díky
1 reakcí na tento příspěvek 125ccm 11kw
-
Vše je stejné jako škrcení na 25kW. Musíš to nechat provést u někoho, kdo má certifikaci na omezování výkonu, bývá to většinou autorizovaný dealer značky daného motocyklu a hodně modelů umí také alphatechnic. Ty motorku dovezeš, oni namontují restrikční kit a vydají ti potvrzení pro úřad a vyúčtování za provedení restrikce. S tím zajdeš na dopravní úřad, tam si vezmou tvůj velký i malý TP, přepíšou ti v něm údaje a tím je vše hotové. Na úřadě tě to bude stát 550Kč, cena restrikčních sad je různá, ale montáž trvá kolem hodiny a půl.
1 reakcí na tento příspěvek 125ccm 11kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm 11kw
FrankySS píše: Místo toho šňupání produktu, co máš jako název nicku a promazávání příspěvku jsi mohl napsat co chceš škrtit, škritit cigána musíš pevně, zatímco borku při mrd*ní musíš nežně dočkáme se teda toho, co chceš škrtit?
Není to snad úplně jedno? Restrikce výkonu se řídí stejnými pravidly pro všechna motorová vozidla schválená pro provoz na veřejných komunikacích.
Samozřejmě, pokud ten motocykl nemá objem do 125ccm, tak ho ani po restrikci není možné legálně řídit s oprávněním A1, ale to autor tohoto vlákna patrně ví...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm 11kw
Naposledy editováno 27.08.2012 00:04:18
FrankySS píše: Mr.Dreamer> No právě toto bych se od něj chtěl dozvědět, bylo tu pár jedinců co chtěli škrtit obsah
Tak to by mohla být sranda, v 16 sedlat litra. Ale zase, kdyby si někdo nechal certifikovat vyndání svíček z nějakého 500ccm 4 válce, tak by ten objem možná škrtit i šel .
Asi si to dám rychle patentovat a bude ze mě boháč.
Možná by mi úřady i uznaly litrové 4 válců, se 2 svíčkami na válec demontáž 7 svíček .