-6.5, kochačka po okreskách jde i pod 5L. A most těd za 11L, to jsem měřil jen jěždění na okruhu, přijel jsem dodávkou, když jedu po svých tam a zpátky tak to výjde tak okolo 7.2L

(reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit

28.10.2012 v 21:29 | Nahoru | #27
Maniik> No jestli mluvíš o fzs 600, tak ten má právě dost dobrý spodek, Fz6 už jede jen na hoře, ale se starým fazerem se dá jezdit i okolo 4500 a pak od 5000 už se trochu rozjede a od 6000 už se jedě docela svižně, starý hornet by měl jet právě líp na hoře ale né ve spodu. Výplachem se přední kolo dá zvednout okolo 6500. Já tam dal do předu na primár o zub méně, a to je taky už jiná jízda, na ježdění na silnici mi to stačí držet od 5000-7000 a už se nenudím :)

Naposledy editováno 28.10.2012 21:30:12

Suzuki GSF 600 S Bandit

28.10.2012 v 21:34 | Nahoru | #28
Kdyby si měl znovu vybrat tak bych zase šel do fzs, protože je to takový kompromis mezi těma třemi motorkami, možná je těžší než hornet, ale zase lehčí než bandit, brzdy neutaháš ani na okruhu, dá se cestovat příjemněji oproti hornetu, a oproti banditovi to bude mnohém živější.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit

30.10.2012 v 21:44 | Nahoru | #29
roboza> Sorry to jsem si nevšiml stím věkem na tu 1200.
Jinak cesta v pohodě žena si nějak moc nestěžovala,zadek v pohodě ani vítr jí neděla problemy jen po delší době si stěžovala na kolena jak je měla pokrčena v kombineze.Výhled má pouze do boku přes hlavu mě nevidí,evidentně byla cetou byla spokojena když mi na hodku a půl usnula to jsem poznal podle toho že si položila hlavu na moje zada a interkom mlčel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit

30.10.2012 v 23:28 | Nahoru | #30

hagrid.hagrid píše: roboza> evidentně byla cetou byla spokojena když mi na hodku a půl usnula to jsem poznal podle toho že si položila hlavu na moje zada a interkom mlčel



to ses nebál, že ji stratíš?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou baterku do bandita? [1, 2] Suzuki GSF 600S Bandit kotvista 32 14.3.2024 v 21:26 Pedl
Spojka Suzuki GSF 600S Bandit miksenzo 7 10.3.2024 v 12:18 papiboy
Hledám servis Suzuki GSF 600S Bandit HkX129 4 7.2.2024 v 09:29 Hydropes
Karburátor čím začít Suzuki GSF 600S Bandit kutilferda 22 4.2.2024 v 22:20 kutilferda
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66

TOPlist