globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První Harley pro znuděnýho parchanta
Zdravim, chci si pořídit první HD. Doteď jsem jezdil kapoty, naháče a poslední rok jsem přičuchnul k hd a chci to na chvíli zkusit. Svez jsem se na poslednim V-rodu a Softal slim... Uplně mě to dostalo a zjistil jsem že ty motorky fungujou jak na dálnici tak i v zatáčce . V-rod mi trochu sere tim vzhledem, i když v černý bomba, ale to je každý HD v komplet černý pecka. Obě mě, jak vrod tak slim, začali bavit hned a i když na to každá jde jinak, nemoch bych se rozhodnout kterou koupit,..teda kdybych měl prachy. Jelikož jsem limitovanej do +-180tis. chtěl bych v zimě zkusit něco sehnat za tyhle peníze. Co se týká konkrétního modelu nemam pořád jasno, líbí se mi styl Forty eight, nighster, ale i iron 883 a zkous bych kvůli motoru i toho Vroda.
Pokud je tady někdo kdo taky přesedlal ze sportů a naháčů na HD budu rád za jakýkoliv postřehy ke konkrétním modelům. Jinak hd chci spíš jen pro mě, občas na vyjížďku ve dvou s mladou a trochu cestování, ale spíš jen po republice. Ty woe nemůžu se dočkat až si nějakýho nastěhuju do garáže

Naposledy editováno 24.09.2012 17:52:12

Blokovaní uživatelé: KubaLC8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Harley pro znuděnýho parchanta

Skvělá odpověď, děkuji! 24.9.2012 v 19:52 | Nahoru | #1

ProTom píše: Děkuju za výživnou odpověď, asi si teda HD nekoupim


to je dobre,ze se rozhodujes podle vlastniho nazoru

1 reakcí na tento příspěvek První Harley pro znuděnýho parchanta

Skvělá odpověď, děkuji! 24.9.2012 v 20:43 | Nahoru | #2
Forty eight, nighster, ale i iron 883 ...všechno parádní stroje !
Všechny jsou ale především pro sólo provoz, o pohodlí pro spolujezdce bych psal jen v uvozovkách. Pokud chceš cestovat, nedejbože ve dvou, tak jdi třeba do Dyny. Pokud je ale mladá trochu masochistka, není co řešit
Já Sportyho pořizoval v době, kdy bylo s výhledem na pár let jasný, že s rajzováním po světě je konec a budu hrkat sólo, více méně kolem komína. Intenzivní prožitek z jízdy na kratší vzdálenosti Sportstery dodávají bezvadně

Naposledy editováno 24.09.2012 20:47:36

1 reakcí na tento příspěvek První Harley pro znuděnýho parchanta

Skvělá odpověď, děkuji! 24.9.2012 v 21:07 | Nahoru | #3
za ty prachy seženeš stejně jenom nějakého sporťáka což není špatný začátek u týhle značky a pak se uvidí jestli tě to vezme a budeš dále věrný a přesedláš na jiný model, ne? Dál bych neřešil, jen vezmi určitě 12-tku... V-rody super, ale připlať si...

1 reakcí na tento příspěvek První Harley pro znuděnýho parchanta

Skvělá odpověď, děkuji! 25.9.2012 v 13:18 | Nahoru | #4
jinak vidím, že tu je hodně jezdců co maj zkušenosti s HD jen z demo jízd či podobných diskuzí...to se nedá objektivně hodnotit po ujetí 20km. Na 883 mám najeto 20 tis a nikdy mi nepřišlo, že by byla slabá a tak podobně...co by pak říkali osmistovkáři a míň či co jezdí jednohrnky??? Tlumení je jasný čím větší bude mít zdvih tím víc bude tlumit. U těhle mašin je trochu jiná filozofie ale výrobce zase dělá určitý kompromis. Karburátor sice patří k motoru jako srdce a plíce, ale majitelům stříkaček většinou vadí jen to, že se nedaj nastavit doma ty nízký volnoběžný otáčky jako na karbci. Spoustu lidiček povídá o zastaralosti těhle mašin, ale když se dá stříkačka, která je na sporťákách teprve od roku 07 na všech modelech, tak tam zase nepatří...takže zpátky na stromy? japonec to dává vstřik kolik let a nikomu to nevadí, ne? no a nebudu zmiňovat ty pohodový studený starty na jedno brnknutí bez sytiče, zahřívání a pod....K výbrusu: je spoustu borců co pak po roce ježdění špekulujou jak by 883 mohly zvětšit objem a podobně....touhle cestou nechoď, vem si, že sporty je základní a také myšleno i startovní model HD....pojezdi, seznam se a když tě to vezme tak je s čeho vybírat a tam se i realizuj, ne?

2 reakcí na tento příspěvek První Harley pro znuděnýho parchanta

Skvělá odpověď, děkuji! 26.9.2012 v 18:37 | Nahoru | #5
S tím V-rodem je to zase jen o mediální masáži a neznalosti historie značky. Harley Davidson pracuje s PORSCHE už od šedesátých let,kdy pro něj němci vytvářeli V4 motor,kterej měl nahradit dosluhující Panhead. Motor se tehdy do výroby nedostal ale existoval.Jmenoval se Nova. Od tý doby se PORSCHE podílí na vývoji motorů. Mají na to vývojový možnosti, zkušenosti se vzduchem chlazenýma motory a nakonec i zkušenosti s přechodem na vodou chlazený,při zachování jejich původních charakteristik.

Motor ve V-Rodu - Revolution, byl HD používán v jejich silničním okruhovým speciálu VR1000 již dlouho před V-Rodem. PORSCHE ten motor přepracovalo a dalo ho do silniční sériový podoby.

Takže V-Rod je plnohodnotný HD a jen trouba,co o tom nic neví a hraje si na orotodoxního,ho může zavrhovat.

Taky si ale myslím, že ho za 180 neseženeš, nebo bude v ubohým stavu...

(reakce na) První Harley pro znuděnýho parchanta

Skvělá odpověď, děkuji! 27.9.2012 v 17:56 | Nahoru | #6
ProTom> každopádně je lepší,přečti si těch pár registrovaných s Victory a někdo měl i HD.Já se rozhodovala mezi V-Rodem a Jackpotem nebo Hammerem.V-Rod mi neseděl a nakonec mám od Victory oba dva modely a spokojenost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
manuál cz Harley Davidson XL 1200N Nightster Makovec81 3 21.7.2023 v 16:13 ivako
Jakou Yamaha XV 1700 Warrior, Yamaha XV 1900 Midnight Star... motokuba 15 27.1.2022 v 23:31 Efrax
Slečna s vlastním HD [1, 2, 3] Harley Davidson XL 1200X Forty-Eight Sportsterman 70 15.4.2021 v 23:22 Dragana
Tachometr- problikávající klíček na... Harley Davidson XL 1200X Forty-Eight Sportsterman 7 22.2.2021 v 01:42 hondaman1
V ROD a Power commander Harley Davidson VRSCA V-Rod knedla73 2 25.9.2020 v 21:15 Enzo1


TOPlist