bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.9.2017 v 10:35 | Nahoru | #1

Rischwon píše: nevím jak u motorek nebo WR konkrétně, ale u aut platí že ten kdo je příliš upjatý na spotřebu a auto podtáčí,...tak auto přidusí a čelí problémům mnohem dřív než uživatelé co tomu šlapou na krk


Neexistuje motor, kterému by podtáčení nevadilo (mnohdy daleko víc, než jízda ve vyšších otáčkách) a u motorek, které točí 10 000 ot. a víc to platí dvojnásob.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.9.2017 v 10:51 | Nahoru | #2
PetrS> jj to určitě, ale věřím tomu že u Doviho to bude trasou i zkušenostma a citem pro jízdu,..
každopádně jak si psal že WRko je úžasný stroj, tak i po skoro 3 letech si nemůžu nijak stěžovat,..když si vezmu co vše mě naučila jak v terénu tak na silnici a bez velkých investic na údržbu,...a olej taky měním cca každých 1000-2000,..jak jsem ji měl na enduro kolách,..tak jsem měnil okolo 15MTH a to vycházelo cca každých 500,...tedka jak mám ostrou tak si to vše uvědomuju, že ty náklady na údržbu jsou jinde, a to jsem ještě neměnil píst,..ale zas na druhou stranu mě to baví a rád se v tom hrabu,..takže koníček na víc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 274, 275] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8245 Dnes v 10:30 Švejdy45
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist