Téma: Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S
6.9.2012 v 09:52
Chlapi, tuší někdo, která z nich bude rychlejší na okruhu, která v běžném provozu a která bude mít více adrenalinu? S praktičností je to jasné, nicméně co ten zbytek? Má s tím někdo osobní zkušenost nebo alespoň zná odpověď?

Naposledy editováno 06.09.2012 09:57:22
Anketa: Viz. úvodní dotaz ...
Diavel Carbon
32%
21
Multistrada 1200 S sport
68%
44
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 09:58 | Nahoru | #1
Sorry, ale tenhle dotaz vůbec nechápu. Tyhle motorky nejsou na okruh a rychlejší bude jakykoliv Japonec o 150tis levnější. Nicméně když už, myslím že na okruhu bude i přes vykonostní deficit rychlejší MS. Záleží i na skillu a na gumách.
A adrenalin nemá motorka. Máš ho ty a vyplavíš ho tím víc, čím víc se bojíš.

Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 09:59 | Nahoru | #2
To je jako otázka která z nich bude rychlejší na motokrosové trati Diavel je autobus na 2 kolech.

Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 10:00 | Nahoru | #3
Na okruhu Panigale, na silnici multistrada (sedis vejs a mas lepsi prehled, tudiz muzes najizdet rychlejc) a adrenalin? Nejaka dvoutaktni dvepade...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 10:01 | Nahoru | #4
Tak tak, na okruh není ani jedna, ale řekl bych, že s Multistradou by to bylo asi lepší svezení, Diavel je takovej "neohrabanej", na rovinky dobrý, ale do zatáček to moc není :))

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 10:05 | Nahoru | #5
Na okruhu bude rychlejší Multistrada a v dobrejch rukách za sebou nechá i nějakýho japonce.
Carlos z Motohousu Brno za 2:21

Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 11:19 | Nahoru | #6
Já bych bral Diavela,moc jich tady nejezdí a je to opravdu mastodont.
Já ho žel nejezdil,ale v testech tvrdí,že je daleko obratnější než vypadá,sám jde do zatáček,ale jako okruhovka??Neblázni.

Tady je test

Multina je jak už říká název sám mutlifunční.Super ve městě,v lehkém terénu,na české cesty a i pila se sní dá jezdit.
Takže tak

3 reakcí na tento příspěvek Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 12:12 | Nahoru | #7
Já už se lekl, že drippera zase mění za Diavela?

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 12:34 | Nahoru | #8

strakon píše: Já už se lekl, že drippera zase mění za Diavela?


To přijde z jara.Ted ještě musí dát multinu do tricolore

Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 12:57 | Nahoru | #9
Ta Multistrada bude lepší strojek,víc zábavy!

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 14:55 | Nahoru | #10

strakon píše: Já už se lekl, že drippera zase mění za Diavela?



Yes, prvni co me napadlo kdyz jsem to videl

Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 15:18 | Nahoru | #11
Když jsem tohle vlákno uviděl, lekl jsem se, že dripera zakončí letošní sezónu na monstru. Kdyby totiž vyměnil stradu za diavela už teď, musel by s ním vydržet skoro 4 měsíce aby na něm zakončil kalendářní rok. A je statisticky nemožné aby ho měl tak dlouho a musel by tedy letos ještě měnit. A jediný co ještě snad neměl ze současný produkce je monster

Naposledy editováno 06.09.2012 15:18:48

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 15:22 | Nahoru | #12
Co to máš za audinu na těch fotkách v profilu? V10? S8?

Naposledy editováno 06.09.2012 15:26:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 16:22 | Nahoru | #13

seikos píše: Sorry, ale tenhle dotaz vůbec nechápu. Tyhle motorky nejsou na okruh a rychlejší bude jakykoliv Japonec o 150tis levnější. Nicméně když už, myslím že na okruhu bude i přes vykonostní deficit rychlejší MS. Záleží i na skillu a na gumách.
A adrenalin nemá motorka. Máš ho ty a vyplavíš ho tím víc, čím víc se bojíš.



Multistrada Na silnici podle me nejlepsi stroj co existuje a i ten okruh skousne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 16:32 | Nahoru | #14

SirIndy píše: Multistrada Na silnici podle me nejlepsi stroj co existuje a i ten okruh skousne.



Od kdy ty a toto??? :)

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 16:35 | Nahoru | #15
Btw: zažily jsme jak Evo 1100 to roztách a multi se držela jako by nic.. :)

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 16:40 | Nahoru | #16

Kosner. píše: Od kdy ty a toto??? :)



Od chvile co se objevila Od kazde jine Ducati me neco odrazovalo, ale tahle proste nema chybu Az na tu cenu teda, musim si jeste par let pockat

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 16:43 | Nahoru | #17

Kosner. píše: Btw: zažily jsme jak Evo 1100 to roztách a multi se držela jako by nic.. :)



Drzela? Ta by ho mela rozcupovat, ma o 40kW vice

Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 16:53 | Nahoru | #18
Njn to má ale taky má o cca 30kg víc. + Evo bylo už lechce vychytáne (doplňky atd.. )

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 17:07 | Nahoru | #19

The_Jacob píše: Tak tak, na okruh není ani jedna, ale řekl bych, že s Multistradou by to bylo asi lepší svezení, Diavel je takovej "neohrabanej", na rovinky dobrý, ale do zatáček to moc není :))



Já jsem tedna Diavelu nejel, pouze jsem na něm seděl a na to, že vypadá jako mastodont, je pocitově neuvěřitelně lehká díky umistění těžiště. Tuhle jsem na Dubé dojel někoho s Diavelem a je třeba říct, že pokud nemá volšový ruce - a tenhle evidentně neměl - tak i s Diavelem se netřeba zatáček vůbec bát, jelo to stabilně jak po kolejích a limitovala ho jen stupačka...a věřte, že tempo bylo docela ostrý

Jinak k tématu, předpokládám, že chceš něco na čem se pohodlně sedí čili psát SF1098S je mimo ... v tom případě asi MTS kvůli tomu, že od všeho umí relativně dost. Já bych ale koupil Diavel

Naposledy editováno 06.09.2012 17:09:30

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 20:51 | Nahoru | #20
Chlapci, neřekl jsem, že bych Diavela nebo MT chtěl na okruh, ale vím, že s MT tam pár lidí jezdilo docela palbu a nakládalo zmrzlinám. Starý Abaja si koupil Diavela a mladý mu jej protáhl po okruhu v docela dost ostrým tempu ... Rád jezdím ostře, ale v provozu. Na okruh se dostanu tak jednou za rok. Já jel poprve na Diavelu a MT na jaře na Ducati Tour a přišel jsem si jistěji a o dost rychlejší na Diavelu ... Teď už jej mám 14 dní, najel jsem na něm nějakých 1400 km a zatím se učím ... Rozhodně to není těžka motorka ... V základu 205kg suché váhy, 162 koní a 127,5 Nm. Chci tam hodit nyní laďák a další drobnosti a váha by měla jít o 5kg dolů, tzn. měl bych se dostat pod 200kg v suché váze, což je rozhodně podprůměr ... Speed Tripl nebo Fazer je určitě težší! Výkon by se měl dostat na 170PS a s tou váhou? Nenechte se plést vzhledem a zkuste to, až bude možnost. MT se mi však stále líbí a zajímalo by mne, zda by se s tím dala jet v provozu a na okruhu taková kudla a bude s tím obdobná zábava?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 20:55 | Nahoru | #21
FleGmaTiKTiK> Ano, S8 je jen V10 ...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 21:17 | Nahoru | #22
Me by zajimalo co je na tom pravdy kdyz tady hazite cisla jako 170 koni... Vetsina z nas kdyz da vejfuk a necha to odladit tak bude na hodnotach seriove udavanejch a ne o 10 koni nad....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 21:27 | Nahoru | #23
pylot> Pokud se bavíme o nových strojích a ne o ojetých vydechlinách, tak nevidím jediný důvod, proč by tomu tak nebylo ... Bavíme se výkonu na klice, ne na zadním kole ... Špičkový otevřený výfuk, racingový otevřený filtr a odpovídající úprava palivové mapy ... Capito?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 21:31 | Nahoru | #24

Dove1 píše: V základu 205kg suché váhy, 162 koní a 127,5 Nm. Chci tam hodit nyní laďák a další drobnosti a váha by měla jít o 5kg dolů, tzn. měl bych se dostat pod 200kg v suché váze, což je rozhodně podprůměr ... Speed Tripl nebo Fazer je určitě težší!



K té váze - nevím jak Fazer, ale Speed Triple má 186 kg suchou v sérii, s lowboy výfukem cca dalších 7kg dolů čili pořád citelný rozdíl. To ale nic nemění na tom, že jsou to úplně jiné motorky a jiný styl jízdy, neporovnatelné.
Na MTS se zeptej drippery :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

6.9.2012 v 21:52 | Nahoru | #25
Dove1> No ja myslim ze se 30 000 neni litrova motorka ojeta vydechlina a prave to co jsi tu vyjmenoval jsou vetsinou upravy ktery vetsinu motorek posunou do serovejch hodnot... Ale nevim. Treba zrovna ducati to prida 10 koni navrch. Ja osobne tomu ale neverim.

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 09:03 | Nahoru | #26
Attim> Speed je určitě skvělá mašina a kdybych neexistovala Ducati, měl bych velké dilema, zda Speeda nebo Brutale. Italky mne sice co do designu a charisma berou více, Englan mi přišel vždy zrochu chladný a sterilní, nicméně by to zřejmě byla rozumnější volba ... Líbí se mi přesně ten, co má Pepa Sršeň ... Rkovej, v bílé, jeden lauf a hodně upravená ergonomie ... dokonce tam ma řidítka z Ducati! Ale k nejlehčím rozhodně nepatří! V časopise Motocykl byl srov. test ... Speed Triple R, KTM Super Duke 990, MV Agusta 1090RR, Aprilia Tuonno. Triumph vyhrál jakžto komplexní moto na denní ježdění. Přestože nebyl nejrychlejší a byl rozhodně nejtěžší. Rková verze je však jinde ... jiná palivová mapa, lehčí kovaná kolá, bremba monobloc, Ohlins tlumeni ... atd. Před 14 dny jsme byli s kamošem u Pepy Sršně ... Kámoš má Speeda 2009 v úpravě, jakou měl kdysi Pepa a musím říct, že oproti tomu jeho letošnímu, Rkovému je to neskutečný rozdíl ... Jeli jsme z Brna do jižních Čech ... cca 300 km, kamoš na tom svém Speedovi, já na Diavelu a parkrát jsem na něj musel čekat ... Tvrdil, že nestačí při předjíždění při zrychlování a pak v tahlých rychlých zatáčkách ... To jezdí o 10 sezón déle ... Prostě Diavel výrazně lépe akceleruje, brzdí a je stabilnější ve vysokých rychlostech ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 09:13 | Nahoru | #27
pylot> Po 30.000 km moto sice ojetá vydechlina není, ale přiznejme si, nejlepší km má již za sebou ... A nějak zásadně ladit moto až po 30.000 km, pokud tedy právě nepadla a při nutné vyměně dílů, bych šel raději do tuningových, by mi to příliš rozumné a ani ekonomické nepřišlo ... Takže si po těch km prostě dokážu představit i nějaký úbytek výkonu ... I když není 30.000 km jako 30.000 km, že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 09:33 | Nahoru | #28

Dove1 píše: FleGmaTiKTiK> Ano, S8 je jen V10 ...


Já vím, já jen jestli to tam nemáš jen jako nálepku jako různí tuzeři... To musí být pošušňáníčko Že ten motor z gallarda pozdravuju (a do červených s ním!)

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 10:25 | Nahoru | #29
FleGmaTiKTiK> Kdepak nálepku ... Nejsem příznivce okazalých věci a nálepek už vůbec ... S8 jede slušně, ale má taky skoro 2 tuny a už jsem asi rozežranej... Mělo to v základu 450 koní a 540Nm ... Po úpravě softu v řídící jednotce od MTM, odblokování maximálky a sání od K&N to má rovných 500 PS a 588Nm ... A jede to lehce přes 300km/h ... tzn. je někdy úsměvné dojet nějakou zmrzlinu ... Když zjistí, že mne má za zadkem, tak zalehne a já tak při poslechu hudby z Bang & Olufsen ovíjen 21,5 stupňovým vzduchem z klimatizace přemýšlím, jak dlouho ještě vydrží plápolat a poskakovat na té panelce a uhne vpravo ... Jelikož sám jezdím na mašině, jsem toletantní a obezřetný ... Krátce počkám, než ten marný boj vzdá a já budu moci opět dát podlahu, pozdravit jej z boku a pokračovat ... Co už ...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 11:04 | Nahoru | #30
Hezké . Tak síla toho auta bude hlavně v krouťáku skoro už od volnoběhu a hlavně ten ZVUK V10! Jsem asi úchyl, ale když něco takového kolem mě zarachotí, hned se cítím líp . Jsem rád za lidi, které takové auta mají a hlavně s něma jezdí. Na provoz to nebude nijak šetřivé(tím nemyslím spotřebu, ale spíš případné opravy). Ať už takové audi, mb, lambo, ferrari a ostatní krasavce. Budu mít půjčenou corvettu z06, už se na ni moc těším. Uff, to jsem to tu napsal cinty, no nic.
Aspoň trochu k tématu - Daviel se mi libí asi tak stokrát víc. Jízdu neposoudím, nejel jsem na nich. Ale vzhled/styl je pro mě taky důležitý.
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diavel setkání [1, 2] Ducati Diavel, Ducati Diavel Carbon, Ducati Diavel S... MilanM1800 38 4.12.2017 v 12:19 MilanM1800
Má Diavel výrobní štítek? Ducati Diavel, Ducati Diavel Carbon, Ducati Diavel S... Anti 14 17.4.2017 v 19:24 Gonzo
Vyber ladeneho vyfuku na Ducati Diavel Ducati Diavel Carbon Dove1 27 19.3.2016 v 17:35 smojta
podvodník Ducati Diavel Carbon MajklV 14 2.7.2015 v 13:36 titus

TOPlist