bmw_r1300gs_cartec





Téma: Bohatost směsi EXC 300
6.8.2012 v 09:21
Zdravim všechny,chci se zeptat,než začnu rozebírat.
Bavím se o r.v.2009
1-Na malé otáčky,se motor chová asi jako když je studený,pak ve středních a vyšších otáčkách je to řekl bych ok.
2-Spotřeba je vyšší než u YZ 250,respektive kamarád na nádrž(7L) najede víc než já na (9L) a taháme tak stejně.Nehraju na spotřebu,ale jde mi spíš o dojezd a ten je kurevsky malej a nechci kupovat větší nádrž.Na předchozí motorce GAS GAS EC 300 jsem na tom byl z dojezdem o poznání lépe a motor byl takovej (jemnější) a i v nízkejch otáčkách (neprdlal jako studenej).
Jde mi o to,co všechno udělat,popřípadě jakou trysku dát,abych neublížil motoru a fungovalo to lépe než teď a zvýšil se i dojezd.Svíčka je černá.
Předem dík za informace k tématu.

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi EXC 300

6.8.2012 v 11:10 | Nahoru | #1
Tak to máš jednoznačně bohatý, měl jsem podobnej problém když jsem koupil tu svou, celkové úpravy karburátoru byly- menší volnoběžná tryska, níž jehla, menší hlavní tryska a snížení hladiny v plovákové komoře, jelikož mám i trošku jinak nastavené přívěry, jiné koleno a jinou pružinu ovládání přívěr, tak při nastavení dle manuálu se to chovalo nahovno- tak jako popisuješ. Je to ale pořád laborace pokus/omyl.. takže zkoušet a zkoušet, než se motorka takhle vypiplá je to opruz, ale pak to funguje jak má a i spotřeba-akční radius se o dost zlepší. Z původních cca 10 litrů spotřeby při endurovyjížďkách jsem slezl cca na 7 litrů a hlavně- motor teď maká jak má, nezakuckává se, neprská.. prostě funguje..

(reakce na) Bohatost směsi EXC 300

6.8.2012 v 11:18 | Nahoru | #2
Troj11> Tak to šla spotřeba o dost dolu.Během týdne pojedu ke kamarádovi a budeme ladit,tak začnu asi hlavní tryskou a pak se uvidí.Že je to vopruz ladit vim,ladil jsem takhle WR450 a když jsem to naladil,tak jsem to prodal

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi EXC 300

6.8.2012 v 11:52 | Nahoru | #3
Já osobně jediný co na tříkilu vždycky udělám, že snížím jehlu z 4. pozice na 3. a díky tomu spotřeba radikálně klesne.. Takže to je první věc co udělej a otestuj, trysky bych v první fázi vůbec neřešil..

(reakce na) Bohatost směsi EXC 300

6.8.2012 v 12:10 | Nahoru | #4
Balouch> Ok,tak začnu jehlou,je to fakt to nejednoduší,ale vyřeší to že při nižších otáčkách se chová motor jako studenej?
Jinak máš pěknýho Gase,já mněl před touhle KTM taky EC 300 r.v.2010 a motor fungoval jak mněl.

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi EXC 300

6.8.2012 v 13:23 | Nahoru | #5
Osaď to podle tabulky301-750m/ 16-24C/ jen jehlu spusť o jeden zářez níže(místo 4>3),pak to na vzdušníku dolaď(černá svíce odšroubuješ/bílá zašroubuješ/cihlová je správně a hlavně v tempu né brblačky!).Pak si zacpi hadičku z plovákové komory co je u vypouštění karbce.A poslední je svíce NGK BR8ECM VX(ta VX je nej hlavně za studena,ale nemusíš brát,může být i základní bez VX).Koleno bych dal DOMU nebo KTM Racing(to samé, jen výlis nápisu a jednoplášť).Vše ostatní sériové,pružinu střední na přívěře,šroub zároveň s kartrem(pokud by byl nástup na tebe moc ostrý tak dej tu nejtvrdší+zašroubování šroubu).Na ramínku táhla přívěry si zavař ten vymezovací kolíček(v těch letech rád vypadával směrem do spojky kolem táhla,motorka nejede)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi EXC 300

6.8.2012 v 13:36 | Nahoru | #6
603356596> ok.děkuju za radu,jen jak píšeš zacpat ten přepad,tak když se ti sekne plovák,tak nenateče to do válce když to nebude mít kam utéct?

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi EXC 300

6.8.2012 v 19:43 | Nahoru | #7
čau, tak já bych taky potřeboval poradit, mě to naopak startuje super za studena i za tepla, od spodu jede super, ale ve vrchu se jakoby dusí, nebo vynechává, svíčka nová dle manuálu, tryska 160 a jehla nejniž ( je na nejvyšším zářezu když se na ní dívám čelně). Dneska jsem koupil trysku 158 jo a jedná se EXC 250. Díky moc za radu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi EXC 300

6.8.2012 v 19:45 | Nahoru | #8
DUTOHLAV> jsou tam ještě čtyři,které jsou položené výše a neteče z nich při průjezdu zatáčkama jako z té spodní.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi EXC 300

6.8.2012 v 19:52 | Nahoru | #9
Starvak> nepíšeš rok ani 2-t/4-t? Každopádně si stáhni manuál svého ročníku a kukni do tabulky co tam má být,dle toho co popisuješ máš malou hlavní trysku(165 je u 250 exc/09 2-T) a tu jehlu bych dal na třetí zářez(origo je 4,bere se to od vrchu 1,2,3,4,5) jehla je N8RW(16-24C),svíčku dej taky BR8ECM vx

(reakce na) Bohatost směsi EXC 300

6.8.2012 v 20:11 | Nahoru | #10
603356596> Založené téma je Bohatost směsi EXC 300 a píšu tam že jde o rok 2009,ale dík Jehlu dám níž určitě,spíš mně zajímaji ty trysky,jak to správně nabohatit.

(reakce na) Bohatost směsi EXC 300

6.8.2012 v 20:14 | Nahoru | #11
603356596> Sory nevšiml jsem si že to nebylo pro mně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi EXC 300

6.8.2012 v 20:56 | Nahoru | #12
603356596> EXC 250 2T a rok 2006, právě s větší tryskou je to ještě horší jehlu tam mám, přesně jak píšeš. Manuál vlastním..... musím zkoušet tedy ladit. Takže myslíš, že naopak větší trysku? ja v tom manuálu viděl právě 158. uvidím po víkendu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi EXC 300

7.8.2012 v 15:12 | Nahoru | #13
603356596> Ahoj, nemas prosim nejaky obrazok co presne sa ma zavarit na tom tiahle?

(reakce na) Bohatost směsi EXC 300

7.8.2012 v 23:14 | Nahoru | #14
Starvak> bavil jsem se o 2009 ta tvoje má jiné osazení asi,se kukni a musí to fungovat

(reakce na) Bohatost směsi EXC 300

7.8.2012 v 23:18 | Nahoru | #15
kiwibibo> jde o to ramínko co už hýbe přívěrou a je na něm na čepu táhlo.Je to na pravé straně motoru a je to taková vymezovací tyčinka cca.3x10mm,zhruba uprostřed toho ramínka.Musíš to demontovat a bodnout z druhé strany,v další sériji to už dělali v KTM takhle.Foto nemám ,ale jak to otevřeš hned tě to pleskne do očí Díl 16 položka 1#



Naposledy editováno 07.08.2012 23:24:14

Bohatost směsi EXC 300

8.8.2012 v 09:26 | Nahoru | #16
Tak poštelováno,snížená hladina, jehla o zářez níž,teď tedy na pozici 3,trysky jsem nechal stejné,jsou tam 168 hlavní a 35 volnoběžná.Při demontáži jsem zjistil roztřepené lanko plynu,tak jsme ho vyráběli,domů jsem jel po ose za tmy,takže pořádná zkouška až o výkendu,budu informovat.Pocitově už teď lepší,ale uvidíme za dne v terénu.Směsák povolen na 1 otáčku dle manuálu.Jinak všem díky za informace.

Bohatost směsi EXC 300

8.8.2012 v 09:44 | Nahoru | #17
No tak taky bych se rad dostal na spotrebu 7 litru pri endurovyjizdkach. Zatim je to tak 10. Jde o EXC 250.

Bohatost směsi EXC 300

14.8.2012 v 11:17 | Nahoru | #18
Tak po neděli musim říct,že spodek se zlepšil,tolik to nekucká,střed a vršek beze změny a spotřeba si myslim šla taky dolu,teď jsem na 8-9 l na sto,což už jde,předtim to bylo cca.9litrů na 70 .
Všem dík za pomoc

Bohatost směsi EXC 300

5.9.2012 v 16:49 | Nahoru | #19
zdarec.prave vcera jsem to resil taky a mel jsem uplne stejny problem jako ty.mam take ktm 300 09.meni jsem svicky a k nicemu.skus vyndat jehlu a dat ji s ctvrteho zarezu na treti.trosku to ochudit.ja jsem to udelel a ted to leti jako krava.enduru hřes
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 Norous123 4 10.1.2024 v 17:12 Metric


TOPlist