bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.11.2019 v 23:38 | Nahoru | #5041
To fakt nevím, nikdy jsem to nezkoušel... mi se totiž G1 s dvěma laufama vůbec nelíbí, sluší ji jeden
Každopádně myslím, že zádrhel bude už v průměru - G1 má svody 50mm, G2 tuším 52mm. Ale nejsem si úplně jistý, zítra kdyžtak můžu změřit...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 05:52 | Nahoru | #5042
Nejde to,jiný průměr a jiné vedení,bez svarecky a brusky nejde.
Sehnat svody z falca a mas to bez problému

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 06:31 | Nahoru | #5043
Mileek> ok diky, ked sa ti ro podari zmerit.
potom by ked tak este prichazalo do uvahy prevarit priruby na tych zvodoch.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 06:34 | Nahoru | #5044
ManiaC> no o zvodoch z falca sem kedysi jeden cas rozmyslal, ale nekdo pisal, ze ty su pro rsv/tuono trochu restriktivne. Nevim teda jak je to naozaj a jake maju prumery.

Kazdopadne secko je zatat ve forme spekulacii.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 10:26 | Nahoru | #5045
Ti_rex> ty chces dva laufy? U me si jako sparing partner na odlechcovani skoncil!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 11:00 | Nahoru | #5046
oioi01> Ty honíš váhu, Ti_rex výkon, já vzhled...no není to krásný

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 11:02 | Nahoru | #5047
R.a.g.n.a.r>
Skoda ze uz nemuzem honit baby....

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 11:06 | Nahoru | #5048
oioi01> to este nevim, uvidime. Zatat je to stale na strane Ne jak Ano

Aspon ze ty motorky mame, co?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 11:21 | Nahoru | #5049

oioi01 píše: Mileek> ok, mam domluvene dva karbonovena tento vikend, ale jeden chce 1700 a druhy 1500..
Zkusim jednoho stahnout na 1200 a jinak asi vezmu ten tvuj... v pondeli se ozvu...


Vy byste chtěli všechno snad zadarmo...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 11:38 | Nahoru | #5050
BlackSabbath> Já chci taky vše zadarmo jako správný Čech, ale kdy prodávám tak chci vše za draho jako v zahraničí

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 12:11 | Nahoru | #5051
BlackSabbath> zadarmo je moje a fizzerova oblibena cena....

Stejne se s tim jednim uz druhy tyden nemuzu domluvit bud nema cas nebo nebere telefon... a to od nej chci i to svetlo....

Naposledy editováno 18.11.2019 12:11:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 13:43 | Nahoru | #5052
BlackSabbath> Tak ty ceny za skoro 20 let stary vysisovany karbon jsou fakt ulet!

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 14:26 | Nahoru | #5053
Mileek> presne, jako nektere su pjekne, ale nekteri ponukali uz zluto zelene karbony pomali bez laku a za vjecsi penize, nez za jake sem kupil svoje v pjekne stave.

Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 19:11 | Nahoru | #5054
pani, mala technicka. dnes sem kontroloval TPS cez diagnosticky mod a mam tam 1. Nestihel sem sa temu uz venovat, ale nastavit na nulu by to mjelo it "povolenim" teho srubku na nastaveni volnobehu, je to tak, ci sa mylim?
Myslim ten srubek v zakruzkovany zelenu na fotke





1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 20:51 | Nahoru | #5055
Ten srubek je jen doraz klapek... Nastavujes to primo na TPS, povolis ty 2 male torxy a lehce s tim pohnes... az budes mit nulu, zase je dotahnes

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 21:03 | Nahoru | #5056

Mileek píše: BlackSabbath> Tak ty ceny za skoro 20 let stary vysisovany karbon jsou fakt ulet!


Nevím, jak to vypadá samozřejmě. Ale 1500,- - 1700,- je myslím ok.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 21:14 | Nahoru | #5057
Mileek> jo to vim, ale uz z vicerych zdroju mam info, ze to najprv skusit na tem, proste povolit ten doraz jemne.

No skusim ho kusek povolit, samozrejme tak aby to mjelo v pohode volnobeh a ked to nepomoze pujdu povolim TPS.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 21:26 | Nahoru | #5058
Jak se vyvolava diagnosticky mod?

Naposledy editováno 18.11.2019 21:26:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 21:36 | Nahoru | #5059
Ti_rex> je nějakej den v týdnu, kdy se v tom nevrtáš?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 21:42 | Nahoru | #5060
oioi01> vpravo pod sedadlem a za bocnym krytem s tu sitku, su dva rozpojene kable, taky gulaty konektor, ten ked sa spoji tak sa spusti diagnosticky mod na pravem displeji.
Standardne je ten kabel rozpojeny.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 21:43 | Nahoru | #5061
strakon> ne pravje ze ne. cely vikend sem tam nebyl, len v patek. Casto tu vylevam len svoje teoreticke uvahy

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2019 v 23:15 | Nahoru | #5062
Kurde pekny co?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.11.2019 v 05:49 | Nahoru | #5063
SPIJKER> máš to pěkný, ty hory nepoznávám, ne přiznám barvu, viděl jsem na Mille riders

Naposledy editováno 19.11.2019 06:09:49

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.11.2019 v 06:33 | Nahoru | #5064
SPIJKER>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

21.11.2019 v 07:48 | Nahoru | #5065
strakon> kurna jak na tom sinumeriku muzes delat??
Hrozne tezkopadny system... zlaty Fanuc se sondou... to je serizene raz, dva...
Druhy den u toho stojime se serizovacem jak jelita a uz sme to malem naborili... zauceni od servisaku probihalo tak dve hodky a nazdar...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

21.11.2019 v 09:14 | Nahoru | #5066
oioi01> v poho, vy máte soustruh, to je ještě brnkačka, fr. centrum je větší opruz Já teda na centru mám najížděcí sondu No, u nás to proběhlo taky tak, pak mi tu nechali tlustý knígy, páá páá a poser se, ale já to píšu v tom Shopmillu, vy ho na tom nemáte?

Naposledy editováno 21.11.2019 09:20:09

Aprilia RSV úpravy a tuning

21.11.2019 v 09:21 | Nahoru | #5067
Maly update u mna. TPS sem nastavoval par krat na nulu, lebo sa to asi dva krat po nastartovani a zehriti prestavilo bud na 1 alebo -1. Teraz to uz drzi, len sa zase hraju s nastavenim TB lebo mam stale trochu vyssi volnobeh. Samozrejme, srubek na nastaveni volnobehu mam skoro venku, TPS je na 0, ale volnobeh mam najnizsi asi 1700-1800 ot.
Predny valec mam zatim asi 1,5 otacky ven z plne zavriteho, zadny zhruba na 1 otacku. Trimmy asi na 12h. Aj ked sa s prednym ci zadnym valcem hraju, tak otacky neklesaju, samozrejme ked nemyslim tak, ze by sa nekery valec uz zacinal dusit pri plne zavritem.
Netesnosti nikde nevidim, napada ma uz len ten chip, co tam k tym TB mam. Je to od fy Blackmans z poza mlaky. Vim, ze predchodzi majitel mi pisal, ze on mjel volnobeh na jeho okruhovej RSV nastaveny asi na 2t ot. Samozrejme manualne, ale uz mi nevedel povidat, ci to vedelo klesnut aj na tych 1500.
Skusim s tym pojezdit a uvidim. Kazdopadne, u vicero ludi sem cital, ze sa im jezdi lepsi ked maju nastaveny volnobeh na nejakych 1700, resp. ze sa lahsi podraduje pri vyssim volnobehu. Vyskusam, uvidim, logiku to myslim ma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

21.11.2019 v 09:41 | Nahoru | #5068
strakon> ne, socka verze 828D
Uz do toho pomalu dochazime, uz je i par dobrych kusu...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

21.11.2019 v 09:55 | Nahoru | #5069
oioi01> aha, já mám 840D se Shopmillem Ono to půjde

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

22.11.2019 v 18:24 | Nahoru | #5070
este jedna zajimavost k tym vyssim otackam, ty sa zdvihnu vzdycky jak sa teplote priblizi 50°C. Proste pri asi 49 stupnoch otacky stupnu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist