bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2019 v 11:08 | Nahoru | #3361
R.a.g.n.a.r> kdysi sem to myslim pocital, ale uz fakt nevim.... ani nevim jak jede origo...
Ale jak je to ted je uplne super... kdyz jedu 55km/h tak na trojku tocim myslim kolem 3tis. Coz mi motor pobira uplne v poho bez sebemensiho zacukani.
Ale mam origo lauf i filtr....
Az tak pod 2500ot zacina kopat...
Navic maximalka je taky cajk, 230-240km/h neni problem, myslim, ze tam par otacek jeste byla rezerva, ale uz sem nemel koule....

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2019 v 12:44 | Nahoru | #3362
oioi01> No já tam mám ladák se sportovním filtrem a s čipem takže zase vím hovno jak to jede origo. Ale pod ty 4000 se tomu moc nechce takže chci tomu pomoci tím 15z. Dík

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2019 v 13:16 | Nahoru | #3363
Já taky jezdil předek 15z, zadek série. Jednička ale pak byla už dost nahovno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2019 v 14:34 | Nahoru | #3364
FiZzeR> Hm, jednička na hovno..OK dík, od tebe informaci beru..když rozkliknu nějakou stránku na motorkářích tak na mě vyskočí tvůj nick, co ty jseš zač?:D A to jsem s tebou málem sdílel garáž na Dědině:)

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2019 v 15:46 | Nahoru | #3365

rogyze píše: krAlik33> kamarat to bol pozret je to prelakovane tak amatersky cize chcelo by to novy lak a celkovo vyzera to porobene tak cigansky hovoril ze asi to bolo padnute a trebalo by sa stym pohrat aby to vyzeralo tak jak by malo.



no mne ani neodpovedali, ale tak nejak mi stacilo videt na fotkach, ze na vyfukoch chybaju pruzinky atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2019 v 15:50 | Nahoru | #3366

Ozzy_ píše: Proč ? Podezřelej je akorát nájezd 34kkm za 15 let. A to je bohužel standard, né vyjímka. Ale cena za 15 let starej italskej střep mi přijde akorát. Uvidí se až to uvidíš, uslyšíš a projedeš ne ?



panove ja vam nevim, ale co chodim na fora a do RSV/tuono skupin na fejsu, tak je vcelku normalne, ze lude prodavaju Mille, Tuono aj s 12-15t. mil najezdenyma. Ano ja vim, iny kraj iny mrav, ide vesmes o UK, USA a ine krajiny, ale len sem chcel podotknut, ze to zas tak prekvapive neni ani ve svete.
Btw. ak si dobre pamatam, u Gen1 take byva alebo byval problem s neplanovanym vyresetovanim sa budiku pri nizkem napati, je to tak? Takze aj toto kludne moze byt duvod malo najetych km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2019 v 15:59 | Nahoru | #3367
krAlik33> To bylo až u V990RR (dvousvětlová maska, RSV 04+). U starý se jen resetovaly budíky, ale odometr zůstal.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2019 v 16:22 | Nahoru | #3368
FiZzeR> aha ok, ja sem byl prave v tem, ze u Gen1

Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2019 v 17:58 | Nahoru | #3369
Ona to dělala první druhá generace RSV, ale jen první model, druhý už to nedělal

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2019 v 18:20 | Nahoru | #3370
To je pravda, hodiny se resetují ale najeté km zůstávají.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2019 v 18:55 | Nahoru | #3371

R.a.g.n.a.r píše: To je pravda, hodiny se resetují ale najeté km zůstávají.



U prvních ročníků druhé generace se resetuje ODO (celková ujetá vzdálenost)

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2019 v 19:18 | Nahoru | #3372
dakarista> Jasný, jen se mi to na poprvé domotalo

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2019 v 08:59 | Nahoru | #3373

dakarista píše: U prvních ročníků druhé generace se resetuje ODO (celková ujetá vzdálenost)



heh, to aby sa lepsi potom zas prodavali

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2019 v 11:02 | Nahoru | #3374

R.a.g.n.a.r píše: FiZzeR> Hm, jednička na hovno..OK dík, od tebe informaci beru..když rozkliknu nějakou stránku na motorkářích tak na mě vyskočí tvůj nick, co ty jseš zač?:D A to jsem s tebou málem sdílel garáž na Dědině:)



To je takovy mistni hejtr.... ale vyzna se... uz pise i recenze pro novinare....

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2019 v 14:43 | Nahoru | #3375
oioi01> Tak nereagoval...takže to nebude tak hrozny:)

Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2019 v 17:29 | Nahoru | #3376
Pani. Nevite ci hyperpro robilo montazku na tuono pro jejich tlmic ridena? Btw 140mm by mohlo stacit ze?

Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2019 v 18:31 | Nahoru | #3377
este jedna vec, myslim, ze aj tu o tom niekto pisal, je tu niekto v CZ ci SK kto modifikuje zvody na Gen1? myslim tie prepojky na vyhladenie diery v strednom pasme ot

3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2019 v 19:16 | Nahoru | #3378
Zdravím kolegové, kde kupujete těsnění pod víka ventilů? Přesněji je to na Tuono Factory 2. generace. Dnes jsem byl na výstavě v Praze, tak jsem se stavoval do Vrbovky a A-spirit už je úplná tragédie nebo spíš už ani není A v K2 moto, co je místo nich čekačka cca měsíc.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2019 v 19:37 | Nahoru | #3379

pospit píše: Zdravím kolegové, kde kupujete těsnění pod víka ventilů? Přesněji je to na Tuono Factory 2. generace. Dnes jsem byl na výstavě v Praze, tak jsem se stavoval do Vrbovky a A-spirit už je úplná tragédie nebo spíš už ani není A v K2 moto, co je místo nich čekačka cca měsíc.



No můžeš poděkovat Faber moto, kteří si vydupali zastoupení aprilia a celkově zničili Aspirit a s tím jejich sklad ND plus díly z IT do 14 dnů...

Ale zkus Yshop, jestli je ještě nemají. To jediné zbylo z Aspiriru. A mám dojem, že mají i zbylé díly že skladu aspiritu

Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2019 v 19:47 | Nahoru | #3380
Na partsdepot nebudu?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1.3.2019 v 08:48 | Nahoru | #3381

Aprilia RSV úpravy a tuning

1.3.2019 v 17:36 | Nahoru | #3382
Děkuji za tip. Hledal jsem to podle originálního čísla AP0650345 a to tam nic není. Když ale koukám na ceny v odkaze přes Heuréku a dodání stejně 1-2 týdny, tak to vezmu asi přes parts depot. V K2 moto mi řekli cenu 360,-/ks, ale dodání cca měsíc. Tak jsem myslel, jestli náhodou nevíte, kde je mají skladem.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

3.3.2019 v 18:15 | Nahoru | #3383
Zdarec.
Mám dva dotazy. Nevíte jaky varianty zadního prepakovani a k jakému tlumiči patří na rsv2? Skladám toho svého tehdejšího Amanna, kde byl původně ohlins. Předchozí majitel tam dal po nehodě sachse ale motorka ležela jak prase, ten tlumič je o dost kratší. Teď je to rozebraný a skladam to zpátky, mám jen toho sachse a budu to muset nějak zvednout.
Druhá věc, nemá někdo doma plonkový lamináty?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.3.2019 v 20:50 | Nahoru | #3384
Jindřej> můžu ti ty kosti přeměřit, jestli je najdu. U druhé generace byly všechny tlumiče stejně dlouhé. Nemáš tam kosti z první generace ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.3.2019 v 22:47 | Nahoru | #3385
dakarista> zkus prosím. Já mám informace, že kostí je víc druhů. A s tou délkou jsi si jistý? Mám doma zbytek rozbitého ohlinsu a ten se i když nekompletní jeví jako delší než sachs

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.3.2019 v 23:10 | Nahoru | #3386
Jindřej> jo, tlumiče jsou stejně dlouhé, i ohlins i sachs...
dakarista> na první generaci byly ty tlumiče ještě delší...

3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

4.3.2019 v 06:27 | Nahoru | #3387
Hmm, tak proč to teda tak leželo? Tenkrát to mastili u dewilla, to brko nasponovali co to šlo aby to bylo víš a stejně to bylo na prdeli úplně lehlý...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.3.2019 v 07:17 | Nahoru | #3388
Jindřej> ze by v mezicase rana na vocas...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.3.2019 v 09:34 | Nahoru | #3389

Jindřej píše: Hmm, tak proč to teda tak leželo? Tenkrát to mastili u dewilla, to brko nasponovali co to šlo aby to bylo víš a stejně to bylo na prdeli úplně lehlý...



Kulatá mille (ME) měla jiný kosti a trojúhelník přepáčka než špičatá (RP). Když se mění centrál, musí se měnit i ty kosti.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.3.2019 v 09:34 | Nahoru | #3390

dakarista píše: Jindřej> můžu ti ty kosti přeměřit, jestli je najdu. U druhé generace byly všechny tlumiče stejně dlouhé. Nemáš tam kosti z první generace ?



JO
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist