globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.


Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

29.3.2013 v 13:18 | Nahoru | #151
 

SuperSic58 píše: Asi jo, jsem na 95% rozhodlej


Maník se nemohl rozhodnout a tak si pořídil Yamahu WR250R a Hondu CRF250L...

Tady jsou jeho názory (zakladatel vlákna ggamster): http://www.advrider...wthread.php?t=816708
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

29.3.2013 v 14:40 | Nahoru | #152
 





 

3 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.3.2013 v 11:39 | Nahoru | #153
WR je pro mě pasé, Yamaha ČR ho ani nenabízí a i kdyby, tk ten ranec za něj nedám. Kdyby Yamaha ČR nebyla darebná a měla v portfoliu WR rok 12 nebo 13(žádnou 5ti letou uloženku) a udělali mi cenu 125 tis.(víc bych nedal), tk neváhám ani vteřinu a objednávám. Bohužel zůstane je u "kdyby".. U Kawy je to věc prachbídné dealerské sítě a vyšší ceně oproti crf. Takže když to vemu kolem a kolem, Yamaha ani Kawa ČR nemají zájem o mé peníze, proto jim kšeft neudělám a zavítám k Hondě. Ona prakticky ani není jiná možnost... Teď už zbývá jen jedna jediná zásadní věc. Aby v týhle zemi začlo bejt konečně normální počasí, protože tohle už je fakt těžkej průser

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.3.2013 v 12:09 | Nahoru | #154

SuperSic58 píše: WR je pro mě pasé, Yamaha ČR ho ani nenabízí a i kdyby, tak ten ranec za něj nedám. Kdyby Yamaha ČR nebyla darebná a měla v portfoliu WR rok 12 nebo 13 (žádnou 5ti letou uloženku) a udělali mi cenu 125 tis.(víc bych nedal), tak neváhám ani vteřinu a objednávám. Bohužel zůstane je u "kdyby"..


V podstatě máš myslím pravdu.
A kdybych chtěl za to WRR lobovat, neměl bych asi na to Tvé konstatování rozumný protiargument.

Leda snad dovoz funglovky z ciziny, ale pořád by zůstávala ta výrazně vyšší cena, nehledě na další komplikace.

Nejreálnější by asi bylo rozhodit sítě a pokusit se sehnat z druhé ruky zachovalé WRko s dobrou historií.
Jenže nevypadá to, že by se lidi chtěli dobrých kousků nějak moc zbavovat.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.3.2013 v 12:13 | Nahoru | #155

SuperSic58 píše: Takže když to vemu kolem a kolem, Yamaha ani Kawa ČR nemají zájem o mé peníze, proto jim kšeft neudělám a zavítám k Hondě. Ona prakticky ani není jiná možnost...


Pokud chceš (nebo potřebuješ) fungl nový endurko a nejnovějšího ročníku, tak fakt asi neni.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.3.2013 v 12:18 | Nahoru | #156

SuperSic58 píše: Teď už zbývá jen jedna jediná zásadní věc. Aby v týhle zemi začlo bejt konečně normální počasí, protože tohle už je fakt těžkej průser


No co by taky člověk mohl čekat v zemi, kde přes nedůvěru až odpor cca 90 % obyvatel vládne NEČAS...

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.3.2013 v 12:52 | Nahoru | #157
P.S.
A jestli aspoň trochu vládneš angličtinou, přečti si tu (dnes už 12 stránkovou) diskuzi na DOBRODRUŽNÉM jezdci - odkaz viz výše v příspěvku z 29.3.2013 v 13:18...

Jsou to názory zkušenýho (dlouholetýho) enduristy - a tu svoji CRF 250L a WR 250R si koupil a začal provozovat loni v srpnu.

A je mj. zajímavy, jak se postupem doby (po souhrném nájezdu cca 6 tisíc mil na CRF 250L a WR 250R - celkem tedy zhruba 10 tisíc km v průběhu asi 3-4 měsíců) jeho názory měnily a vyvíjely...

Od na počatku prakticky "rovnocenného" hodnocení (samozřejmě s ohledem na vstupní cenu a kvalitu každého typu) přes postupné zjišťování a uvědomování si podstatných rozdílů až po závérečnou překvapivé "drtivou" jednoznačnou preferenci jednoho z těchto typů 250 ccm endur.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.3.2013 v 13:14 | Nahoru | #158
P.P.S.
Obrázek v příspěvku z 29.3.2013 ve 14:40 s tím uživatelským srovnáním CRF 250L a WR 250R nesouvisí.
Ten obrázek je sejmutý z aktuálního testu 250 ccm endur (CRF250L, KLX250 a WR250R) ve velkém USA motorkářském časopise.

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.3.2013 v 13:52 | Nahoru | #159
Ojetých WRR je jako šafránu, prakticky téměř žádný.. Protože kdo tuhle boží motorku má, ten se jí zbavovat nebude. Myslim, že mi tohle konstatování jen potvrdíš

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.3.2013 v 13:55 | Nahoru | #160
Jo to počasí na toho blba sedí. Je čas vzít vidle a sesadit nečas ze strakovky a z oblohy

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.3.2013 v 15:11 | Nahoru | #161

SuperSic58 píše: Ojetých WRR je jako šafránu, prakticky téměř žádný.. Protože kdo tuhle boží motorku má, ten se jí zbavovat nebude. Myslim, že mi tohle konstatování jen potvrdíš


Občas se může něco objevit a štěstí přeje připraveným.
Lidi např. přehodnocují své priority nebo někdy dokonce úplně mění své celkové zájmy, jak se to třeba stalo i v mém případě...

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

1.4.2013 v 11:11 | Nahoru | #162

SuperSic58 píše: Ojetých WRR je jako šafránu, prakticky téměř žádný.. Protože kdo tuhle boží motorku má, ten se jí zbavovat nebude. Myslim, že mi tohle konstatování jen potvrdíš


V mým věku už jsem dneska (Velikonoční pondělí) dal přednost klidu domova před mrskutem, zvoněním na sousedky a povinnou konzumací panáků tvrdýho... Jenže objevili se u nás (za ženou na pomlázce) švára se ségrou, a znovu do mě hučeli, co bude s tím čoprem. Už o Vánocích to nakousnuli - švára si loni pořídil čopra a nemá s kým jezdit, a i ségra (jeho žena) by byla raději, kdybych jako zkušenější jezdil s ním - aby se jí drahý choť někde nevyvalil s tou 3 metrákovou chromovanou nádherou. Tak jestli bych si nechtěl i kvůli němu a ségře znovu pořídit čopra nebo cruisera - jednoho jsem už totiž před 3 lety měl, jenže na ty naše rozbitý silnice to zrovna nebylo to pravý ořechový.

Finančně by se to nějak zvládlo, ale určitě bych si nemohl dovolit držet celkem 4 motorky, jednak kvůli manželce, jednak bych je už neměl kde garážovat. Malou nízkou dvácu bych si asi chtěl nechat až do důchodu, takže bych musel dát pryč jednu ze svých WR250tek. Buďto motarda WR 250X nebo enduro WR 250R. Když uvážím, že do terénu nejezdím a to WR 250R nevyužívám na to, pro co je stavěné, a taky že o WR 250R je obecně větší poptávka než po WR 250X, asi bych v případě nutnosti byl nakonec schopen/ochoten poslat enduro do světa do dobrých rukou.

Je v prvotřídním stavu, aktuální nájezd pouze cca 3.900 km, jako nové, v terénu neježděné, krásně zajeté, se spotřebou oleje nula nula nic, spotřeba paliva cca 2.8 l/100 km při jízdě po silnici většinou tak do 80-90 km/h (jinde jsem s ním nejezdil), koupené zde v ČR od autorizovaného dealera Yamahy ČR, samozřejmě všechny klíče i orig. planžeta pro event. výrobu náhradních klíčů, originální nářadí, původní dokumentace včetně faktur z autorizovaného servisu (výměny oleje byly dělány i po malých km nájezdech), naposledy loni (přímo v Yamaze), samozřejmě letos plánuju další výměnu po nájezdu cca pouze 1 tisíc km od poslední výměny (předepsaná výměna oleje je až po 5 tisících km a výměna olejového filtru až po 10 tisících km).

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

1.4.2013 v 11:20 | Nahoru | #163
Neříkám, že jsem rozhodnutý - záleží to všechno i na dalším vývoji.
Zatím jenom začínám o této možnosti uvažovat a ptám se, jestli bych měl na Tebe nebo na NOBa atd. přednostně pamatovat, kdyby se to všechno tak nějak vyvrbilo, švára, ségra a manželka by mě zlomili a kdybych dospěl k rozhodnutí své WR 250R nebo WR 250X prodat.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

1.4.2013 v 17:01 | Nahoru | #164
Dovi> enduro a chopper je dle vlastní zkušenosti dobrá kombinace.. respektive pro lidi, kteří mají rádi nejen těžké lokomotivy, ale i trochu vzruchu. Bez endura jsem to na cruiseru občas místy prasil co to jelo (a ono to docela i jede), ale ten risk, kdybych s custom cruiserem praštil o zem, nestojí za to.. a případná oprava by stála pomalu více, než jeté hezké enduro.
Ale asfaltové zatáčky mi chybí, pěknému strýcfajtrovi nebo kafáči bych se rozhodně nebránil (a vlastní cafe stavba je u mne nejspíše otázkou času).

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

2.4.2013 v 12:19 | Nahoru | #165
 

PetrXX píše: enduro a chopper je dle vlastní zkušenosti dobrá kombinace.. respektive pro lidi, kteří mají rádi nejen těžké lokomotivy, ale i trochu vzruchu. Bez endura jsem to na cruiseru občas místy prasil co to jelo (a ono to docela i jede


Já je měl zároveň, i když to enduro (BMW R1100GS) bylo spíš silniční než do těžšího terénu...

A přesednout z cruisera na enduro bylo pro mne vžycky jednodušší (přirozenější) než naopak. Cruiser (nebo čopr) má svoje "špecifiká", je neohrabané, otočit se s ním na okresní silnici je riskantní manévr (skoro jak otáčet se na několikrát s náklaďákem), řízení se při malých rychlostech zavíralo (typicky rozjezd na křižovatce s odbočením), brzdy nic moc atd. atd.

Ale na druhou stranu - bylo to moc krásný za pěknýho počasí a na kvalitním asfaltovém povrchu při malém okolním provozu.
Kdo tu pohodu ve stylu "svítsixtýs" nezažil, zcela nepochopí...
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

2.4.2013 v 21:58 | Nahoru | #166
Ta letošní motosezona bude asi fakt o dost kratší než jsme všichni doufali.
No, aspoň neutratíme tolik za benzín a Kalousek zase utře hubu se spotřebníma daněma za PHM...

Dnes v noci a zítra mají už zase (po dvoudenní odmlce) padat trakaře - teda aspoň tady na Moravě a hlavně ve Slezsku dalšich 20 čísel sněhu.

Už mě to ne-ba-ví !!

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

2.4.2013 v 22:00 | Nahoru | #167
Březen - za kamna vlezem.

Duben - ještě tam budem.

Květen bílý - pole sílí...

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.4.2013 v 12:24 | Nahoru | #168
 
Tak nám to letošní jaro pěkně pokračuje...

Doprava mezi Ostravou a Olomoucí zkolabovala







Doprava mezi Ostravou a Olomoucí ve středu dopoledne zkolabovala. Stalo se tak po nehodách na rychlostní komunikaci R35 a dálnici D1. Podle prvotních informací se naštěstí obešly bez vážnějších následků. Komplikace v dopravě jsou hlášeny také v Moravskoslezském kraji, kde dosud nasněžilo asi deset centimetrů sněhu.

Nákladní auto dostalo na zasněžené komunikaci smyk a došlo ke kolizi, havarovaná vozidla zablokovala oba jízdní pruhy ve směru od Ostravy do Olomouce.

K dalším nehodám došlo mezi 308. a 306. kilometrem dálnice D1 u sjezdu na Hranice a Potštát ve směru z Ostravy na Olomouc. Uzavřeny musely být pro dopravu oba jízdní pruhy. "Jsou tu špatné klimatické podmínky, vytváří se tu kolona vozidel."







"Vozovky jsou chemicky udržované, ale je tam i vrstva rozbředlého sněhu, na mnoha místech se tvoří závěje. Na Novojičínsku a Bruntálsku jsou i přes celou silnici."

V Ropici na Frýdecko-Místecku narazil do mostní konstrukce polský kamión převážející 24 tun plechů. "Kabina kamiónu se nárazem utrhla a skončila v mezeře mezi silničním mostem a lávkou pro pěší čelní stranou dolů. Oba mosty kabinu drží."







http://www.novinky.c...uci-zkolabovala.html
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.4.2013 v 12:25 | Nahoru | #169
 
Jinak odpovídal jsem teď SuperSicovi58, že to třeba u mne dopadne tak, že bych snad nemusel toho čopra pořizovat, a ze začátku, letos než se zacvičí, bych snad mohl šváru doprovázet na motardu (WR 250X).
Rychlostně by si ty dva stroje jistě vyhovovaly, a jak by to vypadalo, myslím tím společná vyjížďka čopru s motardem, na to z vysoka kašlu...
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.4.2013 v 12:35 | Nahoru | #170
 
V americkém časopise MOTORCYCLE USA







vyšel v srpnu 2010 velký srovnávací test tehdy dostupných "250" ccm DS (duálsportů).

A sice Suzuki DR200SE, Honda CRF230L, Kawasaki KLX250S a Yamaha WR250R.

 






 
Celý test z roku 2010 je zde:
http://www.motorcycl...rcycle-Shootout.aspx
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.4.2013 v 12:37 | Nahoru | #171
 
Test motocyklu Suzuki DR200SE (v roce 2010)







http://www.motorcycl...00SE-Comparison.aspx
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.4.2013 v 12:39 | Nahoru | #172
 
Test motocyklu Honda CRF230L (v roce 2010)







http://www.motorcycl...230L-Comparison.aspx
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.4.2013 v 12:41 | Nahoru | #173
 
Test motocyklu Kawasaki KLX250S (v roce 2010)







If you’re looking for the best value then hands down the KLX is it. It’s astounding how much performance and technology Kawasaki has packed into this affordable dual sport. Even more impressive is how versatile of a platform it is while fitting each and every one of our riders. It’s this reason why we chose it as Dual Sport Bike of the Year in our annual Motorcycle USA Best of 2009 Awards. However its lack of outright performance as compared to the Yamaha held it back in the final scoring.

Celý test KLX250S v roce 2010 je zde:
http://www.motorcycl...250S-Comparison.aspx
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.4.2013 v 12:42 | Nahoru | #174
 
Test motocyklu Yamaha WR250R (v roce 2010)







If you want the most high-performance 250 dual sport on the market, Yamaha has it covered with the WR250R. You’ll have to pay for it, but those dollars bring a very high quality piece of machinery that can out accelerate and out maneuver the competition.

Celý test WR250R v roce 2010 je zde:
http://www.motorcycl...250R-Comparison.aspx
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.4.2013 v 12:45 | Nahoru | #175
 
Závěr a zhodnocení (v roce 2010)

Adam Waheed – 6', 180 lbs. – Yamaha WR250R

First, hats off to Kawasaki for engineering a fun, versatile, and most importantly easy motorcycle to ride with its KLX250S. Even more impressive is that they were able to bring it to market here in the U.S. for $4999. It’s truly impressive. But if my money was on the line I’d pop for the more premium WR250R. To me, its fuel-injected motor, higher quality suspension and superb build quality are worth the extra cash.

Ray Gauger – 6'5", 185 lbs. – Yamaha WR250R

I’ve always wanted this bike in my garage and after riding it I want it even more! Sure the price is steep but you get what you pay for. The craftsmanship is at a much higher level than the rest of the bikes and I really like the fact that the engine is fuel-injected. Considering my height, this bike also fits me the best.

Frankie Garcia – 5'8", 165 lbs. – Kawasaki KLX250S

Don’t get me wrong I love the Yamaha but for me it’s just too expensive. The Kawi does basically everything I need it to and then some. I love the way it handles and while the engine doesn’t have as much power as the WR it still does the job.

Alec Dare – 5'7", 122 lbs. – Kawasaki KLX250S

I was the only guy that could fit comfortably on the Suzuki and Honda yet still I would take the Kawasaki. I like the fact that it’s a larger bike and has some quality components with its liquid-cooled engine and all. The Yamaha was fun to ride too but in the end it’s just a little too big for me.
 

 






 
http://www.motorcycl...tout-Conclusion.aspx
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.4.2013 v 12:50 | Nahoru | #176
 
Tentýž časopis







provedl po třech letech další podobný srovnávací test s dnes dostupnými 250 ccm DS (DS = dual sport, nebo taky "legální" enduro).

Teď aktuálně v březnu roku 2013 vyšel velký srovnávací test, kterého se zúčastnily stroje Honda CRF250L, Kawasaki KLX250S a Yamaha WR250R.

 






 
Celý test z roku 2013 je zde:
http://www.motorcycl...rcycle-Shootout.aspx
 
EDIT: oprava překlepů

Naposledy editováno 04.04.2013 13:47:43

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.4.2013 v 12:52 | Nahoru | #177
 
Test motocyklu Honda CRF250L (v roce 2013)







While we applaud Honda’s effort at capturing fresh faces, the CRF250L lacks the muscle to challenge the class leaders. Its road-oriented seating position and handling make it a great choice for smaller folks, but not the ideal platform for those that seek visceral thrill and performance. It’s these reasons why the Honda finishes in third-place in spite of being the best value.

Pěkné cca 3 minutové "testovací" video Hondy CRF 250L ve vysokém rozlišení
(nutno přetrpět 20 vteřinovou předřazenou reklamu):
http://www.motorcycl...-Shootout-Video.aspx

 
Celý test CRF250L v roce 2013 je zde:
http://www.motorcycl...250L-Comparison.aspx
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.4.2013 v 12:53 | Nahoru | #178
 
Test motocyklu Kawasaki KLX250S (v roce 2013)







No doubt about it, the Kawasaki is a mighty fine motorcycle. It’s an all-around performer and it is positioned between the newbie-oriented Honda and the racy Yamaha. Even without fuel-injection the engine runs great once warm, though it’s a finicky morning starter. Both on the street and on the dirt it offers an authentic dirt bike experience, yet it’s not so hard-edged to cause discomfort.

The Kawasaki is a solid runner, and while we enjoyed zipping around on it, the green bike just doesn’t offer as much excitement or uncorked performance, as a certain pesky blue one. Though with a price tag that’s just a few hundred dollars more than the Honda, it’s worth giving a second look.

Pěkné "testovací" video Kawasaki KLX250S ve vysokém rozlišení a o délce něco přes 2 minuty
(nutno přetrpět 20 vteřinovou předřazenou reklamu):
http://www.motorcycl...-Shootout-Video.aspx

 
Celý test KLX250S v roce 2013 je zde:
http://www.motorcycl...250S-Comparison.aspx
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.4.2013 v 12:55 | Nahoru | #179
 
Test motocyklu Yamaha WR250R (v roce 2013)







While the WR performed well on the street where it really shined is on the trail. Here its higher-spec suspension allows it to be ridden faster and with less effort. Whether you’re blasting across sand wash or smashing over big rocks the Yamaha’s suspension tackles all of it with ease and still somehow manages to give a nice, plush ride on the pavement. The ability to fine-tune suspension compression and rebound settings is another nice touch.

In the acceleration tests the Yamaha got up to speed the quickest. Its zero-to-60 mph time of 7.3 seconds was more than a second faster than both the Kawasaki and Honda. It also registered the fastest quarter mile run of 15.57 seconds with top speed of 81.6 mph. Upon review of the dyno graph it’s apparent the WR offers superior engine performance. Initially it pumps out the least amount of torque until around 6000 rpm. After that it keeps generating power while the other engines begin to sign off. Nearly 15 lb-ft of peak torque is available at 8400 revs. Although maximum output arrives at a higher rpm, you get nearly two ft-lb more than the Kawasaki and more than one lb-ft more than the Honda. The power disparity was even greater in terms of horsepower where it trumped the competition by upwards of five ponies with its 24.07 hp at 9100 rpm.

“It’s quite obvious which bike has the most power,” says Gauger. “The WR just plain rips. Maybe it doesn’t have as much acceleration at lower rpms as the other bikes but get the engine revving and it’s not even a comparison. The extra power really helped on trails and in the sand as it helped the bike skim over bumps.”

“The Yamaha was faster for sure,” agrees Agustin. “But you have to rev the engine so high to get it to go. I’m not saying that it’s bad but it made me pay more attention to riding in the right gear.”

Since the engine in the WR produces the highest amount of power it shouldn’t be a surprise that it delivered the poorest fuel economy. We recorded an average figure of 56 mpg which was one mpg down on the green machine and eight lower than the Honda. But since the fuel tank has a tiny bit more capacity (2.1-gallon) the Yamaha rider still has a range of 117 miles between fill-ups.

Both on the street and on the trail the WR’s brakes got the job done. They were easy to modulate on loose rocks yet still had ample power as evident in the braking test with it able to stop from 60 mph in 118 feet (best in class).

With its taller seat and trusty dirt bike-style ergos the WR might be more demanding for some to ride. Still, those that are willing to make a sacrifice will experience a ride like no other. From the smooth yet strong top-end power of its rev-happy engine to its accurate and sure footed chassis, the Yamaha offers poise that the competition simply can’t match.

While the Yamaha is clearly the superior bike in this test, you’re going to have to pay for it. With its MSRP just below seven grand it’s literally thousands more than either the Kawasaki or Honda. But as you’re Grandpa used to say, ‘you get what you pay for’ so if you’re seeking the finest 250 dual-sport, than the WR is the bike you need in your garage.

 
Pěkné "testovací" video Yamahy WR 250R ve vysokém rozlišení a o délce necelé 3 minuty
(nutno přetrpět 20 vteřinovou předřazenou reklamu):
http://www.motorcycl...-Shootout-Video.aspx

 
Celý test WR250R v roce 2013 je zde:
http://www.motorcycl...250R-Comparison.aspx

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.4.2013 v 13:02 | Nahoru | #180
 
Závěr a zhodnocení (v roce 2013)

 
Adam Waheed – 33-years-old – 6’0” - 180 pounds: Yamaha WR250R

For me it’s an obvious choice. I would buy the Yamaha. Even though it’s literally thousands more than the Honda or Kawasaki, it’s well worth the extra cost. The WR does everything I need it to. It does wheelies in second gear, you can jump it, and it goes dang near 100 mph yet still delivers over 50 mpg. To me it’s a no brainer. Still I do appreciate what Kawasaki and Honda bring to the table and I wouldn’t hesitate recommending either to other riders. The KLX is a good all-around bike, and if you’re less concerned with outright performance, it is a solid bet. The Honda is definitely more street oriented and smaller rider-friendly. It can handle some off-roading but not to the same level of the others. Still it’s a quality machine and if you don’t have a lot of money to spend on a bike then it’s the bike for you.

 
Ray Gauger - 28-years-old - 6’5” - 180 pounds: Yamaha WR250R

All three of these bikes would make a great commuting and moderate trail machines. But if I had to choose one, it would be the WR250R. It’s the most expensive, but as a taller rider, it’s the only bike in this test that really seems to fit. I’m not much of a tinkerer, so I like the fact that the WR comes pretty well sorted right out of the box. To me, it handles the most like an enduro bike. Any time the trail got gnarly or the speeds increased, the Yamaha felt the most at home. With some bolt-on mods, the Honda and Kawasaki could no doubt be brought up to the blue machine’s pace, but with all things equal, I’d pick the WR250R.

 
Joseph Agustin - 28-years-old – 6’1” - 170 pounds: Kawasaki KLX250S

Having had barely any experience on the dirt I gravitated toward the Honda due to its lower seat height. Right off the bat I liked it. The motor was smooth, and I felt really confident on it. Then I rode the Kawasaki. It did everything that the Honda did, only better. I still prefer the way the Honda looks, but being a taller guy I just fit better on the Kawasaki. Since it’s only a few hundred dollars more expensive, it’s still affordable. The Yamaha was a little too aggressive for my liking, and I never felt as comfortable on it compared to the Kawi. It’s also way out of my price range.
 

 






 
Vypadá to, že už od počátku, za celou dobu od uvedení Yamahy WR250R na trh, se stále nenašel vyzyvatel, který by WR250R dokázal sesadit z pomyslného trůnu.

 
http://www.motorcycl...tout-Conclusion.aspx
 
EDIT: oprava překlepů

Naposledy editováno 03.04.2013 17:45:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 274, 275] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8249 Dnes v 07:49 Ozzy_
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist