globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DL1000/KLV v nižších otáčkách vynechává
Občas u KLV1000 2004 pozoruju, že při nižších otáčkách 2-4 tisíce po přidání reaguje dost opožděně a jakoby vynechává. Při zařazení neutrálu otáčky spadnou dost nízko a po chvilce se srovnají. Po razantnějším přidání se probere a jede zase normálně. Stává se to výjimečně a po zastavení chcípnutí a opětovném nastartování se chová normálně. Svíčky by měly být nové, filtr ok, benzín snad také ok.
Setkali jste se s něčím podobným?

1 reakcí na tento příspěvek DL1000/KLV v nižších otáčkách vynechává

17.9.2012 v 13:00 | Nahoru | #1
Jo a žádnou chybku nehlásí -> C00

DL1000/KLV v nižších otáčkách vynechává

17.9.2012 v 15:24 | Nahoru | #2
Raptor je lepší, co?

DL1000/KLV v nižších otáčkách vynechává

20.9.2012 v 12:13 | Nahoru | #3
Nikdo nic? Všem běží hladce?

1 reakcí na tento příspěvek DL1000/KLV v nižších otáčkách vynechává

22.9.2012 v 07:54 | Nahoru | #4
Zdarec,po prvním startu,pomalém plynulém rozjezdu vše ok.Poté se rozjíždím z křižovatky ostřeji a tam se mu nechce.Jakoby vynechaly jeden až dva zápaly.Pak už to neudělá.Potom to dělal při jízdě ve dvou a při prudkém přidání při předjíždění-dost nepříjemné.Sundání nádrže,
kontrola a vytažení z prostoru čerpadla 3 kousky čehosi jakoby silikonu?Poté ok.
No a ve 3500ot. zavibruje,zarezonuje,ale jenom v těch 3500.Svíčky jsem měnil(Densa),ty mají asi 5000km,ještě zkusím vzducháč,i když vypadá dobře.

(reakce na) DL1000/KLV v nižších otáčkách vynechává

7.8.2015 v 19:35 | Nahoru | #5
Ozzák> A na co jsi přišel s tou vynechávkou v 3500 ot?????

(reakce na) DL1000/KLV v nižších otáčkách vynechává

24.9.2015 v 20:23 | Nahoru | #6
karf> Čau,našel jsem nějaké rady,tak snad pomůžou,cituji:u modelových ročníků 2002 a 2003 se objevovali problémy se slabými pružinami spojkového koše a občasnou netěsností hydraulického ovládacího mechanismu,nic co by se nedalo vyřešit s minimálními náklady.Navíc zareagoval sám výrobce a od roku 2004 nasadil upravený spojkový koš.Také si je dobré ohlídat malou ventilovou vůli,ta se většinou projeví tím,že motor vynechává a zhasíná.Občas se také může projevit horší odezva na plyn,prskání do výfuku a cukání za konstantního tempa,to způsobuje nastavení vstřikování na příliš chudou směs,je nutné vstřikování a klapky nechat seřídit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist