globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ČZ 175/487 karburátor se sitičem 2838 z Jawy 350
6.10.2012 v 23:23
Karburátor na čezetu jsem dal z důvodu přeplavování a tekoucím benzínem pod motorku.
Teď dáte jenom páčku sitiče,(žádné dlouhé přeplavování) jednou prošlápnete a motor jde jako pila pokud je tedy dobře seřízen.Ale je potřeba ke karburátoru:hlavní tryska 72 přídavná 65 a volnoběžná 45 z touto kombinací to mám vyzkoušené a fakt to jede a dost dobře.Příruba se dá koupit např.na webu českémotocykly.e.ale nechci dělat reklamu.



ČZ 175/487 karburátor se sitičem 2838 z Jawy 350

6.10.2012 v 23:47 | Nahoru | #1
Díky za návod,přes zimu se na to chystám tak to bude jednodušší.

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 karburátor se sitičem 2838 z Jawy 350

7.10.2012 v 00:02 | Nahoru | #2
nevěřim že to bude dobře chodit dával jsem karburátor z 638 na 632 celkem se mi to povedlo vyladit přes dlouhodobí laborování s tryskama a hladinama to chytalo ale zato jen někdy jindy se to uchcalo jelo to jak zběsilý ale zase když šla dlouho na volnoběh třeba z kopce a náhlém přidání plynu oběvovala se díra, která se nedala za žádnou cenu odstranit cucák je tam hezká věc ale bohužel jsem se konec konců vrátil k původnímu přeplavovacímu karburátoru ten novej jí i hezky sluší ale nikdy to dobře nechodí

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 karburátor se sitičem 2838 z Jawy 350

7.10.2012 v 00:35 | Nahoru | #3
Nic nového pod sluncem, tyto karburátory se dávaly již z výroby na ČZ 180 před koncem výroby. Ovšem žádnej velkej pozitivní přínos to kromě sytiče nemělo....

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 karburátor se sitičem 2838 z Jawy 350

7.10.2012 v 05:17 | Nahoru | #4
Karburátor na čezetu jsem dal z důvodu přeplavování a tekoucím benzínem pod motorku..... tys drsnej já karbec ani nepotřebuju blbe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/487 karburátor se sitičem 2838 z Jawy 350

7.10.2012 v 08:58 | Nahoru | #5
fomachrom> Věřit nemusíte,jen tak bych to nepsal.

(reakce na) ČZ 175/487 karburátor se sitičem 2838 z Jawy 350

7.10.2012 v 09:19 | Nahoru | #6

Waldas28 píše: Karburátor na čezetu jsem dal z důvodu přeplavování a tekoucím benzínem pod motorku..... tys drsnej já karbec ani nepotřebuju blbe


Milý pane,
to je málo pište dál ať všichni vaši přátelé a známí si mohou na fóru přečíst jak jste mu to dal.

(reakce na) ČZ 175/487 karburátor se sitičem 2838 z Jawy 350

7.10.2012 v 11:59 | Nahoru | #7
Wild-Borderer> Jsem rád že se ještě dost lidí zabývá Jawama a Čezetama.
Díky za příspěvek.

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 karburátor se sitičem 2838 z Jawy 350

7.10.2012 v 13:04 | Nahoru | #8
Což o to, jawama a čízama se zabejvá furt ještě hromada lidí, ale naprostá většina co znám má na těch 30 - 40 let starejch zetorech původní karburaci s přeplavovacím kolíkem, kterej je podle mýho na zimní a chladný starty lepší než sytičovej třinďáckej karbec. Moje 477 není výjimkou. Kdykoli zapnu benál, zmáčknu přeplavovák tak na vteřinu, jednou šlápnu bez klíčku, pak s klíčkem a jde.Sesytičákem na třindách to už tak snadný není, musím šlápnout o jednou víc

(reakce na) ČZ 175/487 karburátor se sitičem 2838 z Jawy 350

7.10.2012 v 13:42 | Nahoru | #9
Bimbam> Ovšem ne zřídka se mi stávalo, že jsem musel přeplavovat klidně i 3x - 4x za sebou, což za jízdy moc příjemné není. V tomhle má zase ten sytič výhodu, když motorka chytne, tak už na něj běží pořád. To si radši o jednou víc šlápnu v chladném počasí než tohle (aspoň se o trošku víc zahřeju).

(reakce na) ČZ 175/487 karburátor se sitičem 2838 z Jawy 350

7.10.2012 v 13:45 | Nahoru | #10

Josef70 píše: fomachrom> Věřit nemusíte,jen tak bych to nepsal.


já nevim jak u tvojí čízy já mam dvouválec 632 a zlobylo to mělo to výhody třeba že jsem moh okamžitě po nastartování vyjet se zapnutým sytičem se studeným motorem protože to dávalo bohatou směs takže to neškubalo a po chvilce jsem ho za jízdy vypnul pak jindy to zase blbě chytalo studený jak bez tak se sytičem jinak při dlouhym chodu na volnoběh třeba jízdě z kopce se hned nechytil byla tam díra sice malá ale bylo to protivný hlavně v městskym provozu ty máš menší obsah třeba to funguje líp nedokážu posoudit chce to laborovat nakonec jsem se stejně vrátil k původnímu s kolíkem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 milous_xx 4 16.8.2023 v 18:26 kuba350

TOPlist