bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr dvouválce
Zdravím, potřeboval bych pomoct při výběru mašiny. Hledám dvouválec na kterým ujedu v kuse 150km a po sesednutí nezůstanu v předklonu a s odumřelýma rukama, ale zase nechcu vyloženej cesťák. Po zúžení výběru jsem došel na tyto kousky:
SV 1000S - sympatická ale děsím se spotřeby k 10 litrům.
Ducati 749 u té se zase bojím že ty středně dlouhý trasy budou bolestivý.
Ducati ST3 r04+ u mě vede, ale zase se to blbě shání a nevím co na to budou říkat v servisu, když je jich tak poskromnu.
BMW F 800 S u té vidím jako jedinou nevýhodu výkon, před tím sem měl sv 650 a když sem na to sedl tak to moc velkej rozdíl není, ale zas je to BMW.
Hold sem v pasti každá má nějaký plusy a mínusy. Co by jste doporučili Vy?
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 12
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

7.10.2012 v 23:33 | Nahoru | #1
SV1000 je dobrá volba, za málo peněz hodně muziky... a dostupnost dílu na pohodu, spotřeba při svižné jízdě do 7L/100Km. Nevím kde jsi vzal tech 10L, to mi žralo Tlko v Mostě.
Já osobně bych šel do Ducati 749, je to srdcovka a pokud nekoupíš první šrot co uvidíš, tak bych se servisu nebál, co se týče spotřebního zboží, samozdřejmě kapoty, budíky atd. bude už horší, ale za krásu se platí hold. Zbytek z výběru se mi už nelíbí A co se týče vzdálenosti tak do 200Km si myslím že je to v pohodě

Naposledy editováno 07.10.2012 23:34:32

Výběr dvouválce

7.10.2012 v 23:35 | Nahoru | #2
Moto Guzzi

Výběr dvouválce

7.10.2012 v 23:46 | Nahoru | #3
tuono

Výběr dvouválce

8.10.2012 v 05:19 | Nahoru | #4
jasného favorita sv1000s

1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

8.10.2012 v 06:33 | Nahoru | #5
Vybral bych jednoznačně 749. Časem si zvykneš a 200km nebude problém.

Výběr dvouválce

8.10.2012 v 08:26 | Nahoru | #6
Ducati!! A podle blízkého okolí prej je dobrej i tuono.. XDDXD

4 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

8.10.2012 v 09:43 | Nahoru | #7
taky chci jit pristi sezonu do dvouvalu a vypada to ze pujdu do RAPTORAAA!!! idealni kompromis mezi italskou krasou a japonskym motorem...alespon pro me!

Výběr dvouválce

8.10.2012 v 10:01 | Nahoru | #8
TL 1000, RSV 1000, Falco, Firestorm...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 10:03 | Nahoru | #9

paulie_gsxr píše: taky chci jit pristi sezonu do dvouvalu a vypada to ze pujdu do RAPTORAAA!!! idealni kompromis mezi italskou krasou a japonskym motorem...alespon pro me!


Dobrá volba Já ho zrovna náhodou kupoval v Chotěboři

Naposledy editováno 08.10.2012 10:44:59

3 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

8.10.2012 v 11:34 | Nahoru | #10
SV za 4 sezóny žádnej problém,spoleh jako prase Spotřeba opravdu 10litrů,ale na 200km,když se jede podle předpisů.Jinak kochačka do 130km/h 6l.150-180km/h 7 litrů Není problém na jeden zátah 300km,třeba oproti R1,odzkoušeno,na té už pro mě po 100km smrt-možná jenom můj problém Jinak SV vzhledově pořád pěknej bajk,samo záleží na vkusu ,tlumič řízení a štelovatelný šavle,no a hlavně stříkačka.Po čtyřměsíčním stání,chytla vždycky na drc jako kdyby stála čtyři dny.Velká výhoda třeba oproti VTR

(reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 11:41 | Nahoru | #11

strakon píše: Dobrá volba Já ho zrovna náhodou kupoval v Chotěboři


no vidis to!!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 11:46 | Nahoru | #12
kury72> SV1000 bych se obloukem vyhnul... Nesplňuje EURO 3 Proto ho taky přestali vyrábět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 11:47 | Nahoru | #13

kury72 píše: no a hlavně stříkačka.Po čtyřměsíčním stání,chytla vždycky na drc jako kdyby stála čtyři dny.Velká výhoda třeba oproti VTR



zrovna vtr nemá se startováním vůbec problém i po dlouhym stání, jen to chce vytáhnout sytič

(reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 11:50 | Nahoru | #14

FiZzeR píše: kury72> SV1000 bych se obloukem vyhnul... Nesplňuje EURO 3 Proto ho taky přestali vyrábět


A od kdy to jezdí na EURO 3?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 11:58 | Nahoru | #15

kury72 píše: SV za 4 sezóny žádnej problém,spoleh jako prase Spotřeba opravdu 10litrů,ale na 200km,když se jede podle předpisů.Jinak kochačka do 130km/h 6l.150-180km/h 7 litrů Není problém na jeden zátah 300km,třeba oproti R1,odzkoušeno,na té už pro mě po 100km smrt-možná jenom můj problém Jinak SV vzhledově pořád pěknej bajk,samo záleží na vkusu ,tlumič řízení a štelovatelný šavle,no a hlavně stříkačka.Po čtyřměsíčním stání,chytla vždycky na drc jako kdyby stála čtyři dny.Velká výhoda třeba oproti VTR



Hele ja to naopak beru jako nevyhodu oproti VTR Karbec ma takovou okamzitejsi jadrnejsi reakci na plyn. A vis ze ma SV napriklad pres to vstrikovani elektronicky omezeny vykon na prvni dva kvalty? A k tomu startovani - nemyslim ze by mezi tim byl rozdil, naopak se strikackou V-Stromem jsem mel na jare vetsi problem jak s VTRkem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 12:16 | Nahoru | #16

paulie_gsxr píše: taky chci jit pristi sezonu do dvouvalu a vypada to ze pujdu do RAPTORAAA!!! idealni kompromis mezi italskou krasou a japonskym motorem...alespon pro me!



Každý kompromis je na hovno

(reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 12:27 | Nahoru | #17

Stev píše: zrovna vtr nemá se startováním vůbec problém i po dlouhym stání, jen to chce vytáhnout sytič


Já nemusím vytáhnout ani ten sytič

Výběr dvouválce

8.10.2012 v 12:32 | Nahoru | #18
A co třeba TDM 900..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 12:35 | Nahoru | #19

SirIndy píše: Hele ja to naopak beru jako nevyhodu oproti VTR Karbec ma takovou okamzitejsi jadrnejsi reakci na plyn. A vis ze ma SV napriklad pres to vstrikovani elektronicky omezeny vykon na prvni dva kvalty? A k tomu startovani - nemyslim ze by mezi tim byl rozdil, naopak se strikackou V-Stromem jsem mel na jare vetsi problem jak s VTRkem.


Kámoš se mnou garážoval VTR a vždycky měl po zimě problém to navrkat,ulitý svíčky a tak Já už měl nalítáno 200km a on to pořád zprovozńoval možná jeho chyba,že neumí se sytičem,ale když máš stříknu,tak to po zimě natočí i dement z Jedličkova ústavu-takže i JÁ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 12:43 | Nahoru | #20

kury72 píše: Kámoš se mnou garážoval VTR a vždycky měl po zimě problém to navrkat,ulitý svíčky a tak Já už měl nalítáno 200km a on to pořád zprovozńoval možná jeho chyba,že neumí se sytičem,ale když máš stříknu,tak to po zimě natočí i dement z Jedličkova ústavu-takže i JÁ



Jen pockej na jarni vlakna, kolik strikacek nebude moct nastartovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 12:55 | Nahoru | #21

SirIndy píše: Jen pockej na jarni vlakna, kolik strikacek nebude moct nastartovat


Já to nebudu,já už čtvrtou zimu startuju bez problému-rozuměj co jsem koupil SV To budou zase psát debilové,co budou mít baterku v hajzlu
"Čerpadlo vrčí,ale nějak to tam cvaká,když zapnu startér.No to bude asi relé"Jo,jo počkej v březnu,to tady toho bude plno

1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

8.10.2012 v 13:05 | Nahoru | #22
Když chceš dvouvál co má koule a charisma tak jedině KTM SuperDuke .
Ten tě servisem nezrujnuje jako Ducati

(reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 13:30 | Nahoru | #23

Hockin píše: Každý kompromis je na hovno


i tak se na to lze divat... ale pro tenhle pripad bych na "kompromis" milerad pristoupil....

Výběr dvouválce

8.10.2012 v 13:36 | Nahoru | #24
Výběr bych zúžil ještě jednou. Ty motorky maji společné jen dva válce. 150km se dá v kuse ujet snad na všem. Jinak vzhledem k tomu na čem jezdím nemohu jinak než z vyjmenovaných doporučit ST3 V inzerci občas nějaká je a se servisem by to němělo být až tak žhavé jako u ST4.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 13:42 | Nahoru | #25

mayhem píše: Když chceš dvouvál co má koule a charisma tak jedině KTM SuperDuke .
Ten tě servisem nezrujnuje jako Ducati


Jo, nejenom jako Dukna,ale vůbec každá italka Motky uměj udělat pěkný ale oproti rejžím do toho vrážíš pěkný prachy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 13:51 | Nahoru | #26
to mayhem a kury
Jistě to musíte vědět nejlépe.Určitě vám to říkal kamarád,kterého známý má známého a ten to slyšel v hospodě,že?

Naposledy editováno 08.10.2012 13:52:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 14:18 | Nahoru | #27

Hockin píše: to mayhem a kury
Jistě to musíte vědět nejlépe.Určitě vám to říkal kamarád,kterého známý má známého a ten to slyšel v hospodě,že?


Trefená husa se vždycky ozve Jak sem řek,motky dělaj taliáni hezký,ale nechci jezdit pořád do servisu,tak už 20let jezdím rejže a nou problem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 14:33 | Nahoru | #28
Hockin> Taky jsi to v té hospodě slyšel, co ?
Vím o čem mluvím. Jinak bych nejezdil rakušáky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 14:34 | Nahoru | #29
kury72> A kolik jsi těch italek měl za život?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 14:39 | Nahoru | #30

mayhem píše: Hockin> Taky jsi to v té hospodě slyšel, co ?
Vím o čem mluvím. Jinak bych nejezdil rakušáky



Ne,ale slyšel se něco o hodně drahém servise na oranžády
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 12
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW F800ST - rozvody [1, 2] BMW F 800 ST digison 34 13.4.2024 v 06:22 elvis78
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST Waxin 7 26.9.2023 v 20:22 Adam_156
Přední spínač brzdového světla Ducati ST3 jirka_st3 9 6.9.2023 v 17:11 Romulus.


TOPlist