globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)

Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

15.4.2019 v 10:58 | Nahoru | #1
Dík Milenek za info...v sani je KNko a ty ocelové priruby ke klapkam retezovka origo 16 a 41 vyfuky origo a chip teda taky origo.. a přijde mi že to jede od spodku lépe než Tuono 2004 S KNkem ladakem chipem a vzadu 44. Rozetou...no asi je to tak jak se tu už několikrát psalo každá V990 je co do výkonu originální...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

15.4.2019 v 11:18 | Nahoru | #2

prastil píše: Dík Milenek za info...v sani je KNko a ty ocelové priruby ke klapkam retezovka origo 16 a 41 vyfuky origo a chip teda taky origo.. a přijde mi že to jede od spodku lépe než Tuono 2004 S KNkem ladakem chipem a vzadu 44. Rozetou...no asi je to tak jak se tu už několikrát psalo každá V990 je co do výkonu originální...



ty priruby - velocity stacks - vypadaji, ze jsou delsi nez original = silnejsi spodek/stred. Pro vykon v nejvyssich otackach se davaji nizke... ale je to cista teorie, u V2 se tam s tim proudenim dejou vselijake veci a kdyz to zacnes merit, dost casto se nameri opak, nez by tam teoreticky byt melo

kazdopadne vypadaji dobre a asi to nebyl uplne levnej dil...

Naposledy editováno 15.04.2019 11:18:52

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.4.2019 v 10:36 | Nahoru | #3

prastil píše: Dík Milenek za info...v sani je KNko a ty ocelové priruby ke klapkam retezovka origo 16 a 41 vyfuky origo a chip teda taky origo.. a přijde mi že to jede od spodku lépe než Tuono 2004 S KNkem ladakem chipem a vzadu 44. Rozetou...no asi je to tak jak se tu už několikrát psalo každá V990 je co do výkonu originální...



no ono to moze byt aj tak, ze tam byli ladaky predtym atd.

btw. vim tu na SK o dvoch ludoch, co robia alebo robili take saci hrdla z karbonu. nevim teda, ci to este nejak resa alebo ne teraz.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist