globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

4.12.2018 v 13:42 | Nahoru | #3091
Že se k tomu nejvíc vyjadřujou ti, co ho nikdy neměli...
Ten starý RP Amann si zažil dost, po Koldovi ho měli ještě 3 lidi, než se dostal ke mě, ani jeden se s ním nepáral a kdyby ho teď Jindřej strčil do rámu, tak pojede jak nic... jen se mnou najezdil něco přes 2000 okruhových km, takže celkově by mohl mít tak 7-9tkm. Servis motoru: olej každých cca 500km, ale lil jsem obyč sračku Agip, filtr co dvě výměny, 2x kontrola ventilů, jedny iridiové svíčky hned po koupi a nazdar, nic víc.
Jinak na tenhle balík krámů s Amannem už jsem volal ale ještě to musím promyslet. RSV4ky šly z domu, tak prachy a místo na další kktiny mám, s časem už je to horší...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.12.2018 v 13:47 | Nahoru | #3092
Mileek> Toho ex-koldovýho RP (si pamatuju když to ještě jako obyč erko ládovali na přívěs že to zejtra vezou do němec ) snad nedávno prodal, ne? Pokud jsem to dobře pochopil, jde tu o toho 04 amanna, co rozstřelil ten co to koupil od Jindřeje tak že z toho zbyl jen ten motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.12.2018 v 13:48 | Nahoru | #3093

Gasonline-4ever píše: čau,
trochu sem změnil plány a chci na okruh a dochází na to, co jsem nikdy nechtěl udělat, poslat dál někomu dalšímu motor z RSV 04 Amanna Big Bore 1103.
160 koní a 120 Nm.
Mám ho od Jindřej a většina servisu byla u Dewwila.
Víc asi psát nemusím, myslim že tady všichni vědí a motor znají a ani to nebudu dávat na bazar, protože tam vědí hovno o co jde.

a mám ještě třeba monobloky z rsv4, quickshifter atd...k motoru je samozřejmě i powercommader

mimo to mám ještě jedno obyč Rko 04 rozebraný na díly v garáži



... trošku ztrácíš přehled, dědku

Naposledy editováno 04.12.2018 13:50:07

Aprilia RSV úpravy a tuning

4.12.2018 v 13:50 | Nahoru | #3094
A co se týče toho novějšího Amanna... ten dřív pojde na kliku, než na nějakou upravovanou část.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.12.2018 v 13:52 | Nahoru | #3095
FiZzeR> popisoval jsem Amann motor, co dostal Jindřej k RSV2003, takže RP... na prodej je Amann, co měl Jindřej ve factorce a zůstaly jen trsátka. Neboj přehled mám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.12.2018 v 13:56 | Nahoru | #3096

Mileek píše: FiZzeR> popisoval jsem Amann motor, co dostal Jindřej k RSV2003, takže RP... na prodej je Amann, co měl Jindřej ve factorce a zůstaly jen trsátka. Neboj přehled mám



No, tak zrovna ten RP úplně neprůstřelnej není, to že ještě koldovi praskl válec asi víš, ne? A notorickej problém s vačkama ti je jakožto zasloužilému rsv magorovi určitě taky znám Navíc pokud si dobře pamatuju, tak ten motor vrčel naposled nějak těsně předtím, než udělal stopadesát přemetů v kačeru, a krom toho to už taky nějakej pátek bude. Kondenzace je svině Takže ví bůh
A Jindra se v tom taky dost rejpal, ale v čem on nedělal těsnění pod hlavou, že Každopádně toho RR bych se nebál. Toho RP jo, spíš kvůli historii než kvůli úpravám

Naposledy editováno 04.12.2018 13:58:47

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.12.2018 v 13:58 | Nahoru | #3097

Mileek píše: Že se k tomu nejvíc vyjadřujou ti, co ho nikdy neměli...
Ten starý RP Amann si zažil dost, po Koldovi ho měli ještě 3 lidi, než se dostal ke mě, ani jeden se s ním nepáral a kdyby ho teď Jindřej strčil do rámu, tak pojede jak nic... jen se mnou najezdil něco přes 2000 okruhových km, takže celkově by mohl mít tak 7-9tkm. Servis motoru: olej každých cca 500km, ale lil jsem obyč sračku Agip, filtr co dvě výměny, 2x kontrola ventilů, jedny iridiové svíčky hned po koupi a nazdar, nic víc.
Jinak na tenhle balík krámů s Amannem už jsem volal ale ještě to musím promyslet. RSV4ky šly z domu, tak prachy a místo na další kktiny mám, s časem už je to horší...


Tak jistěěěě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.12.2018 v 14:15 | Nahoru | #3098
FiZzeR> na vačkách nalisované kola? Tomu se aspoň dalo předejít... netočit to jak hňup a kdyžtak šly zavařit. Nepraskl válec, ale karter, proto je na Amannovi RP půlka z RR (NG), bohužel zrovna ta s označením typu motoru... jinak nevím kolik přemetů udělal, ale po posledním kačeřím výletu na Hungáči ještě vrčel Pak už jsem ho neměl do čeho strčit (to zní dost divně ), tak šel jako bonus k Jindřejově RSV 2003...
BlackSabbath>

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.12.2018 v 15:33 | Nahoru | #3099
Mileek> Já vim, kdybych tehdá nebyl dement a pustil ninju, šla by ke mně a ještě by mi zbylo na opravu a pár okruhovejch dnů Anebo bych z toho byl děsně smutnej, ale to už se asi nedovíme

Aprilia RSV úpravy a tuning

4.12.2018 v 16:51 | Nahoru | #3100
Nechce někdo šály a ložiska do V990 Rotaxu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.12.2018 v 08:27 | Nahoru | #3101

BlackSabbath píše: To by jsi musel honit na max. a potom bych se bál životnosti...



...aha...mas recht.. Ja se se svejma casama na okruzich kocham.. Vlastne bych mel jezdit jen jedno urukou..plynule..min brzdit...a druhou sinuasunout do prdele...

...jsem zridka videl nekoho na okruhu jet pod svy moznosti....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.12.2018 v 09:05 | Nahoru | #3102

SPIJKER píše: ...aha...mas recht.. Ja se se svejma casama na okruzich kocham.. Vlastne bych mel jezdit jen jedno urukou..plynule..min brzdit...a druhou sinuasunout do prdele...

...jsem zridka videl nekoho na okruhu jet pod svy moznosti....


Narážel jsem na to, že se obávám výdrže při max. nasazení a patrně nebudu daleko od pravdy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.12.2018 v 09:37 | Nahoru | #3103

BlackSabbath píše: Narážel jsem na to, že se obávám výdrže při max. nasazení a patrně nebudu daleko od pravdy...



Bude cca stejná jako u sériovýho motoru. Dvouvál už z principu nemůžeš honit jak nadmutou kozu

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.12.2018 v 09:56 | Nahoru | #3104

FiZzeR píše: Bude cca stejná jako u sériovýho motoru. Dvouvál už z principu nemůžeš honit jak nadmutou kozu


No však, viz. Ducati...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.12.2018 v 19:51 | Nahoru | #3105

BlackSabbath píše: Narážel jsem na to, že se obávám výdrže při max. nasazení a patrně nebudu daleko od pravdy...



stejne pojedes co ti srdce dovoli... kdyby ses chtel kochat pojedes na vejlet ne... no a aby to vydrzelo tak budes preventivne menit loziska na klice a ojnici na zacatu sezony a v pulce..a na konci mozna i pisty a krouzky ze...
myslim ze to servis vyzaduje jako kterejkoliv SBK nebo SSP vyhonenej.. proste trochu vic nez ibycejna silnice..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.12.2018 v 20:20 | Nahoru | #3106

SPIJKER píše: ...aha...mas recht.. Ja se se svejma casama na okruzich kocham.. Vlastne bych mel jezdit jen jedno urukou..plynule..min brzdit...a druhou sinuasunout do prdele...

...jsem zridka videl nekoho na okruhu jet pod svy moznosti....



no ty uplne ne, ale ja se jen tak vozim, ono kdyz se snazis jet rychle je to drina no uvidime, treba me hecne laptimer

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.12.2018 v 23:44 | Nahoru | #3107

assassin píše: no ty uplne ne, ale ja se jen tak vozim, ono kdyz se snazis jet rychle je to drina no uvidime, treba me hecne laptimer



no jo ale nerikej ze jezdis pod svy moznosti...a ze to setris... jsi pomalejsi v zatacce brzy brzdis a moc a jsi pomalej na vyjezdu...ale na rovince pridas jako kdokoliv jinej v brne v moste... mejto neni reprezentativni vzorek... tam muzes litat na druhy milce se seriovym motorem.. jen tak jako fitnes...
Laptimer ti radost neprida...spis jen pro zlost...budes akorat nasranej ze to neleze dolu...a nasypes nejaky penize do vyuky atd...a pak to zacne jit... neboj...kdyz budes na okruhu dost casto... a pokud jen obcas...tak se na laptimer vyser.. takovej malej soukromej pratelskej tip...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

5.12.2018 v 23:59 | Nahoru | #3108
spijker: na brno/most nemam motorku a ani nechci... tam uz to smrdi velkym prusvihem.
laptimer uz mam, takze pozde :D ale to je spis pro studijni ucely, ja se v tom radeji vrtam. ja uz nikdy nic slusnyho jezdit nebudu, ale na to abych neco rozumne "upravil" musim umet merit zmeny a zajet aspon par kol stejne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.12.2018 v 08:27 | Nahoru | #3109
assassin> Při troše odvahy dáš Brno na čemkoliv. Čas 9:00+

Aprilia RSV úpravy a tuning

6.12.2018 v 09:33 | Nahoru | #3110

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.12.2018 v 10:08 | Nahoru | #3111

assassin píše: no ty uplne ne, ale ja se jen tak vozim, ono kdyz se snazis jet rychle je to drina no uvidime, treba me hecne laptimer



Te budu muset v Pisku zkontrolovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.12.2018 v 10:12 | Nahoru | #3112

DRN. píše: assassin> Při troše odvahy dáš Brno na čemkoliv. Čas 9:00+



Pannonia ring:



Rok pred tim jsme tam videli jezdit holcinu na monsteru pres 4 minuty, tak sem rikal ze pres 4 minuty to zaject nejde, ze je to blbost. A pak se nejak hodilo, ze bylo mokro, a na draze nikdo nebyl. Tak sem se domluvil z agenturou a zkusil to na randonce kterou sem tam nahodou mel na blbnuti v paddocku. 125ccm, 8 koni. Pod 4 minuty sem se dostal

Naposledy editováno 06.12.2018 10:13:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.12.2018 v 10:20 | Nahoru | #3113
Ozzy_> Pustěj na volnejch na dráhu 2T? Pro prdel bych to zkusil na svém otuněném simsonu sr, nebo pokud doskládám tak 70ccm pionýru.
Na to tvoje GG jsem koukal, vypadá, že s tím bude docela sranda, co?

Ono kolikrát ty lidi nechápeš, běhám spartany a podobný voloviny a třeba liberec byl nejlepší čas okolo 48min (magoři), já to mám za cca 1:30 a viděl jsem ve výsledkách i čas 4h (to je tak na šlofíka během závodu, jinak to taky není možný).

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

6.12.2018 v 10:28 | Nahoru | #3114
Drn: hele pustej tam asi cokoli, ale uprimne, ja drakouse na drahu vzal jen proto, ze byla uplne prazdna, a jak prvni lidi prezuli, a vyrazil tam na bajkach na mokrejch, tak sem zatahnul do depa. Je to silene rizikovy, kdyz oni tam litaj po cilovce 250, a ja to rozdejcham na 80, se nekdo zasni nebo koukne na budiky, a sme oba mrtvy, to fakt nema cenu.

Uprimne, blbnout nekde v rokli je vetsi zabava

Naposledy editováno 06.12.2018 10:31:22

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.12.2018 v 10:35 | Nahoru | #3115
Ozzy_> Fakt, ze jsem si kolikrat rikal jak se motá v zatáčkách na na tý betce, že ho nekdo musí sundat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.12.2018 v 10:46 | Nahoru | #3116

DRN. píše: Ozzy_> Pustěj na volnejch na dráhu 2T? Pro prdel bych to zkusil na svém otuněném simsonu sr, nebo pokud doskládám tak 70ccm pionýru.
Na to tvoje GG jsem koukal, vypadá, že s tím bude docela sranda, co?



To bych se přidal s čízou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.12.2018 v 10:59 | Nahoru | #3117
FiZzeR> Máš to pojízdné? Vezmem to kdyžtak jednim autem. Láká mě to, ale jak psal Ozzy, nerad bych zavazel.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

6.12.2018 v 11:03 | Nahoru | #3118
to si ty zdechliny vemte radsi do sosny ne? smysl toho jezdit 50 v brne/moste mi nejak unika...

Naposledy editováno 06.12.2018 11:03:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.12.2018 v 11:22 | Nahoru | #3119

DRN. píše: FiZzeR> Máš to pojízdné? Vezmem to kdyžtak jednim autem. Láká mě to, ale jak psal Ozzy, nerad bych zavazel.



Mám, a možná bych dojel i po ose (A když ne, taky mám velký auto )

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.12.2018 v 12:08 | Nahoru | #3120
assassin> Smysl to nemá, ale víš jak, láká mě to. Ale velkej okruh by byl fakt volovina, leda v nějaký akci veteranistů nebo tak. Mýto/Sosna by asi šlo. Tam bych si mohl vzít i bastarda.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist