globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
Ahoj všem,
prosím o rady a tipy od nejlépe majitelů této motorky. Kámoš se rozhodl po letech vrátit do mašiny a i když jsem ho přemlouval, nic jinýho než V2 nechce a ještě k tomu chce chrastit spojkou a prostě chce 996,rok 99, novější mašiny se nelíbí.. muj názor byl, že jsou i jiný V2(sp1-2 atd atd), ale on ne, musí to být Ducati a to tahle. prosím o Vaš zkušené názory, co se této motorky týče, co se na ni sere,jestli to žere i trávu kolem silnice, fámy o tom jak bude furt v servise.., vyjimečná cesta s jeho ženou :DD atd. ta v hledáčku je po prvním majitelovi a udajně super stavu.
děkujem
Anketa: když V2 kapotu, tak jedině
996..musíš jít za hlasem srdce :DD
50%
69
SP1-2..je ve všem lepší
18%
25
V4, protože V2 nejede :D :p : )
12%
16
TLR.....
11%
15
RSV..
9%
12
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2012 v 13:58 | Nahoru | #1
998, to už je testastretta s klasickým vzhledem

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 14:10 | Nahoru | #2
Hlasoval jsem pro možnost č. 3, protože je pravdivá.

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 14:20 | Nahoru | #3

italšrot píše: Hlasoval jsem pro možnost č. 3, protože je pravdivá.



3 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 14:22 | Nahoru | #4
Ze své zkušenosti bych mohl doporučit cagivu raptor. Vzhledově je nádherná bez nějakých dědičných chorob a nechá se sehnat za dobré peníze... Já osobně bych jí tedy nidky nekoupil, ale shodou náhod jsem se na ní kousek svezl, pak jsem tři dny nespal, sehnal zálohu a rozhodně se jí nehodlám zbavovat... Takže jí kdyžtak může zahrnout do výběru, V2 to splňuje, italka je to taká, jen v tý spojce nic nemlátí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 14:28 | Nahoru | #5

Raptík píše: ............. jen v tý spojce nic nemlátí...


............ a není to sportovní Ducati, kterou chce

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 14:28 | Nahoru | #6

Raptík píše: Ze své zkušenosti bych mohl doporučit cagivu raptor. Vzhledově je nádherná bez nějakých dědičných chorob a nechá se sehnat za dobré peníze... Já osobně bych jí tedy nidky nekoupil, ale shodou náhod jsem se na ní kousek svezl, pak jsem tři dny nespal, sehnal zálohu a rozhodně se jí nehodlám zbavovat... Takže jí kdyžtak může zahrnout do výběru, V2 to splňuje, italka je to taká, jen v tý spojce nic nemlátí...



díkec, ale jak jistě víš, kupujeme si mašiny který se nám i líbí, Raptor se mu - ani mě nelíbí, i když je to třeba dobrej stroj. Design 996 je jasně danej jde spíše jen o mouchy, který tato motorka má, nebo nemá. dík

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 14:30 | Nahoru | #7

italšrot píše: ............ a není to sportovní Ducati, kterou chce



asi tak. výběr si určil kámoš, ne já, ale vím že když myslí non stop na 996, nezajímá se o Raptora.....

Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 15:00 | Nahoru | #8
pokud myslí na 996 at si ji koupí.Pokud koupí dobře bude spokojený.
Pokud trefí mrdku je zle,ale to samý se mu může stát u blbého 4v.

Mouchy?jen je třeba dodržovat servisní intervaly na rozvody a ventily.

Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2012 v 15:21 | Nahoru | #9
tak ty fámy o servise vznikly hlavně proto že, většina ducatek tady byly dotažený vylítaný okruhovky. se koukni co lítalo po okruháh v 90 letech. a samo řemen nevydrží tolik co řetízek takže dodržovat výměny a nesnažit se na rozvodech šetřit(silně se to nevyplácí) klasika ducati je elektrika. jinak já bych radši bral 916 SP

Naposledy editováno 23.09.2012 15:23:42

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 17:17 | Nahoru | #10
Když neco kolem roku 2000 tak za mě jedině SP-1... A když novejší 04+ tak tam bych to viděl spíš na RSV 1000R... Ale zkrátka jesli tu 996 prostě chce nejni duvod mu to vymlouvat... Kamarád tet prodal celou svojí staj,měl 2X TLko, Ninju, A RSV 04 a jedinou Duc 996 si nechal... . A co ty? už máš ZX-10??

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 17:49 | Nahoru | #11
hlavně jestli kámoš ví co chce a dokáže to náležitě ocenit. Tohle je kus historie, navíc ne úplně levnej. Za prachy co stojí pěkná 996 už koupí novější modely, který budou ve všem lepší, jen nebudou tak cool, tak aby se pak nedivil.
E: písmenka

Naposledy editováno 23.09.2012 17:49:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 17:55 | Nahoru | #12

DonyR1 píše: Když neco kolem roku 2000 tak za mě jedině SP-1... A když novejší 04+ tak tam bych to viděl spíš na RSV 1000R... Ale zkrátka jesli tu 996 prostě chce nejni duvod mu to vymlouvat... Kamarád tet prodal celou svojí staj,měl 2X TLko, Ninju, A RSV 04 a jedinou Duc 996 si nechal... . A co ty? už máš ZX-10??



:) no, já ještě tu desítku nemám po vleklé krizi v mé hlavě a prekerce, jestli jít do modelu 04-5 nebo 06/7..se na netu objeví ta krásná černá 09 jenže finančně trochu jinde. nejspíš to už letos nevyhrotím, sezona jde pomalu do hajzlu a během zimy jí někde vezmu, asi teda tu 04 .
co se kámoše týče, je hotovej z 996 ten rok 99. neříkám že bych jí nebral jako druhou do garáže na víkendový dunění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 18:01 | Nahoru | #13
Jindrej> ale, není to buran kterej ted dojezdil 350 916/96/98 jsou bezesporu užasně krásný motorky, jestli to koupí a budem spolu jezdit, buduá mít co dělat abych po této mašině nezačal taky snít. když jsem já měl TLR,rok 99, jezdila se mnou i jedna holka která měla žlutou 748..denně jsem jí záviděl a to jsem svoje TLR miloval ..tyhle starý Dukárny mají šílený charisma, jako třeba Bartoška

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 18:25 | Nahoru | #14

kawazx10r píše: Jindrej> ..tyhle starý Dukárny mají šílený charisma, jako třeba Bartoška


...tak tak a o vvvvvvvvvvo tom to je!!! Co já se nahledal než po X-japan V2, koupil opět svou DUC a to kultovní 916...!!! 996 žádné mouchy vlastně nemá ,negativní image těmto strojům dělají pouze zaručeně objektivní komentáře lidí v tomto fóru, kteří už jednou od někoho slyšeli či někde četli, že.....a ví o tom úplný ho.no ! Takže kámošovi rozumím a vzkazuji ! "Jdi do toho"...nebudeš litovat!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 19:22 | Nahoru | #15

kawazx10r píše: :) no, já ještě tu desítku nemám po vleklé krizi v mé hlavě a prekerce, jestli jít do modelu 04-5 nebo 06/7..se na netu objeví ta krásná černá 09 jenže finančně trochu jinde. nejspíš to už letos nevyhrotím, sezona jde pomalu do hajzlu a během zimy jí někde vezmu, asi teda tu 04 .
co se kámoše týče, je hotovej z 996 ten rok 99. neříkám že bych jí nebral jako druhou do garáže na víkendový dunění

Naprosto rozumím Já mít víc kaček jako druhá je garáži Sp-1

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 19:26 | Nahoru | #16

rupair píše: ...tak tak a o vvvvvvvvvvo tom to je!!! Co já se nahledal než po X-japan V2, koupil opět svou DUC a to kultovní 916...!!! 996 žádné mouchy vlastně nemá ,negativní image těmto strojům dělají pouze zaručeně objektivní komentáře lidí v tomto fóru, kteří už jednou od někoho slyšeli či někde četli, že.....a ví o tom úplný ho.no ! Takže kámošovi rozumím a vzkazuji ! "Jdi do toho"...nebudeš litovat!



tohle jsem chtěl slyšet je pravda, že když se otevře diskuze o Ducati, hned vylítne spousta " odborníků ", kteří na tom nikdy nejeli, nikdy ji nevlastnili atd a hned ječí o drahým servisu, jak se vše sere atd.O každej stroj se člověk musí starat, když ne, prodraží se to. Ducati je svým způsobem exkluzivní stroj, takže je to o něco dražší než japonec. každopádně je to ale pro mě co se týče starý 750ss-900ss-888-851-916-996-998 nejhezčí řada motorek co kdy sjeli z linek.

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 19:27 | Nahoru | #17

DonyR1 píše: Naprosto rozumím Já mít víc kaček jako druhá je garáži Sp-1



dodnes mě sere, že jsem neměl tenkrát taky víc kaček a musel prodat TLR abych pořídil jinej stroj. dodnes by mi nijak telátko v gar. nevadilo..tak snad jednou ještě..

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 19:29 | Nahoru | #18
Pokud chce právě 996, tak bych doporučil nejlíp 996 Co k tomu víc dodat, jak už tu padlo - když dobře koupí, neprohloupí, tahle motorka je legenda a na ceně už půjde jen nahoru. Jen to asi nebude moc pro lidi, co najezdí 10kkm+/rok, chtěj na tom občas cestovat, mejou to jednou za rok a programově serou na údržbu; v tomto případě bych doporučil RSV (a nejlíp Erko 2003 Edwards).

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 19:38 | Nahoru | #19
přesně jak psal fizz jeho zachazení by totiž 996 nevydržela

Naposledy editováno 23.09.2012 19:39:15

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 19:46 | Nahoru | #20

FiZzeR píše: Pokud chce právě 996, tak bych doporučil nejlíp 996 Co k tomu víc dodat, jak už tu padlo - když dobře koupí, neprohloupí, tahle motorka je legenda a na ceně už půjde jen nahoru. Jen to asi nebude moc pro lidi, co najezdí 10kkm+/rok, chtěj na tom občas cestovat, mejou to jednou za rok a programově serou na údržbu; v tomto případě bych doporučil RSV (a nejlíp Erko 2003 Edwards).



šlo o to, aby sem napsali ideálně ti zkušení s touto moto. Každá mašina má nějakou svoji muchu..,tady jde o mouchy u 996. popřípadě jak je zásadní rozdíl, nebo v čem je lepší model 998 s testastretou?? jinak z toho co píšeš,bnorec kterej ji chce najde za rok cca 14 tisíc km, na udržbu srát asi nebude a mašinu umýval vždy po každé jízdě..až tím každýho sral :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 20:59 | Nahoru | #21

kawazx10r píše: a mašinu umýval vždy po každé jízdě..až tím každýho sral :D


to bych si sním asi rozuměl

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 21:04 | Nahoru | #22

Milosek.m píše: přesně jak psal fizz jeho zachazení by totiž 996 nevydržela



Ale kecy v kleci, já se starám jak vo očíčko v hlavě Ale dost najedu, jezdím i v "zimě" a v dešti, a na údržbu seru jen mírně, aby se neřeklo že jsem pedant To by mi dukárny bylo líto... Na tu mám čas, až budu starej, jednou za tejden v džínách a křiváku někam pózovat na benzínku

Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 21:47 | Nahoru | #23
dost bude záležet na historii jednotlivých kusů... 996 je oproti 998 náročnější na servis - na dodržování servisních intervalů - nemám to z vlastní hlavy, tvrdil mi to Papežík... oproti 998 je taky slabší... na dnešní poměry by se dalo říct, že to moc nejede, ale výkon asi nebude kriterium... bral bych jen s jasnou historií (i servisu, co kdy a kde), nejlépe od někoho, kdo ji vzal novou a celou dobu mu stála v garáži/obýváku, ale za tyhle kusy dost zaplatí... co jsem většinou viděl na ČR inzerci, tak za mě ne... tahle je fakt krásná :D

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 21:48 | Nahoru | #24

DonyR1 píše: to bych si sním asi rozuměl



musím uznat , že i já po každé jízdě mašinu čistil, představa že jde v garáži pod plachtu zamrdaná, to bych neusnul...tempo leštilo 3 x týdně..moja si v garáži četla :D

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

23.9.2012 v 23:08 | Nahoru | #25
No ja slysel ze na zavodech se trataci vsazej kolik ducatek tam pri kterym zavodu klekne na motor... V garazi jsem to nikdy nemel a ani nikdy mit nebudu, ale rika se ze na kazdym sprochu pravdy trochu a okolo ducati tech sprochu padlo uz hooodne moc. Ale musim uznat ze jsou vazne moc pekny no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 09:07 | Nahoru | #26
pylot> já bych těm drbům až tak moc nevěřil, ale stejně jako ty jsem Dukárnu v gar. nikdy neměl. každá značka nebo i typ mají kolem sebe nějaký bajky. například když jsem jezdil na TLR, to bylo keců jak je to agresivní traktor kterej mě shodí, nezatáčí to, tlumič se ohřeje a kroutí se to..je to jen pro ultra zkušený frajery zkušenosti mám, ale nejsem žádnej profík, zdaleka, TLR byl muj první V2 a společných cca 15 tisíc km bylo naprosto pohodových bez jediného šoku. Známá, která jezdí 748, tyhle diskuze nesnáší a není tady ani v registraci, protože by se prej musela akurát nasrat nad reakcemi "odborníků" kteří Ducati nikdy neměli . Já teď plánuju zx10r, potom budu stopadesát let šetřit a Ducati si budu přát. protože je to tak nádherný jako málo co, alespon teda model kterej chce kamarád. já bych teda mohl i 999 . Doufám, že tyhle fámy jsou jen bláboly a když se o Ducati staráš jak máš a nešetříš tam kde nemáš, bude vše v pohodě. Ty 996 jsou za cenu do kila, což je i super cena, nejspíš ji dovezeme z Anglie, nebo popř. z NDR

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 09:19 | Nahoru | #27

kawazx10r píše: šlo o to, aby sem napsali ideálně ti zkušení s touto moto. Každá mašina má nějakou svoji muchu..,tady jde o mouchy u 996. popřípadě jak je zásadní rozdíl, nebo v čem je lepší model 998 s testastretou?? jinak z toho co píšeš,bnorec kterej ji chce najde za rok cca 14 tisíc km, na udržbu srát asi nebude a mašinu umýval vždy po každé jízdě..až tím každýho sral :D


Jak už tady psal kolega, 998 má jednodušší údržbu, v podstatě je tam stejný motor jako u 999, delší intervaly, lepší přístup k výměně půlkroužků...atd..
další věc, co mi říkal kdysi Vlastík, 998 má jinak řešené umístění baterie a elektriky celkově, takže je to zase o něco spolehlivější. Druhá věc ale je, že sehnat 998ku v slušném stavu je téměř zázrak a ty motorky stojí ranec (nejmíň 2x tolik co novější 999).
748 a 916 jsou motorky, které jsou krásné, ale jezdit s tím třeba na okruh je mimo možnosti normálně vydělávajících lidí, známý měl vymazlenou 748 na okruh a dával ji velký servis po každém druhém ježdění.
Já, jelikož jsem socka, tak jsem měl jen klasický 2ventil vzducháč, tedy budget, blbuvzodrou verzi ducati

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 09:26 | Nahoru | #28
996 a 998 jsou obě klasiky. Jen novější motory netrpěly tolik na tvrdokov vahadel.
Kdybych se rozhodoval nad 2V klasickou zmrzlinou tak buď 916 nebo rovnou 998.
Na denní ježdění ale asi spíš 999.
V2 bude vždyčky trochu náročnější na údržbu a spotřební matroš - prostě za to co 4vál bouchne na každou otočku u dvouválu je mezi prostě větši prodleva a jsou tam rázy. Jde o pocit jednoho každýho...já už asi jinak jezdit nebudu chtít...
Jen plasty jsou pro mě zbytečný

Jak píše Houba, 998 a 999 už jsou servisně "friendly" motory...s 12tkm intervaly a poměrně malou poruchovostí.

Naposledy editováno 24.09.2012 09:28:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 09:34 | Nahoru | #29

Raptík píše: Ze své zkušenosti bych mohl doporučit cagivu raptor. Vzhledově je nádherná bez nějakých dědičných chorob a nechá se sehnat za dobré peníze... Já osobně bych jí tedy nidky nekoupil, ale shodou náhod jsem se na ní kousek svezl, pak jsem tři dny nespal, sehnal zálohu a rozhodně se jí nehodlám zbavovat... Takže jí kdyžtak může zahrnout do výběru, V2 to splňuje, italka je to taká, jen v tý spojce nic nemlátí...



A nema nahodou "japonskej" motor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 09:37 | Nahoru | #30

kawazx10r píše: pylot> já bych těm drbům až tak moc nevěřil, ale stejně jako ty jsem Dukárnu v gar. nikdy neměl. každá značka nebo i typ mají kolem sebe nějaký bajky. například když jsem jezdil na TLR, to bylo keců jak je to agresivní traktor kterej mě shodí, nezatáčí to, tlumič se ohřeje a kroutí se to..je to jen pro ultra zkušený frajery zkušenosti mám, ale nejsem žádnej profík, zdaleka, TLR byl muj první V2 a společných cca 15 tisíc km bylo naprosto pohodových bez jediného šoku. Známá, která jezdí 748, tyhle diskuze nesnáší a není tady ani v registraci, protože by se prej musela akurát nasrat nad reakcemi "odborníků" kteří Ducati nikdy neměli . Já teď plánuju zx10r, potom budu stopadesát let šetřit a Ducati si budu přát. protože je to tak nádherný jako málo co, alespon teda model kterej chce kamarád. já bych teda mohl i 999 . Doufám, že tyhle fámy jsou jen bláboly a když se o Ducati staráš jak máš a nešetříš tam kde nemáš, bude vše v pohodě. Ty 996 jsou za cenu do kila, což je i super cena, nejspíš ji dovezeme z Anglie, nebo popř. z NDR



To ze te shodi se rikalo o TLS a zadnej kec to nebyl, kdyz kvuli castym umrtim delali svolavacku a vsem montovali tlumic rizeni... TLR je ve vsech ohledech dotazenejsi motorka nez prvni narychlo vyvinute TLS.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R honzabiker 21 26.8.2021 v 11:40 honzabiker
Mužete poradit Ducati 996 triumphmajkl 9 8.4.2020 v 09:18 t_freedom
Ducati 996 - zahlcovanie motora a "... Ducati 996 prodrive 0 30.6.2019 v 10:18 prodrive
Ducati 996 výrobný štítok Ducati 996 prodrive 16 4.8.2018 v 17:27 t_freedom
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner


TOPlist