Continental




Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2019 v 08:53 | Nahoru | #3481

BlackSabbath píše: No ale cena pro zákazníka mně připadne, že karbonový (pro jiný motorky) jsou levnější...A to byly jen dvě!



jo je to slozitejsi, pokud se tech natrubku proda 2tis tak se ta forma rozpusti.... a cena jde dolu, ale otazka je jestli je pro takovej dil trh...

a taky jsou nektery ty natrubky jednodussi a jiny slozitejsi... treba to vykrojeni kterym se prolinaji do sebe... slozitejsi nez kdyz to budou jen jednoduche roury apod.
ja bych je vytiskl, tam ma cenu jen ten 3Dmodel v CADu

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2019 v 09:22 | Nahoru | #3482
Ty karbonové dělá třeba motomaxx.sk a jsou o dost dražší, proto je nabízejí zatím jen na pár nejrozšířenějších modelů (ZX10, CBR...). Váha třeba na 4V CBR je okolo 50g!!! Kdysi je testovali v TenKate a měly lepší průběh, než HRC... samo, že HRC jim to zakázalo použít

Kralik - patří to mezi maticu a "kostku" napínáku řetězu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2019 v 09:26 | Nahoru | #3483

Mileek píše: Ty karbonové dělá třeba motomaxx.sk a jsou o dost dražší, proto je nabízejí zatím jen na pár nejrozšířenějších modelů (ZX10, CBR...). Váha třeba na 4V CBR je okolo 50g!!! Kdysi je testovali v TenKate a měly lepší průběh, než HRC... samo, že HRC jim to zakázalo použít

Kralik - patří to mezi maticu a "kostku" napínáku řetězu...


Kolik to u nich stojí? Nikde to nevidím. Jinak asi mají jen jednu verzi pro každou motorku, co se tak dívám. Tzn. nárůst jen v určitém spektru otáček.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2019 v 10:21 | Nahoru | #3484

Mileek píše: Ty karbonové dělá třeba motomaxx.sk a jsou o dost dražší, proto je nabízejí zatím jen na pár nejrozšířenějších modelů (ZX10, CBR...). Váha třeba na 4V CBR je okolo 50g!!! Kdysi je testovali v TenKate a měly lepší průběh, než HRC... samo, že HRC jim to zakázalo použít

Kralik - patří to mezi maticu a "kostku" napínáku řetězu...



Motomaxx sem prave myslel, popr. vim, ze Šinko racing take nejake robi/robil

diky, prave sem kukal mikrofis na partsdepot a tez mi to pripadalo jak podlozka pod maticku. diky za upresneni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2019 v 22:33 | Nahoru | #3485
BlackSabbath> nárůst by měl být teoreticky všude... běžné hrdla jsou vždycky rovné a většinou kulaté, tyhle jsou zkosené a oválné. Ten úkos dá se říct simuluje variabilní sání... cenu už nevím. Tady je pdfko s grafama z brzdy.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.4.2019 v 22:50 | Nahoru | #3486

Mileek píše: BlackSabbath> nárůst by měl být teoreticky všude... běžné hrdla jsou vždycky rovné a většinou kulaté, tyhle jsou zkosené a oválné. Ten úkos dá se říct simuluje variabilní sání... cenu už nevím. Tady je pdfko s grafama z brzdy.


To jsem právě viděl u nich na stránkách.

Aprilia RSV úpravy a tuning

18.4.2019 v 07:08 | Nahoru | #3487
Pani nepamatate si na jaky moment sa utahuje vysoky oil filtr a vypustaci srub prosim?

Aprilia RSV úpravy a tuning

22.4.2019 v 13:29 | Nahoru | #3488
Tak zas neco na masi spravene, ten utahovaci moment je 11nm.
Nevite kdo to u vas v cz vyraba db killeri na miru? Nekde sem to cital ale nevim kde.
Btw dobijani jede pekne. Tesne po dojeti na volnobeh se svetlama podla pristrojovky 14.5-14.6v. Predtym ledva 13v za tych istych podminek.

Take stojan z blackbirda funguje skvele a motorka stoji fakt stabilne.
Btw popodarilo sa mi otevrit ecu a nasel sem tam tento chip. Taky isty mam este jeden keby nekdo chcel.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

23.4.2019 v 10:52 | Nahoru | #3489
Peta Wiesenberg prodava naky prebytky, dve kila za sadu dolu prej lze bridge r11 190/55
bridgestone r11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

23.4.2019 v 22:45 | Nahoru | #3490
SPIJKER> Pěkný, ale ještě by to chtělo tak 500 dolů. Pak by to teprve bylo celkem zajímavý.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

24.4.2019 v 01:06 | Nahoru | #3491
Dablicek200Mph> tak musis vyjednavat...

Aprilia RSV úpravy a tuning

29.4.2019 v 12:40 | Nahoru | #3492
..a zitra vyrazime...

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.4.2019 v 16:58 | Nahoru | #3493
SPIJKER> ta fotka nejde

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.4.2019 v 19:36 | Nahoru | #3494
Jo ani mne ale myslim ze je to ta na fcb

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.4.2019 v 19:49 | Nahoru | #3495
Btw nemate nekdo doma pruzinky na arrow koncak? Resp na medzizvod? Kupil sem arrow ale chalan ich nemal a ty z origo tlmica su dluhe

Aprilia RSV úpravy a tuning

1.5.2019 v 00:26 | Nahoru | #3496
Chlapi, vy co mate Arrow, vyzera to tak ze na gen1 sa montovali 2 typy arrow tlmicu. Ja mam jeden typ s Eckom ale su aj bez E. Rozdiel je videt aj v pocte zvarov na koncovke tlmica na konci. Tiez som si vsimol ze ja mam poslednu pruzinku pri tlmici zo spodu a inde som videl aj z vrchu.
U mna ma ale zaujima toto, ze moj medzizvod je zahnuty tak ze mi ide tlmic skoro do znacky. Jasne my mame lopaty miesto spz ale aj tak. V porovnani co som videl u znameho tak jemu ide takmer rovno.
A to ten moj mam este drziakom vyfuku trochu napruzeny smerom von z motorky, inak by to bolo viac u znacky.
Mate to tiez tak nekdo?

Aprilia RSV úpravy a tuning

3.5.2019 v 15:41 | Nahoru | #3497
tak este male info, ve stredu sem si s tym zjel a mozna sa mi to len zdalo (co si nemyslim), ale ta motorka s tym vyfukem jela proste lepsi. Mam tam chip Arrow, predtym tam byl dany ten vyfuk Quill, ktery neni zly, ani nema spatny zvuk, prave naopak, ale ten ma vsebe vstavany db killer, tak neni uplne otevrity.
Tento Arrow je sice hlucnejsi (ma aj Ecko, ale asi si don zezenu db killer), ale za to ta motorka s tym jede o poznani lepsi, takisto aj dira medzi 5-6t tam sice je, ale rozhodne ne tak markantna jak s predeslym vyfukem. Takze zatim spokojnost.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

4.5.2019 v 14:27 | Nahoru | #3498
Zdar. Nevite, kde zehnat origo Arrow pruziny na vyfuk? nasel sem jednu na ebayi, ale nechce sa mi davat cez 18 liber za dopravu aj to len jednej pruzinky.

btw. keby nekdo chcel, prodavam tento vyfuk na RSV/Tuono gen1
https://www.motorkar...no-1000-1430393.html

edit: este jedna otazka, co sa tyka modifikacie zvodu, mate nekdo nejake miry, kde a jaku trubku presne navarit? u prveho valca mi to tak kriticke nepripada, ale u teho zadneho to asi tak vysoko nemoze it, lebo je tam ram.
Kdo ste si to davali robit lokalne, jakej hrubky trubku ste pouzili a zhruba jak vysoko byla navarena na tem zvode z druheho valca? diky

Naposledy editováno 04.05.2019 14:40:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.5.2019 v 19:25 | Nahoru | #3499
krAlik33> hmmmmm.... premyslim, ze kdyz si nikdo nekoupi ani po roce tu moji ludru, ze si ji necham a zacnu investovat... a vyfuk by byl jako prvni....

Jen me celkem udivuje to zuzeni roury... to musi celkem dost seskrtit, ne?
O kolik je lehci? Co prubeh vykonu?

Navic to mam k tobe za rohem....

Naposledy editováno 04.05.2019 19:26:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.5.2019 v 23:38 | Nahoru | #3500
oioi01> jo mas recht. Je to dost vyrazny vahovy rozdil oproti origo vyfuku. Odvazene to nemam, ale ten Quill je tez titanovy. Neni ale o moc hlasitejsi jak origo, len vyraznejsi.
Co sa tyka teho zuzena tak nevim jak moc neco ovplyvnuje. Pocitam totiz s tym, ze origo ma v sebe prepazky, ktere vytvaraju protitlak, a ten je aspon u tychto motoru a origo chipu urcite potrebny.
Kazdopadne na tychto RSV gen1 vyfuky s podobne zuzenym medzizvodem vidavam casto u ludi po celem svete. Aj v CZ co sa prodavaju na ne Vipre alebo co ich na RSV lude maju, su rovnake zuzena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.5.2019 v 09:12 | Nahoru | #3501
krAlik33> ok, jeste chvili budu rozmyslet, jestli slevit nebo si ji nechat a kdyz tak bych se ozval, jestli ho jeste mas....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.5.2019 v 10:28 | Nahoru | #3502
oioi01> ok neni problem. Zatim ho este mam. Inzerat sem dal pred par dnama. Jesli bys chcel mozu ti ho pozicat na vyskusani

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.5.2019 v 10:39 | Nahoru | #3503
krAlik33> ne, dik.. v pohode... nejdriv si musim ujasnit, jestli si ji chci vubec nechat.... bud jeste bude nebo ne...

To prooojeni mezisvodu bych pak taky resil..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.5.2019 v 10:46 | Nahoru | #3504
oioi01> ok v pohode. No to je najdulezitejsi.
No na tu modifikaciu si tu snad nekoho najdu len by bylo fajn vedet, od tych co to maju, jaky je prmer trubek a jak vysoko to je na zvode z druheho valca.

Btw mam este jeden volny chip Arrow ME. Taky isty totiz uz mam v ecu

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.5.2019 v 12:14 | Nahoru | #3505
krAlik33> jj, ten bych si pripadne taky vzal....

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

13.5.2019 v 15:53 | Nahoru | #3506
Borci nevali se doma nekomu krovka na stareho tunaka-rsv? A nebo nejaky tlumic rizeni...?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.5.2019 v 15:54 | Nahoru | #3507
oioi01> mám ve sklepě vyteklýho matrise z ninje, kdyby sis ho chtěl nechat repasovat, tuším dvojáka za to chtěl ten hudební skladatel z moravistánu

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.5.2019 v 16:00 | Nahoru | #3508
oioi01> no zrovna tyto krofky sa zhanaju hodne tazko a ked su, tak vacsinu za paletu. Na fejsu v ruznych zahranicnych aprilia skupinach sa obcas nejaka objavi.

Origo ne factory tlmic sem videl tusim aj tu v inzercii.

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

13.5.2019 v 19:05 | Nahoru | #3509
Origo sem mel, tlumil tak malo, ze se zavazanyma ocima bych, nepoznal rozdil... tak sel pryc a druhy pouzitelny, sem zatim nesehnal... myslim, ze matris mi pujcoval taky kamos, jestli pasuje, a byl moc dlouhy....

Jinak predchvili mi Kralik33 dovezl vyfuk az domu a po tom ingotu mi to prijde jako papir. 7kg vs 3kg...
A jeste chip Arow k tomu, diky



Naposledy editováno 13.05.2019 19:23:34

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.5.2019 v 19:29 | Nahoru | #3510
oioi01> rado sa stalo a rad sem pokecal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Daruji přilbu velikost M Aprilia RSV 1000 kokoška. 13 4.5.2019 v 10:57 Gahan37
volnobezka rsv Aprilia RSV 1000 martinsalko 12 16.4.2019 v 15:18 krAlik33
Zrušení automatického zapínání svět... Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1... Lengis2 13 16.4.2019 v 14:34 krAlik33
Aprilia RSV 1000 Mille, restrikce v... Aprilia RSV 1000 denis.ananas 2 16.4.2019 v 14:19 krAlik33
Aprilia RSV nestabilni volnobeh Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1... krusi 8 15.4.2019 v 19:36 krAlik33


TOPlist