bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupim Jawu 350/639
16.10.2012 v 15:06
Cau chlapi a holky s motorem mezi nohama , projizdim bazary, ale neobjevil jsem zatim nic dostupnyho v okoli. Nevite nahodou o jawe v peknym stavu v dostupnosti cca 100 kilometru od Kladna? S cenou okolo 15000?

Dik za info a tipy!
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 15:25 | Nahoru | #1
Jedna za devět je v Kutný Hoře - původně čtyřka předělaná na osmičku. Sám bych do ní šel, kdybych už neměl doma jednu osmičkovou třindu svoji a jednu mladýho. Ty litinový válce u čtyřek mají takový hebký chod oproti hlinikáčům. Tady je ten inzerát http://www.motorkar...-350-634-434626.html

Naposledy editováno 16.10.2012 15:26:54

Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 15:31 | Nahoru | #2
nebo zkus tady

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 15:34 | Nahoru | #3
Bimbam> bohuzel 4 ma klikovku na loziskach, a cim vic soucastek v motoru, tim vic poruch. navic hlinik se i lip chladi. ta motorka projde peklem, potrebuju spolehlivej stroj, nechci delat servis po kazdych 100 kilometrech. jeste 40 je shodnej motor, potom bych ale shanel nadrz, sedlo a dalsi veci z devitky, protoze chci, aby ta motorka mela i styl, a to podle me 40 nema

Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 15:43 | Nahoru | #4
ale jinak dik za tipy!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 16:10 | Nahoru | #5
Karl_Von> a 638 nemá ložiska?

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 16:32 | Nahoru | #6

Karl_Von píše: Bimbam> bohuzel 4 ma klikovku na loziskach, a cim vic soucastek v motoru, tim vic poruch. navic hlinik se i lip chladi. ta motorka projde peklem, potrebuju spolehlivej stroj, nechci delat servis po kazdych 100 kilometrech. jeste 40 je shodnej motor, potom bych ale shanel nadrz, sedlo a dalsi veci z devitky, protoze chci, aby ta motorka mela i styl, a to podle me 40 nema



když chceš jet na motorce do pekla, asi bych nejezdil na Jawě
Si vždy vzpomenu na toho liberečáka, jak přestavěl jJawu na Dakar, pomocí kapotáže a nádrže z Tenere, že s ní objede Turecko.
Vyjel z Liberce a ještě před Turnovem to zadřel

Pak to zadřel cestou ještě asi 3x a do Turecka ani nedojel. Skončil v Řecku, kde v hospě umejval nádobí, aby si vydělal na cestu nazpátek domů Mazec

1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 16:45 | Nahoru | #7
Karl von Kyšice - všechny jawy mají klikovku na ložiskách, sedlo a nádrž máš na tý kutnohorský motorce stejný jako byly na osmičkách a devítkách - je to předělaná čtyřka (čili 634) nikoli čtyřicítka (640 - ta je fakt oproti osmičkám jiná nádrží i sedlem).

Jinak ta z toho Rakovníka v odkazu od SSEBY je čistokrevná devítka, nikoli čtyřka, to ten kdo zadával inzerát zblbnul číslo typu. Má osmičkovej motor, takže to nebude ani dvojka s dodělaným kotoučem.

Naposledy editováno 16.10.2012 16:49:56

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 17:56 | Nahoru | #8
honza.kr> 638 ma, proto shanim 639

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 17:59 | Nahoru | #9

Karl_Von píše: honza.kr> 638 ma, proto shanim 639



A 639 nemá ložiska nebo co?

Apropo 638,639 i 640 mají identický motor.

Karl_Von píše: bohuzel 4 ma klikovku na loziskach, a cim vic soucastek v motoru, tim vic poruch.



634 má jen 3 ložiska na klice. Kdežto 638,639,640 (tudíž motor 638) má ložiska 4, takže to odporuje tomu co jsi napsal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 18:08 | Nahoru | #10
Bimbam> ad 1) nejsem von Kysice, ale jenom Von, takze nekomol jmena.... ad 2) 639 a 640 maj shodnej ram, kola, budiky, a dokonce i motor, rozdil je jen v "kapotazi" kterou se u 40 snazili udelat moderni, cimz to total zkurvili. jo, a pochopil jsem ze to je ctyrka, proto ji neberu, bejt to ctyricitka za ty prachy, jdu do ni hned.
Neni tak zcela jisty, ze to je v tom inzeratu devitka, protoze hlinik by takhle neorez na tom zebrovani.

1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 18:14 | Nahoru | #11
640ku z roku 2000 s najetými 15tis km jsem koupil před rokem za 15tis Kč. A nehledal jsem ani týden..

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 18:16 | Nahoru | #12

Karl_Von píše: ..
Neni tak zcela jisty, ze to je v tom inzeratu devitka, protoze hlinik by takhle neorez na tom zebrovani.



Jak není jistý? Ty motory jsou na první pohled naprosto jiné, tohle je motor 638..

Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 18:44 | Nahoru | #13
za chvilku jedna končí na aukru, je to kousek dál než 100 km ale úplně hrozný to není...

Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 18:55 | Nahoru | #14
Já bych na každodenní ježdění doporučoval co nejnovější 640ku, s bezkontaktem, ideálně i s altíkem VAPE. Dodatečně předělávat 638/639 na kotouč, plovoucí kotouč či bezkontakt vyjde na polovinu ceny motorky..

Já mám pro jistotu dvě, ono už není lehké sehnat ani zachovalou 640ku


Naposledy editováno 16.10.2012 19:01:56

2 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 18:57 | Nahoru | #15
Na nedělní ježdění čtveru

[img]

Naposledy editováno 16.10.2012 19:00:00

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 19:03 | Nahoru | #16
c.j.> krásné motorky máš

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 19:20 | Nahoru | #17
c.j.> nadhera!!!

Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 19:27 | Nahoru | #18
Karl - normálně nekomolím, ale vzpomenul jsem si na Švejka a jeho psí hlášku Karl von Bahnhoff Ta z toho aukra vypadá slušně, dokonce má i blatník co není na fotce nákolenice a zrcátka. Oproti C.J jsem spokojenej s kladívkama a jezdím prakticky na svý osmičce denně. Při 96 000 km dostala první výbrus a generálku motoru před nedávnem. Ale Vape je vape, o tom žádná.

Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 19:38 | Nahoru | #19
Já měl prostě na 632 a 634 pech, vylítané vrány, jedna z autoškoly (ale za pár korun), byly vymlácené bloky, nedržely ložiska, po třech letech neustálých oprav jsem sehnal fungl nový motor a to bylo jiné kafe, bohužel jsem ji prodal, negativních zážitků bylo prostě přespřílíž (třeba jsem díky ní začal chodit s manželkou )

Ale pak jsem z "nudy" koupil 634 a motorem 633, už se taky po několikáté opakuju, ale ta vydržela 8 let provozu jen v zimě a v létě jen v lese a na trati. A to bez jediné opravy motoru, bez jediného sáhnutí do motoru. Jednou jsem cca po čtyřech letech zkontroloval předstih, byl OK, pak už jsem se na něj ani nedíval. A ještě jsem ji se ziskem prodal (a nový majitel ji zrestauroval za 2 týdny do původního stavu a za ojra prodal )

Takhle nějak vypadala v roce 2002, když se mi dostala do pařátů



Jela neskutečně výborně, motory 633 byly skutečně nejpovedenější (navíc hlavy z kalifa s větším kompresem).


..starší video točeno jedním z prvních digi kompaktů No je neuvěřitelné jaký pokrok za těch pár let foťáky dělaly..

1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 19:42 | Nahoru | #20
apropo v tomhle stavu si pro ni přijel kupec (teda přesněji v lednu v mínus desíti jsem mu ji vezl, blato v tom mrazu nešlo ani umýt, ani oklepat )



Jen tím chci říct, že i starší 634 s dynamem a kladívky můžou být bezproblémové. Jen to chce najít zachovalý kus, což je složitější než u novějších.

