Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Ale mam bobky, ze kdyz to povoli a napadaji ty sroubky do motoru, tak je to v prdeli....
Jeste bych tam dal doma hafo lepidla na zavity, pac to ani nedosahne do plastu tech samojisticich matic...
Vysrat se na to nebo vas napada jine reseni???
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
No jeste uvidim.....
Jo ty myslis skrz zavit.... ja su vul.... ja myslel durch na vysku....
Naposledy editováno 16.06.2020 19:01:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Stejne ted nemate co delat, ze?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: assassin> nechces nazhavit tiskarnu a trochu zaingenirovat?
Stejne ted nemate co delat, ze?
Co delat mam, z nepracovnich veci jeste doladim jeden ležák a pak se na to muzu vrhnout. Mate k tomu neco z ceho se da vyjít, nebo od nuly?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
uprimne povidane, hlavne co sa tyka tych karbonovych od Stefana, tak ty su vyslovene vyvinute pro lepsi performance. Lude sa dokonca este u nich hraju s tym, jak vysoke su ty spodne natrubky a podla teho sa posuva krivka hore dole. Maju na to aj grafy.
z casu na cas sa o tem bavja chalani z uk a IT na fejsi v apriliackych skupinach.
Predvcerom sem si byl zjet prvy krat po upravach a jede to fakt krasne. V tem mss airboxy su origo ty spodne natrubky, ktere su nizke. Dal sem na ne vrchne od Stefana, jede to fakt paradne, pekne odspodu skoro linearne, len okolo 6t to chyta este druhy dych.
Skusim nejak vymyslet jak vytahnut ty nalepene origo natrubky z teho mss boxu a hodit tam cele Stefanove trumpety, ktere maju ten spodek vyssi.
Popr, este upravuju cely origo airbox na otevrity, resp. vyrezany ho uz mam, gumu na tesneni uz mam doma take, len z ni musim vyrezat to tesneni. A este zvetsit diry nad vstrekama, lebo tam mam uz 57mm aj styma Stefanovyma trumpetama na 57mm. A ty sa uz do tych origo dir nedaju.
Plan mam taky, ze potom ty boxy skusim schvalne vymenit a skusim ten origo upraveny se stefanovyma trumpetama.
Chcel bych to tento rok dat odbrzdit, popr. doladit ked bude treba a zebral bych si tam obidva boxy a vyskusal, s kterym to bude mjet pro mna lepsi krivku (pro mna myslim ve zmysli pouzitelnosti, lebo hodne vyuzivam stred otacek)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon píše: tomasd.> já v Level 0 asi zůstanu
abych sa ja casem donho zase nevratil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: tomasd.> Tome, predpokladam, ze Murkin by ich mohel vedet take. Jemu uz pod pazurama teho preslo hodne, tak predpokladam, ze tam mjel aj nejaku V60
no to jo, ale k němu se dostat, to je tak napřesrok ne? Co MJ motorsport? Kdyžtak tam zkusím pak zavolat, jak jsou na tom s dvouválcema. Ale jestli dělají rácing mašiny, tak třeba nějaký twiny už jim rukama prošly a to už by bylo dost blízko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
pravda, ja teda nepoznam ty fy co su v praze a v okoli, tak nevim. ale za optani nic nedas.
ja bych to v lete skusil nejak poresit, este si chcu dodelat ten druhy airbox, pro porovnani, prehodit sa to da behem par minut.
A teda, este napisu chlapikovi, co to robi na Morave (Fik Moto tusim) ale ci a kedy bude mjet cas.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: tomasd.> jo to je fakt.
pravda, ja teda nepoznam ty fy co su v praze a v okoli, tak nevim. ale za optani nic nedas.
ja bych to v lete skusil nejak poresit, este si chcu dodelat ten druhy airbox, pro porovnani, prehodit sa to da behem par minut.
A teda, este napisu chlapikovi, co to robi na Morave (Fik Moto tusim) ale ci a kedy bude mjet cas.......
jako na brzdu všichni pějou ódy na Pepoš moto, ale je to daleko a taky dělá sporty, takže...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
tomasd. píše: jako na brzdu všichni pějou ódy na Pepoš moto, ale je to daleko a taky dělá sporty, takže...
to sem pocul tez. ale kde ten pepos je vlastne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |