globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"
24.9.2012 v 10:59
Možná hloupý dotaz, ale dokážete mačkat sériovou spojkovou páčku jen dvěmi prsty?
U FZ6, ale třeba i u jiných.
Buď mám slabé prsty, což si nemyslím, nebo to prostě nejde.
Edit 1:
Pro ty, kteří nečtou diskuzi:
Posunul jsem páčku dovnitř, abych došáhnul prsty na její konec, a seřídil vůli spojky na konci páčky na 10-15 mm.
Už v pohodě SPOJKUJU dvěmi prsty!

Edit 2:
Ještě se tady vytvořila krásná diskuse o řazení s nebo bez meziplynu, s nebo bez vrknutí...
Je to trochu dlouhé a zbytečně vyhrocené, dají se tam najít správné závěry i bludy.
Začátečníkům, co hledají informace o proniknutí do správného řazení, bych čtení diskuze asi raději nedoporučil.
Je to celkově chaotické, určitě se dají najít správnější informace o řazení i jinde.


Uzavřeno 03.10.2012 v 22:17 uživatelem VladaM

Otevřeno 03.10.2012 v 22:17 uživatelem VladaM


Naposledy editováno 03.10.2012 07:57:10
Anketa: Dokážete mačkat spojku dvěmi prsty?
U FZ6... Ano.
9%
22
U FZ6... Ne.
2%
5
U jiné motky... Ano.
74%
191
U jiné motky... Ne.
15%
39

2 reakcí na tento příspěvek Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

30.9.2012 v 19:14 | Nahoru | #181
když si hodím falešnej neutrál a spadnou mi otáčky až na volnoběh, tak je to solidní mrda když to tam pak zase spadne :).. přirovnal bych to tomu jako když někdo podřazuje tím stylem, že vymáčkne spojku, pomalu podřazuje (spadnou mu otačky) a křápne to tam! mrda jako když mi z falešnyho neutralu znova zařadí.. všechno radši v pohodě, rychle, vrknutím plynu, zmačknutím spojky a podřazením, jen to musí být sesynchronizovany.. hladké, rychlé, bez škubání, účinné, šetří spojku.. howgh

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

30.9.2012 v 19:17 | Nahoru | #182
hlada03> Na to se mi osvědčílo z falešnýho neutrálu nedořazovat dolu, ale vrátit to zpět. Ta mrda je pak menší.

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

30.9.2012 v 19:22 | Nahoru | #183
zapomněl jsem dodat, že teď už to rychle vychytam že vymáčknu spojku a rychle přidám plynu :) když už

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

30.9.2012 v 21:21 | Nahoru | #184
Crecku... nemáš ponětí o mechanice ani o tom co se děje mezi motorem a převodovkou. Jestliže si schopen tvrdit

Ty otacky jsi vubec nepochopil, samozrejme kdyz podrazuju pred napr. zatackou, tak si ze tri na dve tam nebudu rvat vic otacek, jaky by to melo smysl, snad pockam az mi spadnou na 4-3000 a podradim niz


myslíš tohle opravdu vážně ?

Nehlede k tomu ze pak radis dejme tomu nizsi prevodovy stupen, ktery potrebuje otacky nizsi a ne vyssi.


tyhle dvě tovje citace dokazují zcela dokonale, že žiješ v úžasným omylu...a já budu natolik dobrý člověk a trpělivý, že když budeš chtít, všechno ti to osvětlím, aby ses neztrapňoval i jinde než tady na fóru...napiš, chceš?

Taky ti vysvětlím jak je možné, že i přes částečně vystavěnou spojku se přenáší kroutící moment, který dokáže pomoc se synhronizací.
Můžu ti traky vysvětlit, jak se řadí s nesynhronní převodovkou - s kterou si podle toho píšeš nidky opravdu neřadil(snad si někoho jen viděl). Můžu ti i říct, jak je možný, že jde s meziplyny u auta řadit rychleji, než s některýma synchronníma převodovkama...
...ale jen když budeš chtít ...snažím se ti podat pomocnou ruku, abys nevypadal jak CYP ze severní moravy a nekazil tak dobré jméno strojařskému regionu...tak co bereš to?

Naposledy editováno 30.09.2012 21:22:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

30.9.2012 v 21:30 | Nahoru | #185

hlada03 píše: když si hodím falešnej neutrál a spadnou mi otáčky až na volnoběh, tak je to solidní mrda když to tam pak zase spadne :).. přirovnal bych to tomu jako když někdo podřazuje tím stylem, že vymáčkne spojku, pomalu podřazuje (spadnou mu otačky) a křápne to tam! mrda jako když mi z falešnyho neutralu znova zařadí.. všechno radši v pohodě, rychle, vrknutím plynu, zmačknutím spojky a podřazením, jen to musí být sesynchronizovany.. hladké, rychlé, bez škubání, účinné, šetří spojku.. howgh



dost podobně to funguje i při normálním řazení...jen když to uděláš rychle, jsou rozdíly otáček v převodce řádově desítky až stovka otáček - a ta rána není taková, jako když to spadne na volnoběh a je tam rozdíl stovek otáček - pak to bouchne. I ty minimální rozdíly jsi schopen mírnit když si"vrkneš" přes mírně vystavenou spojku a v tu chvíli kopeš kvalt - v přeskoku mezi kolečky dostane představená hřídel o něco vyšší otáčky přes ne úplně vystavenou spojku ...capito?
Není to synchronizace převodky, ale pomůže to...a krom toho budeš mít motor v době spojení spojky na otáčkách nižšího kvaltu - eliminuješ brzdný účinek motoru, jenž se musí na nižší kvalt roztočit do vyšších otáček od zadního kola? capito?

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

30.9.2012 v 21:47 | Nahoru | #186
Kreku, člověče, že ty sis něco šlehnul.... proboha to co píšeš je úplný nesmysl.

zrovna já si dával tu práci, že sem zde problematiku přenosu síly řešil a snažil se tu problematiku podat formou kterou pochopí i blb.

technika jízdy je ti zjevný tajemstvím, nikdo by ti tvou neschopnost využívání maximální účinnosti (přenosu sil atpd) nemohl zazlívat, neb to není účelem a smyslem dnešních autoškol, učit lidi závodit. Ale to, že se v automobilovém a moto průmyslu vychází lidem jako ty vstříc je fakt a ty to tu jen potvrzuješ, je to vlastně jen a jen dobře neboť by ses asi zabil...

o vrcení plynem při podřazování už zde zaznělo moc, pořád se to opakuje a pořád to někteří nechápou. Ikdyž po dnešní vyjíždce, kdy se se mnou na chvilku potuloval jeden neznámý mameluk, sem pochopil, že lidé jako ty existují a když se rozhodnou závodit je to radost pohledět.... Koukat se na rozvlněné bikery co jsou skálopevně přesvědčeni, že bez meziplynu je to ta jediná dobrá cesta k satisfakci, je opravdu zábava.....

PS: já bych tě chtěl vážně vidět jak provádíš základní manévr jménem předjíždění Pokud budeš mít chuť mile rád si vyslechnu detailní story... Pokud možno co nejpodrobněji, rád čtu scifi

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

30.9.2012 v 22:27 | Nahoru | #187
t_freedom> jáááá to chápu a taky to tak dělám :) vrkám automaticky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

30.9.2012 v 22:28 | Nahoru | #188
t_freedom> Ne ja uz z vas vazne nemuzu. Hosi vazne jezdite a nic se vam jeste nikde nestalo ?

Tohle uz musi byt zamerne. Popisme si to na nasledujicim obrazku , vrchni hridel nazveme A a spodni B at je to opravdu polopate. A bude mit za ukol prenos na kolo pres retez a B je spojena spojkou na motor.

1 reakcí na tento příspěvek Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

30.9.2012 v 22:33 | Nahoru | #189
Tudiz zadni kolo se nam toci, pres retez se nam sila dostava na hridel A a ta je spojena s hrideli B pres zarazeny prevodovy stupen, treba 3, nasledne spojka nam hridel B spojuje s motorem.

Tudiz rozpojime spojku jaky jev nam nastane ????

Mame stale zarazeny stupen c.3 kolo se toci, otaci hrideli A i B

Ty vrknes plynem, otacky motoru vzrostou a ted nam nastava trosicku rozpor

a) ty tvrdis ze pres tvou suchou spojku se neustale prenasi otacky motoru na hridel B

Tvl muzes mi rict na co jsi teda tu spojku mackal ???? Vymacknes spojku a stale prenasis de facto otacky motoru pres prevodove stupne az na zadni kolo ?

Pochopis uz tu mega kravinu co jsi napsal ?

1 reakcí na tento příspěvek Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

30.9.2012 v 22:52 | Nahoru | #190
crecku nejleoe to pred chvili popsal freedom cituji " přes mírně vystavenou spojku a v tu chvíli kopeš kvalt - v přeskoku mezi kolečky dostane představená hřídel o něco vyšší otáčky " tady to cele trva par milisekund ten meziplyn dela svou praci pouze v dobe kdy neni v zaberu zadne ozubene kolo (tzv falesny neutral) coz je pri normalnim prerazeni fakt chvilicka.

Muzes mi nejak vysvetlit proc kdyz radi slabsi zaci autoskoly bez meziplynu ozyvaji se z prevodovky lupance a kdyz to ti sikovnejsi pochopi a s citem spravne vrkaji neni z prevodovky slyset a citit vubec nic?

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

30.9.2012 v 22:54 | Nahoru | #191
Creck> hele Crecku, přestaň nazývat jmény to co tu kdo píšeš...já se ti snažím pomoc. Nepoužívám inpertinence a pomůžu ti jen když budeš chtít...budeš chtít číst a nebudeš si domýšlet ...
Ano...přes částečně vystavenou spojku se přenese určitý kroutící moment na představený hřídel - ten v okamžiku kdy posunuješ unašeč (nemá tudíž převod jenž ho drží)může být zbytkovým krouťákem roztočen.
Myslím, že máš trochu chybu v úvaze ...

a) ty tvrdis ze pres tvou suchou spojku se neustale prenasi otacky motoru na hridel B



hádej proč?

Naposledy editováno 30.09.2012 22:55:20

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

30.9.2012 v 23:00 | Nahoru | #192
Teď už mě fakt jen zajímá, jestli kdy přizná že se mýlil a ukáže, že je chlap jemuž je 40let a dokáže přiznat chybu... a možná hodí omluvu za ty "výpady" proti všem těm imbecilům ... no uvidíme Crecku.

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

30.9.2012 v 23:18 | Nahoru | #193
Hosi tancujete tady v totalnich hovnech, uvedomili jste si ze jste napsali totalni kravinu a snazite se vykopat z kupy sracek.

Me vubec nejde o to z vas udelat trotly, to uz jste udelali sami ze sebe , jen nechci at ty vase blbosti prebira kdokoliv kdo zacina jezdit.

Uz tady pletete falesne neutraly apd... Chcu videt jak ty hledas hodinu falesny neutral a v tom momente pustis spojku a vrknes plynem.

Ja bych se stydel priznat ze se mi vubec zablokovalo zadni kolo, uz to je fatalni chyba jezdce ze kopl rychlost ktera tam vubec v tu dobu nemela byt a kdyz uz teda tak mel lehce pridat pri pousteni spojky.

Vrkat plynem na jakemkoliv stroji je neuveritelna kravina, ktera nici spojku a pali zbytecne benal. -jedine opodstatneni to ma , pokud jdou po ceste dve blondynky a chcu si mastit ego.

Dik za diskuzi, doufam ze vam nekdy nekdo vysvetli jak to v prevodovce a v motoru funguje

2 reakcí na tento příspěvek Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 00:16 | Nahoru | #194
ale drzis to dobre! ja bych takle dlouho delat vola asi nevydrzel. Pobavils a to je dulezity

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 00:37 | Nahoru | #195

dejf. píše: ale drzis to dobre! ja bych takle dlouho delat vola asi nevydrzel. Pobavils a to je dulezity



Ty me staci veta : Pres vymacknutou suchou spojku vyrovnam otacky na hrideli v prevodovce a okamzite mi je jasne ze tady mluvim s lidmi co v zivote snad nevideli rozebranou prevodovku.

Ja svou prvni prevodovku rozebral ve dvanacti letech na fichtlu.

Ve ctrnacti jsem se sel ucit na automechanika.

Vrkejte holoubci, vrkejte meziplynem, hledejte si ten svuj falesny neutral, aby jste mohli vyrovnat otacky.

Mam z vas neuveritelnou srandu. Jen clovek co napise vetu , ze se mu bloklo zadni kolo tak by vubec na takovou masinu nemel sednout. Takovy clovek neumi radit.

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 00:43 | Nahoru | #196
Pochopis uz konecne v jakych hovnech tu tancite

Uz nevite kudy kam, tak mi zacnete tvrdit ze jste takovi profici, kteri pri podrazovani najdou moment falesneho neutralu , pak pusti spojku aby prenesli tocivy moment motoru na hridel a pak kvalt dokopnou.

Tohle uz snad ani nemuzete myslet vazne

1 reakcí na tento příspěvek Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 00:55 | Nahoru | #197
Ja hosi pochopim ze chcete uhajit svou cest. Ze si nechcete priznat ze tu z vas jeden clovek udelal bandu totalnich ...... jak to napsat slusne. Zasnu ze je vas tolik co nevite nic o funkcich spojky, prevodovky, motoru adt..

Ale nerozvadejte to jeste do vetsich hoven, zapletate se do toho , misto aby jste z tohodle radsi odstoupili.

Uz tady rikate ze chcete dosahovat co nejlepsich casu na okruhu . a vykladate mi ze hledate falesny neutral aby jste vyrovnali otacky v prevodovce.

Vazne mam z toho vybornou bzundu a rad vas tady nekdy zase poucim jak se na motorce jezdi.

Tak sup gel na vlasy, hura sednout na ducati a prenaset pres suchou spojku tocivy moment motoru na zarazeny rychlostni stupen. Vyborne tim svemu motocyklu pomuzete , ani se nedivim ze servis u decati stoji majland jestli tam jezdi takovi samponi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 01:08 | Nahoru | #198
dejf.> dejf ted na rovinu, ty jsi asi kamos Freedoma, ze ty o tehle funkcich nevis vubec nic ? Jen jsi tu jako vtipna zaloha, ktera ve vhodne dobe zasahne.

Ty tve smailiky , ale vubec nic k veci me o tom presvedcuji.

Chudak kamos tu prvne tvrdi ze vyrovnava v prevodce otacky pres suchou spojku , tak se zacnes smat jak otik z vesnicky, i kdyz rekl naprostou kravinu a ted kdyz rekne kravinu c.2 o hledani falesneho neutralu tak mas z toho ohromnou zabavu zase.

Vis ze tenhle servr cte pres pul milionu lidi ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 01:39 | Nahoru | #199

Maty_Kolin píše:
Muzes mi nejak vysvetlit proc kdyz radi slabsi zaci autoskoly bez meziplynu ozyvaji se z prevodovky lupance a kdyz to ti sikovnejsi pochopi a s citem spravne vrkaji neni z prevodovky slyset a citit vubec nic?



Tak to vazne nevim ze by nekoho v autoskole ucili vrkat s plynem.

Neni to nahodou tim ze ti lide o funkcich prevodovky nevi nic tak jako freedom ?

Moderni prevodovka, jak vam to napsat. Ty jezdis stylem ze nakopes kvalty , mas treba rychlost 160 , zarazeny 4 rychlostni a pak pri dejme tomu 10 000 otacek zacnes kopat kvalty dolu a pri kazdem podrazeni zvysis otacky na 12 000 ?

To ti musi spojka podekovat.

Nevim jak ty, ja v prvni rade zavru plyn, pockam az mi rychlostni stupen snizi otacky a tim mi snizi rychlost abych tam mohl kopnout nizsi rychlostni stupen.

Co mi pomuze vrknout s plynem ? Muj otackomer na milisekundu vyleti a zase sleti. Efekt nula, pokud tam zrovna nejdou dobre kundy.

Jedina moznost kde pouzivam meziplyn, tak kdyz vidim sakra dlouhy kopec, tak si vyradim na neutral, sjedu kopec ale dole mam treba rychlost 70 km/h a kopnout tam dvojku tak ta prevodovka zarve , tak si vrknu plynem nemam zmacknutou spojku tim zvysim otacky pro zarazeni a dvojku tam kopnu pri minimalni namaze a krasne hladce.

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 06:21 | Nahoru | #200
Creck> Crecku...jsi opravdu zajímavý... já ti to popsal nahoře tak jak to je...
Nehodláš to komentovat - tvůj problém.
Ohledně zastavování zadního kola - opravdu nemáš zkušenost s dvouválem Ducati. Tam to není nic vyjmečnýho. Kdybys s někým s podobnou mašinou jel, budeš si pravděpodobně myslet, že nepoužívá brzdy. Tam jen zavřeš plyn a ti za tebou maj někdy problém to do tebe nenapálit.

A to jsme se nedostali dál než k moto převodce. Ani jsi nenapsal, kde máš v tvé úvaze s hřídelí B chybu...
A nakonec...učil ses na automechanika a autoškolu si dělal na V3Sce...je myslím dobře pro všechny, že se ani jedním neživíš...
Jo a neber si do pusy, prosím, můj nebo kohokoliv jízdní styl, mohlo by se stát, že bys musel na okruhu dokazovat svoje umnění, po tom co bych tě já nebo někdo jinej vyzval ať se předvedeš...

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 06:26 | Nahoru | #201

Creck píše: Jedina moznost kde pouzivam meziplyn, tak kdyz vidim sakra dlouhy kopec, tak si vyradim na neutral, sjedu kopec ale dole mam treba rychlost 70 km/h a kopnout tam dvojku tak ta prevodovka zarve , tak si vrknu plynem nemam zmacknutou spojku tim zvysim otacky pro zarazeni a dvojku tam kopnu pri minimalni namaze a krasne hladce.



ty jezdíš na vyhozenou? a to tu něco říkáš o stylu ježdění na motoce? ...a děláš to kvůli spotřebě, nebo opotřebení motoru ?

...jo a všiml sis, že jsem tě ani jednou nečastoval urážkama typu "píšeš hovna" , "vůbec tomu nerozumíš" atd... na začátku jsem psal, že tak nechci skončit...a tys to nevydržel...

Tak je dobrý, že aspoň jeden z nás tomu rozumí...
Jak jsem psal, vysvětlil bych ti to...ale ty nechceš poslouchat - bohužel, každej kdo si přečte to cos psal a rozumí mechanice, si obrázek udělá ... mě strojařina totiž živí

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 06:34 | Nahoru | #202

Creck píše: t_freedom> Ne ja uz z vas vazne nemuzu. Hosi vazne jezdite a nic se vam jeste nikde nestalo ?

Tohle uz musi byt zamerne. Popisme si to na nasledujicim obrazku , vrchni hridel nazveme A a spodni B at je to opravdu polopate. A bude mit za ukol prenos na kolo pres retez a B je spojena spojkou na motor.


ještě tě nechám jednou dokázat tvou odbornost, na tvým vlastním obrázku...

Jak se na týhle (nebo jiný převodce) řadí kvalty? Kam to posouváš, když ta hřídel B je celá "plná" a žádný místo tam není? Jakto, že jsou tam v záběru 3soukolí najednou - to přeci není možný ne?

zkus mi to rychle vysvětlit ...

1 reakcí na tento příspěvek Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 06:49 | Nahoru | #203
Koukám,že se z toho stala zábavná one-man show,je až k nevíře,že je na světě tak zkušený jezdec,který dodnes nepochopil smysl plynování,při vymáčklé spojce,sloužící k vyrovnání otáček.... Všichni jsou blázni,jen ON letadlo.

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 08:01 | Nahoru | #204
O čem že to bylo na začátku ?!

Naposledy editováno 01.10.2012 08:08:11

1 reakcí na tento příspěvek Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 08:59 | Nahoru | #205
o čem o čem, o mačkání spojky...tak daleko zase nejsme.

Verybusy nejkrásnější na tom je a já jsem takovej extrém v reálu nikdy nezažil, jak se mu tu snaží několik lidí otevřít oči a on tvrdošíjně jde proti celýmu světu, jenž "píše hovna" a "nemá o tom ani ponětí" ... já bych minimálně pojal podezření, že něco není ok a začal nad tím přemýšlet.
Fakt čekám jak tu etudu uhraje...jestli se ctí anebo jako doposud

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 09:03 | Nahoru | #206

verybusy píše: Koukám,že se z toho stala zábavná one-man show,je až k nevíře,že je na světě tak zkušený jezdec,který dodnes nepochopil smysl plynování,při vymáčklé spojce,sloužící k vyrovnání otáček.... Všichni jsou blázni,jen ON letadlo.



amen

1 reakcí na tento příspěvek Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 09:09 | Nahoru | #207
přečteno .... pecka čtení a rozuzlení si nenechám ujít. Víc toho nenapíšu, páč nejsem strojař , ale princip snad ještě chápu .

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 09:27 | Nahoru | #208

t_freedom píše: o čem o čem, o mačkání spojky...tak daleko zase nejsme.

Verybusy nejkrásnější na tom je a já jsem takovej extrém v reálu nikdy nezažil, jak se mu tu snaží několik lidí otevřít oči a on tvrdošíjně jde proti celýmu světu, jenž "píše hovna" a "nemá o tom ani ponětí" ... já bych minimálně pojal podezření, že něco není ok a začal nad tím přemýšlet.
Fakt čekám jak tu etudu uhraje...jestli se ctí anebo jako doposud



Na to jsem taky celkem zvědavej....

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 09:49 | Nahoru | #209
Creck> co meleš sakra :D já žádný falešný neutrál nehledám, prostě mi tam někdy sám spadne a kvuli tomu musim předtím nějak plynem nastavit otáčky aby to při následným zaklapnutí rychlosti nekřáplo, v tomto případě vyrovnávám otáčky skrz dobré zařazení!! vrkám plynem abych vyrovnal otáčky spojky na otáčky hlavní hřídele (bez vrknutí mi otáčky klesnou dolů -> hlavni hřídel se točí jak děvka kolem tyči a spojka ma volnoběžné otáčky-> při rychlém spuštěni blok zadního kola, při pomalém budu zbytečne kurvit spojku, proto VRKÁM). musíš řadit rychle jinak je to fakt k hovnu :) kapiš? Hotovo? Vyřizené? Vrkám pro spojku, ne aby se líp řadilo (když mi tam zrovna neskočil sám falešnej neutrál) ale aby mi prostě nesmýkalo zadní kolo a šetřím spojku..

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

1.10.2012 v 09:54 | Nahoru | #210
Bouša82> na tyhle věci ještě nemusíš bejt strojař ... tohle je fakt čistě principiální.
Krom toho, kdo kdy řadil třeba s tím LIAZem - musel v tomhle mít jasno, jinak by prostě nezařadil...
Jinak jsem zjišťoval V3S měla převodovku synchronní a nemuselo se dvakrát šlapat...proto Creck umí tak dobře řadit...z tý autoškoly.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N zero1724 2 23.10.2023 v 08:31 zero1724
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... matesh13 7 9.9.2023 v 21:06 _Michal
Nádrž Yamaha FZ6 N RTSbike 10 30.7.2023 v 08:15 RTSbike
Oprava moto [1, 2] Yamaha FZ6 N RTSbike 52 24.7.2023 v 14:43 smap
Držák SPZ Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... Sicco 16 1.7.2023 v 20:42 Střapoč


TOPlist