Téma: Rozdíly??
15.8.2012 v 21:47
Dnes jsem se svezl na kámošové DT125X, má to stejný motor jako TDR, má to otevřené stejně jako já jen má laděný výfuk, ale jeho motorka má hoodně znatelně lepší tah po otevření přívěry, a s tím i o mnohem větší akceleraci. V čem by mohl být takový rozdíl, jen v tom výfuku?
Anketa: co jede líp?
TDR 125
1
DT125X
6
Určitě na to má vliv. Ale extrémně velkej rozdíl to neni. Mně DT příde celkově, že líp jede.
Ikdyby neměl laďák, tak to vám to nikdy nepojede na chlup stejně. Záleží jak je to vyladěný.
Nastavení karburátoru, přívěry, úpravy motoru. Každopádně laďák je určitě dost znát.
Já s přívěrou a celkově nastavením laboruju od doby co ma DT což budou zachvíli 2 roky a nejlepší nastavení jsem našel: ( Na otevřenym DT ) schod na přívěře asi 4-5mm, vyndání šnorchlu, trrska 240. Letí to hodně dobře. Do budoucna plánuju i to laděný koleno.
Naposledy editováno 15.08.2012 22:08:54
Ikdyby neměl laďák, tak to vám to nikdy nepojede na chlup stejně. Záleží jak je to vyladěný.
Nastavení karburátoru, přívěry, úpravy motoru. Každopádně laďák je určitě dost znát.
Já s přívěrou a celkově nastavením laboruju od doby co ma DT což budou zachvíli 2 roky a nejlepší nastavení jsem našel: ( Na otevřenym DT ) schod na přívěře asi 4-5mm, vyndání šnorchlu, trrska 240. Letí to hodně dobře. Do budoucna plánuju i to laděný koleno.

Naposledy editováno 15.08.2012 22:08:54
Zpřevodování je podobné, TDR má kvalty taky dost krátké, ale prostě tam chybí takový ten kopanec jako u DTčka. Na rychlost nám to jede tak nějak stejně, ale on má fakt o dost lepší zrychlení. Ale zase táhne mu to tak krásně v otáčkách, ale mě to zase jede líp odspodu, ale připadá mi jako by to mělo nějaký omezovač otáček nebo něco, když jedu na jedničku nebo na dvojku a dám plnej tak to zrychluje jen chvilinku ale začne to jakoby tarokovat a přestane táhnout (v nějakých cca 8mi tisícíh). Všichni říkají že mi to jede jako s otočenou přívěrou, ale když jsem se díval tak přívěra je otevřená. Myslíte že je to špatně nastavené? Jo a na neutrál když to chci vytočit, tak zase kolem těch 8mi tisíc to začne tarokovat a začnou otáčky kolísat, dá se to vytočit až skoro do 10ti tisích, ale je to takové nepříjemné, jakoby se to trápilo. Bývalý majitel říkal že je to kvůli tomu aby se nepřetočil motor, mohlo by to mít na to vliv? A jak by se to dalo odstranit? Díky

Já tam ten kopanec taky nemam. Mam nástup výkonu skoro jak 4T. To je že to krásně táhne od 5,5 až do 10,5. U 2T se motor přetočit nemůže. A ikdyby to někdo chtěl omezit na otáčkách, tak až v 10,5. Pak už to nemá cenu otočit dál a ne v 8. Určitě to bude špatně nastavený.
ja mam klasicky nastaveni - privera licuje s vrchem vyfukovyho kanalu, 240 trysku sice mam aj komplet ladak ale mam nastup vykonu taky jak 4T vezmu za to tahne to furt stejne ale az na vrchu to zacne tahat trosku vic... mam stejne naladenou priveru jak kamos ale jemu to jede jak kroska dole nic a pri tech 6 tisicich kdyz se otevre privera tak mu to vystreli div ho to neskopne
Ještě mě napadlo, i přimíchávání oleje na to může mít vliv ne? Bývalý majitel mi říkal že tam mají nastavený aby to dávalo víc oleje aby to líp mazalo, ale podle mě tam toho jde fakt moc, protože když jedu tak se z toho kouří jak z fabriky a když jedu před někým tak si stěžujou že se nedá dýchat
A výfuk je taky celý od oleje. A nevíte někdo jaká tam je origo tryska, a kterou bych tam měl dát? Asi tu 240 že, a nešlo by to nastavit i na to že bych jezdil bez deklu airboxu? Aby to nasávalo víc vzduchu, dalo by se tomu víc benzínu a taky by to mělo jet líp ne?
Zkoušel jsem to bez toho projet a mělo to hodně hlasitej a mohutnej zvuk, skoro jak formule
ale nejelo to a dusilo se to, nechtěla do otáček.



Základní tryska je 210. Na otevřený se dává 240-260. Já sundal šnorchl pod sedlem, ale z důvodu, že se to pod plnym dusilo a todle mi pomohlo. Ten olej je normální. Neviděl jsem čistej a voňavej 2T. Teda jako když jedeš třeba v 6 a nemáš moc plynu tak by to kouřit nemělo.
Daniel cz: koukni sem http://www.motoskau...-125-r/1993/motodata
a když jsem čistil karbec, mel jsem na ní vyraženo 270
a když jsem čistil karbec, mel jsem na ní vyraženo 270

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly??
DT má karburátor s difuzorem 26mm a TDR 28mm(oba MIKUNI), a jak píšu, u obou motorů je jiný předstih, DT má litinový válec a TDR má nikasil.....
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly??
A aby jsi mi věřil že TDR má v základu doopravdy trysku 270, tak koukni sem na partsdepot, dole hned 3. díl je hlavní tryska a v závorce je 270

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
malý tachometr načítá víc kilometrů... Yamaha TDR 125 | YamahaMartin36 | 3 | 4.2.2025 v 18:59 Smog_Phantom |
Teplota hlavy válce (na teploměru) Babetta 210, Jawa 50/21 Pionýr, Babetta 207, Yamaha ... | MikyKorado | 10 | 7.1.2025 v 22:07 combust |
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2910 | 17.12.2024 v 16:03 Beranidlo |
Blinkry a Policie Derbi Senda SM 50, Derbi Senda 50, Yamaha DT 125 R, ... | Leffee | 30 | 4.12.2024 v 15:41 krokoš |
Yamaha tdr 125 belgarda manuál Yamaha TDR 125 | Jan0 | 3 | 1.12.2024 v 08:03 kokoška. |