Téma: Honda CB900 Hornet
4.8.2012 v 20:57
Zdravím všechny chci si koupit Horneta 900 ale potřeboval bych nějaký rady na co vše se podívat před podpisem smlouvy a platbou abych pak koupě nelitoval. Vím že se to už řešilo některé věci už jsem si přečetl jako zkotrolovat rám ....
Ale zajímá mě jak dlouho vydrží např. origo brzodvé kotouče na motu tedy kolik kilometrů z toho bych pak mohl usoudit kolik má nalítáno a jestli se to vyplatí koupit. chci za to dát max 90000kč.Díky za odpovědě

Honda CB900 Hornet

4.8.2012 v 21:05 | Nahoru | #1
Origo kotouce vydrzi opravdu hodne, pokud se clovek o brzdy stara a nedostanou ranu pri nejake havarce. Takze urcite koukat po masine s origo kotouci bez zryhovani a vyzkouset, zda nekopou do packy.

Honda CB900 Hornet

4.8.2012 v 21:41 | Nahoru | #2
Já už mám na něm nalítaných 83 000 km a furt šlape jak hodinky.Stačí jen běžný servis jako ventily, svíčky, olej atd.No akorát centrál by už chtěl vyměnit, protože teče.Ale opotřebení tlumičů je běžná věc.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 Hornet

4.8.2012 v 22:22 | Nahoru | #3
A kolik km tedy kotouče vydrží když např jako příklad uvede že moto téměř na všech inzerátech má najeto okolo 30000km tak by mělo mít kotouč ještě původní ne???A ještě se chci zeptat když byla motorka vzaná na před dá se to poznat jestli byli tlumiče rovnaný????Já totiž když sem poslal našinu v 50 do stromu tak se obli vidle a moto pák táhlo dost ke straně ale stačilo vidle otočit a vše chodilo jak má ani to nebylo poznat pro se ptám jestli to jde poznat když vemu v potaz že od rovnání tam bude otlak ale ten samozřejmě můžou jednoduše přebrousit.

(reakce na) Honda CB900 Hornet

4.8.2012 v 22:37 | Nahoru | #4

Ogar69 píše: A kolik km tedy kotouče vydrží když např jako příklad uvede že moto téměř na všech inzerátech má najeto okolo 30000km tak by mělo mít kotouč ještě původní ne???A ještě se chci zeptat když byla motorka vzaná na před dá se to poznat jestli byli tlumiče rovnaný????Já totiž když sem poslal našinu v 50 do stromu tak se obli vidle a moto pák táhlo dost ke straně ale stačilo vidle otočit a vše chodilo jak má ani to nebylo poznat pro se ptám jestli to jde poznat když vemu v potaz že od rovnání tam bude otlak ale ten samozřejmě můžou jednoduše přebrousit.



V 30000km by musela mit origo, ale to bude v 90% stoceny a podle tech kotoucu to asi nepoznas, jejich vydrz bude klidne pres 100000km. Kasli na km, motor je drzak, koukej na stav. Dobre srovnane vidle asi poznas tezko - coz ale zase znamena, ze to tolik nevadi, jako kdyby nekam tahla

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 Hornet

5.8.2012 v 23:19 | Nahoru | #5
Nebo co se tedy dělá a dá poznat okem při nějakejch kilometrech určitě se musí menit řetěz jenže ten asi nebude moc prokazatelnej nebo asi by mi neřekli počet km na stk podle techničáku protože při každé kontrole si zapisují počet kilometrů.Jinak ještě jedna otázka od jakých roko zhruba byli hornety se vstřikováním.

Zatím co jsem se koukal po bazarech tak mi padly do oka asi tyto

jeden je přímo od hondy což b se dalo říct že by to mělo být všechno správně žádná šmelina
http://www.honda-lib...jitel-nakedbike.html

Máte někdo stímto bazarem zkušenosti
http://www.motobikes...f-hornet-detail_1247
http://www.tipmoto.c...cb-900-f-hornet.html

(reakce na) Honda CB900 Hornet

6.8.2012 v 21:50 | Nahoru | #6
Ogar69> Hornet 900 je vždy vstřikovaný. Ovladačem přisávání volnoběžného vzduchu, který se tváří jako sytič, se nenechej zmást. Tato motorka bohužel nemá řídící jednotkou ovládané množství volnoběžného vzduchu, tak si inženýři pro studené starty pomohli manuálně.

Honda CB900 Hornet

8.8.2012 v 21:26 | Nahoru | #7
Hele vubec se u H9 neboj vetsiho najezdu kilometru.. mam model 2003 a uz ma najeto cca 62 000km.. kotouce mam origo, tlumeni origo, dal jsem ji na kontrolu ventilovejch vuli a byly v pohode, menil jsem akorat rozvodak (preventivne), ale podle servisu to nebylo potreba.
Motorka je drzak, za celou dobu jsem nemel jedinej problem a to jsem ji koupil, kdyz mela najeto 20 000km, od ty doby menim jen volej, gumy a 2x jsem prehazoval retezovku, jinak bezna udrzba jako desticky, chladici kapalina... ted mi jeste odesla zarovka v tachometru.
Kolik ma najeto poznas tak podle heftu, stupacek - pokud je nikdo nemenil, pripadne po levy strane nadrze mam "olesteny" mista od kolenou.
Sam tachometr pretacet nechci, pac to nemam rad a tedle zvykl v CR me fakt sere, ale mam strach, ze diky tomu je moje motorka neprodejna, i dyz kilometry jsou najety cestovanim a staral jsem se o ni jak jsem mohl. Servisku nemam tak si ji pisu sam a mam veskery faktury atd...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Synchronizace Hondy CB 900,CBF 1000... Honda CB 900F Hornet VlaHa 0 Dnes v 15:56 VlaHa
Vyhrivane gripy CB900F Honda CB 900F Hornet gonzalos16v 23 5.9.2019 v 11:42 Venca603
vúle ventilú vs synchro klapek Honda CB 900F Hornet VlaHa 16 25.8.2019 v 09:32 t_freedom
Hornet 900 spojka Honda CB 900F Hornet Xawerius 9 27.7.2019 v 09:06 Xawerius
Hornet 600 (2007-2009) nebo Hornet 900 [1, 2] Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F Hornet Helmans 36 16.7.2019 v 22:11 yeaah

TOPlist