bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pomoc při výběru ročníku
Zdravím,
dlouho jsem přemýšlel jakou motorku bych si pořídil a když jsem se konečně rozhodl, že si koupím malého V-Stroma, tak je zde další otázka: Jaký ročník??
Který ročník je nejlépe vychytaný? A který má nějaké nedostatky?
Moc se mi nelíbí nový V-strom vzhledově, ale je motorově lepší než starší ročníky?
Hledal jsem to zde na fóru, ale nenašel jsem žádné vlákno, které by řešilo tuhle otázku.

Pomoc při výběru ročníku

Skvělá odpověď, děkuji! 4.9.2012 v 14:21 | Nahoru | #1
Pokud se nepletu, rocniky 2007+ maji zaskrceny vykon na sesty prevodovy stupen a plni normu Euro 3 (maji kvuli tomu tusim dve svicky na valec a jine rozvody). Rocniky 04 a 05 jsou puvodni, 06 ma par vylepseni, takze za me ten.

Pomoc při výběru ročníku

4.9.2012 v 15:09 | Nahoru | #2
Jakýkoliv do Euro3, tzn. do K6.

SirIndy> Jaké vylepšení má mít K6?

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru ročníku

4.9.2012 v 15:31 | Nahoru | #3
Takže motorově jsou lepší do 05? Jak mají Euro 3 tak jsou tam nějaké výkonové rozdíly? Jinak podvozkově jsou do 2012 stejné ne?

Pomoc při výběru ročníku

4.9.2012 v 17:34 | Nahoru | #4
Výkon stejný, průběh jiný.

Zrychlení z 0-100 km/h 4,5 (dříve 3,9) s
elasticita 60 - 140 14 (dříve 11,1) s

V reálu to znát je, ale nic z čeho by ses posadil na prdel. Stejně se budeš řídit podle toho, jestli chceš ABS nebo ne(pouze K7+) a jaký bude stav.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru ročníku

4.9.2012 v 17:37 | Nahoru | #5
liší se ten dvousvíčkovej typ i nějak vzhledově, nebo je odlišnej jen motor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru ročníku

4.9.2012 v 18:23 | Nahoru | #6

Hali píše: Takže motorově jsou lepší do 05? Jak mají Euro 3 tak jsou tam nějaké výkonové rozdíly? Jinak podvozkově jsou do 2012 stejné ne?



Jeste 06 je Euro 2. Ten motor 07-11 je papirove stejne silnej, ale pusobi ucesaneji, pridusene, horsi prubeh vykonu a kroutaku. A na sestku nejede, takze maximalky dosahnes na petku

(reakce na) Pomoc při výběru ročníku

4.9.2012 v 18:33 | Nahoru | #7
SirIndy> Nejradši bych bral teda ten starší 04-06. Ale teď nevím jak s tím ABS ... Vypínatelné není myslim u žádného modelu že??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru ročníku

4.9.2012 v 18:33 | Nahoru | #8

Che píše: liší se ten dvousvíčkovej typ i nějak vzhledově, nebo je odlišnej jen motor?



Ma jinou grafiku na plastech, jine predni brzdy a kotouce, trosku delsi kyvku, jinak ovladace na riditkach a jinej katalyzator, vyfuk a jeho kryt.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru ročníku

4.9.2012 v 21:28 | Nahoru | #9
TADY můžeš pročíst

(reakce na) Pomoc při výběru ročníku

4.9.2012 v 22:07 | Nahoru | #10
foky> Jj něco málo jsem si v těch 3 článcích o V-stromku pročetl. Ale více mě zajímal názor a zkušenosti od majitelů co to mají více jak 1 sezónu.
Třeba co ten tvůj? Řešil jsi nějak vypínání ABS? Všechno funguje? nebo už byla nějaká závada?

2 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru ročníku

5.9.2012 v 07:21 | Nahoru | #11
Nikdo tu ale nenapsal ze 07 a vys ma spotrebu o 0,5 az 1 L NIZSI!!!!

(reakce na) Pomoc při výběru ročníku

5.9.2012 v 09:38 | Nahoru | #12

Meli píše: Nikdo tu ale nenapsal ze 07 a vys ma spotrebu o 0,5 az 1 L NIZSI!!!!



což je opravdu nečekané, vzhledem k tomu, že ročníky 07- jsou "přidušené"

(reakce na) Pomoc při výběru ročníku

5.9.2012 v 11:18 | Nahoru | #13
SirIndy> diky takže když to má abs tak je to určitě ten novej typ? je nějakej rozdíl v účinosti těch předních brzd? myslím teda jako 04 proti 07 bez abs

Pomoc při výběru ročníku

5.9.2012 v 14:44 | Nahoru | #14
Já mám sice rok 2010 ale bez ABS.

Jinak závady nebyly (proč taky, mám najeto teprve 24000km).
Jinak když už se nakousla ta spotřeba, tak obvykle vyhlídkově cestovním tempem mám běžně spotřebu do 4,5L/100km. "Osobní" rekord na nádrži mám spotřebu 3,52L/100km

Největší veřejně známý nájezd má asi Trinidad . Mám pocit, že po 170000km má dokonce i origo ložiska v kolech.

Naposledy editováno 05.09.2012 14:44:44

(reakce na) Pomoc při výběru ročníku

5.9.2012 v 15:13 | Nahoru | #15

Meli píše: Nikdo tu ale nenapsal ze 07 a vys ma spotrebu o 0,5 az 1 L NIZSI!!!!

Blbost, reálně tam rozdíl je minimální, do 2dcl. Kdyby to byla pravda, tak ty novější jezdí za 2,5-3,5l

Pomoc při výběru ročníku

5.9.2012 v 18:45 | Nahoru | #16
Tak teď nevím ... Já myslim, že když koupím kterýkoliv ročník v dobrém stavu, tak neudělám chybu . Nevíte ještě jak je to s ABS?? Jestli je dobře vychytané nebo dělá problémy??

Pomoc při výběru ročníku

5.9.2012 v 19:36 | Nahoru | #17
Funguje dobře, vypínání se dá dodělat.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru ročníku

5.9.2012 v 19:57 | Nahoru | #18
Kámoš měl 07, 08 tak něco...kvůli euro3 měl snížený výkon, tak si to nechal "odškrtit"...takže to jde

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru ročníku

5.9.2012 v 20:34 | Nahoru | #19
selkie> Takže odškrcená moto měla logicky větší maximálku ne?? Když je to seškrcené na 6 rychlostní stupeň, tak se pak zvětší maximálka o nějakou desetinu km/h ... A nevíš co pak říkal na spotřebu?? Byla větší??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru ročníku

5.9.2012 v 20:38 | Nahoru | #20
Hali> můžu se ho zeptat, až ho uvidím...už si to nepamatuju, kupoval to jako funglovku..

(reakce na) Pomoc při výběru ročníku

5.9.2012 v 20:40 | Nahoru | #21

Hali píše: selkie> Takže odškrcená moto měla logicky větší maximálku ne?? Když je to seškrcené na 6 rychlostní stupeň, tak se pak zvětší maximálka o nějakou desetinu km/h ... A nevíš co pak říkal na spotřebu?? Byla větší??



Neres blbosti, to bude v radu jednoho dvou deci, coz je daleko mene nez udela tvuj jizdni styl. Ja ke konci musel jezdit za nakejch 7 na sto

Pomoc při výběru ročníku

5.9.2012 v 21:47 | Nahoru | #22
Já mám model 07 se dvěma svíčkama na válec. Podle papírů asi o 3kW slabší než starší model. Vůbec neřeším, jezdí jak sviňa. Najeto 46 tkm a zatím bez závad. Pouze servisní prohlídky a výměny kapalin. Ve 42 tkm výměna řetězovky. Když jí honím tady po Krušných horách a i s občasným batůžkem max. spotřeba 5.5 l. Když kochačka ta jsem na 4.2 l. ABS nemám a zatím jsem ho nikdy nepotřeboval.
Nový model má mít jak bylo řečeno lepší motor (z Gladiuse) ale mě se taky nelíbí. Vypadá teď jak mašina pro holku.
Myslím, že neuděláš chybu z žádným ročníkem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru ročníku

5.9.2012 v 23:01 | Nahoru | #23
selkie> Ptát se ho nemusíš, jen jsem se zeptal jestli si to ještě pamatuješ. Pokud ne je to jedno.
Jak říká SirIndy, to už jsou detaily

Jarda40> Když by vylepšili motor, tak jo ale tenhle novej vzhled se mi nelíbí
No stejně budu kupovat nějakou ojetinu, tak jsem chtěl zjistit jestli některý ročník není vyloženej průser, ale stromek jak jsem všude četl je suprová mašina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru ročníku

6.9.2012 v 07:34 | Nahoru | #24
Hali> Buď ůplně v klidu.
Pokud budeš vybírat,tak od r.v. 2004 nahoru.Hlavně se soustřeď na prodejce-jestli to byl slušnej motorkář,kterej se o Stromka staral tak jak má.
Tahle motka si nechá hodně líbit.Než jsme si se synem vybrali,tak jsme jich taky pár omrkli a na konec jsme koupili 650/2004,najeto nějakých 30 000km-mimochodem km nejsou vůbec rozhodující-jediné co jsme dělali byla řetězovka (což je pochopitelné po tolika km)a pak jsem vyměnil pouzdra v přední vidli,protože už byly volnnější ( v podstatě banalita-a zároveň jistota,že máme vyměněný tlumič olej).
Jinak ve všem souhlasím s Jardou 40.

Sám mám litra a řeším pouze pravidelně olej,filtry,apod.

(reakce na) Pomoc při výběru ročníku

6.9.2012 v 10:54 | Nahoru | #25
PIGO> jj diky, teď už se jen dívám co je v okolí, protože kousky které se mi nejvíce líbí mám cca 300km daleko ... ale pár je jich i v okolí takže se na ně zajedu podívat a uvidíme.
Teď už jen vybrat tu správnou

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru ročníku

6.9.2012 v 21:44 | Nahoru | #26
Trvale jezdim do 5 litrů, na dovolené ve dvou se 3ma kuframa 4,2 - 4,8 - a to tak, že průměrně 4,5 l

Na V-Strom fóru se porovnávala spotřeba dle ročníků a rozdíl 0,5 litru min. je prokázanej....
Já to kupoval po Alpovi takže jsem věděl, že to rozhodně pojede líp, a nějakej koník víc nebo míň nebyl rozhodující, naopak po spotřebě 6,5 litrů sem rozhodně chtěl co nejúspornější moto - a jsem spokojenej. Navíc razím teorii - čim novější stroj si můžeš pořídit tim lepší. Kdyby tenkrát nebyla taková nouze o ABS modely tak jdu do něj... (i když chce asi dodělat vypínání, jinak se nedá sjet z asfaltu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru ročníku

6.9.2012 v 23:20 | Nahoru | #27
Meli> Tak to je jenom dobře když má takovou spotřebu ... Já měl CBR600FSport a to si vzalo v klídečku i přes deset . Ale teď jsem hledal něco pohodlnějšího a chtěl bych začít dělat dálkové projížďky a dovolené atd... Tak to se úspornější moto bude více hodit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru ročníku

8.9.2012 v 20:07 | Nahoru | #28
Hali> No to jsi tedy Milane pěkně přesedlal...nesmíš to tak honit, pak to papá...

(reakce na) Pomoc při výběru ročníku

9.9.2012 v 14:59 | Nahoru | #29
MišákV.> Známe se ??? To víš cbrko 6kilo chtělo jezdit, tak jsem tahal za plyn pořád ....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist