Téma: Sportster,fígle pro pohodlí i parádu za hubičku
30.9.2012 v 10:47
Nazdar bejci ....dotázek je obsažen v názvu, ale abych i já něco frkla do placu...takže, tomu mýmu sportíkovy jsem po třech letech (s financema je to u mne na dlouhý lokte,čímž hraju píš na efekt,než na různá cinkrlátka)pořídila parádní tlumiče od Burly brand....první jízdá s prdelí až na silnici a to měkkoučkooo, jsem si vrněla jak kočka na hromadě vyčesaný bavlny a po jízdě již žádný strach ve vočích,naběhlý žíly na hlavě a bolavý záda a bůhví co ještě...prostě úplnej obrat. Doporučuji!!...nenechte se zlákat různýma serepetičkama, co akorát překáží a vražte svý těžce vydělaný peníze nejprve do tohodle
1 reakcí na tento příspěvek Sportster,fígle pro pohodlí i parádu za hubičku
Na kolik ta sranda vyšla?
1 reakcí na tento příspěvek Sportster,fígle pro pohodlí i parádu za hubičku
to je paráda. Taky by mě zajímala cena
1 reakcí na tento příspěvek Sportster,fígle pro pohodlí i parádu za hubičku
a co tam mám dát já?Chudák nebohej, co tam má štelovatelný od serie
ProTom> na toho mýho bejka stojí na Ebay.com 160 doláčů, plus pošta a vyřízení od http://www.cz-ebay.cz/
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportster,fígle pro pohodlí i parádu za hubičku
Perkelnik> o srandě tu nepadlo ni slůvko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportster,fígle pro pohodlí i parádu za hubičku
Cerrie> Ahoj Cerrie díky za dobrý tip,taky se chystám z tlumiči něco udělat,uvažuju i o jiných pružinách do předních vidlí, když najedu na díru, tak jdou nadoraz.Vyděl jsem na Burly Brand
sadu zadek i předek.Tak to asi zkusím.Akorát mám trochu strach když se motorka sníží, že budu škrtat stupačkama o asfalt častěji než ted.Jak si ted na tom ty?
sadu zadek i předek.Tak to asi zkusím.Akorát mám trochu strach když se motorka sníží, že budu škrtat stupačkama o asfalt častěji než ted.Jak si ted na tom ty?
TimorMors> To si piš, že škrtat budeš. Mě ty dorazy vpředu na Sportsteru taky vadily. Motorku už nemám, ale zkoumal jsem to. Asi bych zkusil progressive suspension www.progressivesuspension.com
Jinak kompletní pojednání, hodně zeširoka najdeš tady:
pera na Sportaka
Zamýšlí se tam nad různými vychytávkami, všetně zadních vzduchových tlumičů z Road Kinga, je to hodně zajímavé počtení. Mimo jiné ale také dokazuje, že standardní pérování na Sportsterech není úplně nejlepší, když to řeší tolik lidí.
Jinak kompletní pojednání, hodně zeširoka najdeš tady:
pera na Sportaka
Zamýšlí se tam nad různými vychytávkami, všetně zadních vzduchových tlumičů z Road Kinga, je to hodně zajímavé počtení. Mimo jiné ale také dokazuje, že standardní pérování na Sportsterech není úplně nejlepší, když to řeší tolik lidí.
2 reakcí na tento příspěvek Sportster,fígle pro pohodlí i parádu za hubičku
Ahoj Americo, moc děkuji, za informace je to trochu věda,nabídka je široká, ted jen vybrat,
dobré řešení za přijatelné peníze. No mám na to celou zimu, ještě jednou moc DÍK.
dobré řešení za přijatelné peníze. No mám na to celou zimu, ještě jednou moc DÍK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportster,fígle pro pohodlí i parádu za hubičku
TimorMors> ahooj ....dříve jsem pokukovala po Progressive s..., ale ještěže jsem kápla Burly....mrkni na jejich stránky na Facebooku, mají tam nepřeberný množství fotek...pravda, dosáhnu s nima lépe na zem, ale o škrtání stupačkama nemůže být řeč, dolů jde přeci jen to od osy zadního kola vejš a né podvozek ....co do designu, PS jsou strohý..obyč...jak jsem psala, první jízda, to se nedá popsat, to se musí zažít ....dej na rady těh, jež je mají, či je zkusili a né na teoretiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportster,fígle pro pohodlí i parádu za hubičku
Cerrie> Teoretiky Když snížíš propérování zadního kola, tak ti prostě jdou o kus dolu i stupačky, s tím nic nenaděláš. Ne o takový, jako zadek mašiny, ale jdou (přesně o poměr jejich vzdálenosti od osy kola předního a rozvoru).
Teď praxe: Když to pořádně položíš do zatáčky, tak škrtneš i s eRkem, a to má podvozek podstatně výš než verze Custom, 48, Nigster, Low apod. Nicméně ti věřím, že s tlumičema Burly bude jízda komfortnější, lepší než na sériových. Pro krátké nohy ideální řešení. Já měřím kolem 180, proto jsem o snižování vůbec neuvažoval. Jen o přitvrzení, hlavně vpředu.
Naposledy editováno 28.11.2012 11:10:38
Teď praxe: Když to pořádně položíš do zatáčky, tak škrtneš i s eRkem, a to má podvozek podstatně výš než verze Custom, 48, Nigster, Low apod. Nicméně ti věřím, že s tlumičema Burly bude jízda komfortnější, lepší než na sériových. Pro krátké nohy ideální řešení. Já měřím kolem 180, proto jsem o snižování vůbec neuvažoval. Jen o přitvrzení, hlavně vpředu.
Naposledy editováno 28.11.2012 11:10:38
America> když já to tak nějak pořádně nepokládám, proto jsem sla do této motorky....a když už se tak stane, že škrtnu, řeknu si jak jsem pitomá a příště si přbrzdím a projedu si zatáčku jako paní starostová. A po výměně tlumičů jsem nespozorovala, že bych žačala škrtat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... | Mlhos | 19 | 23.1.2024 v 08:19 puffybodie |
Klesající / padající otáčky Harley Davidson XL 883C Custom, Harley Davidson XL 883 | buro88 | 7 | 20.6.2019 v 13:00 buro88 |
brasny na sportika Harley Davidson XL 883C Custom | kaji | 4 | 8.11.2014 v 11:58 kaji |
Harley Riders.cz - krádež motorek [1 ... 19, 20] Harley Davidson XL 883C Custom, Harley Davidson XL 1... | Oliver_J | 589 | 7.1.2012 v 23:39 Cerrie |
sólo sedlo na HD Sportstera Harley Davidson XL 883C Custom | Cerrie | 14 | 6.1.2012 v 09:16 Kouř |