globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)

Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

3.6.2019 v 20:20 | Nahoru | #1
Kolegové, před časem tu proběhla nabídka mojí bývalé Factory s Amannem, kterou rozbil, složil a následně rozebral můj kamarád. Tady ji jako soubor dílů před časem nabízel. Nakonec jsem se ji ujal já s vidinou stavby okruhovky. V průběhu stavby jsem dostal nabídku na jinou zajímavou motorku a RSV tudíž na okruh nedoskládal. Jelikož v provozu už nejezdím, nemám pro ni využití a pošlu ji dál.
Rok 2003, model 2004 Factory, takže druhá generace. Motorka je v současnosti složená do pojízdného celku, není nastrojená v kapotách. Z kapot chybí přední maska (kamarád ji prodal...), jinak zbytek kapot (černá barva) , světla, blinkry, zrcátka apod. k motorce jsou. Můžu buďto doskládat, nebo si to případný zájemce odveze tak jak je. V současnosti spz v depozitu, nutno udělat technickou. Primárně nejdůležitější věc - motor RR s úpravou Amann, nabrzděno u Murkina 147 koní a 120 Nm na kole. Sprchy, klapky, karbon sání, všechno je. Karbonové vyfuky arrow, zbytek v podstatě série. Jelikož to kolega rozebral a Factory díly prodal, kovaná kola a öhlins komponenty jsou nahrazeny serií z erka. Něco k historii - od nové motorky do 2012 ji měl jeden majitel pan Kejduš, ten nechal provést i úpravu někdy v roce 2010 asi. Najeto měl myslím 12 tisíc km celkem, s úpravou ani ne 1000. Já ji koupil 2012 přes Davida Ouřadu, najel jsem odhadem do 5.000 km a v roce 2015 prodal kamarádovi, který ji po dvou měsících naboural, na sezonu 2016 opravil u Dewwila a po půlce sezóny rozebral. Vloni koupena mnou zpět.
Cena - 60.000 Kč. Nabízím to tady, než to pošlu na inzerci v nějaké formě.
Případně koupím přední masku na dvojkové RSV.
Současný stav viz foto, když by měl někdo zájem, dejte vědět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.6.2019 v 13:08 | Nahoru | #2
Jindřej> A co si nakonec pořídil za kružítko?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.6.2019 v 10:43 | Nahoru | #3

Jindřej píše: Kolegové, před časem tu proběhla nabídka mojí bývalé Factory s Amannem, kterou rozbil, složil a následně rozebral můj kamarád. Tady ji jako soubor dílů před časem nabízel. Nakonec jsem se ji ujal já s vidinou stavby okruhovky. V průběhu stavby jsem dostal nabídku na jinou zajímavou motorku a RSV tudíž na okruh nedoskládal. Jelikož v provozu už nejezdím, nemám pro ni využití a pošlu ji dál.
Rok 2003, model 2004 Factory, takže druhá generace. Motorka je v současnosti složená do pojízdného celku, není nastrojená v kapotách. Z kapot chybí přední maska (kamarád ji prodal...), jinak zbytek kapot (černá barva) , světla, blinkry, zrcátka apod. k motorce jsou. Můžu buďto doskládat, nebo si to případný zájemce odveze tak jak je. V současnosti spz v depozitu, nutno udělat technickou. Primárně nejdůležitější věc - motor RR s úpravou Amann, nabrzděno u Murkina 147 koní a 120 Nm na kole. Sprchy, klapky, karbon sání, všechno je. Karbonové vyfuky arrow, zbytek v podstatě série. Jelikož to kolega rozebral a Factory díly prodal, kovaná kola a öhlins komponenty jsou nahrazeny serií z erka. Něco k historii - od nové motorky do 2012 ji měl jeden majitel pan Kejduš, ten nechal provést i úpravu někdy v roce 2010 asi. Najeto měl myslím 12 tisíc km celkem, s úpravou ani ne 1000. Já ji koupil 2012 přes Davida Ouřadu, najel jsem odhadem do 5.000 km a v roce 2015 prodal kamarádovi, který ji po dvou měsících naboural, na sezonu 2016 opravil u Dewwila a po půlce sezóny rozebral. Vloni koupena mnou zpět.
Cena - 60.000 Kč. Nabízím to tady, než to pošlu na inzerci v nějaké formě.
Případně koupím přední masku na dvojkové RSV.
Současný stav viz foto, když by měl někdo zájem, dejte vědět.


147 koní a 120 Nm na kole? I když to dělal Murkin, tak hodně odvážná hodnota...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist