globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kritika Aspiritu vs italská motorka
No, on když někdo je nasranej na servis, tak se o tom velice rád podělí. Když je se servisem spokojený, tak je obvykle zticha.
Tak se podělím o kritiku servisu firmy Aspirit, při záruční opravě mé MG Stelvia.

Motorka jela, jen přestala dobíjet. Přijel jsem na ní do Aspiritu, všichni naprosto v poho. Motorku převzali s tím, že mi dají vědět po telefonu až to bude hotový. Na servis tam stálo ve frontě odhaduji tak 12 motorek, včetně skůtrů.
Druhý den, cca ve 14 hodin mi volali že je motorka opravená, že někde pod nádrží zahaproval jen nějaký konektor, tak ho prostříkli, zaizolovali aby se do něj nedostala vlhkost a všechno je ok.

Motorku jsem si převzal, všichni usměvaví a v pohodě, včetně mě.

Takže za mě Aspirit


Naposledy editováno 21.09.2012 21:47:14

Blokovaní uživatelé: Janek
Předchozí
1 2 3
Následující

Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 15:46 | Nahoru | #61
Kluci uz to nehulte!ale jinak pekny cteni jinak za me je stelvio exkluzivni stroj a nejakej posranej konektor to nezmeni (klidne prostriklej a omotanej IZOlackou) mimochoden stejny pristup k servisu je napriklad v Humoto Brno (koupeno u nas vs. sedy dovoz).Takze je uplne jedno,jestli ital, cinan nebo japonec....vsechno je a bude vzdy pouze o lidech!a basta!

Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 16:03 | Nahoru | #62
chachaaa ja jednou o spiritu napisu pekne tlustou knihu...

Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 17:45 | Nahoru | #63
To je zvláštní, tady má někdo na Pijádžiju potíže s dobíjením? A já myslel, že je to problém jen nás hondařů . Asi Italové převzali od Japonců dodavatele elektrovýzbroje, já na Hondě žádné problémy nemám

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 18:39 | Nahoru | #64

bledemon píše: Na chválení je brzo ne. To je jako koupit novou čínu a druhej den psát - spokojenost, furt funguje



Nemyslel jsem guzzinu, ale chválu na aspirit a její opravu. Když nechceš překontrolovávat, počkal bych půl sezony jestli se závada nezopakuje a pak teprve vyzdvihoval servis.

Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 19:36 | Nahoru | #65
ja myslim ze tato debata je uplne o necem jinym nez je oprava moto,mozna to seikos tusi

2 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

24.9.2012 v 08:59 | Nahoru | #66
A jak to teda opravili?

Na jednu stranu je tu těžká ofenziva vůči Aspiritu a na druhou stranu skutečně nebyly zodpovězeny dle mého úsudku celkem zásadní otázky, které byly položeny

Taky by mě to zajímalo (z principu) - protokol o opravě je + je tam popsaný co a jak bylo opraveno, nebo je to fakt udělaný neofiko cestou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

24.9.2012 v 09:10 | Nahoru | #67
sharkis> mas lejstro prijmu do opravy a pak ukonceni opravy, ale protokol jako takovy s popisem odstraneni zavady necekej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

24.9.2012 v 09:23 | Nahoru | #68

sharkis píše: A jak to teda opravili?

Na jednu stranu je tu těžká ofenziva vůči Aspiritu a na druhou stranu skutečně nebyly zodpovězeny dle mého úsudku celkem zásadní otázky, které byly položeny

Taky by mě to zajímalo (z principu) - protokol o opravě je + je tam popsaný co a jak bylo opraveno, nebo je to fakt udělaný neofiko cestou ?



A na to jsi přišel jako jak?

Opravili to tak, že je to oprvavené. A já nevidím důvod proč někomu odpovídat na jeho "zásadní otázky", když z mého pohledu jsou naprosto nesmyslné.

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

24.9.2012 v 09:25 | Nahoru | #69

Gonzo píše: sharkis> mas lejstro prijmu do opravy a pak ukonceni opravy, ale protokol jako takovy s popisem odstraneni zavady necekej



Nemáš pravdu. V lejstru o ukončení opravy a vyzvednutí ze servisu má Aspirit popsaný problém, způsob jeho opravy, použitý materiál a náhradní díly a rozsah práce technika.
Tak tady nešiř nesmysly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

24.9.2012 v 09:42 | Nahoru | #70

seikos píše: A na to jsi přišel jako jak?

Opravili to tak, že je to oprvavené. A já nevidím důvod proč někomu odpovídat na jeho "zásadní otázky", když z mého pohledu jsou naprosto nesmyslné.



Otázka objektivity?

Mě je to v celku úplně jedno, jen mi prostě přijde, že to tak nesmyslné úplně není (i když to bylo poněkud mimo mísu)

Osobně z toho mám pocit, jako kdyby docela trefil, přičemž se jeho tvrzení snažíš vyvrátit protiútokem, jen abys nemusel přiznat, že ten "protivný hanobitel práce Tvého servisu" mohl mít v něčem i pravdu

Nic ve zlym, byl by takovej problém napsat: "Protokol k tomu samozřejmě mám, konektor vyměnili za nový"?

Měl bys od něj pokoj, jelikož by mu tím došly veškeré argumenty - o scanování jakýchkoli dokumetů se Tě tu nikdo neprosí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

24.9.2012 v 10:19 | Nahoru | #71

sharkis píše: Otázka objektivity?

Mě je to v celku úplně jedno, jen mi prostě přijde, že to tak nesmyslné úplně není (i když to bylo poněkud mimo mísu)

Osobně z toho mám pocit, jako kdyby docela trefil, přičemž se jeho tvrzení snažíš vyvrátit protiútokem, jen abys nemusel přiznat, že ten "protivný hanobitel práce Tvého servisu" mohl mít v něčem i pravdu

Nic ve zlym, byl by takovej problém napsat: "Protokol k tomu samozřejmě mám, konektor vyměnili za nový"?

Měl bys od něj pokoj, jelikož by mu tím došly veškeré argumenty - o scanování jakýchkoli dokumetů se Tě tu nikdo neprosí



Kdybys použil mozek, spojil si příspěvek číslo 1 s příspěvkem číslo 69, došlo by ti že jsem ti již odpověděl.

Pro ostatní tvé otázky, viz odpovědi 46 a 51

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

24.9.2012 v 10:29 | Nahoru | #72

seikos píše: Kdybys použil mozek, spojil si příspěvek číslo 1 s příspěvkem číslo 69, došlo by ti že jsem ti již odpověděl.

Pro ostatní tvé otázky, viz odpovědi 46 a 51



No vidíš, daly se ušetřit 2 stránky dohadů

Příspěvek 69 jsem přehlídl, jinak bych se tak blbě neptal

Kritika Aspiritu vs italská motorka

24.9.2012 v 11:26 | Nahoru | #73
Je opravdu smutné jak málo stačí k lidské radosti.... a kolik jezdí z Aspiritu rozdrbaných motorek....ještě víc......

Kritika Aspiritu vs italská motorka

24.9.2012 v 11:27 | Nahoru | #74
mam tech lejster cely sanon, ani v jednom nemam popsany zpusob opravy a pouhy pocet servisnich hodin na fakture opravdu nepovazuju za jakoukoli relevantni informaci

Kritika Aspiritu vs italská motorka

24.9.2012 v 13:47 | Nahoru | #75

Motorka jela, jen přestala dobíjet. Přijel jsem na ní do Aspiritu, všichni naprosto v poho. Motorku převzali s tím, že mi dají vědět po telefonu až to bude hotový. Na servis tam stálo ve frontě odhaduji tak 12 motorek, včetně skůtrů.
Druhý den, cca ve 14 hodin mi volali že je motorka opravená, že někde pod nádrží zahaproval jen nějaký konektor, tak ho prostříkli, zaizolovali aby se do něj nedostala vlhkost a všechno je ok.


To stejné se mě stalo v Madarsku někde v cigánově a mou motorku (kterou ten elektrikář viděl poprvé v životě a moorky nedělá vubec) tak mi opravil taky do druhého dne,taky závada v kontatu konektoru.Prostě typická závada pro autoelektrikáře co po prohlednutí kabeláže je bez problemu do druhého dne ji opravit,takže takovou má já zkušenost s vesnickým serivsem 800 km od baráku.
Takže na opravě v Aspirtu bych neviděl nic božského..se kterou by si neporadil bežný elektrikář.

Kritika Aspiritu vs italská motorka

24.9.2012 v 23:17 | Nahoru | #76
seikos ja jsem proste rad ze jsi spokojen a ze to mas za sebou rychle a bezstarostne... po druhe strance uz se mi zachtelo spat jinak hezky zbytecek sezony preji

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

25.9.2012 v 07:20 | Nahoru | #77

Janek píše: To je jako v té pohádce "za sedmero horama, za sedmero řekama, ..." Takže vlastně o závadě víš kulový, což mě osobně by štvalo. Dál by mě štvalo slovo "zaizolovali", protože pokud konektor nebude sám o sobě vodotěsný, izolačka to nezachrání a při další příležitosti se "to" projeví znovu, nota bene nemáš vůbec jistotu, že je to následek brodění. Obávám se, že ten brod nebyl nijak hluboký, a svým způsobem, kdybys jel delší dobu ve větším dešti, vody by bylo minimálně stejně.
No nic, hlavně že jsi spokojený, odstranil se jen následek, nikoliv příčina. Já bych takový servis pochválil jen za přístup a rychlost, ale za provedení nikoliv . Jako zákazník bych si snad ani takovou opravu nepřevzal, protože bude možná i v rozporu s technologickým postupem opravy. To není nic o prudění, ale o tom, že "pořadek musi byť"



A jak by jsi to chtěl opravit? Vyměnit kabelovej svazek?

Kritika Aspiritu vs italská motorka

25.9.2012 v 09:04 | Nahoru | #78
nejlepsi je pak ten prodejni inzerat: prodam motoguzzi servisovana pouze v autorizovanem servise:D - berte to jen jako vtipek

u seikose chapu ze si to pochvaluje,prijet nekam na otocku zvlast do vychvalovaneho aspiritu a odjet spokojoen to je dobrer.ted otazka tada jak moc to opravili...

ja daval ted auto na geometrii predku ke znamym do autorizovaneho servisu a ti mamrdi nebyli schopni udelat geometrii 3x jsem tam byl jim to omlatit o halvu nez pochopili co to je aby auto netahlo do boku a volant byl rovne.grrr takze chapu seikosovu spokojenost

Naposledy editováno 25.09.2012 09:07:17

1 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

26.9.2012 v 09:26 | Nahoru | #79
Ukázková debata o ničem...
Seikos měl poškozenou motorku, Aspirit ji opravil ve slušným termínu a Seikos je spokojenej. Super. Moto je v záruce, tak proč by se v tom měl vrtat sám????
Aspirit je autorizovaný dealer, tak v čem je problém. Konektor mohl být z výroby blbě nasazenej, s tím už jsem se setkal. Přípravků na zlepšení izolace existuje spousta, tak proč hned říkat:" WD40-fůj prasata... "....
A principiálně žádný elektrice voda nědělá dobře, ať už tu motorku vyrábí kdokoli...

V Aspiritu jsem moto servisoval několikrát, dávali mi moto dohromady po bouračce a i když ne všechno bylo dokonalý, tak jsem vcelku spokojen.

Někdo třeba spokojenej není, fajn, tak ať to sem napíše, předpokládám, že debatu tímto směrem chtěl třeba Seikos vyvolat, ale nimrat se v tom, jak servis oprarvil konektor, když to nikdo z nás ani neviděl......

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

27.9.2012 v 09:52 | Nahoru | #80

Honza-K píše: Ukázková debata o ničem...
Seikos měl poškozenou motorku, Aspirit ji opravil ve slušným termínu a Seikos je spokojenej. Super. Moto je v záruce, tak proč by se v tom měl vrtat sám????
Aspirit je autorizovaný dealer, tak v čem je problém. Konektor mohl být z výroby blbě nasazenej, s tím už jsem se setkal. Přípravků na zlepšení izolace existuje spousta, tak proč hned říkat:" WD40-fůj prasata... "....
A principiálně žádný elektrice voda nědělá dobře, ať už tu motorku vyrábí kdokoli...

V Aspiritu jsem moto servisoval několikrát, dávali mi moto dohromady po bouračce a i když ne všechno bylo dokonalý, tak jsem vcelku spokojen.

Někdo třeba spokojenej není, fajn, tak ať to sem napíše, předpokládám, že debatu tímto směrem chtěl třeba Seikos vyvolat, ale nimrat se v tom, jak servis oprarvil konektor, když to nikdo z nás ani neviděl......




Aspoň někdo tu má rozumný uvažování!

Kritika Aspiritu vs italská motorka

18.11.2012 v 21:10 | Nahoru | #81
Začetl jsem se do této diskuze a těm přestřelkám se musím smát . Měl jsem na jedné ze svých motorek, konkrétně na Aprilii Caponord také problém s dobíjení. Nejprve jsem ho řešil sám pomocí servisní dokumentace, potom pomocí informací z fór na netu a když už jsem si myslel, že se mě vše podařilo opravit (výměna regulátoru za nový a vyřazení konektoru mezi alternátoren a regulátorem, vše důkladně proletováno), vypeklo mě to definitivně po ujetí zhruba 2000 Km od opravy, bohužel zrovna na cestě do Albánie, naštěstí ale ještě v Itálii. Problémy s dobíjením jsou u litrových Aprilií poměrně častá záležitost. Až v Itálii mě však vedoucí servisu ujistil, že prvotní problém není v alternátoru, ani v regulátoru, ale v elektroinstalaci od regulátoru k baterii. Ta je údajně poddimenzovaná a časem způsobuje problémy. Po výměně regulátoru za nový sice vše na první pohled fungovalo jak má, i když na baterii jsme naměřili pouze 13.2V. Přidali mě proto novou větev kabelů od regulátoru na baterii (samozřejmě přes pojistku) a rázem jsme na baterii naměřili 14V. Bylo mě vysvětleno, že v původním vedení byl problém (zřejmě nežádoucí přechodový odpor), který měl za následek přehřívání jak kabeláže mezi alternátorem a regulátorem, tak i samotného regulátoru. Při kratších jízdách se to projevilo roztečením konektoru, ale pokud trvalo zatěžování déle, odešel i regulátor. Po této úpravě jsem však měl po problémech a do prodeje motorky jsem s ní najel 7000 Km bez jakékoli závady. Jedá se tedy zřejmě o výrobní vadu elektroinstalace, která se ovšem nemusí projevit u všech těchto motorek. Regulátory a systém dobíjení je dnes v podstatě stejný u všech motorek bez rozdílu značky a i výrobců regulátorů je podstatně méně než výrobců motorek. Chci jen říct, že třeba stejný regulátor jako má Aprilie můžeme najít třeba v Hondě nebo KTM, či MG. V některých bude fungovat bez problémů a v jiné bude odcházet, jak na běžícím páse. Souhlasím, že je potřeba hledat prvotní příčinu závady a ne jen odstranit následek, jinak se to bude opakovat. Co se týče A-spiritu Praha, byl jsem tam jen jedou a to když jsem potřeboval přehrát palivovou mapu. Servis dle mých zkušeností fungoval v pořádku a z mého pohledu jsem neshledal žádné výtky. S prací jsem byl spokojen, na opravu jsem byl objednán a proběhla na počkání, přesto když jsem své zkušenosti se závadou dobíjení konzultovak s mechanikem (elektrikářem) z A-spiritu, ujistil mě, že by to řešil jinak. Prý se jedalo o přechodový odpor v konektoru mezi alternátorem a regulátorem (to je ale blbost).

Kritika Aspiritu vs italská motorka

8.2.2014 v 12:07 | Nahoru | #82
ahojte, zlomil som čierne príchytky benzínovej hadičky na palivovom čerpadle na MG stelvio ntx, samostatne sa tie kúsky plastu vraj nedajú kúpiť... potrebujem teda pokazené, alebo zničené čerpadlo, kde sú tieto čierne príchytky ...ak môžte pomôžte.

ďakujem, Marek
marekhybacko@mail.t-com.sk

Naposledy editováno 08.02.2014 12:08:57

Kritika Aspiritu vs italská motorka

20.9.2015 v 10:29 | Nahoru | #83
Zajímám se o koupi nového stroje a mám v hledáčku i Stelvio a nějak jsem se dostal až na tuto diskuzi... To je masakr, jak nějakej honimír dokáže rozpoutat takovou story On se tu zmíní (jako jeden z mála), že byl spokojený s opravou a další mu za to pomalu vynadá
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 27, 28] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... pkKun 838 3.4.2024 v 07:12 pkKun
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Tesnenie výfuku Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX 20monk20 2 13.5.2021 v 08:24 20monk20
MG Stelvio - výměna orig vyhřívanýc... Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX Podas 8 18.1.2021 v 18:55 dzonnek


TOPlist