1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 19:55 | Nahoru | #21
Třeba tahle vypadá zajímavě http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-350-640/jawa-350-640-415628.html

Jinak teď v inzerci moc novějších teda není.. Jedna 2003 za 26tis..

1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 19:59 | Nahoru | #22
Zrovna před chvílí mně padl do očí tento kousek a docela mě to zarazilo a zajímalo by mě, co je to za bastl. Nádrž by na "čtyřku" tvarově seděla, ale kam se poděly její boky s chromem, logem a chrániči a hlavně ten "kachní ocas" pod sedlem, z čeho se vzal? Ani ta "přístrojovka" se mi moc nezdá.

1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 20:15 | Nahoru | #23
TUTO bys na 15 mozna ukecal a mas to kousek

(reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 20:20 | Nahoru | #24

c.j. píše: Třeba tahle vypadá zajímavě http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-350-640/jawa-350-640-415628.html



Mit ty prachy, tak o ni uvazuju navic ma padaky, madla, drzak kufru, kufr, oilmastera...

Naposledy editováno 16.10.2012 20:21:16

Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 20:38 | Nahoru | #25
Za tu mojí taky chtěl 18 a byl rád, že dostal 15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 21:27 | Nahoru | #26
Karl_Von> Motor s AL válcema je ten nejvesti srac co udelaly,on ma vykon a jede ane nic nevydrzi nehlede na to ze je silene hlucnej.Nejslepsi motory jsou 634 s litinovejma valcema!!!

Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 21:39 | Nahoru | #27
Tak pokud chce vyloženě 639 tak ta co dával Koudy je akonrád na koupi.

Já měl 639 skoro 10let a dostávala fakt zabrat a za celou dobu se přidřel jeden píst jinak vše O.K.

Naposledy editováno 16.10.2012 21:41:00

1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 21:40 | Nahoru | #28
JMK nádrž bych vyděl na 4řku co měla jenom ten nápis jawa myslím že se dal odšoubovat podlsedlovku bych vyděl na FJ 1200/1100

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 21:40 | Nahoru | #29

kokoška. píše: Karl_Von> Motor s AL válcema je ten nejvesti srac co udelaly,on ma vykon a jede ane nic nevydrzi nehlede na to ze je silene hlucnej.Nejslepsi motory jsou 634 s litinovejma valcema!!!



proč sráč?technicky je někde jinde(je na tom lépe)jen se nesmí skládat kladivem,klika je dost citlivá(uprostřed má dvě ložiska-je delší, snaž se rozcentruje pokud je s ní špatně zacházeno,638 klika je obzvlášť citlivá)ale pokud se složí dobře-což většinou není,tak musí při běžném ježdění vydržet minimálně stejně.nevydrží většinou kvůli té špatně zcentrované klice.že je hlučnější,to dělají většinou písty,klepou o ty velké přepouštěcí kanály-opět je nutno pracovat přesně,a mít 100% výbrusy,potom to neklepe.638 už prostě není na takové zemědělské opravy.mám známého,co si ji koupil novou,má najeto 40 000,motor jde pořád dobře,samozřejmě výkon není jako nový,ale z motoru nejdou slyšet žádné pazvuky.Jezdí normálně,žádné kurv..,při jízdě full gas pořád tomu motoru dávám tak 10-15 tis.Jinak maže M2T. Takže žádné full rejsink syntetiky jak mnozí chtějí do jawek lít:)

Koupim Jawu 350/639

16.10.2012 v 21:49 | Nahoru | #30
navíc tím,že jsou uprostřed dvě ložiska,jsou písty dál od sebe-nedochází k přehřívání.což je hodně velké,snad největší + motoru 638,spolu s AL válci je při běžném ježdění s dobře seřízenou směsí skoro nemožné tento motor zadřít ani při velkých vedreh.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist