globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.


Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

27.5.2017 v 12:37 | Nahoru | #1591
www.ebay.com/itm/Tank-bag-Yamaha-WR-250-R-Givi-GRT705-20-liters-/391662071596 tak jsem nasel tenhle a obednam ho sice stoji love ale je 20litrovej,uz me to nebavi tahat po kapsach[/url





Naposledy editováno 27.05.2017 12:39:49

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

29.5.2017 v 16:53 | Nahoru | #1592
Jede nekdo na http://www.endurocamp.cz ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.5.2017 v 08:56 | Nahoru | #1593
TangoBravo> ne, že bych chtěl jet. I když chtěl ale to je v benešově pod prahou?

K tomu chcípáku, ještě jsem to několikrát zkoušel a v jednom případě mi to po zapnutí chcípáku krátce zavrčelo. Ale jen jednou a jen chviličku a nebylo to z vyjížďky, ale jen v garáži jsem to několikrát nastartoval, nechal chvíli vrčet a chcípnul.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.5.2017 v 09:19 | Nahoru | #1594
Kdyby měl někdo zájem, tak kamarád mi vyrobil nový držák SPZ na WRko, viz. fotky níže (rámečku SPZ si nevšímejte, musím ho vyměnit :) ):















Cena 800 Kč za nerez nebo 600 Kč za železo. Samozřejmě když se vás sejde víc, mělo by jít dohodnout lepší cenu za výrobu.

Jako osvětlení jsem použil toto (má to Éčko):
http://skotymoto.cz/mikro-led-osvetleni-spz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.5.2017 v 11:30 | Nahoru | #1595
klubko> já když vypnu motor chcípákem a pak ještě vypnu klíčkem, tak při otočení klíčkem čerpadlo samozřejmě nehrčí a ani po sepnutí chcípáku do polohy zapnuto nezavrčí,...ale startuje za těchto okolností normálně,... každopádně když je chcípák v poloze zapnuto a otočím klíčkem, tak vrčí vždy,...sem tam v terénu jsem když jsem se zapoměl tak sem ani nepočkal než dovrčí a chytlo na drb jako vždycky,..

PetrS> No něco podobného budu taky řešit, hlavně to osvětlení SPZ, které mi jaksi chybí. Konektor seděl nebo si musel něco vymyslet? Mě čeká v červnu technická, tak to budu muset trošku poladit - pořídit druhé zrcátko, osvětlení spz, změnit sklon spz (tolerance je max 30stupňů) a hlavně oddělat laďák bez homologace a dat origo lauf, což se mi moc nechce. Možná bude lepší jak finančně tak časově zavézt moto do místního motoshopu a nechat to protáhnout za pár stovek navíc,...
ale je dost možné že půjde WRko po létě do světa, tak první možnost by možná byla lepší i vzhledem k tomu že s WRkem už se do terénu jezdit nebude...ale tedka těžko říct jak to dopadne,..možná půjde jen enduro sada pryč, uvidíme,..čas ukáže,..

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.5.2017 v 12:06 | Nahoru | #1596
Rischwon> Já používám tyhle konektory : ) Ale kabely k zadnímu světlu jsem měl napojované už od předchozího majitele, tak jsem to jen udělal trochu kvalitněji.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.5.2017 v 13:07 | Nahoru | #1597
Jawass> Na všechny motorky na kterých jsem jezdil jsem použil KTM tankvak a jsem s ním docela spokojený, ale asi by ti s motorkou neladila barva Takže nějakou alternativu od Lojzo, GiantLoop apod.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.5.2017 v 18:12 | Nahoru | #1598

klubko píše: TangoBravo> ne, že bych chtěl jet. I když chtěl ale to je v benešově pod prahou?


Jo je to ten Benesov. Uz se na to tesim a snad se tam naucim aspon jak se na tom sedi

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

5.6.2017 v 09:47 | Nahoru | #1599
jak to tak vypadá tak budu muset zapojit original výfuk,...za prvé homo capiny skrz technickou a za druhé stala se malá nehoda a RP tuning koncovka v dobrém případě půjde na repas,..v tom horším do sběru,... chtěl jsem se zeptat jestli někdo nezapojoval origo lauf bez EXUP kapky ve výfuku,...chci to jen dočasně, takže zapojovat klapku nemá smysl,...tak jsem přemýšlel že bych tu klapku dal natvrdo do otevřené polohy..myslím si že by neměl byt nikde problém,...se zapojením origo laufu samozřejmě budu muset zapojit AIS systém skrz katalizátor na který má AIS vliv,...nemáte někdo s tímto zkušenosti??

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

5.6.2017 v 13:28 | Nahoru | #1600
Já jsem koupil tehle tankvak Oxford,vyříznul díru na naše víčko,přišil dva supravodivý magnety ze starého harddisku a funguje to na výtečnou.Tankvak se ani nehne,telefon s aplikací Mapy.cz na ležato,ta kaplička to chrání proti přímému světlu a pohodička.Na tu díru ještě přišiju síťku.















Naposledy editováno 05.06.2017 13:29:40

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

5.6.2017 v 19:32 | Nahoru | #1601
Zdravim, mohl byste mi někdo říct, připadně změřit jakou mají délku šrouby rozety ? Prosím spěchá.
Díky

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

5.6.2017 v 19:48 | Nahoru | #1602
To se da vycist na partsdepu

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

5.6.2017 v 20:27 | Nahoru | #1603
Možná se jen špatně dívam, ale délku tam nikde nevidim

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.6.2017 v 14:19 | Nahoru | #1604

Rischwon píše: jak to tak vypadá tak budu muset zapojit original výfuk,...za prvé homo capiny skrz technickou a za druhé stala se malá nehoda a RP tuning koncovka v dobrém případě půjde na repas,..v tom horším do sběru,... chtěl jsem se zeptat jestli někdo nezapojoval origo lauf bez EXUP kapky ve výfuku,...chci to jen dočasně, takže zapojovat klapku nemá smysl,...tak jsem přemýšlel že bych tu klapku dal natvrdo do otevřené polohy..myslím si že by neměl byt nikde problém,...se zapojením origo laufu samozřejmě budu muset zapojit AIS systém skrz katalizátor na který má AIS vliv,...nemáte někdo s tímto zkušenosti??



Cau nejsem zadny odbornik ale mylim ze tu klapku urcite zafixovat do otevrene polohy. Ale pocitej s tim ze jeji funkce mam vliv na spodek otacek.
Ten AIS bych nepridelaval. Takhle rozslehany stejne dlouho jezdit nebudes. Trpi tim leda cat a kdo vi jak moc.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.6.2017 v 16:18 | Nahoru | #1605
No uvidíme, proč myslíš že by to mělo ovlivnit spodek?..vem si že naše ladáky jsou jen roury,...tam žádné klapky nejsou,....někde jsem četl že ty klapky jsou hlavně skrz hlukové limity aby to bylo v nižších otáčkách tišší a pak jak vyjedeš za město a jedeš ve vyšších otáčkách tak je klapka plně otevřená a tím pádem i hluk větší,...a to AIS prej lepší startuje/zahřeje katalizátoru v origo výfuku,...jak je ladák tak už je k ničemu to AIS ale na origo svod by se to AIS mělo nechat,...
jj bude to dočasně ale možná půjde do světa po létě a kdyby ten ladák nešel popravit tak pro nového majitele kupovat ladák nemá smysl, ale v tom případě bych to zapojil i s těma klapkama,.....no uvidíme jak to s WRkem bude, vše ukáže léto jak moc ji budu využívat,..ale volný čas je vzácný, tak prioritně budu jezdit na čistokrevném endurku které jsem nedávno pořídil,...

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.6.2017 v 17:25 | Nahoru | #1606
Rischwon> Jak rikam nejsem odbornik ale o tom EXUPU jsem to nekde cetl. I ty ladene svody maji tu bambuli ktera ovlivnuje zpetny tlak tak jako EXUP. Pokud ale mas tendece to prodat tak bych to smontoval do original stavu a vyfuk pridal za uplatu nebo prodal zvlast. A to AIS bude asi opotrebovavat cat ale jak to poznas a asi to nebude tak rychle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

7.6.2017 v 21:28 | Nahoru | #1607

Rischwon píše: jak to tak vypadá tak budu muset zapojit original výfuk,...za prvé homo capiny skrz technickou a za druhé stala se malá nehoda a RP tuning koncovka v dobrém případě půjde na repas,..v tom horším do sběru,... chtěl jsem se zeptat jestli někdo nezapojoval origo lauf bez EXUP kapky ve výfuku,...chci to jen dočasně, takže zapojovat klapku nemá smysl,...tak jsem přemýšlel že bych tu klapku dal natvrdo do otevřené polohy..myslím si že by neměl byt nikde problém,...se zapojením origo laufu samozřejmě budu muset zapojit AIS systém skrz katalizátor na který má AIS vliv,...nemáte někdo s tímto zkušenosti??



Jen bych chtěl zmínit, že tu klapku není potřeba fixovat. Tak, jak je ve výchozí poloze, je otevřená. Když s ní hýbeš, tak se zavírá. Vliv na spodek to bude mít minimální, protože na laďáku stejně žádná není, takže by to mělo bejt stejný (mírná ztráta točivýho momentu kolem 4-5k tam podle grafů je i s laďákem). AIS bych na tu chvíli neřešil - dlouhodobě by to mohl bejt problém, protože AIS vstřikuje čerstvej vzduch, kterej spálí zbytek benzínu a nezanáší ti to katalyzátor, kterej v origo vejfuku je, ale na chvíli bez AIS to ničemu neuškodí.

Naposledy editováno 07.06.2017 21:30:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

21.6.2017 v 16:55 | Nahoru | #1608
Flash1412> jj máš pravdu ta klapka je opravdu otevřená v té výchozí poloze,...a jak to teda funguje,..a když ji zapojíš k tomu lanku tak je v přivřené poloze?? to by dávalo smysl,..v opačném případě se mi nechce že v plném kotlu ta klapka bude přivřená,..exup určitě zapojovat nebudu ale ten AIS tam asi dám,...stejně mám moto bez plastů aktuálně a AIS je tam zpět za chvilku

jinak nasadil jsem ten origo lauf,..a musím říct že i moje Honda XR125 měla důstojnější zvuk,..tohle je opravdu jak sekačka na trávu,...jsem zvědav jak to bude znát na výkonu,..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

22.6.2017 v 11:59 | Nahoru | #1609
Rischwon> odkaz na video, kde to je krásně ukázaný. Ten pohyb tý klapky je vlastně úplně minimmální.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

22.6.2017 v 12:02 | Nahoru | #1610
Takže abych odpověděl přesně, klapka je pořád otevřená i se zapojenýma drátama, při větší akceleraci se občas trochu přivře ve středních otáčkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

22.6.2017 v 12:06 | Nahoru | #1611
Flash1412> jo to dává smysl,..včera jsem to byl projet s tím origo výfukem,...těch pár koníků dolů bylo znát,...hlavně šlo cítit jak je chudina uplně přidušená,....ale ve finále mi ten rozdíl zas tak velký nepřipadl,...jakože jo s ladákem je ten výkon uhlazenější a líp to jde do otáček,..

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

22.6.2017 v 12:11 | Nahoru | #1612
Rischwon> To je hlavně tím, že v laďáku není katalyzátor, kterej jinak dělá v tom vejfuku odpor. Nejlepší kombinace by byl laďák bez katalyzátoru a s klapkou . To už by asi ale bylo k nezaplacení...

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

27.6.2017 v 13:38 | Nahoru | #1613
tak přehodil jsem moto na motardy a po včerejších 100km jsem zjistil pár věcí..že to jede ve vyšších otáčkách fakt skoro stejně jak s ladákem,...ale má to akorád slabší spodek a pomalejší reakce na plyn,...jinak to bylo celkem příjemný,... jako jo v nižších rychlostech zvuk jak skutr 125 ale jak si jel přes 100 už to mělo i relativně dustojný ale klidný zvouček,...ten laďák ve vyšších rychlostech opravdu řve,...
určitě zapojil AIS aby se ten katalizátor lépe zahřál na provozní teplotu skrz krátké starty po městě atd,... a když se mi bude chtít tak přemýšlím že bych čistě ze zvědavosti zapojil ten EXUP,.. u R1 a R6 o tom EXUPu píšou že je to hlavně skrz rychlejší přechod ze středních do vyšších otáček,...u té 250 si myslím že bude rozdíl minimální ale kdoví,...prostě ji dám do továrního nastavení,..teda kromě AIRBOX flapperu, to je prasárna v plném kotli motorku zadusit,..to se mi prostě nelíbí,...prostě je tam omezovač když už to někdo opravdu přetáhne,..ale ono fakt nemá smysl to točit do nesmyslu nad těch 10tis,..pak už je to jen zbytečné trápení motoru bez většího efektu,..

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

27.6.2017 v 18:39 | Nahoru | #1614
Rischwon> Jojo, s tím omezovačem máš naprostou pravdu, v 10 tisících je maximální výkon a pak už se opravdu nic moc neděje. Na druhou stranu je příjemný tam mít dalších cca 1500 otáček rezervu, kdyby náhodou

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

1.7.2017 v 19:11 | Nahoru | #1615
Ahojte. chcem sa vas majitelov Wr-riek opytat. Vymenil som komplet retazovu sadu na mojej WRx-ke a s touto retazovou sadou som doposial presiel necelych 200km nakolko ani nemam cas viac jazdit. Prevodovy pomer som nemenil a tak by malo byt vsetko ako s origo retazovou sadou. Pri jazde som si ale vsimol ze retaz je o cosi hlucnejsia ako pri povodnej sade a aj ked je motorka na stojane a tocim zadnym kolesom, tak je prevalovanie clankov na prednom ozubeni celkom pocut. Predtym som to mal tichsie. Previs retaze mam nastaveny podla manualu, os zadneho kolesa som vycentroval pomocov posuvneho meradla a aj vizualne su ozubene kolesa a aj retaz pekne v jednej osi. Tak neviem ci si potrebuje retaz este sadnut, alebo moze byt druhovyroba ozubenych koliecok menej kvalitna. Retaz je DiD a vyzera ze je bezchybna. Ak s tym mate nejaku skusenost, dajte vediet. Dakujem

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.7.2017 v 12:29 | Nahoru | #1616
laci2> originál řetězová sada má od výroby kolem rozety gumu tak by to mohlo být mín slyšet . A mazal si řezez?

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

5.7.2017 v 13:23 | Nahoru | #1617
Retaz som namazal sprejom na retaze a nepomohlo to. Mazem stale po cca 300km alebo po umyti motorky. Aj novu retaz som trochu premazal aj ked bola niecim naimpregnovana. Zvuk ide od pastorka ako zapadaju jednotlive valceky clankov retaze do ozubenia. Je to jednoznacne pocutelne aj ked pustim motorku z kopca na neutral. Zvlastne je ze pri urcitej konstatnej rychlosti pod miernym plynom ten zvuk zanika a retaz ide ticho. Pri jazde cca 100km je to take trvale bzucanie. Pri vyššej rychlosti už nepočuť ziadne bzucanie uz len hluk vetra narazajuci na moju prilbu, ten prehluci vsetko 😀😀😀. Original yamaha kolecka maju skutocne vlozenu gumu. Tieto som si pekne vycistil a pri najblizsej vymene ich dam spat. Kolecka maju len nepatrne znamky po opotrebeni, tak dam len novu retaz a povodne kolecka. Potom asi budem vidiet a hlavne pocut aky je v tom rozdiel. A skusim aj retaz od inehi vyrovcu. Este aby som nezabudol. Retaz som po prejdeni cca 60km sviznej jazdy skontroloval ci sa prehrieva a bola len nepatrne tepla. To znamena nie je vysoke trenie a neprehrieva sa.

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

20.7.2017 v 12:15 | Nahoru | #1618
Ahoj všichni, doma mám WR250X a WR250R, a mám menší problém. Rko mi jede asi o 15km/h víc než to Xko když s nima jedu vedle sebe. Slyšel jsem že tachometry jsou stejný ale někde na tom displeji by se mělo dát nastavit buď že to je Rko nebo Xko. Já si myslím, že u toho Rka to mam nastaveny pro Xko a proto to ukazuje špatně :/ ...tak kdyby jste někdo věděl jak se to nastaví byl bych moc rád :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

20.7.2017 v 12:49 | Nahoru | #1619
yamaha125> Vyšší rychlost ti to ukazuje proto, že máš vzadu jinou rozetu a tím pádem máš při stejné rychlosti vyšší otáčky. Jediné řešení je SpeedoHealer nebo obdobný produkt. Dělá se sada přímo na WRko, takže je to plug&play.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

21.7.2017 v 19:53 | Nahoru | #1620
tak jsem přešel na Tenerose
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 274, 275] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8247 16.4.2024 v 18:27 Švejdy45
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist