globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupim Jawu 350/639
16.10.2012 v 15:06
Cau chlapi a holky s motorem mezi nohama , projizdim bazary, ale neobjevil jsem zatim nic dostupnyho v okoli. Nevite nahodou o jawe v peknym stavu v dostupnosti cca 100 kilometru od Kladna? S cenou okolo 15000?

Dik za info a tipy!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 21:51 | Nahoru | #31

c.j. píše: 640ku z roku 2000 s najetými 15tis km jsem koupil před rokem za 15tis Kč. A nehledal jsem ani týden..



a motor je O.K?není potřeba G.O?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 21:52 | Nahoru | #32
dostal94> Mel sem posledni 640(oilmaster,H4,Al.kola,vape) a uz nikdy vic,presahy v sacich kanalech 4mn!!Celkove zpracovani nic moc-takove DODO dodelej doma.MMJ serviska najeto 14000km byl sem druhej majitel :D.Ano ma dve stredovy,ale ty motory jsou om.... proste uz na to sraly a skladalo se to z toho co bylo.

Jinak mam udelanou 471 vlastne s motorem 634 (akorat klika,hlavy a valce jine).Brousil to pan.Basek.Udelal to tesny.Najeto 1600km.Ted mazu 1:40 a motor je absolutne tichej,zadnej selest,tukani...nic

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 21:58 | Nahoru | #33

kokoška. píše: dostal94> Mel sem posledni 640(oilmaster,H4,Al.kola,vape) a uz nikdy vic,presahy v sacich kanalech 4mn!!Celkove zpracovani nic moc-takove DODO dodelej doma.MMJ serviska najeto 14000km byl sem druhej majitel :D.Ano ma dve stredovy,ale ty motory jsou om.... proste uz na to sraly a skladalo se to z toho co bylo.

Jinak mam udelanou 471 vlastne s motorem 634 (akorat klika,hlavy a valce jine).Brousil to pan.Basek.Udelal to tesny.Najeto 1600km.Ted mazu 1:40 a motor je absolutne tichej,zadnej selest,tukani...nic



ano,sací kanály je děs,má to velký vliv na chod motoru,a i výkon.(a souhlasím s tím,že se to ojebávalo), nevrhnuté to bylo dobře,bohužel morálka dělníků byl špatná.Ale jak si ten motor jak říkáš doděláš doma,tak je naprosto OK

jinak motory 634 jsou taky perfektní,jedou pěkně,tak hladce.

jen jsem nesouhlasil s tím,že 638 jsou sráči.(jsou,pokud jsou složeny tzv.prasácky,což v té fabrice se dělo poměrně často,kdosi říkal,ze baba vezla na paleťáku klikovky,všechny je vysypala,totálně rozcentrované,aby nebyl průser,tak to tam narvali s házivosti kdo ví jakou,a bylo.)

Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 21:59 | Nahoru | #34
a aby to vycentrovali,na to byli moc líní ,toto jsem slyšel,nevím co je na tom pravdy,ale nedivil bych se tomu.

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 22:03 | Nahoru | #35
kokoška.> jinak čízu 471 jsem taky skládal,myslím motor.Jen takový dotaz,máš na tvém motoru taky mazničku na karterech,u středového ložiska kliky?Docela zajímavost.

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 22:04 | Nahoru | #36
Kawapetr> Děkuju.

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 22:18 | Nahoru | #37

dostal94 píše: a motor je O.K?není potřeba G.O?



Tak brzo? Motor je v perfektní kondici, ani nezvoní. Zatím jsem s ní stihl najet 5tis km.

Na původní bílé jawě jsem v cca 30tis měnil jen ložiska na středu kliku, pak v 65tis km.

Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 22:22 | Nahoru | #38
jo,ale pokud se někdo chová k motoru jako ......,potom je 15 celkem reálných ,já jsem koupil 640 v původním stavu,ale s motorem před smrtí,bral jsem ji s tím,že G.O udělám.na tachu je 25tis. Motor jede,ale ten hukot ložisek je řádný:D Ale jinak byla v celkově pěkném stavu bez zásahu,jen ten motor,a za slušnou cenu,tak jsem ji vzal,viz profil.foto.

Koupim Jawu 350/639

17.10.2012 v 06:18 | Nahoru | #39
chlapi dik za komentare!

s nejvetsi pravdepodobnosti to vyhraje ta z rakovnika, pojedu se na ni podivat.... a vemu to pres straseci jinak kdyz nekdo bude vedet o peknym kousku (jak jsem byl poucen) s 638 motorem, sem s tim!

Potrebuju aby ta motorka bez vetsiho zasahu do motoru vydrzela zhruba 40 000, pak budu v zemich, kde se da sehnat i novej motor a kazdej mensi servis se tam v jawach vyzna. ale nevim, libijci a egyptani asi moc jaw nemaj.

Mozna by jeste pomohli tipy, co vse z dilu pribalit jeste jednou, nebo vickrat? a mate nekdo zkusenosti s piskem a prachem? bojim se, aby to neproslo filtrem sani, a nejak nevim, jak to resit. tak pokud tu nekdo s necim takovym ma zkusenosti, diky za rady!

Vyrazim pristi zari, tak na pripravy snad casu dost

1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639

17.10.2012 v 11:52 | Nahoru | #40
Tak jeď do Turecka..... Tam se vyznaj....

Koupim Jawu 350/639

17.10.2012 v 14:04 | Nahoru | #41
Docela me v tom video zarazila veta:" V zime nemame do ceho pichout"...Oni maji v Turecku nekdy zimu? Kolik maji stupnu, ze nejezdi na motorkach?

edit: tak asi maji...
"Turecko je rozděleno do několika klimatických pásem.Ve vnitrozemí a na východě Turecka se setkáme s velkými teplotními výkyvy, počasí je zde v létě horké a suché, ale v zimě můžeme na vlastní kůži zakusit až teploty kolem -40°C. Od prosince do února se v přímořských oblastech teplota vzduchu pohybuje na hranici 18°C. "

Naposledy editováno 17.10.2012 14:09:21

Koupim Jawu 350/639

17.10.2012 v 18:37 | Nahoru | #42
video

Koupim Jawu 350/639

17.10.2012 v 18:52 | Nahoru | #43
pres afriku jedu proto, abych se turkum vyhnul. osobni averze, stacilo mi se dvema sdilet byt ve statech... mohamedani a litali furt v trikach s vlajkou amiku a s napisy I<3NY.

Btw. vedeli ste ze gugl je turecka firma? To jsem se od nich dozvedel, a je to tim, ze tam pracuje hromada turku. fakt neee. sice jedu poznavat svet, ale tohle uz znam...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639

17.10.2012 v 18:59 | Nahoru | #44

Koudy01 píše: TUTO bys na 15 mozna ukecal a mas to kousek



vypadala by dobře, jen má každé kolo jiné, sehnat to správné (podle techničáku) taky něco stojí.

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

17.10.2012 v 19:18 | Nahoru | #45
boek> Já koupil v domě motocyklů nivé kompletní přední kolo, s gumou, kotoučem, ložiskama, guferama, rozpěrkama.. za 3000Kč. Bral jsem ho proto, že jen za kotouč chtěli 1600Kč, ale celé kolo bylo za 3tis

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

17.10.2012 v 20:54 | Nahoru | #46

boek píše: vypadala by dobře, jen má každé kolo jiné, sehnat to správné (podle techničáku) taky něco stojí.



Asi mu vzadu ten litak uz praskl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639

18.10.2012 v 08:45 | Nahoru | #47
J.M.K.> nádrž by mohla být jako na posledních čz 472, jednobudík asi taky, i když já tam teda mám jinou přístrojovku.. ale tuhle jsem viděl na jedné fotce Jawy 634 takže možná je původní.. No a ten zadek.. Asi jak psal někdo víš, poskytl nějaký japonec.. :)

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

18.10.2012 v 13:00 | Nahoru | #48
kinmen> Děkuju... přemýšlel jsem hlavně nad tím jednobudíkem, jestli je původní.. Tak 634 je poslední z řady, která se mi líbí a poslední dobou nad ní občas uvažuju. Ale moc jich ve slušném stavu nevidím. Další a kor 640 už vypadá vyloženě "japonsky". Ale jak tu někde zaznělo, ten motor bych bral radši s litěnými válci, masivní "klasice" přece jen nějak podvědomě věřím víc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639

18.10.2012 v 13:27 | Nahoru | #49

bimbo750 píše: Tak jeď do Turecka..... Tam se vyznaj....



asi si pletou dvoutakt a dvouválec..

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

18.10.2012 v 13:42 | Nahoru | #50
laďa prášil> Také mě to zarazilo, proč by vlastnictví motorky s dvoudobým motorem (navíc konstrukčně 60 let starým) mělo být nějakou "extravagancí".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639

18.10.2012 v 13:43 | Nahoru | #51

laďa prášil píše: asi si pletou dvoutakt a dvouválec..

Jo souhlas. Pan moderátor neví o čem mluví..... J.M.K. a co tadle...
a nebo tudle...


Naposledy editováno 18.10.2012 13:47:34

Koupim Jawu 350/639

18.10.2012 v 14:41 | Nahoru | #52
Neblbni...

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

18.10.2012 v 15:17 | Nahoru | #53
bimbo750> Tahle:

by mému vkusu odpovídala. Ty doutníkové výfuky mně přijdou lepší než "trychtýře".
I když nejlépe by mi seděla kývačka, nebo panelka (v těch označeních se zas tolik nevyznám), kde ten motor má ještě kulaté válce a karter ve tvaru vejce. Nebo nejlépe pérák s dvoupákou. Ale motorů 350ccm s dvoupákou už moc nevidím.

1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639

19.10.2012 v 01:04 | Nahoru | #54
On není ale vlastně žádnej velkej problém překopat jednopáku na dvoupáku. Jak u kulatých tak zřejmě i u hranatých motorů. Viděl jsem 634 i 639 jako dvoupáku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639

19.10.2012 v 11:52 | Nahoru | #55
c.j.> Zajímavé. Já tu 633 měl, ale tohle jako motor ze 633 fakt nevypadá. Tam byl totiž zavěšený na krákorci, tedy shora. A tenhle motor ty držáky vůbec nemá. Naopak je má zespodu, takže je to origoš 634. Já tu motorku sice už 30 let nemám, ale myslím, že do 634 by ten motor nešel vůbec upevnit.

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

19.10.2012 v 12:32 | Nahoru | #56
Bimbam> Jen se vymění kus pajšlu, ne? Taky možná převrtat díru v karteru, ale tím si nejsem jistý, jestli ten "koaxiál" dvou pák má větší celkový průměr, než hřídel jednopáky.

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

19.10.2012 v 21:46 | Nahoru | #57
Marcus67> Já mám taky motor 633-4(tichá verze pro ČSSR) výkon 14,7 kw... Ten motor nemá poloautomat, vývod na otáčkoměr a čidlo na neutrál......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639

19.10.2012 v 22:11 | Nahoru | #58
Marcus67> Tak čistá 350/633 je bizon, kde je motor upevněn přesně jak říkáš, díky jinému rámu. Ale i do 350/634 se tento motor dával, ale bloky byly v podstatě stejné jako na 634, až na díru pro spojkový bovden pod karburátorem (633 nemá poloautomat). Pístní čepy v bronzových pouzdrech.

Koupim Jawu 350/639

19.10.2012 v 23:02 | Nahoru | #59

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

20.10.2012 v 09:19 | Nahoru | #60
c.j.> Díky za upřesnění. Já ten motor ze 633 rozebraný měl, ale protože jsem nikdy neměl 634 (i když jsem si na ni myslel, ale 12 000,- tenkrát byl docela balík a toho bizona jsem splašil za dva litry ), tak ty rozdíly neznám. Nevím přesně, čemu říkáte poloautomat, ale bizon, kterého jsem měl, tak poloautomatickou spojku měl. Tedy myšleno, že člověk mohl řadit bez spojky a když přidržel zvednutou jedničku, tak se s tím dalo i rozjíždět. Jednička byla nahoru, 2+3+4 dolů. Měl jsem novější 633 bez olejového čerpadla (oilmaster). Ale je to už fakt dávno. Co si vzpomínám, tak mě dost zlobilo zapalování. Každou chvilku to jelo na jeden válec a pokaždé na jiný...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek

TOPlist