už asi 3 dny se mi stale zhoršuje jizdní vlastnost mašiny do zatáček ale i v malých rychlostech na rovině.
pokud se rozjiždim a chci třeba jen uhnout kanalu do rychlosti cca 40 km/h tak se jakoby peru se řiditkama, a když to přemužu tak je to jako opožděnéé.
a když jedu zatáčky, tak jde huř klopit, a když už je naklopená tak jako by poskoči přední vidla a už je jako že moc a leknu se jak prase.
dělá to i pod plynem i když brzdim motorem.
dnes jse kouklal i na gumu neni na ni hrana či boule najeto na ni cca 6 tisíc, mam vyměněne desky kapalinu i volej ve vidlích, pokud držim brzdu tak jsem skuušel trhat kolem atd žadná vůle mi nepřijde, nevim čim by to mohlo býýt. pokud někdo víí poradte děkuju jsem tu uvězněnej na dovče a nevím nechce se mi s tim moc jezdit...
1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu, něco na předku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prosím o radu, něco na předku
1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu, něco na předku
Naposledy editováno 04.08.2012 17:05:04
1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu, něco na předku
1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu, něco na předku
Přímí směr je obvyklá poloha, kde je právě ložisko nejčastěji namáhané. Při zvedlé mašině zkus zatáčet a pokud půjde do rejdu hůře, tak je ložisko v háji. Dojet by se snad mělo dát.
Neutahoval jsi před cestou, krk? Stejně se projevuje přetažené ložisko (jedeš jak vožralej) - popř. lehce povolit. Dál mě napadá ložisko předního kola. Zajebej s ním jestli neucítíš vůli.
Ještě se mi jednou povedlo jebnout do blinkru tak, že jeho držák mi lehce dryzl o brejle. Přesně v tom místě jsem taky přemáhal rejd. Mrkni jestli někde nezavazí..
Zdar a dobrej návrat z dovči.
1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu, něco na předku
dostal jsem se na 2x věneček kterej sem povolil a po sundani na mě čumělo vrchni ložisko vyčistil jsem a vyhodil nesmyslnej skřípnutej okroužek malinkej gumovej. cele vyfoukal kompresorem , otřel zbytky stake hnusne vazelíny a prolil sem to hydraulickym olejem aby se trošku dostalo na spodni ložisko. Následně jsem zaplacal vrchní válečkove ložisko v krku vazelínou, vratil vymezvaci gumovou podložku, a dotahl prvni věnec s krytkou, malinko vratil aby řiditka chodili na dorazy plynule. potom druhej kontra věneček, nasadil na vidle řidítka, dotáhl středovou matici a ty dva 14tky šrouby co držej vidle. najeto cca 40 km a zatim pohodička snad se to pořádně máááže a bude chodit bez problémůů. Děkuju za rady a přeju všem hodně km bez probléémů... dovolenka může pokračovat čuss
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stav válců a pístů - co s tím [1, 2] Kawasaki GPZ 1100 | Klasik | 32 | 17.12.2021 v 12:38 Klasik |
Zapojení spínačů na výstražné blink... Kawasaki GPZ 1100 | Korycan.V | 14 | 17.12.2018 v 20:43 oldbajker |
gpz1100 kzt10b rv,1986, jak na reno... Kawasaki GPZ 1100 | smolcdavid | 4 | 27.10.2018 v 09:34 Davecherokee |
Kawasaki GPZ 1100 Kawasaki GPZ 1000, Kawasaki GPZ 1100 | kaw.38 | 11 | 5.1.2016 v 18:15 horst1 |
Přidřený motor na klice [1, 2] Kawasaki GPZ 1100 | Hanz2164 | 33 | 10.7.2014 v 19:38 Hanz2164 |