bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spotřeba Virago 535
10.9.2012 v 10:37
Zdravim,
mám problém se spotřebou své 535. Koupil jsem ji před měsícem. Najel na ní zatím 1500 km. Při koupi mi predchozi majitel rikal ze prepina rezervu pri 180km. Ale ja se i pri nejklidnejsi jizde kolem 90 dostal max na 150km. Spis prepinam v rozmezi 120-130 km. Takze spotreba kolem 7l. Takze skoro o dva litry vice nez ostatni avizujou. Jen pridam ze mi chybi chromovana kaplicka na sani...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba Virago 535

10.11.2012 v 17:20 | Nahoru | #1
dedek_new> Dík za odpověď,asi mě zmátl příspěvek od Doviho kde to slovo použil.V případě že přepínač na rezervní nádrž nefunguje spolehlivě nebo vůbec se mě tedy může stát že někdy přijde do motoru i několikaletý benzin?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba Virago 535

10.11.2012 v 18:08 | Nahoru | #2
frko62: Dovi myslel vypouštěcí šroubky na karburátorech, ty slouží na odkalení plovákových komor. Pokud je někdo blbě dotáhne, může odtamtud benzín kapat a spotřeba pak samozřejmě letí nahoru.

(reakce na) Spotřeba Virago 535

10.11.2012 v 18:23 | Nahoru | #3

frko62 píše: dedek_new> Dík za odpověď,asi mě zmátl příspěvek od Doviho kde to slovo použil.V případě že přepínač na rezervní nádrž nefunguje spolehlivě nebo vůbec se mě tedy může stát že někdy přijde do motoru i několikaletý benzin?



Je to tak,vyska trubicky v prepinaci urcuje rezervu benzinu

Úprava palivového kohoutu na manuální přepínání od Alexs.

Zdravím všechny.

Koukám že problém s rezervou mají u tohoto stroje snad všichni. Mladá taky a dnes jsem se v tom hrabal (už podruhý). Ale už jsem byl moudřejší a nenechal jsem nic náhodě. Vrtalo mi hlavou, proč když se odšroubuje ten manuální kohoutek je tam takovej smajlík (levé oko je přívod benzínu, pusa je vývod k čerpadlu, ale co to pravé oko?) . Když jsem to změřil, tak mi vyšlo, že by případný vývrt mířil přímo pod sejtko rezervy a taky jo, je to asi pozůstatek starýho provedení bez toho přiblblýho magnetu. Pak už to bylo jednoduchý, správně velkej vrták, velmi opatrné vyvrtání, vyčistění benzínem a tlakovým vzduchem a manuální rezerva je vyrobená. Jenom se musí kulatým pilníkem propilovat ten zajišťovací plech aby šel kohout protáčet dokola.

Při tom jsem rozchodil rovnou i ovládání přes magnet ( manuál budude jenom záloha). U té membrány, která to otevírá doporučuju při montáži dát trochu silikonu na plastový pístek který jí přimačkuje, pokud by se měla tendenci třeba po zimě držet a neotevřít, tak jí to přez silikon odtáhne tak trochu násilím, ale nejde to tak daleko aby jí to mohlo ublížit.

Přeju všem hodně šťastnejch kilometrů.

Naposledy editováno 10.11.2012 18:27:02
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist