Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj
Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex> Z Uk za 18k není špatná cena. To si celkem zahaluzil, většinou za ně chtějí totální nesmysly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Dablicek200Mph> ja vim ze chcu aj vic, ale ja to myslim tak, ze sa mi to moc nechce davat.
Alw rozmyslam nad tym furt, lebo je to aj s kotucama, ktere sa ked tak daju prodat.
Alw rozmyslam nad tym furt, lebo je to aj s kotucama, ktere sa ked tak daju prodat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex> modre, zlate nebo bile?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01> prave ze ty najlepsi - modre
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
18k s kotoucema je dobry, neco takoveho jsem za ne dával Milkovi...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
To se lisi i nejak vahove? Nebo to berete nejlepsi jako vzhledem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
assassin> diky hosi za podporu, ja ze tu najdu podporu v tem abych ich nekupoval a prdlajz, pravje naopak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01> vzhledem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex> jejich prachy to nejsou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex> no dobra tedy zachranim te.... ja bych to za to nedal, ale proto, ze jsem nejvetsi kolenovrt v okoli
Ted me prave hreje kolinko, ze jsem sehnal aspon to zadni za 4ku... jeste to predni, ale za to dam max 5ku...
Ted me prave hreje kolinko, ze jsem sehnal aspon to zadni za 4ku... jeste to predni, ale za to dam max 5ku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01> ok a ja to od tebja za 8cku zeberu komplet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex> ne ne, pak uz to bude sada a to prida na cene... jako karticky hokejistu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
R.a.g.n.a.r> co za něj?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon> Představoval bych si tak 4000 tisíce.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
pani, zadny tlumic: ohlins alebo bitubo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex> Ohlins... levnejsi, lepsi, bude sedet k predku... o bitubo tlumicich muze povykladat assassin a kdyz uz ne OEM ohlins, tak bych bral nitron nebo mupo
Mileek> super, diky, dobre vedet. v tychto dnoch by mi mjel dojit OEM ohlins tlumic. Ale videl sem na fejsi ze jeden prodava aj Bitubo.
Lamal sem davnejsi jedneho znameho aj o Nitron, ten by byl super, ale nakonec sa nenechal zlomit.... nevadi
Lamal sem davnejsi jedneho znameho aj o Nitron, ten by byl super, ale nakonec sa nenechal zlomit.... nevadi
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
panove, vypada to tak, ze budu mjet na prodaj moje modifikovane zvody, chip FR200 k tym zvodom a muj arrow titanium koncak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex> proc???
Cena?
Ja bych si asi vystacil jen se svody... v cem je ten cip lepsi? Ty problemy mas kvuli nemu ne?
Cena?
Ja bych si asi vystacil jen se svody... v cem je ten cip lepsi? Ty problemy mas kvuli nemu ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01> v podstate to nejsu problemy, len vyssi volnobeh. ale to mam v motorke uz iny chip ktery je robeny na ty 54mm vstreky.
Ten fr200 je uz venku. tento je robeny zas na ty modifikovane zvody, upravena mapa a tak.
Prodavam, lebo idu zrejme do dual systemu, takze toto nebudu potrebovat
Ten fr200 je uz venku. tento je robeny zas na ty modifikovane zvody, upravena mapa a tak.
Prodavam, lebo idu zrejme do dual systemu, takze toto nebudu potrebovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex> a cena za kazdy dil teda?
Bral bych vse, ale tolik do toho sypat uz nechci, asi zhodnotim jen ty svody az zjistim na kolik vyjdou propojky, plus se s tim jebat....
Bral bych vse, ale tolik do toho sypat uz nechci, asi zhodnotim jen ty svody az zjistim na kolik vyjdou propojky, plus se s tim jebat....
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
komplet by to bylo trochu men
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex> aha, takze propojky a jebat sam....
Jaky je teda ten nejlepsi prumer a tloustka steny cca??
A je lepsi zahnuti 90°, mirne nebo muze byt i rovne a pak to u spoje udelat fak ostre??
Jaky je teda ten nejlepsi prumer a tloustka steny cca??
A je lepsi zahnuti 90°, mirne nebo muze byt i rovne a pak to u spoje udelat fak ostre??
oioi01> ja ti nevim presne. mozu ti to potom zmerat. hmty moje su od Marka redratbike a robi ich tak roky.
Robi aj Gabro, ale ten s tym uz konci lebo sa mu to malo prodava. Gabro to ma jemne inac.
To by chcelo mjet secky verzie odbrzdene. Ja ti vim len povidat za seba, ze u mna to rozdil proste byl, samo aj s chipem
Robi aj Gabro, ale ten s tym uz konci lebo sa mu to malo prodava. Gabro to ma jemne inac.
To by chcelo mjet secky verzie odbrzdene. Ja ti vim len povidat za seba, ze u mna to rozdil proste byl, samo aj s chipem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |