bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DynojetKawasaki ZXR750L
19.8.2012 v 12:41
Zdravím všechny příznivce těchto strojů, vyskytl se mi následující problem: Namontoval jsem do své ZXR750L Dynojet kit, né že by před tím nejela, ale to co to předvádí teď je vážně prasárna, až mi z toho jde husina, ale velký problem je to, že po ohřátí a vypnutí motoru nejde nastartovat, hltí se a z výfuku jde černý kouř. Vystydne a zas jede jak pila. Zatím jsem zkoušel jen menší hlavní trysky(byly v sadě dvě velikosti) a problém přetrvává, ještě zkusím pustit níže jehly a uvidím. Jinak karburátory osazeny tryskami i jehlami do pozice dle doporučení Dynojet a šroubky bohatosti také povoleny dle jejich doporučení. Dále mě napadlo, jestli nejsou v řiti svíce(CR9E), jsou tam sice skoro nové, ale člověk nikdy neví... Setkal se někdo s podobným problémem? Dík Jerry

1 reakcí na tento příspěvek DynojetKawasaki ZXR750L

19.8.2012 v 12:50 | Nahoru | #1
Pri startovani mas zavreny soupe ne? Tak je nesmysl hejbat s hlavnima tryskama.... Chce to poladit volnobezne srouby, kdyby to nestacilo tak mensi volnobezne trysky....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynojetKawasaki ZXR750L

19.8.2012 v 13:05 | Nahoru | #2
assassin> Taky mě to napadlo, že ty trysky asi nějaký moc velký vliv mít nebudou, volnoběžný trysky v sadě nebyly. A je mi divný, že to dělá až uplně ohřátá, studená startuje okamžitě. Nevíš náhodou, jestli ty šrouby bohatosti škrtěj vzduch, nebo benzín?

1 reakcí na tento příspěvek DynojetKawasaki ZXR750L

19.8.2012 v 17:56 | Nahoru | #3
Jen technický dotaz laika, nemělo by to jít po montáži kitu na brzdu ? resp.pokud nejsou na mašině jiný upravy, proč tam dávat "pouze" a jen kit ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynojetKawasaki ZXR750L

19.8.2012 v 18:05 | Nahoru | #4

Michal1011 píše: Jen technický dotaz laika, nemělo by to jít po montáži kitu na brzdu ? resp.pokud nejsou na mašině jiný upravy, proč tam dávat "pouze" a jen kit ?



není to nutný, při jízdě poznáš že to nejede jak má. Pro naladění špičkovýho výkonu je to určitě třeba, ale pro získání dobrýho průběhu ne, tam za tebe brzda moc neudělá.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynojetKawasaki ZXR750L

19.8.2012 v 18:12 | Nahoru | #5

Stev píše: není to nutný, při jízdě poznáš že to nejede jak má. Pro naladění špičkovýho výkonu je to určitě třeba, ale pro získání dobrýho průběhu ne, tam za tebe brzda moc neudělá.



no já mám právě čerstvě vyhozenej airbox, mám to napřímo a nad 4tis se to dusí. Nějaký kit tam mám od dob co jsem dával jinou koncovku a KN, teď když to dám na brzdu, tak mi tam určitě budou chtít vrazit komplet novej dynojet, tak se právě ptám, jestli to nedát někomu jen na jehly, příp trysky. Jsem z toho tumpachovej.

(reakce na) DynojetKawasaki ZXR750L

19.8.2012 v 18:16 | Nahoru | #6

Michal1011 píše: no já mám právě čerstvě vyhozenej airbox, mám to napřímo a nad 4tis se to dusí. Nějaký kit tam mám od dob co jsem dával jinou koncovku a KN, teď když to dám na brzdu, tak mi tam určitě budou chtít vrazit komplet novej dynojet, tak se právě ptám, jestli to nedát někomu jen na jehly, příp trysky. Jsem z toho tumpachovej.



Známému trvalo rok, než vylaboroval trysky na starém GSXR. No a pak mu ji ukradli..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynojetKawasaki ZXR750L

19.8.2012 v 18:16 | Nahoru | #7
Michal1011> zrovna na tohle je rada jednoduchá, nahoď zpět airbox. Bez něj se ti to nemusí podařit naladit vůbec. Navíc že by to přidalo nějaký koně bych taky nečekal, na současnej airbox je dimenzovaný zapalování, časování ventilů, a průměr nasávacích hrdel karbeců tím taky nezvětšíš ...

Já jsem teda odpůrce i průchozích filtrů jako vložek do airboxu

e: teda každá motorka reaguje na úpravy jinak, ale obecně bych to prostě nedělal pokud bych nestavil dragstera.

Naposledy editováno 19.08.2012 18:17:47

(reakce na) DynojetKawasaki ZXR750L

19.8.2012 v 18:16 | Nahoru | #8

Michal1011 píše: no já mám právě čerstvě vyhozenej airbox, mám to napřímo a nad 4tis se to dusí. Nějaký kit tam mám od dob co jsem dával jinou koncovku a KN, teď když to dám na brzdu, tak mi tam určitě budou chtít vrazit komplet novej dynojet, tak se právě ptám, jestli to nedát někomu jen na jehly, příp trysky. Jsem z toho tumpachovej.



jo panacku neni to zadna legrace, projdi si stevovo vlakno kde je co sme vsechno delali s jeho vtr po tom co se vratila z brzdy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynojetKawasaki ZXR750L

19.8.2012 v 18:18 | Nahoru | #9

Stev píše: Michal1011> zrovna na tohle je rada jednoduchá, nahoď zpět airbox. Bez něj se ti to nemusí podařit naladit vůbec. Navíc že by to přidalo nějaký koně bych taky nečekal, na současnej airbox je dimenzovaný zapalování, časování ventilů, a průměr nasávacích hrdel karbeců tím taky nezvětšíš ...

Já jsem teda odpůrce i průchozích filtrů jako vložek do airboxu

e: teda každá motorka reaguje na úpravy jinak, ale obecně bych to prostě nedělal pokud bych nestavil dragstera.



To ja bych zas netvrdil, je fakt ze vtr s tim primym filtrem nesla naladit, ale zas tl jede s vykuchanym boxem dobre...

(reakce na) DynojetKawasaki ZXR750L

19.8.2012 v 18:20 | Nahoru | #10

assassin píše: To ja bych zas netvrdil, je fakt ze vtr s tim primym filtrem nesla naladit, ale zas tl jede s vykuchanym boxem dobre...



s vykuchanym jo, ale co s přímejma bez airboxu?

abych to ujasnil, říkám že bych nevyhazoval airbox jako takovej, sportovní filtr ať si každej dává jak chce

Naposledy editováno 19.08.2012 18:22:32

(reakce na) DynojetKawasaki ZXR750L

19.8.2012 v 18:22 | Nahoru | #11

Stev píše: Michal1011> zrovna na tohle je rada jednoduchá, nahoď zpět airbox. Bez něj se ti to nemusí podařit naladit vůbec. Navíc že by to přidalo nějaký koně bych taky nečekal, na současnej airbox je dimenzovaný zapalování, časování ventilů, a průměr nasávacích hrdel karbeců tím taky nezvětšíš ...

Já jsem teda odpůrce i průchozích filtrů jako vložek do airboxu

e: teda každá motorka reaguje na úpravy jinak, ale obecně bych to prostě nedělal pokud bych nestavil dragstera.



no já to tam právě nedával abych byl cooool nebo z dlouhé chvíle, ale protože po rozebrání to nešlo napasovat, musel bych koupit origo příruby a toto bylo, tedy aspoň jsem si myslel nejednodušší řešení. Takže to mám pěkné vyhlídky..

Je divný že při jízdě se to od 4 dusí a když za to vezmu na neutrál, točí to až nahoru

(reakce na) DynojetKawasaki ZXR750L

19.8.2012 v 18:24 | Nahoru | #12

illegal-race píše: assassin> Taky mě to napadlo, že ty trysky asi nějaký moc velký vliv mít nebudou, volnoběžný trysky v sadě nebyly. A je mi divný, že to dělá až uplně ohřátá, studená startuje okamžitě. Nevíš náhodou, jestli ty šrouby bohatosti škrtěj vzduch, nebo benzín?



Obvykle skrtej vzduch... Kterej tlaci na hladinu benzinu

Jestli se menily jen hlavni trysky, tak si to tima sroubama asi obohatil moc... To ze to je jiny u studenyho motoru je normalni, u studenyho motoru cast paliva kondenzuje na stenach sani atd, takze je to chudy... Proto taky existence sytice....

Jinak instalace DJ kitu na starsi motorky je takova sporna... Vyhoda tech kitu je ze clovek nemusi nic ladit, nahazi to tam podle navodu a ok... Jenze stary motory a karbce uz sou opotrebeny a to DJ nastaveni co bylo zjisteny u novejch motorek uz jaksi nepasuje a musi se ladit klasickou cestou....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 Grambldouch 10 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 virgilm 1 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 Kába 9 29.1.2023 v 22:46 Kába
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 marekvjatrak 10 29.1.2023 v 08:22 Thunder


TOPlist