1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je mi 31 let dělám řp A18 25kw začatek yamaha mt
Naposledy editováno 12.09.2012 13:39:08
1 reakcí na tento příspěvek je mi 31 let dělám řp A18 25kw začatek yamaha mt
Druhá věc- jako vyježděný řidič by si měl vědětz, že na získání alespoň základních dovedností, které ti dokážou mnohdy zachránit živto na silnici je potřeba najet minimálně 30 000 Km. Do té doby není člověk řidič, ale tak leda pára nad řidičovým lejnem!!
Třetí věc- jízda na odškrcený motorce s 25kw řidičákem není úplně košér. Finanční stránku tu nemá cenu zmiňovat, neb kdo si chce pořídit to, co ty, nějaký "drobný" za rozšíření řidičáku a škrcení motorky asi neřeší.
Ad k tomu, že je všechno jen o hlavě a zápěstí a pudu sebezáchovy- kdo má opravdu pud sebezáchovy, neleze po skalách a na motorky (+ neskáře padákem a jiný píčoviny), kdo to má v hlavě srovnaný, přestupuje pomalu z jedný mašiny na druhou a zkouší, co ještě zvládne a co už je na něj moc (třeba na okruhu, na motoškolách a pod) a kdo dokáže ovládat svoje zápěstí disciplinovaně, jezdí na spotřebu. nevím jak vám, ale i když mám sebe moc rád, občas mi prostě v určitejch situacích rupne v bedně a beru za to, co to dá, i když vím, že je to přes můj limit pudu sebezáchovi. V tu chvíli děkuju za to, že mám jen pětikilo!!! Podobně i ve chvílích, kdy si jedu piánko a najednou předemnou hromada štěrku v zatáčce. jet na něščem silnějším a těžším, nevím nevím /ono i pocitivě, co je na motorce s kvalitním podvozkem, motorem a brzdama piánko, je na slabší kubatuře už nehorázná pila) a takhle bych mohl pokračovat.
TAkže v kostce- kdo to má v hlavě srovnaný, nemůže psát, že silná motorka je pro začátek OK a je to jen o hlavě a zápěstí!! Tavejch borců, to si mysleli, že vědí jak vznikl vesmír a jak pilotovat tyhle rakety leží na Krchově sakra velký množství!!!!
Naposledy editováno 12.09.2012 15:07:45
No tak doplať rozdíl a udělej si rovnou velký Ačko a budeš mít klid.
Na začátek vezmi nějaký hodný pětikilo (ER-5, CB500, GS500), nebo seškrcenou šestku naháče a budeš vysmátej. A po pár tisících km to můžeš vyměnit za motku, která tě bude opravdu bavit.
Nejel jsem na MT-01, ale mel jsem tu cest s Hondou X11 ktera ma 116nm v 7mi tis coz je asi slabej odvar oproti MT-01 a jako bike pro zacatecnika mi to teda rozhodne nepripada.
Za me urcite ne ale je to samozrejme na tobe
1 reakcí na tento příspěvek je mi 31 let dělám řp A18 25kw začatek yamaha mt
E:je jasný že R1pičo neprosazuju.Obsah dělá krouťák, tak si kup ER5 ta jede velice pěkně a do práce z práce stačí bohatě.
Naposledy editováno 12.09.2012 17:30:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je mi 31 let dělám řp A18 25kw začatek yamaha mt
Malibu86 píše: Já si taky udělal A neomezený a pokud máš strach z výkonu tak si dej zarážku na plyn.Pokud nemáš olšošový ruce a v hlavě to máš vpořádku tak nerozumím tomu proč se tak bojíš.Já rozšiřoval z fechtla na A, ve škole jsem absolvoval 7 lekcí v provozu (prý to stačí říkal instruktor) a tet jezdím na motorce se 74kW.Jak bylo řečeno, je to o zápěstí a hlavě.
E:je jasný že R1pičo neprosazuju.Obsah dělá krouťák, tak si kup ER5 ta jede velice pěkně a do práce z práce stačí bohatě.
Tohle neni tak uplne pravda, ano jsou lidi co jsou schopny jet na silnejch strojich hodne pomalu rikejme tomu "mit v hlave srovnano" ale kdyz prijde naka krizovka tak na dvace rychly zaklapnuti plynu nebo naopak naky cuknuti-pridani neni uplne takovej problem a vetsinou to asi novacek ustoji ale na MT-01 a podobnych motocyklovych monstrech uz to moc pozitivne nevidim.
A neni to jenom o krizovce, kdyz se bude chtit clovek zlepsovat a to chce snad kazdej, tak zacne jezdit rychlejc a stejne se dostane do nakejch problemu jednou. A tyhle megastroje urcite nejsou na to aby se na tom clovek ucil ridit.
Jinak ta ER5 nebo neco podobnyho zni rozumne
Hofner píše: Klidně si papíry na 25 kw udělej, ale máš tady zásadní rozpor- Papíry na 25 kw chceš, motorku taky, ale hodláš si pořádit krávu, na kterou ybch si netroufnul s odježděnejma 35 000 km na mašině. To co píšeš je motorka vyleženě pro fajnšmekry, ne pro nováčky a už vůbec ne na dojíždění do práce!! Pokud chceš něco levnýho do práce, ideál je nějaká 250tka se stříkačkou. Čím méně válců, tím méně mechanického odporu a tím píádem i nižší spotřeba (ber to s rezervou, tak jednoduché to zase není. Správěn tu kolegové uváděli i rozdíly mezi 1V, 2V a 4V. A světě div se, ony existují i 3V, 5V,6V...:) Ale k věci- už i na půllitru se ti při blbým podřazení blokne kolo, nevím jeslti má ta tvoje kráska antihop a jíný krávoviny (sorry, ale nechce se mi to googlovat, to by sis měl všešchno zjistit hlavně ty), tak se připrav na velmi brzké setkání s asfaltem a je úplně jedno, že to bu budeš mít seškrecené na 25 kw.
Druhá věc- jako vyježděný řidič by si měl vědětz, že na získání alespoň základních dovedností, které ti dokážou mnohdy zachránit živto na silnici je potřeba najet minimálně 30 000 Km. Do té doby není člověk řidič, ale tak leda pára nad řidičovým lejnem!!
Třetí věc- jízda na odškrcený motorce s 25kw řidičákem není úplně košér. Finanční stránku tu nemá cenu zmiňovat, neb kdo si chce pořídit to, co ty, nějaký "drobný" za rozšíření řidičáku a škrcení motorky asi neřeší.
Ad k tomu, že je všechno jen o hlavě a zápěstí a pudu sebezáchovy- kdo má opravdu pud sebezáchovy, neleze po skalách a na motorky (+ neskáře padákem a jiný píčoviny), kdo to má v hlavě srovnaný, přestupuje pomalu z jedný mašiny na druhou a zkouší, co ještě zvládne a co už je na něj moc (třeba na okruhu, na motoškolách a pod) a kdo dokáže ovládat svoje zápěstí disciplinovaně, jezdí na spotřebu. nevím jak vám, ale i když mám sebe moc rád, občas mi prostě v určitejch situacích rupne v bedně a beru za to, co to dá, i když vím, že je to přes můj limit pudu sebezáchovi. V tu chvíli děkuju za to, že mám jen pětikilo!!! Podobně i ve chvílích, kdy si jedu piánko a najednou předemnou hromada štěrku v zatáčce. jet na něščem silnějším a těžším, nevím nevím /ono i pocitivě, co je na motorce s kvalitním podvozkem, motorem a brzdama piánko, je na slabší kubatuře už nehorázná pila) a takhle bych mohl pokračovat.
TAkže v kostce- kdo to má v hlavě srovnaný, nemůže psát, že silná motorka je pro začátek OK a je to jen o hlavě a zápěstí!! Tavejch borců, to si mysleli, že vědí jak vznikl vesmír a jak pilotovat tyhle rakety leží na Krchově sakra velký množství!!!!
Tak pod to bych se podepsal ,přešel jsem z 300ccm 20kW na 700ccm a 35kW a zatím se mi to zdá až až,a to,že to člověku prostě občas nedá a veme za plyn víc než by měl...,prostě jsem rád,že jsem nešel do silnější bo by to asi nedopadlo dobře
P.S. neber to zle, úplně chápu fascinaci touhle mrchou. nám jezdí kolem domu a vždycky znova mi padá čelist z toho zvuku a že každý "Bum" je padesát metrů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je mi 31 let dělám řp A18 25kw začatek yamaha mt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je mi 31 let dělám řp A18 25kw začatek yamaha mt
Malibu86 píše: Flisker> Moje přitulka ma GS500E a ja se na ni učil.Můžu s klidným svědomím říct že pro začátečníka má grády až až.
Taky si myslim, pro me byla RS125 az az vidim to jako ted jak jsem letel ze zatacky do protismeru a minul auto asi o metr, uz vidim jak by se ten scenar nesl na MT-01, motorka 500m od silnice a ja na mesici Proste ja bych zacatecnikovi moto silnejsi jak treba GS500 jak pises rozhodne nedoporucil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je mi 31 let dělám řp A18 25kw začatek yamaha mt
edit:Podle mě strach=panika dohromady to je průser páč potom člověk nejedná racionálně.
Naposledy editováno 12.09.2012 21:19:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je mi 31 let dělám řp A18 25kw začatek yamaha mt
Malibu86 píše: Flisker> Já jsem taky začátečník,pořídil jsem si Hromkočku kerá má 74kW.Ale Cat není MT-01,nechá se vodit jak koloběžka a do 5000 ot/min beránek.Netuším nakolik mi dáte zapravdu ale podle mě strach za volant/řiditka nepatří,kdežto respekt ze stroje je dobré mít.
edit:Podle mě strach=panika dohromady to je průser páč potom člověk nejedná racionálně.
Kdyz se na moto bojis tak by jsi na ni nemel jezdit imo
1 reakcí na tento příspěvek je mi 31 let dělám řp A18 25kw začatek yamaha mt
Jinak dělat v mých letech řidičák na 25kw. Kravina.
FishX3 píše: To je částečně pravda, u 4 válů samo je to o plynu, ale vyšší kubatura 2V je někde uplně jinde (mam na mysli chování v malých otáčkách, bzzdeni motorem atd) a MTčko je v tomto směru uplně jinde - tam je plněj krouták prakticky od volnoběhu . .takže MT holá a čistá hloupost (MT01)
Pokud tu někdo radí motorku pouze na základě jedinného parametru - Výkonu - tak ty příspěvky klidně rovnou smaž, takovej člověk asi neseděl na ničem jiném než na tom co má v garáži
příklad za všechny: honza_ píše: i motorka, která má 130kW umí jezdit jako by měla 25kW, ale záleží na zápěstí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je mi 31 let dělám řp A18 25kw začatek yamaha mt
droud píše: tak asi napíšu v podstatě totéž co ostatní dělat řidičák do 25kw v 31letech je naprostá blbost
to že budeš mít neomezenej ti nezakazuje jezdit na zavřené motorce navíc pokud si nenecháš rozmluvit tu mt01 z neomezeným by ti stačilo udělat doraz na plyn položka v řádech stokorun na rozdíl od oficiálního škrcení v řádech tisíců. Toď k řidičáku a teď k té mt01 ano seš na to dost velkej ale na téhle motorce tě nezabijí kilowatty ale krouták kterej je tam už od spoda v kombinaci z váhou, začátečníkům se nedoporučují malé motorky jen kvůli výkonu ale hlavne kvůli ovladatelnosti která je na litrové lokomotivě v porovnání z 500 nedej bůh nějakou 250 naprosto jinde neříkám že se nedá začít na litru v 31 už máš asi naježděno dost v autě a znáš provoz umíš i něco předvídat ale budeš se strašně divit až ti budou někde na klikaté cestě dávat na prdel osumnáctiletí kluci na 125
1 reakcí na tento příspěvek je mi 31 let dělám řp A18 25kw začatek yamaha mt
1 reakcí na tento příspěvek je mi 31 let dělám řp A18 25kw začatek yamaha mt
jardafff98 píše: řp pořeším uvidím
existuje tu edit nemusíš dávat 10 příspěvků za sebou
určitě zkus pohledat na fóru a zajít si na nějakou motoškolu třeba se Sršněm apod. budeš pak jistější na té silnici, když teprve začínáš
jardafff98 píše: čus tak to mě trapí asinejmeně že mi kluci budou davat na prdel v ztáčkách hlavně že si na prdel nedám sám ne trochu to zlechčuji chapu hodně velka vaha rovna se větší prace pro neskušeného....
kulový, to neni jako když přehazuješ větší či menší hromadu uhlí - to je o tom že se ti lehce může stát, že se proste na ty motce ani nenaučíš, nakonec z ni budeš tak vysr...nej že ji prodáš a koupíš to co ti tu doporučujeme...v lepším případě .... v horším to pos.. a nějaká krizovka a nevhodná reakce na ni bude někoho stat kejhak - uděláš píčovinu a v protisměru se potkáš a zabiješ někoho s kým si teď kamarádsky dopisuješ... prostě MTčko není motorka na které by jsi měl začít, takovejch je samozřejmě víc a důvody proč ne nemusí být stejné
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Yamaha MT-01 Ostrava Yamaha MT-01 | Maroccan | 1 | 25.4.2023 v 13:44 kalous72 |
renovace MT-01 Yamaha MT-01 | MT001 | 18 | 11.4.2023 v 13:43 dva_hrnce |
Brzdová a spojková pumpa (přední) Yamaha MT-01 | dobrey | 0 | 21.4.2022 v 15:22 dobrey |
Yamaha MT 01 [1, 2] Yamaha MT-01 | Jiras6 | 37 | 2.4.2022 v 09:05 VlaHa |
Bridgestone Battlax S21 zkušenosti [1, 2] Yamaha MT-01 Bridgestone Bridgestone Hyperspo | jurajda | 39 | 2.8.2020 v 13:58 Stryko |