bmw_r1300gs_cartec





Téma: Zvuk moto3
 
24.8.2012 v 17:43
Zdravím, tak dnes poprvé moto3 250ccm. V televizi si pořád stěžují, že zvuk moto3 není ono, oproti 125ccm. Já bych řekl, že je je o mnoho lepší. Jaký máte názor?
Anketa: Je lepší zvuk Moto3 125 nebo 250?
125
59%
22
250
41%
15
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Zvuk moto3

24.8.2012 v 17:54 | Nahoru | #1
nevíte někdo na kterým kanále budou v neděli dávat Moto2 a 3?
díval jsem se do programu a našel jsem jen MotoGP 13:45 na Nově.
asi jsem se díval špatně, protože nevysílat to by si určitě nedovolili, i když u nás je možný všechno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3

24.8.2012 v 18:11 | Nahoru | #2
CZepelin> Fanda

Závod Moto3 (19 kol) 11:00 Fanda (živě)
Závod Moto2 (20 kol) 12:20 Fanda (živě)

tady

Naposledy editováno 24.08.2012 18:13:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3

24.8.2012 v 18:20 | Nahoru | #3
Padapapa> ty woe Fanda to jsou debilové budu na chatě tam chytnu leda hovno

edit: díky

Naposledy editováno 24.08.2012 18:21:14

(reakce na) Zvuk moto3

24.8.2012 v 18:55 | Nahoru | #4

CZepelin píše: Padapapa> ty woe Fanda to jsou debilové budu na chatě tam chytnu leda hovno

edit: díky



fanda jde udajne chytit i na analog anténu

Zvuk moto3

24.8.2012 v 18:55 | Nahoru | #5
No mohlo by to být už konečně skoro pro včechny...tady Na IDnes

A tady konkrétně :
Fanda v pozemním vysílání

Edit : Jo a opravdu to funguje....teď jsem to naladil

Naposledy editováno 24.08.2012 18:59:49

Zvuk moto3

24.8.2012 v 19:39 | Nahoru | #6
Zvuk to je jak ze starého stabiláku!

Zvuk moto3

24.8.2012 v 20:13 | Nahoru | #7
AKRO? Tys´ ty mototrojky někdy slyšel naživo? Kdy a kde?

Zvuk moto3

24.8.2012 v 20:20 | Nahoru | #8
Jednou naživo při závodě kde jelo několik MOTO 3 společně se 125kami a pak v televizi a docela mi to stačilo! Ono to v té televizi znělo stejné jako naživo. Nakonec, ten zvuk mě tak nevadí, ten vzal čert, mě vadí hlavně to omezení 14 000 ot/min.

Zvuk moto3

24.8.2012 v 20:45 | Nahoru | #9
Aha, tak to jo... takže jich kolem tebe neprolítlo v plným tempu třiatřicet, že?

A těch 14000 rpm není na čtyřtakt přece tak strááášně málo.

Ono je na tom zvuku pro tebe asi nejhorší to, že ho vymyslel čert eSPéZetka, žejo?

1 reakcí na tento příspěvek Zvuk moto3

24.8.2012 v 21:01 | Nahoru | #10

Zvuk moto3

24.8.2012 v 21:12 | Nahoru | #11
Zazi - Už jsem psal, že mě na tom zvuku moc nezáleží a je jasné, že třiatřicet stabiláků udělá dost bordelu, o to nic! 14 000 otáček je hodně málo, sporťáky z krámu točí o dost víc! Jinak, co vymyslí SPZka je všechno špatně, to máš pravdu! Větší škodná v silničním motorismu není!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3

24.8.2012 v 21:13 | Nahoru | #12
Derrick> No jo, stabilák, nic jiného!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3

24.8.2012 v 21:38 | Nahoru | #13
AKRO>

1 reakcí na tento příspěvek Zvuk moto3

24.8.2012 v 21:44 | Nahoru | #14
Akro: co si představuješ pod pojmem "sporťáky z krámu"? Jako třeba R6 točí 14.500 a to je jedna z motorek s nejvyššíma otáčkama. Pokud řekneš, že kdejaký 4T z krámu "točí o dost víc", tak si představuju třeba 17-19 tisíc a takovou běžně prodávanou motorku neznám.

Zvuk moto3

24.8.2012 v 21:54 | Nahoru | #15
Včera sem měl to štěstí projít si paddock a jednu moto3 tam taky nahodili. Zvuk docela pěkný, ale pak sem slyšel Lorenzovu nahozenou emjedničku...

(reakce na) Zvuk moto3

24.8.2012 v 22:31 | Nahoru | #16
[quote=Derrick]AKRO>

Sice dost starý stabilák, ale podobný zvuk!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3

24.8.2012 v 22:34 | Nahoru | #17
Zazi> Závodní motorka by měla mít aspoň 18 000 ot/min. Těch SPZkových 14 000 a dost je hodně málo! Tady je problém, že sporťáky z krámu točí víc!

1 reakcí na tento příspěvek Zvuk moto3

24.8.2012 v 23:00 | Nahoru | #18
Už jsem to psal. Poslechněte si malou Ninju 250 s dobrým laufem , to měly být MOTO3.
Ten 4T maloobjemový jednoválec to zabil. Chrousti.

(reakce na) Zvuk moto3

24.8.2012 v 23:22 | Nahoru | #19
-rabbit-: Jo, ZXR250 je parádní ječák Teď si nejsem jistý, kde začíná červené pole, ale je to někde u 20 000. Vzpomínám si, jak jsem poprvé slyšel před lety na tom maníka odjíždět a čekal jsem na zařazení dvojky. A otáčky stoupaly a stoupaly... a furt nic

Zvuk moto3

25.8.2012 v 06:24 | Nahoru | #20
Mě se tedy ten zvuk moc nelíbí, pořád stejný, takový monotónní. To videjko je moc pěkný a navíc o moc míň jak moto3 ten stabilák netočí. Tenkrát to měli všechno do detailů perfektně po technické stránce vymakaný Určitě to byla NEJ technologie své doby pro svůj účel,...což se o moto3 jako o té NEJ technologii závodního bajku v ŽÁDNÉM případě říct nedá
Říkám stále, že to SPZky vrátil po technické stránce na úplný začátek MS Tenkrát muselo být pro diváky fascinující vidět např. šestihrncovou Hondu 250 4T

Sice jsem ZXR 250 neviděl,ale zřejmě má rabbit a Virago pravdu

1 reakcí na tento příspěvek Zvuk moto3

25.8.2012 v 08:44 | Nahoru | #21
Jestli líbí, nebo nelíbí, to ponechám na každém z vás. To je věc názoru a myslím si, že si za čas zvykneme a ani nám to nepříjde. Vím, že to hodnocení "stabilák" zde poprvé použil josef58 a Akro se hned "chytil".( Je by mě zajímalo, kde náš milý Akro ten zvuk slyšel naživo, když loni na AA v Brně nebyl /tam jely jen dvě/ a v ČR od letoška je jen jedna. ( R. Tomášková )Tak kdepak je Akro společně se 125 viděl? Asi zase plká. Jen pro zajímavost: Za včerejším kvalifikačním limitem 107% času nejrychlejšího jezdce by Romča zaostala pouhé 3s., což je, si myslím na 13-ti letou holku při jejich teprve dvou startech v Brně slušné!

(reakce na) Zvuk moto3

25.8.2012 v 09:04 | Nahoru | #22
mamba54> No Mambo, já opravdu nemusím chodit na AA v Brně, abych někde viděl několik paskvilů MOTO3-SPZ! Mimo náš stát jich taky pár jezdí... Ten výraz stabilák je opravdu od Josefa 58 a přesně sedí! Ostatně tu paskvil třídu stačí sledovat i v televizi a ten mizerný chrchlavý zvuk, je nezaměnitelný! Ale čert vzal zvuk, pokud by to aspoň jelo trochu rychleji, ale se 14 000 ot/min se s tím nedá moc dělat. O takové 3-4 000 otáček víc, by to bylo jiné! Asi si ti panáci SPZ a spol, myslí, že pro dorostenecký srandamač, na který degradoval SPZka dříve 125ky a nyní Moto3, nemá cenu stavět solidní motorky!
Pokud jde o to 13leté děvče, znovu nechápu, jak ji mohou pustit na start už kvůli věku a fyzickým parametrům! Myslím, že je to nezodpovědnost, limit by měl být někde od 14 let a i to se mi na ostré motorky zdá málo!

Naposledy editováno 25.08.2012 09:31:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3

25.8.2012 v 09:11 | Nahoru | #23

AKRO píše: Zazi> Závodní motorka by měla mít aspoň 18 000 ot/min. Těch SPZkových 14 000 a dost je hodně málo! Tady je problém, že sporťáky z krámu točí víc!



Napiš mi prosím nějaký příklad motorek (aspoň 5 modelů), které jsou na krámě a točí víc než 14 000 rpm.
To že někdo zmíní ZXR 250, která se prodávala před pětadvaceti lety a točila 19500 rpm, není pro mě argument. Chci srovnání s dnešním trendem.

A je snad jasné proč jsou ty otáčky limitované, ne? Ne že by to nedokázali roztočit na víc, ale tohle je právě to snižování nákladů. Dbá se na životnost motorů, při zachování kvalitní závodní rychlosti (Brno za >2:09). Navíc závody vyrovnanějsí než poslední sezony 125cc.

Prostě já s tím nemám problém.

(reakce na) Zvuk moto3

25.8.2012 v 09:21 | Nahoru | #24
Zazi> Ani já s tím nemám problém, když to tak SPZka nastavil, neuděláme s tím nikdo nic! Jediné, co můžeme udělat, je na podobné CUPové závody nechodit! Ona je vůbec ostuda, porovnávat závodní motorky s motorkami z krámu! To jen naznačuje, že MOTO3 jsou někde na úrovni osmdesátých let. Je to jistě vyrovnané, ale to se můžeš podívat na CUPové závody stejných motorek a značek a jistě to bude ještě vyrovnanější! Prostě, co SPZka dělá, je všechno špatně! Ten člověk má zvláštní schopnost dělat vše opačně!

1 reakcí na tento příspěvek Zvuk moto3

25.8.2012 v 19:46 | Nahoru | #25
Akro si prostě vždycky musí vymyslet pseudoargument proč jsou nové technické předpisy blbé nebo pitomé
V posledních letech se jezdil ve dvácách Aprilia cup a ještě rozdělený na tovární a produkční stroje a to bylo dobré?
V Moto 3 jsou různé motory i celé motorky, tak to rozhodně není žádný CUP. Už v první roce jsou Moto 3 srovnatelně rychlé jako dváci na konci svého vývoje a je předpoklad, že že do 2 let budou rychlejší (podobně jako Moto2).
Důvod omezení max. otáček je každému technikovi jasný. 4 taktní jednoválec má hodně navyvážený chod a povolení vyšších otáček by mělo vliv na cenu použitých materiálů i životnost motorů (jak už tady někdo psal). Je nesmysl srovnávat otáčky jednoválce se supersportovními 4 válci. Kolik asi točí prodejní verze 4 taktních jednoválců?
Také není žádný důvod, proč by Moto 3 měly být výrazně rychlejší. V mistrovství světa je rozdíl časů na kolo u jednotlivých kategorií v Brně cca 6 vteřin a myslím že je to tak docela dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3

25.8.2012 v 21:23 | Nahoru | #26
bobus> Pokud se nezvednou otáčky, o moc rychlejší to nebude ani v příštích letech! Různé motory tam sice jsou, ale pokud se opět všichni drží toho SPZkového 14 000 ot, je to motoricky to samé a na motorkách se toho moc vymyslet taky nedá. Prostě, vývoj se zastavil v osmdesátých letech. Když je jednoválec 250 4T tak nevýhodný a má nevyvážený chod, proč tedy nejezdí vyváženější dvouválce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3

25.8.2012 v 22:32 | Nahoru | #27

AKRO píše: bobus> Pokud se nezvednou otáčky, o moc rychlejší to nebude ani v příštích letech! Různé motory tam sice jsou, ale pokud se opět všichni drží toho SPZkového 14 000 ot, je to motoricky to samé a na motorkách se toho moc vymyslet taky nedá. Prostě, vývoj se zastavil v osmdesátých letech. Když je jednoválec 250 4T tak nevýhodný a má nevyvážený chod, proč tedy nejezdí vyváženější dvouválce?


Protože by to stálo víc peněz To je překvapení že

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3

25.8.2012 v 22:53 | Nahoru | #28

bobus píše: Protože by to stálo víc peněz To je překvapení že



STÁLO BY TO JEN MALOU KAPKU V MOŘI, VE SROVNÁNÍ S PŘEDRAŽENÝMI MGP!!!

Zvuk moto3

25.8.2012 v 23:04 | Nahoru | #29
Tak já toto vlákno pochopil tak, že se bavíme o zvukovém projevu těch motorů, ne jestli jsou momentálně srovnatelné časy na kolo.
Taky se mi jeví chod 4T dvouválce jako vyváženější a snadněji točitelný a tím by byl asi vhodnější pro malý silniční sporťák, ale co už... Snahu o snižování nákladů chápu, ale zvuk aktuálních MOTO3 se mi nelíbí ani přes špičkovou péči týmových ladičů.

1 reakcí na tento příspěvek Zvuk moto3

26.8.2012 v 04:33 | Nahoru | #30
Pak vám tedy doporučuji špunty do uší. Mě osobně je milejší vyrovnaný závod. Co byl v 60-tých letech Akrovi platný nádherný zvuk MV Agusta, když podle něj,cit."vyžírka" AGO vyhrál, co se dalo a mnohdy přitom nadělil kolo i kolegům stojícím s ním na stupních vítězů.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist